Zaman: 20 Nis 2024 00:28

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 1 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Motor Koppresyon Testi
MesajGönderilme zamanı: 20 Mar 2017 17:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Ara 2015 12:44
Mesajlar: 16
İsim: TACETTİN
Araç: 2007 COLT
Meslek: İŞÇİ
Yaş: 56
https://www.2carpros.com/articles/how-t ... ompression
NASIL BİR SIKIŞTIRMA TESTİ YAPMAK
MOTOR SİLİNDİR SIKIŞTIRMA TEST KILAVUZU

Bir otomobilin motor silindir sıkıştırma doğru çalışması için ihtiyacı var. Bu sıkıştırma krank mili ile top silindir sıkıcı ve sonra aşağı yukarı doğru seyahat motor piston neden olur. Bir motorun sıkıştırma belirli herhangi bir silindir içinde düşük olduğunda bir onay motor ışık tetikleyebilecek bir tutukluk neden olur. Karşıdan karşıya tüm silindir sıkıştırma yok olduğunda motor örneğin ne zaman bir zamanlama kayış ya da zincir tatili başlatılamıyor.
SIKIŞTIRMA TEST SERVİS MALİYETLERİ
Ne zaman bir sıkıştırma testi tamircisi tarafından sahip maliyetleri bağlı kaç silindir aracınızın motoru vardır ve ne kadar zor değişir sparkplugs kaldırmak üzeresiniz. Pek çok dükkan 80,00 $ için 4 silindir ve yaklaşık 140,00 $ (ABD) V8 motorunun için tahsil edecektir. İş yapıyorsanız kendinizi bu kılavuz ölçer yardımıyla size 17,00 $ ve $30.00 (bizi) arasında Amazon üzerinde kalite ve ölçer ile dahil bağdaştırıcıları bağlı olarak mal olacak.
Sadece motor sıkıştırma yok, başka bir deyişle motor çalışmaz ve silindirlerin herhangi sen-ebilmek yapmak sıkıştırma olup olmadığını denetlemek istediğiniz bilmek istiyorum eğer yani biz poliçelerinizin basit kağıt havlu kullanarak aşağı bu kılavuzda daha da fazla.
HADİ BAŞLAYALIM!
Ellerinizi yakmayın bu yüzden motor sıcak ama sıcak değil olmalıdır. Bazı mekanik motor sıcaklığı ancak bugünün motoru daha fazla fark testi çalıştırmak istiyor. Sen-ecek lüzum bir buji soket ve bir sıkıştırma ölçer. Eldiven ve koruyucu gözlük de iyi bir fikirdir. Eğer bir belirli silindir sıkıştırma kontrol ediyorsanız yakıt pompası sigorta başlangıç motoru devre dışı bırakmak için kaldırmak. Bu da tüm sırasında meydana gelen herhangi bir yangın tehlikesi keser misin silindir girmesini yakıt tutacak sparkplugs kaldırılır. Yakıt pompası sigorta sigorta paneli veya sahipleri el ile denetleyerek bulamıyorum.
1. tüm buji kabloları veya ateşleme bobinleri kaldırmak: buji kabloları veya ateşleme bobini her silindir kaldırmak. Onları geri koyarak zaman karışık alamadım bu yüzden fiş teller işaretlemek için küçük bir parça bant kullanın.

2. Kaldır bujilerinin: kargaşa ortamı ve tüm kaldırmak için bir buji soket ratchet ve uzantısı kullanın sparkplugs. Kaldırma sırasında devam sparkplugs silindirin sırayla onları onlar nerede kaldırıldı. Silindir'ın sıkıştırma ile ilgili bir sorun bulunursa bu fişler incelenmesi yardımcı olacak.

3. Ekle sıkıştırma ölçer hortum:-Ecek-si olmak sıkıştırma ölçer bir lastik hortum bağlı buji maç konu olan uygun bir metal. Bu buji deliğe iplik hortum sağlayacaktır. O yüzük ölçüm hortumu üzerine karşı mühürler kadar hortum el ile sıkın
4. sıkıştırma ölçmek takın: ölçüm için sıkıştırma ölçer hortum eklemek olacaktır bir bağlayıcı ile donatılmış. Bağlayıcı yüzük kaldırın ve hortum aşağı doğru itin. Ölçüm hortum ve buji hortum arasında sağlam bir bağlantı hissetmeniz gerekir. Bazı göstergeler ayrı bir hortum var mı ve doğrudan buji deliğe vida.

5. motoru üzerinde crank: sadece sınıyorsanız bir silindir motor does değil başlamak bu yüzden yakıt pompası sigorta çekin emin olun. Büyük motorlarında bobin tel indirebiliriz. Tüm sıkıştırma testleri düzenli bir motora hız cranking yapılması gerekir. Kontak anahtarı takın ve yaklaşık 10 saniye üzerinde motor krank. Bu doğru silindir yanma basıncı toplamak için yeterli zaman ölçer vermelidir.

6. sıkıştırma ölçmek izleyin: ölçer-ecek başlamak-motor ilk rotasyon tırmanmaya ve maksimum basınç hangi aşağı unutulmamalıdır elde edilir kadar tırmanmaya devam ediyor. Tipik sıkıştırma okuma 125 psi ve 160 psi arasında olacak.

7. sıkıştırma ölçmek çıkarın: testi gerçekleştirilen sıkıştırma ölçer kaldırmak silindir test adayından gevşeterek tarafından.

8. yeniden buji: buji hasar için inceleyin ve sonra hafifçe silindir içine kurun ve genellikle 15 ila 20 pound arasında olan fabrika özelliklerine göre tork.

9. yeniden bobin veya fiş Tel: hafifçe bobin yükleme veya tel sıkıca aşağı doğru buji terminal iterek süre geri yerine takın. Her silindir aynı şekilde test etmek devam edin. Tüm silindir birbirlerinin yaklaşık % 5 içinde olmalıdır. Düşük sıkıştırma vardır bir silindir görüyorsanız, bir sorun var. Basınç yayın valfi üzerinde sonraki sınav için sıfır basınç ölçer geri döndürür gösterge tarafında tuşuna basın.

Silindir sıkıştırma-ebilmek haberdar etmek sana ne kadar aşınma bir motoru vardır. Sıkıştırma sınav da tamir edilebilir bir bireysel silindir sorun bilgilendirebilir. Motor belirtiler için düşük sıkıştırma olabilir: alımı veya egzoz valfleri, kırık piston veya piston halkaları, kırık Vana bahar ya da şişmiş bir kafa conta yandı. Düşük sıkıştırma ile bir silindir bulursanız, motor yağı az miktarda silindir içine koymak ve sıkıştırma işlemi tekrar test. Sıkıştırma daha yüksek ise petrol geçici olarak Yüzüklerin silindir duvara mühür çünkü Segman sorun olduğunu biliyorsun. Gibi görünüyor ne bir tipik sıkıştırma ölçer kümesi aşağıdadır:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 1 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 21 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye