Zaman: 28 Mar 2024 20:54

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 22 Haz 2016 13:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
Arabayı vurdurunca çalışıyor marşla almıyor. Arabada lpg yok gdi motor. Yolda gidiyoruz trafik açık devamlı gittiğimiz sürece sıkıntı yok ışıklarda dur araba istop ediyor marşa basıyon çalışmıyor vurduruyon çalışıyor bilmece gibi bir problem.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 22 Haz 2016 15:12 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Marşa basınca nasıl ses geliyor. (ses tarifi zor olur ama belki anlarız)
akü bitik bile olsa yolda durunca az çok sarj olup fazla beklenmezse çalıştırması lazım. yine de baktırın akü üstünde veya yanında üretim tarihi vardır. sarj sorunu olabilir.
marş dinamosu ve kablolara bi bakılabilir.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 22 Haz 2016 17:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
Marş motoru çeviriyor ğır ğır ğır tam alacakmış gibi yapıyor ama benzin bitmiş gibi motor çalışmıyor. Aslında başka aküyle denemek lazım ilhami abi dediğiniz bana mantıklı geldi. Denemekte fayda var. Bu arada bende kendi arabamla uğraştım bugün. Bir haftadır arka tekerleklerden gacur gucur ses geliyordu sabrediyim geçer dedim giderek artmaya başladı ses sanki beynimin içinde gacırdıyordu. İlk amartsörler ve yaylardan şüpelendim yağliyim falan dedim sonra kirkoyla kaldırdım arka tekerleri girdim arabanın altına viraj demir lastikleri gözüme çarptı birertane vidası var söktüm lastik takozlar baya aşınmıştı hatta viraj demiri bile aşınmış biraz.internetten öğrendiğim taktiği uyguladım benimde aklıma gelmişti daha önce.internette de aynısını yapanları görünce bende yaptım.şamrel parçası kesip takozun demiri saran yerine yerleştirdim kelepçesini takıp sımsıkı birşekilde vidaladım artık demir milim oynamıyor ve arkadan gelen gacırtıdan kurtuldum çok şükür. Ön viraj demir lastiklerinide değişiyim dedim ama çok zor bir yerde nasıl sökeceğimi bilemedim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 Haz 2016 08:46 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Dün ustama sordum. ustam "enjektörler boğulmuştur" dedi. vurdurma yaparken daha güçlü ateşleme olurmuş bu nedenle marşın çalıştıramadığı zamanlarda bile çalışırmış

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2016 17:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 May 2016 18:08
Mesajlar: 6
Şehir: Istanbul
İsim: ferhat
Araç: mitsubishi carisma 1.8 gdi 1999
Meslek: astsubay
Kan grubu: b+
Yaş: 28
merhaba arkadaşlar mesajları uzunca irdeledim lakin aradığım cevabı bulamadım, belki vardı gözümden kaçtı.
99 1.8 gdi benzinli manuel carisma ls var bende
aracımı sabahları ilk çalıştırma anında marş uzun çevirmede çalışıyor. ben marş motoru zarar görmesin diye ilk marş verip bırakıyorum ikincide tek marşta alıyor. kısa süreli tekrar çalıştırmamda tek marşta alıyor. ama 3-5 saat süre geçtikten sonra çalıştırmak istediğimde aynı problemle karşılaşıyorum. akü ve marş motoru sağlam. yüksek viteste 80-90 vb gibi hızda giderkende sorunsuz bir şekilde yol alabiliyorum bir düzensizlik yok. 2.ve 3. viteste rampa çıkarken bazen bir kez arkadan biri çekiyormuş gibi oluyor, sonrasında sorunsuz yol alabiliyorum. zamanla bu problemim fazlalaşmaya başladı. sorunum az çok ne olabilir. birde istanbul anadolu yakası güvenebileceğim bir usta veya servis önerisi alabilir miyim?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2016 18:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Mar 2015 02:04
Mesajlar: 209
İsim: M. Asım
Araç: Fiesta-2008
Meslek: Öğretmen
Yaş: 37
Ateşleme problemi gibi duruyor. Buji, buji kabloları ve bobinleri kontrol ettirerek işe başlayın.

Hoş geldiniz bu arada.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2016 18:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 May 2016 18:08
Mesajlar: 6
Şehir: Istanbul
İsim: ferhat
Araç: mitsubishi carisma 1.8 gdi 1999
Meslek: astsubay
Kan grubu: b+
Yaş: 28
musty yazdı:
Ateşleme problemi gibi duruyor. Buji, buji kabloları ve bobinleri kontrol ettirerek işe başlayın.

Hoş geldiniz bu arada.

hoşbulduk . bayramdan sonra yolum düşecek bir japon servise
yeni carisma kullanıcısıyım araca yakıtı shellden 95 oktan olarak alıyorum. yanlışım yoktur umarım?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2016 19:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
Genel olarak anlattiginiz olayi benzin pompasi yapar.

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Ağu 2016 20:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Tem 2010 12:20
Mesajlar: 73
İsim: emir
Araç: carisma
Kan grubu: 0+
yeni bir araç aldın, 2001 otomatik hb.
direksiyonu sola çevirirken bir gıcırtı sesi geliyor.
bir de eski sahibinde airbag patlamış sökmüşler ama direksyonun orta kısmı emanet duruyor,bunu airbag tamircisi mi yapar?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Ağu 2016 23:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Mar 2015 02:04
Mesajlar: 209
İsim: M. Asım
Araç: Fiesta-2008
Meslek: Öğretmen
Yaş: 37
Araç sabitken direksiyon turlarında gelen gıcırtı tarzı sesler genelde amortisör takoz rulmanlarından. Carismalarda kronik...

Airbag için ise çıkmacılara bakın, direksiyon göbeğiyle beraber oluyor zaten. Oto elektrikçiler monte eder.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 17 Ağu 2016 12:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Tem 2010 12:20
Mesajlar: 73
İsim: emir
Araç: carisma
Kan grubu: 0+
musty yazdı:
Araç sabitken direksiyon turlarında gelen gıcırtı tarzı sesler genelde amortisör takoz rulmanlarından. Carismalarda kronik...

Airbag için ise çıkmacılara bakın, direksiyon göbeğiyle beraber oluyor zaten. Oto elektrikçiler monte eder.




takoz rulmanı ciddi bir sorun mu,acil değişmeli midir?
diğer konuda,direksiyon mu değişecek yoksa airbag mi takılacak


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 17 Ağu 2016 15:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Mar 2015 02:04
Mesajlar: 209
İsim: M. Asım
Araç: Fiesta-2008
Meslek: Öğretmen
Yaş: 37
leone1907 yazdı:
musty yazdı:
Araç sabitken direksiyon turlarında gelen gıcırtı tarzı sesler genelde amortisör takoz rulmanlarından. Carismalarda kronik...

Airbag için ise çıkmacılara bakın, direksiyon göbeğiyle beraber oluyor zaten. Oto elektrikçiler monte eder.




takoz rulmanı ciddi bir sorun mu,acil değişmeli midir?
diğer konuda,direksiyon mu değişecek yoksa airbag mi takılacak

Airbag direksiyon simidinin ortasında kalan, üzerinde kornanın olduğu bölüm sadece.
Bahsettiğimiz rulman ses yaparak direksiyonun sağa sola çevrilişini biraz zorlaştırıyor çok hayati bir sorun değil.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 18 Ağu 2016 10:15 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Ben Carismanın Amortisör sistemini bu yüzden Protona çevirmiştim. Tamir sonrası kısa sürede tekrar yaparsa sizinde başka bir markaya çevirmenizi tavsiye ederim: orjinal parçası ucuz olan :)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 19 Ağu 2016 11:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2011 14:41
Mesajlar: 330
Şehir: Ankara
İsim: Burçinhan Doğan
Araç: Carisma Comfort
Meslek: Jeofizik Mühendisi
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 40
Merhaba Carisma'nın orjinal havalandırma ızgaralarını arıyorum.

Orta, sağ ve sol taraf için

Şase numaram XMCLNDA1A1F015554

iç akam kodu 82B (lacivert)

Orjinal parça numaraları konusunda yardımlarınız bekliyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 19 Ağu 2016 15:24 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Ararız ama orjinal değil yan sanayi bulursak size uyar mı?

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 19 Ağu 2016 15:37 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
orjinal bulamadım. (yetkili servis dahil)
yan sanayi yada oem numarasını araştırıyorum

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 22 Ağu 2016 16:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Tem 2010 12:20
Mesajlar: 73
İsim: emir
Araç: carisma
Kan grubu: 0+
av.ilhami yazdı:
Ben Carismanın Amortisör sistemini bu yüzden Protona çevirmiştim. Tamir sonrası kısa sürede tekrar yaparsa sizinde başka bir markaya çevirmenizi tavsiye ederim: orjinal parçası ucuz olan :)



bu değişiklik kaça mal oldu?
yaptıracağınız ustaya göre değişir: ben arkadaşıma yaptırdım, proton özel servisi idi. bu nedenle fiyat veremem. ben sizin yerinizde olsam bir ustayla görüşüp anlaştıktan sonra gerisini getirirdim. ustam protoncu olamasa vectra amortisör tercih ederim. yol tutuşları iyi oluyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 22 Ağu 2016 16:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Tem 2010 12:20
Mesajlar: 73
İsim: emir
Araç: carisma
Kan grubu: 0+
2001 otomatik 1,6 carisma için performans yükseltici ne yapabilirim? özellikle yüklüyken yokuşlarda epey zorlanıyor.
chip falan duydum işe yarar bir işlem var mı?

bir de merkezi kilit pompası bozulmak üzere,internetten alayım dedim 2 kablo ve 5 kablo var, bizimki hangisi acaba.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 Ağu 2016 10:39 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
1- chip işe yarar ama iyi bir yerde yaptırmanız lazım.
2- kullandığınız yağ 10/40 ise 5/40 yapın
3- Motorsilk/Bor power da aracınızı biraz daha rahatlatacaktır (orjinal ürün olmasına dikkat edin)
4- Hidrojen taktırabilirsiniz maliyeti hemen hemen chip taktırmakla aynıdır, orjinalliği de korumuş olursunuz.
5- LPG varsa bujileriniz lpg buji değilse NGK Lpg buji takın.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 27 Ağu 2016 16:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 May 2012 22:04
Mesajlar: 61
İsim: null29
Araç: 2001 Carisma 1.6
Meslek: boş
Yaş: 34
Selamlar arkadaşlar. Carizma 2001 1.6 benzinli araç için ön sağ ve sol havalandırma ızgarası. Şöför tarafındaki 4lü cam kontrol modülü arıyorum. Nereden bulabilirim. Şimdiden teşekkürler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 18 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye