| Mitsubishi Club Turkey http://mitsubishiclubturkey.com/ |
|
| Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=8&t=10745 |
1. sayfa (Toplam 3 sayfa) |
| Yazar: | anarche [ 04 Eyl 2015 13:44 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
Geçmiş olsun, içinde sizin de olduğunuz daha büyük bir kazada olabilirdi. Siz alkollü alkadaşa ne kadar dava varsa açın, alkollü araba kullanmanın özürü yoktur. Araba için sıkmayın canınızı. |
|
| Yazar: | zomuks [ 04 Eyl 2015 14:21 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
Çok geçmiş olsun, aracınızın değer kaybı için çarpan sürücüye dava açabilirsiniz. Böyle karaktersiz insanlar beni hasta ediyor, sigortası yok, ehliyeti yok (büyük ihtimalle yine alkolden kaptırdı) sorumsuz dingilin teki. O an oradan bir insan geçebilirdi, kendi canının bir önemi yok anlaşılan ama başkalarının canını yakmasın bari. |
|
| Yazar: | tolga_kaan_ [ 04 Eyl 2015 14:44 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
Çok geçmiş olsun, alkollü olup sigortasız araca binip kaza yapmak büyük başarı. Allahtan kaskonuz varmış. |
|
| Yazar: | ASX izmir [ 04 Eyl 2015 14:55 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
artık değer kaybınında bedeli trafik sigortasından alınabiliniyor diye haberler vardı 2 ay önce... |
|
| Yazar: | canerkaraman [ 04 Eyl 2015 15:05 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
Çok geçmiş olsun, bana ayık kafayla denk gelenler sana alkollü dalmış. Polis onları çevirmez de ramazan vakti iftardan evine giden adamı çevirir... İyi ki kaskonuz varmış, yoksa öylesi adamı katil eder... Mal gelir can gelmez, yine verilmiş sadakanız varmış, içinde siz de olsaydınız... |
|
| Yazar: | hakanov07 [ 04 Eyl 2015 16:35 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
Büyük geçmiş olsun. durduk yere insanın canını sıkarlar böyle. Allah beterinden korusun. |
|
| Yazar: | nightmare115 [ 04 Eyl 2015 17:37 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
Karşı tarafın sigorta poliçesi olmaması sizi mağdur etmez. Türkiye Sigorta Birliği bünyesinde ZMMS bulunmayan araçların verdiği hasarları karşılamak üzere bir fon mevcut. zararınızı bu fon adeta sigorta varmış gibi karşılar. zarar tutarını da tahsili için onlar gerekli dava takip işlerini yürütür. http://www.tsb.org.tr/ inceleyin kaskonuzu bozdurmayın derim |
|
| Yazar: | eflan [ 04 Eyl 2015 17:50 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
Geçmiş olsun |
|
| Yazar: | emngny [ 04 Eyl 2015 17:54 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
nightmare115 yazdı: Karşı tarafın sigorta poliçesi olmaması sizi mağdur etmez. Türkiye Sigorta Birliği bünyesinde ZMMS bulunmayan araçların verdiği hasarları karşılamak üzere bir fon mevcut. zararınızı bu fon adeta sigorta varmış gibi karşılar. zarar tutarını da tahsili için onlar gerekli dava takip işlerini yürütür. http://www.tsb.org.tr/ inceleyin kaskonuzu bozdurmayın derim teşekkürler arkadaşlar + hocam o fon eğer bedensel hasar(yaralanma) var ise karşılıyor. maddi hasarları karşılamıyormuş + Vedat hocam, firma ile görüştüm biz hızlı çıkartırız ama sigortanın bürokratik işleri ve parça temini uzun sürer dedi. |
|
| Yazar: | nightmare115 [ 04 Eyl 2015 17:58 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
Haklısın. Yaralı için kısıtlı bir imkan tanıyor ben de bir baktım. Hastane tedavi masrafları içinmiş benim anladığım. Bir olayda karşıma çıkmıştı o yüzden yanlış bir bilgi oldu. Kusura bakmayın. |
|
| Yazar: | emngny [ 04 Eyl 2015 20:24 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
önemli değil hocam |
|
| Yazar: | erolkls [ 04 Eyl 2015 21:32 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
çok büyük talihsizlik, bununla geçmiş olsun diyelim. Mahkeme ile değer kaybını alırsınız, Allah kimseye kaza bela vermesin çok zor gerçekten. |
|
| Yazar: | blues [ 05 Eyl 2015 01:22 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
Çok geçmiş olsun, benim de bir kere üzerine bisikletli çocuk düştü, birinde de kağıt toplayanların el arabası gibi olan şeyi çizdi. Ben hiçbir şey yapamamıştım, ortada başka bir araç olmadığı için. parça değişimi olunca değer kaybı illaki olur ama onu arkadaşların dediği gibi karşılayabilirsiniz. Cana gelmesin de. |
|
| Yazar: | emngny [ 05 Eyl 2015 17:17 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
değer kaybı için de yok avukat parası mahkemeyle uğraşması falan var. çarpan da serserinin teki, sanmıyorum üzerine kayıtlı bir şeyi olsun da ödeme yapabilsin. |
|
| Yazar: | memocan2468 [ 06 Eyl 2015 01:26 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
Allah sabır versin, çok çok sinir bozucu bir durum ve önemli değil umursamayın diyemiyorum. Tabii ki cana gelmemiş ama mal canın yongası ve araçlarımızın parçaları maalesef pahalı ve temin süresi uzun. Bir de böyle vurdumduymaz bir i. oğlu i.e denk gelmişsiniz. İşiniz çok zor, sinir harbi ile geçecek bir zaman bekliyor sizi. |
|
| Yazar: | kaan20 [ 06 Eyl 2015 09:22 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
Cok gecmis olsun. Alkol kullanan belli bir kesim her seyi yapabileceğini düşünüyor. Cana mala zarar veriyorlar... On kapi cami kirilmamis sanirim, kapi kasasi degisirse on kapi duzelir, cam krikosu gibi malzemeler sorun olabilir. Satilanlar bolumunde benim konu var kapi ic malzemeleri bende var. Sigortayi bana yonlendirin malzeme bulamazlarsa
|
|
| Yazar: | emngny [ 06 Eyl 2015 18:40 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
Teşekkürler arkadaşlar. Evet vosvos alçak araç olduğu için alt tarafı götürmüş kapıların. Camlarda ve dikiz aynasında bir şey yok. Ama işte eskisi gibi iyi yapabilecekler mi onu merak ediyorum. Umarım içeride başka bir sıkıntı olmamıştır. Parça temin sürecinde bulamazlarsa yönlendiririm hocam
|
|
| Yazar: | STaspinar [ 07 Eyl 2015 06:44 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
Büyük geçmiş olsun. İyi ve tanıdık bir sigortacıyla görüşmeden hiçbir işlem yaptırma derim. Android cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
|
| Yazar: | emngny [ 07 Eyl 2015 08:24 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Park halindeki Colt'uma Çarptılar :( |
STaspinar yazdı: Büyük geçmiş olsun. İyi ve tanıdık bir sigortacıyla görüşmeden hiçbir işlem yaptırma derim. Android cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi hocam nelere dikkat etmeliyim? Açıkçası biraz tufaya geldim. Aracı çektikleri yer sigortanın anlaşmalı servisi değilmiş. Ancak bana hiç bir ekstra bedel yansıtmayacaklarını belirttiler. |
|
| 1. sayfa (Toplam 3 sayfa) | Tüm zamanlar UTC + 3 saat |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|