Zaman: 19 Nis 2024 14:08

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 1 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 20 Mar 2017 17:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Ara 2015 12:44
Mesajlar: 16
İsim: TACETTİN
Araç: 2007 COLT
Meslek: İŞÇİ
Yaş: 56
https://www.2carpros.com/articles/engin ... runs-rough
NASIL BİR TUTUKLUK DÜZELTMEK İÇİN
Kolay adım adım kılavuz nasıl gidermek ve görünüşe değişiklik gösterebilir bir otomotiv motor silindir tutukluk P0300, P0301, P0302, P0303, P0304, P0305, P0306, P0307 ve P0308, onarmak işlem en araçlar için benzerdir.

Aracın yere motoru "OFF" ve park fren seti, aşınma koruyucu eldiven ve güvenliği için giyim ile başlar.
Adım 1 - orada birkaç anlaşılmamak koşulları, sabit ya da rastgele, boşta veya onun altında olabilir veya bilgisayar tarafından algılanmayabilir ve söz konusu cylinder(s) tespit ve Onarım Kılavuzu izleyin için trouble kodları okumak bir arıza veya hizmet motoru yakında hafif tetik güç kombinasyonu verilmiştir.

Motor ışık kontrol
Adım 2 - hiçbir hizmet Eğer ışık sürekli tutukluk ile tetiklenir, bir kızılötesi ısı silah her silindir egzoz sıcaklığı sınamak için kullanın.

Infrared sıcaklık ölçer
Adım 3 - Start motor soğuk, hızlı bir şekilde almak her bireysel bağlantı noktası üzerinden benzer ışın yerleşimini korurken her silindir'ın egzoz manifoldu bağlantı noktasındaki önü okumakta, tutukluk silindir kalan silindir önemli ölçüde daha soğuk olacak. Örnek: Üç egzoz bağlantı noktaları test 190 iken bir 81 derece derece, silindir 81 derece tutukluk
.

Egzoz sıcaklık
Adım 4 - hayır-den sonuçlanmak are henüz panoda, motoru çalıştır ve izin boşta, değiştirmek motor performansı, eğer yok gözlemleyerek iken bir anda yakıt enjektör elektrik bağlantısı her silindir kaldırmak için belirli bir silindir görülmektedir, tutukluk silindir yeri belirlendi.

Yakıt enjektör tel kaldırıldı
Adım 5 - Bu da bir bobin tel bağlayıcı kaldırarak elde edilebilir (polis sistemleri sadece - yok tak tel ekli).

Ateşleme bobin bağlayıcı kaldır

Adım 6 - tutukluk silindir bulunduğu, edildikten sonra kaldırmak buji muayene için kıvılcım çıkarmadan önce takılan, fiş teller (donanımlı) konumlarını firing sırasını tanımlamak için işaretleyin, bu uygun yeniden birleştirme için yardımcı olacaktır.

Buji kaldırmak
Adım 7 - buji kısa devreye neden karbon faul olacak cylinder(s) ishal zengin bir zaman. Arızalar için bu durum kısmen takılı yakıt enjektör veya katalitik konvertör, düşük sıkıştırma, başarısız olan yakıt basınç regülatörü ve aşırı yakıt karışımı içerir.

Karbon buji faul yaptı.
Adım 8 - A ıslak buji gaz veya petrol ile yakıt enjektör açık kalmış, yakıt regülatörü başarısız oldu, silindir sıkıştırma kırık yağ kontrol Segman, şişmiş kafa conta veya Vana kök mühürler gelen aşırı sızıntı yok anlamına gelebilir.

Buji gaz veya petrol ile faul
Adım 9 - bir buji düzgün elektrot üzerinden belirli bir ölçüm ile gapped gerekir, misadjusted hava boşluğu bir tutukluk neden olabilir.

Misadjusted hava boşluğu
Adım 10 - buji uygun bir doğru hava boşluğu ile kullanarak ateşleme sisteminin çalışmasını sağlamak yardımcı olur.

Doğru buji
Adım buji yakıt veya kaldırma üzerine, bir sıkıştırma onay faul karbon ile ıslak ise 11 - mekanik bir arıza bulmak için bir silindir sıkıştırma testi yapmak gerekir. Sıkıştırma ise düşük, bu anlamına gelebilir yıpranmış veya bozuk piston halkaları, kam mili, Vana Bahar, yanmış kırık veya alımı sızıntı düz veya vanalar, bırakılan kapak koltuk veya şişmiş kafa conta egzoz.

Sıkıştırma sınav
Sıkıştırma sınav bir ıslak buji ile birlikte, ateşleme bobini test edilmesi gereken sorun değilse 12 - adım.

Test ateşleme bobini çıkışı
Adım 13 - buji kabloları bir elektrik yükü bobin buji için aktarmak için tasarlanmıştır Bu kabloları giymek ne zaman kısa devre bir tutukluk neden olabilir.

Kısa devre buji kabloları
Adım 14 - yakıt enjektör düzenleyen yakıtın silindir enjektör işlemi başarısız olursa hangi motoru tarafından tüketilen kendiliğinden patlar.

Test yakıt enjektör işlemi
15 - rasgele bir tutukluk kırık veya harap vakum hortumlar veya üzerine boruları ile ilişkilendirilebilir ve bir vakum sızmaya neden motoru civarında bu hortumlar genellikle motor emme manifoldu ve tedarik Motor vakum fren sistemi gibi çeşitli aksesuarlar için bağlı bir adımdır. Eğer bir alımı conta başaramamak ya da yakın bir giriş noktası burası bir vakum hattı sürekli tutukluk neden olur.

Onarım vakum sızıntısı
Adım 16 - yakıt basıncı sabit bir basınç korumak gerekir, eğer bu akışı bir tıkanmış yakıt filtresi veya zayıf yakıt pompası tarafından engellemiştir motor rasgele bir tutukluk üretebilir.

Yakıt pompa basınç onay
17 - adım bu sensör giyer gibi bir kitle hava akış sensörü bilgisayara geribildirim bilgi gönderir bir tutukluk neden yanlış verileri üretebilir.

Kitle hava akış sensörü
Adım 18 - her emme ve egzoz Vana Vana (kapalı) özgün konumuna geri dönecek bir bahar kullanır. Vana bahar bozuk veya cam LOB giyiyor, kendiliğinden patlar ve sıkıştırma kaybı nedeniyle kaba çalıştırmak motoru neden olur. Sıkıştırma sınav motora hız cranking gerçekleştirilir çünkü bu koşullar her zaman bir sıkıştırma testinde gösterme. Kam mili LOB yıpranmış de yarıya kadar ise yalnızca motor çalışırken yukarı ve yük altında gösterilir.

Düz kam mili LOB
Bazı koşullar kırık Vana bahar bir adımda 19 - örneğin motor performansı farklı yönlerini etkisi: bir bobin sadece küçük bir bölümünü kırılır, Bahar hala düşük devir, ama sadece vana yüksek RPM tutukluk neden kapatabilirsiniz. Bahar bir yere ortasında kırılırsa boşta ve güç koşullar etkiler. Bu durumu sınamak için başlangıç motoru devre dışı bırakmak için ateşleme bobin bağlayıcı veya ateşleme sistemi veya yakıt pompası sigorta kaldırır. Valf cover(s) valf tren kontrol edin için kaldırın. Vana springs durumunu incelemek, muayene içinde yardım etmek için bir el feneri ve küçük ayna kullanın. Külbütör kolları ve cam loblar, bir veya daha fazla LOB diğerlerine göre daha az kam mili seyahat ediyorsanız tam hareket, teyit gözlemleyerek düzleştirilmiş bir LOB varken üzerinde motor krank bir yardımcı ve değiştirme gereklidir.

Vana bahar ve Kulbulatör
Adım 20 - kafa conta silindir motor bloğu için mühür için kullanılır. Silindir kafası sıkılır kafa civata belirli bir tork kullanarak motor bloğu için sabitlenmiştir. Bir kafa conta (darbeler) giyer bu soğutucu izin verebilir veya egzoz gazlarının bir silindir tutukluk neden yanma odası girmek için.
Yararlı bilgiler
Bir motoru nağme yukarıya üreticileri aralıkları önerilen uygun motor çalışma-yetenek korumak için gereklidir. Bir tutukluk motoru neden olur, düşük gaz kilometre, düşük güç çıkışı, artan emisyon ve eğer mümkün iç motor hasar tedavi edilmezse. Genellikle yük altında bir motoru tutukluk-ecek var olmak ateşleme sistemi ile ilgili bir sorun ise düşük motor hız problem bir vakum, yakıt yönetimi veya sıkıştırma sorunu olacak.
Trouble kodları alınırken, yalnızca ilgili kodları bir ateşleme bobini hata kodu gibi bir belirli anlaşılmamak sorun için göz önünde bulundurun. Bir sorun kodu mevcut ise ve sorunun bir EVAP kodu gibi hemen ilgili değil, ne zaman motor düzgün Bu kodlar dışarı geçiş yapmak çalışıyor daha sonraki bir zamana kadar devam edecek.
İlgili motor sorunları
• Titreşim, boşta
• Çalışmıyor
• Üzerinde krank değil




Aşağıdaki Mitsubishi anlaşılmamak DTC'ler düşük yakıt seviyesi tarafından neden yakıt havalandırma nedeniyle ayarlayabilirsiniz.


* P0300 (rasgele/çoklu silindir anlaşılmamak tespit)


* P0301 (silindir 1 anlaşılmamak tespit)


* P0302 (silindir 2 anlaşılmamak tespit)


* P0303 (silindir 3 anlaşılmamak tespit)


* P0304 (silindir 4 anlaşılmamak tespit)


* P0305 (silindir 5 anlaşılmamak tespit)


* P0306 (silindir 6 anlaşılmamak tespit)


On-Board Diagnostics ile tüm 1995 ve daha sonra Mitsubishi motor modelleri bu tutukluk DTC'ler ayarlama yeteneğine sahiptirler.


Aşağıdaki bilgileri DTC'ler P0300 için P0306 tanı işlemleri yoluyla ekleyin:


Yakıt havalandırma nedeniyle düşük yakıt seviyesi (en olası nedenleri)


-Part(s) başarısız oldu ateşleme sistemi ile ilgili


-Zavallı krank mili konum sensörü


-Yanlış hava/yakıt oranı


-Düşük sıkıştırma basıncı


-Kemer diş zamanlama atlama


-EGR sistemi ve EGR başarısız parçalamak


-PCM başarısız oldu


Aracı MB991958 taramak için zarar görmesini önlemek için her zaman bağlanma veya bağlantıyı kesme tarama aracını daha önce "Kilit" (kapalı) konumuna ateşleme anahtarı çevirmek.

Tarama Aracı veri bağlantı konektörüne bağlayın.

Motoru çalıştır ve boşta çalıştırın.

Tarama Aracı MB991958 veri okuma modu için madde 2 için (krank mili pozisyon sensörü) ayarlayın. Tarama Aracı belirtilen takometre ve motor hızı aynı olmalıdır.

Ateşleme anahtarı "Kilit" (kapalı) konumuna dön. Sensör düzgün biçimde çalışmaz, DTC P0335 bakın (krank mili pozisyon sensörü devresi).






Tarama Aracı MB991958, MB991824 (V.C.I.), MB991910 ana koşum takımı A ve MB991827 araçlarda gerekli (USB kablosunu).


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 1 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye