Zaman: 28 Mar 2024 20:26

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 03 May 2018 12:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eyl 2017 10:22
Mesajlar: 19
İsim: Mehmet Uzunkaya
Araç: Mitsubishi Colt 1.5 110HP AMT
Meslek: Bankacı
Kan grubu: ARH+
Yaş: 30
Merhaba Arkadaşlar,
2005 Colt 1.5 ATM aracımda 10 yıllık atiker sistem var, yakıt tankının süresi dolmuş 8. Ayda muayenem var şimdiden değiştireyim dedim ve istanbul candan mühendisliğe gittim. Orda yakıt tankı ve alt borularının değişimine 600 – 700 tutacağını bunun yerine sistemi konmple değiştirmemi önerdiler. Regületör kusmuş falan dediler. Birde benim rolantide klima açıkken sarsıntılı çalışma gibi bir sorunum vardı, onunda sistemden kaynaklandığını söylediler. Kafam karman çorman oldu. Gazla ilgili hiç bir sorunumuz yok, çekiş vs sıkıntısız.
Sonra Emre mühendislik yolumun üzeriydi oraya uğradım, yakıt tankının 300TL alt bakır boruların 150TL olduğunu toplam 450TL’ye olayın biteceğini söyledi, Aracı bana satan adamın verdiği lpg bakım kağıdında da regületörün yakıt depo valflerinin 2015te değiştiği yazıyor 2-3 yıllıkmış yani.
Bu sarsıntılı çalışma da 4. Silindir bobinin ömrünün bitmesinden kaynaklandığını söyledi, aracı bilgisayara bağladı ve tek tek benzine geçirip denedi(benzindeyken sarsıntılı çalışma yapmıyor)
Hafta sonu öncelikle bobini değiştireceğim ama LPG sistemi ile ilgili kafamı çok karıştırdılar. Candan mühendislik montaj anlamında güvenilir bir yer ama onarıma hiç bakmadan direkt gold sistemi satmak istediler.
Yardımlarınızı rica ederim....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 May 2018 17:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 703
Şehir: Ankara
İsim: can
Araç: Outlander2003/2011 itfiş
Meslek: eskiborsacı
Yaş: 39
Başkalarının dediklerini dikkate alma sistemden memnunsan aynen devam ettir. Güncel mevzuat için gerekli olan minimum düzeltmeleri yaptır. Belki yeni sisteme geçeceksin bu sefer de bazı eski parçaların uyumsuzluğu yüzünden sıkıntı yaşayacaksın. Değişim her zaman risktir.
Şikayetiniz bobin kaynaklı değil. Çünkü ateşleme sisteminden kaynaklanan hatalarda hem lpg hemde benzinde aşağı yukarı aynı sorunu görmen gerekir.
LPG sisteminde madem güncellemeler yapacaksın. LPG filtrelerini temizlettir . Tekleme kirlenmiş bir enjektörden de kaynaklanabilir enjektör temizliğini de yaptır. Ondan sonra halen tekleme oluyorsa öyle paylaşım yapın. Ona göre tekrar ne yapacağımızı tartışalım.
Size her önerilene kulak asmayın, sanayide işler son günlerde azaldı, bazı çakallar alakasız yerden kendine iş çıkartacak yer arıyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 May 2018 22:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eyl 2017 10:22
Mesajlar: 19
İsim: Mehmet Uzunkaya
Araç: Mitsubishi Colt 1.5 110HP AMT
Meslek: Bankacı
Kan grubu: ARH+
Yaş: 30
mehmet2317 yazdı:
Merhaba Arkadaşlar,
2005 Colt 1.5 ATM aracımda 10 yıllık atiker sistem var, yakıt tankının süresi dolmuş 8. Ayda muayenem var şimdiden değiştireyim dedim ve istanbul candan mühendisliğe gittim. Orda yakıt tankı ve alt borularının değişimine 600 – 700 tutacağını bunun yerine sistemi konmple değiştirmemi önerdiler. Regületör kusmuş falan dediler. Birde benim rolantide klima açıkken sarsıntılı çalışma gibi bir sorunum vardı, onunda sistemden kaynaklandığını söylediler. Kafam karman çorman oldu. Gazla ilgili hiç bir sorunumuz yok, çekiş vs sıkıntısız.
Sonra Emre mühendislik yolumun üzeriydi oraya uğradım, yakıt tankının 300TL alt bakır boruların 150TL olduğunu toplam 450TL’ye olayın biteceğini söyledi, Aracı bana satan adamın verdiği lpg bakım kağıdında da regületörün yakıt depo valflerinin 2015te değiştiği yazıyor 2-3 yıllıkmış yani.
Bu sarsıntılı çalışma da 4. Silindir bobinin ömrünün bitmesinden kaynaklandığını söyledi, aracı bilgisayara bağladı ve tek tek benzine geçirip denedi(benzindeyken sarsıntılı çalışma yapmıyor)
Hafta sonu öncelikle bobini değiştireceğim ama LPG sistemi ile ilgili kafamı çok karıştırdılar. Candan mühendislik montaj anlamında güvenilir bir yer ama onarıma hiç bakmadan direkt gold sistemi satmak istediler.
Yardımlarınızı rica ederim....


Hocam mesajınızı şimdi gördüm. LPG filtrelerini 3 ay önce değiştirmiştim, enjektörden kastınız lpg enjektörü mü bilmiyorum ama 1 ay önce de aracın rutin bakımlarını yaptırırken aracın kelebek boğazı enjektör temizlği yapılmıştı. Usta bujileride kontrol etmişti bujilerde yeniydi bi 6000km falan önce değişmişti. Bobinden şöyle emin olmuştum benzinde tekleme yapmıyordu, Emre mühendislik vedat usta bobinleri tek tek benzine geçirerek denedi 4. silindirin bobini benzine geçince tekleme kesiliyordu. Bugün ustama gittim ve bobini değiştirdik sorun gitti gibi yani bugün hiç tekleme görmedim. Bende birtane bobin vardı aracı satan arkadaş sağlam olduğunu söyleyerek vermişti gerçekten sağlammış. Şuan aracımda teklme yok, lpg ile ilgili hiç bir sorunum kalmadı yani. Farklı bir lpgciyede gittim orası da emre mühendisliğin söylediklerini söyledi. sistemin konmple değişmesine gerek yok dedi. Regületör için de temizleriz yine aynısı olursa ozaman değişir dedi.
Yani şuan içim rahatladı. Emre mühendislik daha uygun fiyat vermişti, orda tank ve boru değişimi yaptıracağım. Güvendim sorunumada nokta atışı yaptılar, ufak fiyat farkıda olsaydı yine emre mühendisliğe giderdim...
Saygılarımla...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 May 2018 02:13 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
canztr yazdı:
Çünkü ateşleme sisteminden kaynaklanan hatalarda hem lpg hemde benzinde aşağı yukarı aynı sorunu görmen gerekir.

bobin arızası ilk başlarda sadece lpg de hissettirir daha sonra yıpranma arttıkça Benzinde de hissettirir. işte o zaman lpg- benzinde fark ortadan kalkar. ilk başta benzinde hissedilmediği için servis lpgci şanzımancı arasında pinpon topu gibi gider gelirsin

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 15 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye