Zaman: 28 Nis 2024 21:17

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 31 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 13:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Şub 2016 19:16
Mesajlar: 10
İsim: mustafa
Araç: mıtsubıshı colt
Meslek: s.planlama ve organize
Kan grubu: ARH+
Yaş: 29
arkadaşlar merhaba,

size başımdan geçen talihsiz,olayı anlatmak ve sizlerinde bu konudan bilginiz olmasını istiyorum.
aracım 2006 model 1,3 colt benzinli,
bundan yaklaşık 1 ay önce başlayan arızamın sıklaşması üzerine aracımı önce özel servisime götürdüm.aracımda gaza basınca stop etme sorunu vardı.servisim baktı ve bana deneme yanılma yaparak arızayı bulmaya çalışıcağını söyledi. ama usta bana güven vermediği için aracımı aldım daha büyük bir özel servise götürdüm ama oradada baktılar araştırdılar bişe bulamadılar son çare olarak bana yetkili servis yolunun göüzktüğünü anladım ve aracımı as kale haramidereye götürdüm.
servise girdim arızamı anlattım test ettik arızamı gördüler ve aracımı teslim ettim.

sonra aradan 5 gün geçti ve yetkili kişi beni aradı ve bana,aracımın beyin arızası verdiğini (p0606) ve bununda motor elektroniği anlamına geldiğini söyledi.
bu parçanında 6,045 tl + işçiliği olduğunu söylediler.(bu arada aynı beyin e yıldızlar 3500 fiyatı olduğunu söyledi aradaki 3000 tl yi ne yapacaklarını bende merak ediyorum) ben hemen aracımın başına gittim ve orada şu diyolog geçti.

-abi beyin arızası nasıl olur ilk defo colt beyini arızası duyuyorum eminmisiniz dedim başka bi etken olabilirmi dedim.
-hayır kardeşim bak arıza koduna;(birlikde temsanın kitabına baktık)sende gör bak burada beyin arızası kodu dedi ve kesinlikle beyin dedi bütün ustalarımız hepsi aracın üzerinde kontrol ettik dedi.
-peki abi çıkma alsam siz takarmısınız dedim hayır olmaz dedi tamir edin dedim olmaz dedi neyapabilirz yardımcı ol abi dedim.
-valla 6,500 tl gözden çıkar kardeşim dedi ve başımdan aşağıya kaynar sular döküldü resmen.
-ozaman aracımı alıyım abi kredi falan çekerim dedim.
-yaptırmayacaksan 400+kdv para ödiyeceksin arızanı bulduk dedi.

ve ben biraz ısrar sonucu 300,00 tl arıza bulma parası verdim ve cıktım.(faturası bende)

sonrasında,

ben hemen çıkma beyin arayışına girdim ve 1 hafta aynı kodlu ürünü ankara güven mıtsubıhı de buldum 1000 tl ye aldım.ertesi gün geldi.
hemen kodlaması için servislerinde bildiği iyi bir beyinciye giderek yüklemesini ve herşeyini yaptırdım.sonra aracımı teslim aldım ve teste çıktım
sonrasındamı...

tamamen hüsran aracım aynı arızayı yaptı ve şok oldum.

hemen aradım as kale binek servis sorumlusunu abi aracın beynini değitim herşey normal ama arızam devam ediyor dedim ve bana,olurmu ya sende gördün p0606 kodu veriyordu beraber baktık dedi oda beyini gösteriyordu dedi..ve ben çaresiz o benden çaresiz 10 saniye telefonda sustuk.ben tekrar getir aracı bi kontrol edelim der diye bekledim fakat hiç oralı bile değil di ve bana buraya dikkat;kardeşim sat gitsin yada öyle kullan arada bir yapıyor zaten en kötü nerde tırak orda bırak dedi ven ben yine saygımı bozmadan eyvalla dedim ve kapattım..

as kale yetkilisini aradım şikayet ettim ve bana dönüş yaptılar ve servisimiz haklı o anda arıza kodu beyini gösteriyorumuş dediler bu sebeple size yardımcı olamayacağız dediler ve kapattık.

sonra çaresiz bi şekilde aracın eski sahibini aradım ve arızayı anlattım acaba sende böle bişe oluyormuydu diye hemen atladı;kardeşim maf sensörü bak fişi çıkar yapmayacak dedi inanamadım fişi çıkardım aracım arızayı kesti inanılmaz sevindim.adama teşekkür falan ettim.hemen güven mıtsubıshıden maf sensörü istedim fiyatı sıfırı orjinal 400,00 tl dedi hemen aldım ertesi gün geldi.hemen taktım ve test ettim.inanamadım arızam yine yaptı..fişi çıkartıyorum arızam gidiyor fişi takıyorum arızamı tekrar yapıyor..şok içerisindeyim şuana kadar toplam 300+1000+400 =1700,00 tl para harcadım ama elde var sıfır.

sonra hemen iyi usta bulabılmek için forumda araştırma yaptım ve yıldızlardan alpay usta isminin öne çıktığını gördüm.hemen aradım ve işte colt'umu tekrar bağlanmamı sağlayan insanla konuşmaya başladım.anlattım arızayı maf sensörünü ıvır zıvır herşeyi.bana dediki;

kardeşim,

önce arac beyin arızası verdiğinde bu hemen beyinin değişeceği anlamına gelmez.buna birçok etken vardır dedi ayrıca maf sensörünün fişini çıkardığında tabiiki arıza vermez dedi ve sebebini söyledi hatırlayamadım şuan.bana aracında muhtemelen ateşleme ile ilgili sıkıntı var hemen getir bakayım dedi.aracımı götürdüm ve beni 2 saat sonra aradı kardeşim arızan dediğim gibi ateşleme bobini dedi ve zaten 2 tanesi yan saayi ve birtaneside diğerlerine göre kısaymış dedi.istersen komple değişelim ve bujisleride değitirelim dedi bende komple değiştirin ve tüm bakımlarınıda yapın dedim.ve arabayı teslim aldım ve tekrar alpay ustaya sordum abi yaparmı dedim aracını test etmeme bile gerek yok al direk aileni ankaraya git dedi:)ve eğer birdaha birşey olursa tüm masrafların bana ait dedi ve bu inanın bana çok güven vermişti ve çok hoşuma gitmişti.ayrıca aracımda ufak arızalar vardı sağ cam kaldırma düğmesi arızası,sileceklerle ilgili vb.bunlarıda ücret almadan halletmişler lafını bile etmediler.sağolsunlar.aracın içini dışını yıkayıp paklayıp teslim ettiler.

evet aldım aracımı ve arabamda hiçbir arıza yok fişek gibi.bunu neden sizlere anlattım inanın bu arıza için dolaşmadığım usta kalmadı ve gitmediğim servis.inanın arabayı benden soğuttular ne ustalar gördüm ne ustalar en son bi usta komple tesisatı indiricez diyince aracıma kasko yapıp yakmayı bile düşündüm..

son olarak,bukadar ön yargılı olduğum yetkili servislerden tamamen kötü izlenimimi silen yıldızlar servisine teşekkür ediyorum

ustalıkdan ziyade kendi arkadaşı gibi davranan,içten ve işini kesinlikle en iyi şekilde yapan alpay ustaya teşekkür ediyorum.

ayrıca uzun süre servisde sohbet ettikden sonra, servislerden yanlış , tespitlerden konuşurken sonradan oranın servis müdürü olduğunu öğrendiğim servis müdürü talip bey e çok çok teşekkür ederim . bunları arızamı bulduğum için değil önce insana,kişiye saygı ilkesiyle yaklaşan ve kendinizi özel hissettirmeye çalışan insanlar oldukları için yazıyorum.zaten bu konuda şikayetimide.teşekkürümüde temsaya yazdım.

he bu arada size bunları yazarken meilime as kale servis müdünden mail geldiğini gördüm onu direk atardım size ama daha fazla vaktinizi almak istemem mailde kısaca ö.dileriz üzgünüz ama isterseniz yarı fiyatına aracınızı bakıma sokabiliriz yazmışlar.nekadarda cömertler değilmi!! ve hala bir yetkilide sizden boşuna para almışlar gelin iadesini yapalım yada ne biliyim o bedelde bi aksesuar alın yada başka bişe kimse buna yanaşmıyor bol bol üzgün olduklarını acımı benimle beraber paylaştıklarını yazmışlar..daha ne denilebilirki..

umarım sizlerde kan emici, işleri güçleri cebinizdeki birkaç kuruş un peşinde olan servislerle karşılaşmassınız.varsın benim boşuna aldığım beyin, verdiğim boşuna arıza ücreti çöpe gitsin hatta benden yana hakkımda helal olsun..ama bir mıtsubıshı kullanıcı olarak çevremeki tüm mıtsubıshı kullanıcılarını ve sizleri as kale ve bu zihniyetteki tüm sömürücülerden uzak tutmak için elimden gelen tüm gayreti göstereceğim.

herkeze hayırlı günler
kazasız belasız sürüşler dilerim

mustafa toykar
0539 308 04 61


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 14:06 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2015 01:05
Mesajlar: 728
İsim: Erdogan
Araç: 2011 Lancer 1.5 Invite A/T+Prins
Meslek: Technical Solutions Consultant
Kan grubu: A+
Yaş: 37
Alpay usta bir numaradır.
Sorununuzun çözüldüğüne çok sevindim.

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 15:06 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eyl 2011 17:15
Mesajlar: 2479
Şehir: İstanbul
İsim: Erhan
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Kalite Yöneticisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 35
Aramıza Hoşgeldin Mustafa,
Geçmiş olsun, üzücü bir tecrübe yaşamışsınız.

Yıldızlar Alpay Ustaya bir alkış o halde :vauv:

_________________
Arabalarım/Testlerim
Mitsubishi Lancer 1.8 CVT > Fiat Bravo > Alfa Romeo 159 > Opel Vectra 1.9 CDTI > Honda Type-R(EP3) > Ford Mondeo 2.0 TDCi/AT > Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line/AT > Mitsubishi Lancer 1.8 INTENSE CVT...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 15:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Şub 2016 19:16
Mesajlar: 10
İsim: mustafa
Araç: mıtsubıshı colt
Meslek: s.planlama ve organize
Kan grubu: ARH+
Yaş: 29
teşekkür ederim erhan abi-erdoğan abi sağolun.

evet üzücü bi tecrübe oldu ama iyi olan tarafından bakarsak en azından artık aracımın sorunu olduğunda usta,usta gezip arabamın orasıyla burasıyla oynatmayacağım.
gideceğim ilk yer yıldızlar alpay usta ve talip bey dir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 15:41 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Geçmiş olsun. neticede sorunun çözüldüğüne sevindim. Ancaaaaak....... Türk söylemez söylenir atasözüne uymuşsunuz. neden paranızı istemiyorsunuz. elinizde Özür yazısı da var. (mesajı sakın silmeyin) yani kusurlarını kabul etmişler. hiç üşenmeyin 2 satır yazı yazıp verdiğiniz parayı isteyin. Hem kendiniz için hem de bundan sonra bu tip işlerde daha dikkatli olmaları için.
yetkili servisler ne diyor? biz pahalıyız çünkü şikayet üzerine hesap veriyoruz. bizim işlerimiz "Garantili". bulduğu arıza hatalı yani yaptığı işlem geçersiz yok hükmünde yok olan bişeyin bedelini alamazlar. aldıkları paranın karşılığı yok.
isterseniz ben size örnek bir ihtarname göndereyim. siz içeriğini kendi olayınıza göre değiştirirsiniz :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 15:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Şub 2016 19:16
Mesajlar: 10
İsim: mustafa
Araç: mıtsubıshı colt
Meslek: s.planlama ve organize
Kan grubu: ARH+
Yaş: 29
ilhami bey teşekkürler sağolun.
evet aslında doğru söyüyorsunuz konunun üzerine gitmem gerekiyor fakat servisin tek savunduğu nokta beyini neden başka serviste değiştirdiniz diyor.
yani istedikleri tamamen şuymuş , aracın beyinini burada değişecektin olmadığı zaman sen haklı olurdun diyorlar.benim (6,500 tl ozaman çöp olacak tabi)sığınacak başka bişeleri yok.sonra yıldızlar alpay ustayla görüşmüşler bu araç hangi arızayla geldi diye oradada haklı çıkmışım onlarda yanlış teşhis koymussunuz diyor ama nedense kimseden ses yok.
zaten ben şuan aracımın eski beynini taktım geri ve aracımı yıldızlara götürdüğümdede arıza olarak beyin arızası veriyordu yanlış ateşlemeden dolayı.
yinede ilginiz ve desteğiniz için çok teşekkür ederim.bu yazışmalarımızıda zaten as kalenin genel müdürüne direk göndericem paramı almak için değil tabiiki ama en azından bi usta 2 saatte arızayı çözerken diğer ustalar 6 gün aracın başında neyi kontrol etti diye belki sorgulama yaparlar kendi içlerinde hayırlısı olsun yine sağolun.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 16:07 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Haz 2012 18:33
Mesajlar: 1032
Şehir: Adana
İsim: Arcan ARICAN
Araç: Lancer 1.6 ADRICLARN MT SR Evo X Bodykit
Meslek: Otelcilik
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 41
Tekrar geçmiş olsun. Çözülmüş olmasına da ayrıca sevindim.
Bazı istisnalar haricinde ne yazık ki mitsubishi yetkili servislerin veya özel servislerin binek otolara yönelik göstermiş olduğu bu tavır ne ilk ne de son.

Bu tarz olayları birbirimizle paylaşarak en azından arkadaşlarımızın yaşamaması adına bir adım atmış olmamız dahi güzel. Şikayet etmeyi, parayı geri istemeyi bırakın dalga konusu olmamak için, ekmeğinden olmasın mantığıyla hiç sesini çıkarmayan insanlarımız da mevcut canım ülkemizde.

Tekrar geçmiş olsun.

_________________
Aracım Hakkında Herşey viewtopic.php?f=33&t=10117


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 16:17 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
askale 2 şeyi karıştırıyor işine gelene göre savunma yapıyor savunmaları geçerli olabilmesi için 2 şeyin bir arada olması gerekir. 1)arıza tespit 2) beyin değişiminin gerekmesi.
yani arıza "doğru" tespit edildi ve beyin değişiminde başkasına gidildi ise haklı olurlardı. yada şöyle olsaydı; arıza tespit edildi ve bu arıza tespitinde bobin değişecek tespiti yapıldı ve siz başkasına değişim yaptırdınız. onların kusuru olmazdı.
ben buradan herkese örnek bir ihtarname göndereyimde isterseniz siz göndermeyin üstüne bir bardak su için. aşağıda kopyaladığım ihtarname gerçekten Citibanka gönderilmiş ve talebim kabul edilip üstüne özür dilenmiştir.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 16:22 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
CİMRİBANK Yetkililerin Dikkatine;

1- Dağdan gelip bağdakini mi kovuyorsunuz; ey yabancı sermaye! Türkiye danışmanın kim???
2- Ne hakla Türklere karşı tüketici haklarına aykırı hareket etme cesaretini gösteriyorsun. Sen bizi koyun mu sandın milli şair m. Akif ersoy ne diyor: uysal koyunum amma bükülmeye gelmez boynum
3- Siz tam bir kapitalizm çocuğusunuz!!!!!!!!
4- Kredi kartı başvurusunda bulundurmak için yaptığınız görüşmede yalan söylediniz. Nerdeyse öpülmedik yerimi bırakmadınız!!!!!! 5.000 (beşbin) tl. Limitli ise alayım. Ödemelerimi tek kartta birleştireyim dedim. Tamam dediniz ve bastık imzayı.
5- Kredi kartı teslim edildikten sonra kontrol için yapılan 2-3 görüşmede ısrarla teminat bedeli 5bin olması şartıyla kartı kabül ettiğimi bu nedenle benden istediğiniz bilmem kaç gün içinde 35 tl.lik alışveriş isteğinizi ( kapitalistçe) teklifinizi kabül etmedim.
6- Kartın kargo poşetini bile açmadım. Kart numarasını o yüzden yazamıyorum. Kredi kartınız bakire bir kız misali emin şekilde muhafaza ediliyor. Zarfın yırtılan bir tarafı dahi yok!!!! Biz türkler namahreme el uzatmayız. Bu namahrem kılıklı tuzak afetlere de kanmayız!!!!! BİZ TÜRKÜZ. M.KEMAL ATATÜRK niye “ne mutlu türküm diyene” demiş. Milletimizin seciyesinin böyle güzel hasletlerine binaen tabiki. Rastgele söylenen politik laf değil bu. Bunları sana TÜRKçe isimli danışmanların (türk diyemeyeceğim) söylemedi mi. Bizde herşey para değil.
7- Poşetini dahi kirletmediğim kart kızınızın!!! bu başlık parasını istemek de nerden çıktı.
8- Bütün bu anlattıklarımdan sonra sorarım size nerden çıktı bu “yıllık kart ücreti” biz Deli Dumrul’un torunlarıyız haraç vermeyiz. Haraç karşılıksız zorla alınan paradır. Siz bana ne hizmet verdiniz ki yalan söylemekten başka!!! Hem yalan söyleyin (kart limiti hakkında) hem de harcını alın.
9- Bari kuyruklu yalan söylemeyin: kanuna aykırı olarak yıllık kart ücreti almayın. Sizi gidi kanunsuzlar sizi (citi)!!!!!!!!!!!!
10- Yıldız olunmaz yıldız doğulur: siz kuyruklu yıldızsınız!!!! Çok doğru bir söz ama şu daha doğru bir söz PİÇ OLUNMAZ PİÇ DOĞULUR.!!!!!!!!!
11- Şimdilik meseleyi ele alış tarzım böyle :yok eğer hala kredi kartınızda (kartımda, demiyorum) adıma borç bakiye görürsem sizi İzmir’e dökerim. Türkiye’ye geldiğiniz gibi gidersiniz. 3 YÖRÜK bir araya gelince devlet kurarmış derler. Ben zaten dört kardeşim. !!!!!!!!!!!!
12- Sonuç olarak; borç: ekstre borç silinecek, kart iptal edilecek, TÜRK MİLLETİ adına benden özür dilenecek, maille olursa ekstre misali sevinirim.
13- Netice-i taleplerim gerçekleşmezse her türlü yasal yollara başvurarak benden çarpmaya çalıştığınız 35 TL.nin kat kat fazlasını sizden söke(!) Söke(!) Alırım.
Not: bir daha bir avukatı kandırarak kart verip 35 TL. ittirmeye çalışmayın. Yemezler. Çünkü domuzlar!!!!! Necistir!!!!!!!! (sinek-saz vs.)
EK: kredi kartıNIZIN hesap özeti
CİTİBANK KART MAĞDURU
İLHAMİ BATUR(T.C.NO: .....................)


İLETİŞİM: ...............................
KAT:3 D:10. OSMANGAZİ- BURSA

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 16:24 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
işte bu kadar basit :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 16:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Şub 2016 19:16
Mesajlar: 10
İsim: mustafa
Araç: mıtsubıshı colt
Meslek: s.planlama ve organize
Kan grubu: ARH+
Yaş: 29
teşekkürler abi,okuyunca gaza gelmedim değil:)
o para alınacak:)söke söke alınacak :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 16:36 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Zaten sen gaza, arkadaşlarda saza/eğlenceye gelsin diye yaptım :)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 16:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Eyl 2010 10:49
Mesajlar: 356
Şehir: Ankara
İsim: Ercan Bozbola
Araç: Carisma 1.9 DID
Meslek: Makine Mühendisi
Kan grubu: A +
Ankara'nın Azizoğlu'su varsa İstanbul'un Askale'si var olmuş tam anlamıyla durum :) Geçmiş olsun üstadım bundan sonra sorun yaşayıp takıldığında forumdan destek istersen umarım faydasını göreceksindir

_________________
Altımda akmayan aracı ben neyleyim....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 16:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Şub 2016 19:16
Mesajlar: 10
İsim: mustafa
Araç: mıtsubıshı colt
Meslek: s.planlama ve organize
Kan grubu: ARH+
Yaş: 29
teşekkürler ercan bey.sanırım oda benim hatam.bundan sonra danışmadan işlem yaptırmam sanırım biraz pahalıya mal oldu.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 21:43 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Oca 2013 20:51
Mesajlar: 1092
İsim: ali
Araç: veli
Meslek: yok
Askale forum da da daha önce çok konuşuldu zaten. Orda bir yetkili var epey paragözdür. Alpay usta Talip bey bu güne kadar hiç bir yanlışlarını görmedim duymadım.

Geçmiş olsun bunlar çok önemli tecrübeler. Anadolu yakasında da ulugöl aynıdır. Paranızı alın yada en azından ücretsiz bir bakım sözü vs alın...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 22:30 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
söz olmaz:yine kıvırırlar. gidin yağ filtre vs. alın daha iyi. ama satış fiyatından değil, indirimli. canlarının yanması için canlı vermeliler

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 22:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ağu 2012 11:47
Mesajlar: 529
İsim: Alparslan
Araç: Lancer,carisma,L-200
Meslek: otomotiv
Kan grubu: +
Yaş: 38
Geçmiş olsun, sorununuzun çözülmüş olması çok güzel fakat daha da güzeli hiç üşenmeden bu yaşadıklarınızı akıcı ve sade bir dille paylaşmanız olmuş.

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 23:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Geçmiş olsun oluyor böyle durumlar öyle yada böyle benzer olaylar çogumuzun başına gelmiştir Ercan bey aziz oğlu deyince ..

Bende arabayı ilk alırken azizoglunun azizsizliginin kurbanı oldum o ibrm yokmu adini aklima geldikce ..... Anarim
arabaya daha cok bakmak sonra almak için gittim fiyat aldım ama o zamanlar İstanbul bayileri kampanya bekliyoruz diye fiyat vermediler bunu o ibrm e söyledim
( tam 2013 gezi mezi ve döviz artma durumları)yok abi biz kampanya bekliyoduk ancak artık döviz yükseldiği için zam bekliyoruz temsadan yetkililerde bize zama hazırlıklı olun dediler sizde acele edin dedi
bende tam 3 aydır arabasiz kalmisim balığa gidemiyorum bunalmışim ne yaptigimi bilmiyorum ama bir kac kez dedim kampanya gelirse diye ama
-yok yok abi zam bekliyoruz dedi acele et dedi gaza geldim inandim 58 bine anlastik aracı 20 gün sonra teslim alacaz tabi
bu arada temmuzun başı kredi işlemleri bitti paranın yarısı hesaplarına yattı şok şok mitsubishi kampanyaya gitti bizim aracın kampanyali fiyatı 56700 oldu hayddaaa tabi ben hemen ibrm i aradım abi gel goruselim dedi gittim
-Eee ibrm ne olacak
İbrm yanında sözde daha yetkili bir zat daha var
- abi biz de çok şaşırdık kesinlikle zam bekliyorduk bu kampanya bizi çok şaşırttı
- -Eee simdi ne olacak dedim
- ibrm yanındaki zat zam gelseydi ne olacaktı dedi
- bak kardeşim zam gelseydi durum ne gerektirir ise onu yapardık ancak ben kampanya durumunu size kaç kere söyledim gerekirse acele etmeyelim bekleyelim dedim ama siz zam gelecek diye bana yalan soylediniz ve bana acele ettirdiniz artık buna gore davranin dedim
- biz faturanizi kestik bir şey yapamayız dediler
- ben biraz daha kukreyince ancak 57 000 yaparız çünkü faturayı kestik dediler
- o zaman faizlerde yukseldi benim erken kredi çekmekten 700 lira bir avantajı m olmuştu hesapladim araba bana 56300 e gelecek birde 33000 lirayida vermisiz tamam dedim ama bu tamam demem sizin beni kandırdığınızi yutuyorum anlamına gelmesin su an icimde volkanlar patlıyor depremler oluyor ancak efendiligimden susuyorum birde fatura kestik diyorsunuz o sebeple tamam dedim
ancak ben aracı 61250 fiyatından pazarlıkla 58000 anlaştım yanı 3250 indirim yaptılar eee kampanya ile aracın fiyatı 56700 oldu en kötü ben aracı 55000 bine almam gerek ki hak olsun bir de duydum ki ağustos başında 54500 e alanlar bile olmuş
Her neyse aracı teslim almaya gittim ne ibrm var nede o.... Zat
bir kızcağız teslim edecek bana aracı önce evrakları aldım
derken faturaya gozum ilişti bir baktimki sözde 10 -15 gün önce kesilen faturanin tarihinde o günün tarihi yazıyor ve fiyat da 56700 yazıyor nevrimn dondu o an karışımdaki kızcağız değilde ibrm ....tu olsaydı saniye sektirmeden dalmistim ama karşımda kız var artık sabır çektim
Her neyse patlayacagim ama zor tutuyordum kendimi derken aracın kontagini aldim aracın içine bindim ve o patlayacak adam oldu zevkten 4 köşe
Artık tesellim yaklaşık 1500 -2000 liraya ders almış oldum öylede böylede çok şükür Rabbime asx sahibi oldum Rabbim de her kese daha iyisini nasip etsin
Beterinden korusun

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2016 23:50 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2015 01:05
Mesajlar: 728
İsim: Erdogan
Araç: 2011 Lancer 1.5 Invite A/T+Prins
Meslek: Technical Solutions Consultant
Kan grubu: A+
Yaş: 37
Akif abi araba sektöründe kazık yiye(satıcısı) yiye(parçacısı) yiyee(servisi/ustası) tecrübe kazanıyoruz.
Bu versile ile ben çok tecrübeliyim artık kendi işimi kendim yapar oldum. :)

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2016 00:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Erdoğan boşuna denemişler tecrübe dediğin yedigin kazıkların bileşkesidir diye
Bu arada kendi kendine kazık atmiyorsundur umarım :D

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 31 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 99 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye