Zaman: 27 Nis 2024 19:51

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 8 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 21 Ara 2010 13:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Ara 2010 15:18
Mesajlar: 5
İsim: HAKAN
Araç: COLD CZ3
Kan grubu: AR+H
slm arkadaşlar konuyla ilgili msjlarınızı bekliyorum
dün başıma gelen olay aracın motor kontrolü uyarı lambam yandı ve arac gaz yememeye başladı yaklaşık 15km böle gittim düşük hızda zaten araç hızlanmıyordu gideceğim yere aracı park ettim ve kontağı kapattım yaklaşık 15dk snra tekrar marşa bastım ve araç kendine geldi gaz yemeye başladı ama uyarı lambası hala yanıyordu tekrar 5km falan yaptın kontağı kapattım tekrar çalıştırdım ışık söndü herşey normale döndü :Yahoo!:
peki neden böle birşey oldu?????


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Ara 2010 15:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Tem 2010 17:29
Mesajlar: 1182
Şehir: amisos
İsim: fuat KEHRİBAR
Araç: COLT 1.3 Invite
Meslek: tasarımcı
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 36
Uyarı lambası yanınca araç güvenliğe alıp devirlenmeyi kesiyor bir,

ikincisi herhangi bir arıza başlangıcı olabilir,örneğin benim aracım dizel motor kızdırma arızası verince motor da yanmıştı ve dvirlenmeyi kesmişti.Bi kaç gün sonra normale dönmüştü.üçüncüsü turbo da filan bi tıkanıklık da olabilir.Baktırmanda fayda var,endişelenmene de gerek yok arkadaşım.Geçmiş olsun.

_________________
ELHAMDULİLLAH...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Ara 2010 15:49 
Çevrimdışı

Kayıt: 05 Eki 2010 13:30
Mesajlar: 1531
İsim: 1
Araç: 1
Meslek: 1
Kan grubu: 1
Yaş: 1
Hocam bende de bir kere oldu. Fakat ben o kadar uzun süre gitmedim. 30 metre gittikten sonra ikaz lamnbasını görünce hemen sağa çekip durdum. Arabayı stop ettirdim ama tekrar çalışmadı. Biraz panikten sonra bekledim tekrar çalıştırınca araç çalıştı ışık da söndü. Bu olduğu gün ilk defa triptronic araca binmiş ve aracı defalarca uğraştığı halde çalıştıramamış abim kullanmıştı. Belki aküyü fazlaca yormuştur diye düşünüp aküye yordum ben. Akümün ömrünün de son günleriydi. Zaten bir iki hafta sonra da aküden dolayı yolda kaldım :) diğer yorumları ve olayın gerçek sebebini ben de öğrenmek isterim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Ara 2010 16:15 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
hozer83 yazdı:
slm arkadaşlar konuyla ilgili msjlarınızı bekliyorum
dün başıma gelen olay aracın motor kontrolü uyarı lambam yandı ve arac gaz yememeye başladı yaklaşık 15km böle gittim düşük hızda zaten araç hızlanmıyordu gideceğim yere aracı park ettim ve kontağı kapattım yaklaşık 15dk snra tekrar marşa bastım ve araç kendine geldi gaz yemeye başladı ama uyarı lambası hala yanıyordu tekrar 5km falan yaptın kontağı kapattım tekrar çalıştırdım ışık söndü herşey normale döndü :Yahoo!:
peki neden böle birşey oldu?????

Bu arızadan hemen önce yakıt aldınız mı?
Eğer yeni yakıt aldıysanız, oksijen sensörü yeni yakıtı algılamakta sorun yaşamış olabilir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Ara 2010 17:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
pis yakıt yüzünden başıma böyle bişey gelmişti.hemen yolun ortasında stop edip kenara iterek çektim, servis ile çekici için konuşurken(bir yarım saat kadar ihtimalleri konuştuk) deneme marşına bastığımda araç sorunsuz çalıştı.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Ara 2010 17:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
Benimde ilk aklıma gelen yakıt.
inşAllah bidaha görmezsin o ışığı.

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Ara 2010 21:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Neyseki o motor lambasını kontak açma dışında hiç görmedim, inşallah görmem de...
Şahin abicim, abinizin aracınızı çalıştıramamasının nedeni sol ayak ile frene basması olabilir mi acaba..? İlk defa Tiptronik araç kullananlar genelde bu hatayı yaparlar da...

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Ara 2010 10:42 
Çevrimdışı

Kayıt: 05 Eki 2010 13:30
Mesajlar: 1531
İsim: 1
Araç: 1
Meslek: 1
Kan grubu: 1
Yaş: 1
hero4262321 yazdı:
Şahin abicim, abinizin aracınızı çalıştıramamasının nedeni sol ayak ile frene basması olabilir mi acaba..? İlk defa Tiptronik araç kullananlar genelde bu hatayı yaparlar da...


Abimin-25 yıllık profesyonel bir şöför- ilk tiptronik araç binişi oldu bu doğru. Tiptronikleri de otomatikler gibi düşünmüş. P konumunu aramış, yok. N komutu otomatikte de tiptronikte de ortak olan bir işaret. En son onda denemiş şansını.:) Ben yanında değildim. Sonradan anlattı bana. Akşam ben oradan ayrılırken motor uyarı ışığı sönmeyince ilk aklıma gelen sorunun bundan kaynaklandığı oldu. Motorla ilgili bir sorun oldumu, geçse bile, hele hele kilometresi yüksek bir araçsa servise götürmenin bence faydası var. Ne olur ne olmaz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 8 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 100 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye