Zaman: 20 Nis 2024 02:52

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 24 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 11 Nis 2017 22:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Mar 2017 08:52
Mesajlar: 86
İsim: süleyman
Araç: colt 2007
Meslek: bilgisayar teknisyeni
Yaş: 32
Arkadaşlar merhaba konu ile ilgili bir çok başlık açılmış ama hangisinin altına yazacağımı bilemedim. Bende konuyu hem yeniden güncellemiş oluruz diye yeni başlık açtım. Bilmeyenler için bende 2007 model colt invite bulunmakta amt(yarı otomatik). Şimdi benim sorunum şu. Bundan bir kaç ay önce ''arabayı ilk aldığım zamanlar'' başıma şöyle bir şey geldi. Bşrgün arabayı çalıştırdım hareket edeceğim trafikte araba 3000 deviri geçmiyordu ve hızı da 20 km de saplanıp kalıyordu. İster A modunda İster Manuelde ikisinde de aynı. Bu durum bir ay içinde bir kaç defa geldi başıma. Bende bu olayların üzerine arabayı servise götürdüm. Servis baskı balatanın bittiğini acilen değişmesi gerektiğini hatta aktüvatörün bile değişmesi gerekebileceğini söyleyip bana 3500 lira gibi bir fiyat çıkardı. Bu sorunların dışında bende geri vitese geçerken 0 a düşme sorunuda mevcuttu. Bende forumlardan araştırma yaptım. Her yerde baskı balatanın değişme zamanının geldiği yazıyordu. Fakat tesadüfen eskiden usta olan bi abime durumu anlattım. Arabanın belli devrin üstüne çıkmadığını ve hızlanmadığını bu esnada da motor arıza ışığı yaktığını bi kaç defa kontak açıp kapatınca da düzeldiğini söyledim. Bana şunu söyledi aynen baskı balata motor arıza ışığı yakmaz servis para koparmak için sana sallamış dedi. Bende bunun üstüne bi ustaya gittim bilgisayara bağladı. Gaz kelebeğiyle ilgili bir arıza kodu tespit etti. Bunun gaz kelebeğini temizlettir dedi. Dediği gibi gittim temizlettim ve o günden sonra bir kere bile çok şükür o arızayı vermedi ve motor arıza ışığını yakmadı.
Ama geçenlerde yine servise gittim şanzıman yağını değiştireyim diye ve bana yine baskı balatan bitmiş değişmesi lazım dediler. İşin garip tarafıda o zaman acil değiştir diyen servis şimdi acil değil dedi ben durumum yok deyince bi süre daha götürür ne zaman yolda kalırsan o zaman değiştir dedi. Adamların kapısının önüne parketsen bunun baskı balatayı değiştir diyorlar iyice psikolojimi bozdular. Bu baskı balatanın bittiğini nasıl anlarız arkadaşlar Allah rızası için birileri bişey söylesin. Vites geriye geçerken 0 a düşüyorsa bitmiştir diyorlar ama baskı balatasını yeni taktıranlarda bile sıfıra düşme durumu var bu sanki kronik arada sırada kendini gösteren elektronik bir hata gibi geliyor bana. Benim arabada bu hatayı 2-3 günde bir kere veriyor. Başka nerden anlayabilirim bu durumu. Buna bakacak bir ustada bulamıyorum. Birine götürdüm bindi arabaya kendince bişeyler yaptı aniden hızlandı firene bastı patinaj yaptırdı. Yok abi bu arabanın baskı balatada hiç bişey yok elletme boşuna dedi ama içime sinmedi. Bu iş sökmeden bakmadan olur mu bunlar nasıl usta anlamadım. Kısacası bunu anlamanın bir yolu yok mu


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Nis 2017 23:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ağu 2012 11:47
Mesajlar: 529
İsim: Alparslan
Araç: Lancer,carisma,L-200
Meslek: otomotiv
Kan grubu: +
Yaş: 38
Geri vitese geçmemesi ile ilgili bir yazılım güncellemesi var, yazılımı yükletin geçer. Debriyajın durumunu anlamak için aracı manuel modda 1. vitese takın ve tam gaz yürüyün motor devri kırmızı bölgeye gelince 2. vitese takın devir aniden düşüyor ve bir yere oturuyorsa sorun yok, ama yavaş yavaş bir yere oturuyorsa debriyajınız kaçırıyor demektir. 2. yötem 1. viteste ağır ağır hafif bir yokuşta kalkış yaparken aracın gövdesinde bir titreşim hissediliyorsa debriyajın durumu kötü demektir. 3. yöntem 3. viteste giderken /(manuel modda)5000 devire kadar gaza çok basmadan çıkın ve aniden gaza yüklenin devir hızlı artıyor motor bağırıyor ve araba yürümüyorsa debriyajınız kaçırıyordur

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Nis 2017 08:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Mar 2017 08:52
Mesajlar: 86
İsim: süleyman
Araç: colt 2007
Meslek: bilgisayar teknisyeni
Yaş: 32
Alparslan bey öncelikle çok teşekkür ediyorum verdiğiniz bilgi için. Yazılım konusunda yukarıda anlatmış olduğum olayda servise ilk gittiğimde yazılım kontrolü yaptırmıştım ve yazılımın güncel olduğu söylenmişti bana. Sırf bunun içinde (altı üstü bilgisayara tak çıkar) sağolsunlar 100 liramı almışlardı. Söylemiş olduğunuz yöntemleri deneyeceğim. Ama cahilliğime verin bir şey sormak istiyorum. 2. vitese takın devir aniden düşüyor bir yere oturuyorsa demişsiniz. Oturmaktan kasıt nedir acaba düştükten sonra belli bir devirde düştüğü yerde takılıp kalması mıdır. Yoksa belli bir devre düştükten sonra yine yavaş yavaş devri artar mı?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Nis 2017 10:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Mar 2017 08:52
Mesajlar: 86
İsim: süleyman
Araç: colt 2007
Meslek: bilgisayar teknisyeni
Yaş: 32
Kayseride 3s otomotiv diye bir yerden baskı balata değişimi için fiyat aldım. 700-800 arası parça fiyatı. İşçilikte 300 olur dedi bi abimin tanıdığı. Sökmeyince ekstradan masraf ister mi istemez mi bilemeyiz dedi. Hani ekstradan da masrafı olsa 1300 lirayı geçmez dedi. Ama biraz müsade et parçayı getirteyim şu yoğunlukta bi gitsin başımdan dedi çok uzun sürmez dedi. Bende zaten şimdi yaptıramayacağım, yaptıracağım zaman size haber ederim siz de hazırlığınızı yapar çağırırsınız dedim . Sizce fiyat nasıl? Bir de acaba bu değişim işine girmeden önce oraya götürüp söktürsem bana değişmesi gerekiyor mu gerekmiyor mu söylerler mi?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Nis 2017 10:42 
Çevrimdışı

Kayıt: 31 May 2015 13:54
Mesajlar: 183
İsim: Ömer
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 İnvite AMT 2006
Meslek: Serbest
Yaş: 27
Kardeşim öncelikle geçmiş olsun.

Bence sorun aktivatör gibi duruyor. Bende arabayı aldığımda 0 problemi vardı. O şekilde 1 sene kullandım arabayı, en son uzun yola çıktığımda araç sarsılarak durunca anladım ki değişim zamanı gelmiş.
Önce baskı balatayı değiştirdim, 0 geçmeyince aktivatörü de değiştirdim. Şuan hiçbir problemim yok.
Ben baskı balatayı 580 'e aldım, işçilik içinde 150 TL ödemiştim. (geçen sene haziran). Aktivatörü 900'e aldım, 50 TL'ye taktırdım. Bence önce aktivatörü değiştirseydim de olurdu, ama bir kerede işin stresinden kurtulmak istiyorsan ikisini de birden değiştir derim.

İstanbul'da Jakopar var, arayıp oradan alabilirsin parçaları.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Nis 2017 11:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Mar 2017 08:52
Mesajlar: 86
İsim: süleyman
Araç: colt 2007
Meslek: bilgisayar teknisyeni
Yaş: 32
Teşekkür ederim kardeşim cevabın için. Jakoparı daha önce de duymuştum. Orayla da iletişime geçmeyi düşünüyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Nis 2017 11:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Mar 2017 08:52
Mesajlar: 86
İsim: süleyman
Araç: colt 2007
Meslek: bilgisayar teknisyeni
Yaş: 32
Birde arkadaşlar şöyle bir durum var. Arabamda manuel olarak vites değiştirilirken özellikle de geri vitese geçerken dışardan bu geçiş seslerini rahatlıkla duyuyorum. Ne zaman arabayı bir başkasına versem kendim dışardan bu sesi duydum. Kırak kırak tarzı ses bu normal mi?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Nis 2017 12:03 
Çevrimdışı

Kayıt: 31 May 2015 13:54
Mesajlar: 183
İsim: Ömer
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 İnvite AMT 2006
Meslek: Serbest
Yaş: 27
Aktivatör ve baskı balata değişimi sonrası o ses bende epey azaldı :) Özellikle geriye geçişte epey yapıyordu.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Nis 2017 12:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Mar 2017 08:52
Mesajlar: 86
İsim: süleyman
Araç: colt 2007
Meslek: bilgisayar teknisyeni
Yaş: 32
:) Valla hocam aktivatör dedikçe benim içimi bir korku sarıyor inşallah öyle değildir. Hadi baskı balatayı değiştirmeye razı olduk eğer değişecekse kendimizi zorlayarak bir de aktivatör çıkarsa hapı yuttuk demektir. Bu hafta sonu amartisörleri değiştireceğim. Üstüne masraf çıktıkça içim sıkılıyor vallahi.
Ama bu tarz forumların varlığı gerçekten çok güzel başımızdan geçen deneyimlerle birbirimize yardımcı olmamız önemli. Yoksa malum tamirciler özellikle servisler insanın gözünün yaşına bakmıyor. Hele birazda bilgisiz acemi olduğunu anlarsa yandın. Adam değişmeyecek parçayı bile değiştiriyor. Benim arabam 120.000 de km olarak baskı-balata değişim süresi gelmiş ama sahibiyle en son görüştüğümde arabayı satın aldıktan sonra tabi. Baskı balata değişimi yapıp yapmadığını sordum. Biraz kem küm etti hatırlamıyorum felan dedi. Bende kardeşim al şu arabanı diyecek değilim sana dedim üstünden zaman geçmiş artık bari doğrusunu söyle de değişmeyecek parçayı değiştirmesinler bir sürü para dedim. Sonrasında ısrarla 90.000 de değişti dedi. Aslında baskı balataya dair bende bi belirti yok sadece vitesin bi kaç günde bir kere 0 göstermesi dışında. Kalkışlarda titreme yok. Arabanın çekişinde hızlanmasında maşallah sıkıntı yok. Sanırım baskı balata yakıt performansından da belli olurmuş. Nazar değmesin yakıtı da çok iyi herkes imreniyor. Baskı balata sıyırmasını işaret eden her hangi bir yanık kokusu da almadım. Ama gel gör ki ne zaman ki aracım yukarda bahsettiğim olayı yaşadı. Devir 3000 i hız 20 km yi geçmedi. Bunun üzerine servise gittim bu baskı balata takıntısı başladı. Adam direk baskı balatayı değiştir dedi. Ve bu sorunda gaz kelebeğinin kirlenmesinden oluyormuş temizlettim daha bir daha aynı sıkıntıyı vermedi. Yani servis sallamış. Ama servise hangi sebeble gidersem gideyim adam direk baskı balatayı değiştir diyor anlamadım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Nis 2017 13:37 
Çevrimdışı

Kayıt: 31 May 2015 13:54
Mesajlar: 183
İsim: Ömer
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 İnvite AMT 2006
Meslek: Serbest
Yaş: 27
Valla hocam bu işten çok anladığım söylenemez. Ama bence sorununuz sadece aktivatör. Eğer bir kaç gün deneyebileceğiniz sorunsuz bir aktivatör bulabilirseniz, onu deneyerek sorunun ne olduğunu çok rahat anlayabilirsiniz. Zira aktivatörün sökümü ve takımı çok basit ve 10 dk'lık bir iş.

90bin'de takılan baskı balatanın bu kadar 120binde yıpranacağını düşünmüyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Nis 2017 13:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Mar 2017 08:52
Mesajlar: 86
İsim: süleyman
Araç: colt 2007
Meslek: bilgisayar teknisyeni
Yaş: 32
Deneyecek aktivatörü bırak arabaya takıp kullanacak parçayı zor buluyoruz hocam:) Neyse ben Alparslan beyin tavsiyelerini de uygulayayım bakalım baskı balatadan emin olursak bir de aktivatöre baktırırız. Tavsiye için sağolasın hocam.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Nis 2017 14:18 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
surcan40 yazdı:
:) Valla hocam aktivatör dedikçe benim içimi bir korku sarıyor inşallah öyle değildir. Hadi baskı balatayı değiştirmeye razı olduk eğer değişecekse kendimizi zorlayarak bir de aktivatör çıkarsa hapı yuttuk demektir. Bu hafta sonu amartisörleri değiştireceğim. Üstüne masraf çıktıkça içim sıkılıyor vallahi.
Ama bu tarz forumların varlığı gerçekten çok güzel başımızdan geçen deneyimlerle birbirimize yardımcı olmamız önemli. Yoksa malum tamirciler özellikle servisler insanın gözünün yaşına bakmıyor. Hele birazda bilgisiz acemi olduğunu anlarsa yandın. Adam değişmeyecek parçayı bile değiştiriyor. Benim arabam 120.000 de km olarak baskı-balata değişim süresi gelmiş ama sahibiyle en son görüştüğümde arabayı satın aldıktan sonra tabi. Baskı balata değişimi yapıp yapmadığını sordum. Biraz kem küm etti hatırlamıyorum felan dedi. Bende kardeşim al şu arabanı diyecek değilim sana dedim üstünden zaman geçmiş artık bari doğrusunu söyle de değişmeyecek parçayı değiştirmesinler bir sürü para dedim. Sonrasında ısrarla 90.000 de değişti dedi. Aslında baskı balataya dair bende bi belirti yok sadece vitesin bi kaç günde bir kere 0 göstermesi dışında. Kalkışlarda titreme yok. Arabanın çekişinde hızlanmasında maşallah sıkıntı yok. Sanırım baskı balata yakıt performansından da belli olurmuş. Nazar değmesin yakıtı da çok iyi herkes imreniyor. Baskı balata sıyırmasını işaret eden her hangi bir yanık kokusu da almadım. Ama gel gör ki ne zaman ki aracım yukarda bahsettiğim olayı yaşadı. Devir 3000 i hız 20 km yi geçmedi. Bunun üzerine servise gittim bu baskı balata takıntısı başladı. Adam direk baskı balatayı değiştir dedi. Ve bu sorunda gaz kelebeğinin kirlenmesinden oluyormuş temizlettim daha bir daha aynı sıkıntıyı vermedi. Yani servis sallamış. Ama servise hangi sebeble gidersem gideyim adam direk baskı balatayı değiştir diyor anlamadım.

aracınızın durumunu bilmiyorum ama amörtisörü ertelemek daha iyi olacak gibi; önce aracı sorunsuz yürütün sonra ideal yol tutuşu sağlarsınız.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Nis 2017 14:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Mar 2017 08:52
Mesajlar: 86
İsim: süleyman
Araç: colt 2007
Meslek: bilgisayar teknisyeni
Yaş: 32
av.ilhami yazdı:
surcan40 yazdı:
:) Valla hocam aktivatör dedikçe benim içimi bir korku sarıyor inşallah öyle değildir. Hadi baskı balatayı değiştirmeye razı olduk eğer değişecekse kendimizi zorlayarak bir de aktivatör çıkarsa hapı yuttuk demektir. Bu hafta sonu amartisörleri değiştireceğim. Üstüne masraf çıktıkça içim sıkılıyor vallahi.
Ama bu tarz forumların varlığı gerçekten çok güzel başımızdan geçen deneyimlerle birbirimize yardımcı olmamız önemli. Yoksa malum tamirciler özellikle servisler insanın gözünün yaşına bakmıyor. Hele birazda bilgisiz acemi olduğunu anlarsa yandın. Adam değişmeyecek parçayı bile değiştiriyor. Benim arabam 120.000 de km olarak baskı-balata değişim süresi gelmiş ama sahibiyle en son görüştüğümde arabayı satın aldıktan sonra tabi. Baskı balata değişimi yapıp yapmadığını sordum. Biraz kem küm etti hatırlamıyorum felan dedi. Bende kardeşim al şu arabanı diyecek değilim sana dedim üstünden zaman geçmiş artık bari doğrusunu söyle de değişmeyecek parçayı değiştirmesinler bir sürü para dedim. Sonrasında ısrarla 90.000 de değişti dedi. Aslında baskı balataya dair bende bi belirti yok sadece vitesin bi kaç günde bir kere 0 göstermesi dışında. Kalkışlarda titreme yok. Arabanın çekişinde hızlanmasında maşallah sıkıntı yok. Sanırım baskı balata yakıt performansından da belli olurmuş. Nazar değmesin yakıtı da çok iyi herkes imreniyor. Baskı balata sıyırmasını işaret eden her hangi bir yanık kokusu da almadım. Ama gel gör ki ne zaman ki aracım yukarda bahsettiğim olayı yaşadı. Devir 3000 i hız 20 km yi geçmedi. Bunun üzerine servise gittim bu baskı balata takıntısı başladı. Adam direk baskı balatayı değiştir dedi. Ve bu sorunda gaz kelebeğinin kirlenmesinden oluyormuş temizlettim daha bir daha aynı sıkıntıyı vermedi. Yani servis sallamış. Ama servise hangi sebeble gidersem gideyim adam direk baskı balatayı değiştir diyor anlamadım.

aracınızın durumunu bilmiyorum ama amörtisörü ertelemek daha iyi olacak gibi; önce aracı sorunsuz yürütün sonra ideal yol tutuşu sağlarsınız.



Valla hocam benim amartisöre yönelmemin sebebi yine servis. Araç şuanda yürüyor bir sıkıntı yok benim panik yapmamı sağlayan şey hani baskı balata bitikse bu şekilde kullanmak aktüvatörüde bozacaktır ve onun masrafıda çıkacaktır muhabbetleri. Bunu bana arabayı ilk aldığım zamanlar servis söyledi. Fakat daha geçen hafta servise gittiğimde yine baskı balatanın değişmesi gerektiğini ayrıca 4 amartisöründe patlak olduğunu ve onlarında değişeceğini söyledi. Bende bunların hepsini birden yaptıramam. Bana en acili hangisi onu söyleyin önce onu yaptırayım sonra da kendimi biraz ayarlayınca diğerini dedim. Bana amartisörleri yaptırın o zaman dedi. Araba da yol tutuşu diye bişey kalmamış Allah korusun çok hız yapmaya felan gelmez dedi. E benim de küçük bebeğim var. Ailemin güvenliğini düşünmek zorundayım. Baskı balata içinde ne zaman tamamıyla biter araba yürümezse o zaman yaptırırsınız dedi. Aktivatöre zarar vermesin dedim hiç bişey olmaz dedi. Ben o yüzden baskı balata değişmek istiyor mu istemiyor mu onu öğrenmek istiyorum. Gerçekten değişmek istese servis kaçırır mı bana bir sürü felaket senaryoları sıralar ve beni ikna ederdi. Yanlış mı düşünüyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Nis 2017 09:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Mar 2017 08:52
Mesajlar: 86
İsim: süleyman
Araç: colt 2007
Meslek: bilgisayar teknisyeni
Yaş: 32
Alparslan_iba yazdı:
Geri vitese geçmemesi ile ilgili bir yazılım güncellemesi var, yazılımı yükletin geçer. Debriyajın durumunu anlamak için aracı manuel modda 1. vitese takın ve tam gaz yürüyün motor devri kırmızı bölgeye gelince 2. vitese takın devir aniden düşüyor ve bir yere oturuyorsa sorun yok, ama yavaş yavaş bir yere oturuyorsa debriyajınız kaçırıyor demektir. 2. yötem 1. viteste ağır ağır hafif bir yokuşta kalkış yaparken aracın gövdesinde bir titreşim hissediliyorsa debriyajın durumu kötü demektir. 3. yöntem 3. viteste giderken /(manuel modda)5000 devire kadar gaza çok basmadan çıkın ve aniden gaza yüklenin devir hızlı artıyor motor bağırıyor ve araba yürümüyorsa debriyajınız kaçırıyordur


Alparslan bey merhaba... Bugün işe gelirken söylemiş olduğunuz yöntemlerden aracı 1. viteste kırmızı bölgeye kadar devirli kullandım ve 2 vitese attığımda araba aniden 3000 devire düştü ve yine yavaş yavaş yükselmeye başladı gaza basmaya devm ettiğim için. Bir de 1.viteste kalkış yaptım titreme olmadı sizce nedir durum


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Nis 2017 16:13 
Çevrimdışı

Kayıt: 18 Oca 2010 15:05
Mesajlar: 224
bence sen sat bunu..:))


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Nis 2017 16:16 
Çevrimdışı

Kayıt: 18 Oca 2010 15:05
Mesajlar: 224
sonra o paraya git bi sümbül al.. o da 2003-2005 model falan olur ellaaammm.. sonra onu yaptırırsın... tabi parçalar çok daha ucuz.. olmadı bi hyundai accent al o modellerde.. 4 amörtisör mü?? elinin kiri olur, tak geç.. 75-80 lira falandır.. hemi de orijinal.... balata mı? ohhooo... sen at bi 3bin lira.. a'dan z'ye yeniliiiim.... bi amörtisörde bile yamulup duracağına, sen sat bunu en iyisi...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Nis 2017 16:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Mar 2017 08:52
Mesajlar: 86
İsim: süleyman
Araç: colt 2007
Meslek: bilgisayar teknisyeni
Yaş: 32
turizm psikoloğu denilen arkadaş senin paran fazla olabilir gider en iyisini alır en pahalısını taktırırsın. Burda adam gibi soru soruyoruz birbirimize destek olma anlamında ne demek bi amartisörde bu kadar yamulacaksan. Ben amartisörlerimi zaten aldım arabamda cumartesi takılacak. Bizim derdimiz değişmemesi gereken parçaya gidipte sırf birileri değişecek dedi diye boşa para vermemek mal yerine konmamak. Eğer ki insanların sorularına verilecek cevabınız yoksa susmakta erdemliktir. Ama aklınızca insanlarla alay ettiğinizi düşünüp kendi seviyenizi bu kadar aşağılara çekmeye gerek yok.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Nis 2017 16:34 
Çevrimdışı

Kayıt: 18 Oca 2010 15:05
Mesajlar: 224
dur yahu sakin ol.. senin taraftayım.. yamulmak kelimesi haddini aştı ise özür..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Nis 2017 16:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Mar 2017 08:52
Mesajlar: 86
İsim: süleyman
Araç: colt 2007
Meslek: bilgisayar teknisyeni
Yaş: 32
Hocam durumum elverse yamulmam masrafı ne olursa olsun. Şu ana kadar da arabama çok masraf yaptım. Ama hiç birinde keşke yapmasaydım demedim. Ve her defasında da iyisi olsun parası fazla olsun önemli değil dedim. Herşeyden önce can taşıyorum içinde hadi beni geç eşim ve çocuğum var. Ama baskı balata işi iyice takıntı oldu bittiğini gösterir belirtileri göremiyorum. Ama servis denilen para sinsarları her gitmemde bunu kafama dikte ederek takıntı haline getirdiler.
Neyse bende özürdilerim bi an çıkıştığım için yanlış anlamışım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Nis 2017 16:44 
Çevrimdışı

Kayıt: 18 Oca 2010 15:05
Mesajlar: 224
baskı balata ve aktivatörün senden önce değiştiği kesin miymiş? yetkili servisde mi değişmiş? özel servisse bile en azından alınan parçaların fişi faturası olmalı..

ben 150 bin'de ikisini de değiştirdim.. hatta sağolsunlar İBA otomotivde hallettiler.. Ankara'ya bi tesadüf gelirsen git göster..

bu tip ana parçalar tam olarak arızalanırsa zaten yolda bırakır.. yıpranma üzerine kurulu bir sistem.. ne kadar yıprandığını, tam hangi km'de yolda bırakacağını nasıl bilsinler?.. işte olduğu yerde bir iki manevra, bi tur atmaca falan bir yorumda bulunabilirler.. o da ustadan ustaya değil aslında senin kullanmana göre değişir..

daha önce hiç değişmediyse evet 120bin km'ler değişim yaklaşmış...

bunun için ayrı can sıkan bir bütçe daha lazım... ya yaptırıp bineceksin.. ya da birine satıp geçeceksin, o yaptıracak..

söylenildiği gibi 90 bin'de değiştiyse (hem baskı hem aktivatör diye düşünelim) bu durumda belki aktivatörün ufak bir ayarı falan vardır belki... zor bir şey değil o...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 24 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 17 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye