Zaman: 30 Nis 2024 22:40

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 11 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2011 01:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eki 2010 12:55
Mesajlar: 121
İsim: nizam
Araç: Colt
Meslek: Muhasebe
Kan grubu: B+RH
Arkadaşlar eşimin memleketinde Dallas diye bir yer var yüksek bir yer sohbet muhabbet alkol alan arkadaşlarda vardı yanımızda ben aracı park ettim yokuşda bir yer dağın eteğinde el frenini çektim tabi yeni ya aracımız alışmadığımızdan az çekmişiz ben araçtan indimki araç arkamdaki araca tosladı Allahtanki arkamda araç vardı yoksa varya gitmişti araç hurdaya çıkarırdık mesafe fazla olmadığı için arka tamponum çok hafif baş parmağın 1 boğumu kadar içe göçtü ordaki arkadaşlarda çok sağlam araçmış falan deyince biraz düzeldi morelim :) bundan çıkacak ders el frenine asılın arkadaşlar :) bende o günden sonra trip yaptı sanırım aracı kitliyorum geri dönüyorum bakıyorum çekmişmiyim çekmemişmiyim kapıyı açıyorum bir diş daha falan çekiyorum :roll:

_________________
Ya oldugun Gibi Görün Yada Gözüme Görünme


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2011 09:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
El frenini kontrol etmiyorum da; arabayı kilitledim mi diye bakıyorum kapı kollarına, tekrar tekrar kumandadan kapatıyorum :D

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2011 09:29 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
El frenine asılmak ekstra gğvenlik sağlamaz. Aksine siz el freni üzerinde güç denemesi yaparsanız, el freninizin hassasiyeti günden güne azalır ve her geçen gün daha çok asılmak zorunda kalırsınız. Tabi kısa bir müddet sonra tutup sağa sola silkelediğinizde bilyesinin hasar görmüş olduğunu farkedersiniz.,

El freni, motosiklet ve bisikletlerde gördüğünüz fren teli ile tutunum sağlar. Bu tel her ne olursa olsun buna güvenmek akıl karı değil.

Aracınızın en güvenli park şekli, direksiyonu kaldırıma kırarak ve mümkünse tekerleği kaldırıma teğetleyerek aracı park etmektir.

Bir diğer güvenli park şekli de, aracınız yokuş aşağı ise geri, yokuş yukarı ise 1. viteste aracı park etmektir.

Park şeklinin en güvensiz hali olan el frenine güvenmeyiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2011 13:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Benim eşim de el frenini sadece bir diş çekiyor.. çok dik yokuşta tek diş yetmiyor.. Böyle coort diye ses çıkartmak gerek.. Ama çok güçlü çekmeye gerek yok..

Ayrıca viteste bırakma olayına da katılıyorum. yokuş aşağı geri takmadımda diğer türlüğ A'da bırakıyorum.

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2011 13:49 
Çevrimdışı

Kayıt: 16 Haz 2010 16:27
Mesajlar: 207
Şehir: K.Çekmece-İstanbul
İsim: NİYAZİ
Araç: yaya
Meslek: banka çalışanı
Kan grubu: 0 +
Yaş: 38
Belirtilen Vites uygulamalrını ek olrak Ali Beye katıldığım en garanti yöntem direksiyonu kaldırım yönünde çevrilmiş bırakmak en garanti. :good:

_________________
2007 LANCER Comfort/ Gri
"İnsanların en hayırlısı, insanlara yararı olandır. Sözün en hayırlısı, az ve anlaşılır olanıdır." Hz.MEVLANA


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2011 14:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
Nizam bey geçmiş olsun kaskonuz varsa autoking halleder ordaki göçüğü bendede aynısı vardı çok güzel yapmışlardı.

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2011 15:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
Viteste birakmak lazim arkadaslar. Bir de tekeri kaldirima dayama arkadasin dedigi gibi.

Manuel Coltum varken ben genelde duz yolda viteste birakmazdim ama hafif de olsa yokusta mutlaka viteste birakirdim. Simdi otom. vites mecburen P'de birakiyorum ve duz iken el frenini hic cekmiyorum :)

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2011 22:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eki 2010 12:55
Mesajlar: 121
İsim: nizam
Araç: Colt
Meslek: Muhasebe
Kan grubu: B+RH
toşu yazdı:
Nizam bey geçmiş olsun kaskonuz varsa autoking halleder ordaki göçüğü bendede aynısı vardı çok güzel yapmışlardı.


teşekkürler sizlerden uzak olsun evet kaskom var üstad ama bir süre böyle kalsın çok belli değil araçda değişiklikler yapacağım o zaman yaptırmayı düşünüyorum

_________________
Ya oldugun Gibi Görün Yada Gözüme Görünme


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2011 22:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eki 2010 12:55
Mesajlar: 121
İsim: nizam
Araç: Colt
Meslek: Muhasebe
Kan grubu: B+RH
santos yazdı:
Belirtilen Vites uygulamalrını ek olrak Ali Beye katıldığım en garanti yöntem direksiyonu kaldırım yönünde çevrilmiş bırakmak en garanti. :good:



Durduğum yerde kaldırım yoktu ama güzel fikir :)

_________________
Ya oldugun Gibi Görün Yada Gözüme Görünme


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Oca 2011 18:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 10:32
Mesajlar: 918
İsim: Yasin
Araç: 1990 Lancer Special Edition :)
Meslek: Biomedikal
Yaş: 26
Geçmiş olsun
bende mutlaka viteste bırakıp genelde kapıları kilitledikten sonra bi kontrol ederim,

Kaldırım yönüne çevirip kaldırıma dayamak uzun süreli bekleyişlerde aks körüklerine zarar veriyor diye biliyorum ben.

_________________
Yağmur altında arabasıyla uğraşarak deşarj olabilen adam...

Follow Me Home - Uğurlama & Karşılama Işığı Modülü İçin Lütfen Aşağıdaki Linke Tıklayın.
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=37&t=2405


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Oca 2011 10:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 10:32
Mesajlar: 918
İsim: Yasin
Araç: 1990 Lancer Special Edition :)
Meslek: Biomedikal
Yaş: 26
Dün akşam eve giderken sokak arasında önümde seyreden bir aracın önüne apartman otoparkında park etmiş bir kalos çıkıverdi, yolu ortaladı ve öylece kaldı, önümdeki adam birşey olmamışcasına çekti gitti, bende aracın yanından geçerken baktımki içinde kimsecikler yok.
ALLAH korusun bir kazaya sebebiyet verebilirdi, çok şükür bana flan denk gelmedi, yoksa o kalos un sahibi Kalas ı :x

_________________
Yağmur altında arabasıyla uğraşarak deşarj olabilen adam...

Follow Me Home - Uğurlama & Karşılama Işığı Modülü İçin Lütfen Aşağıdaki Linke Tıklayın.
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=37&t=2405


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 11 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 53 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye