Zaman: 28 May 2018 02:07

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 09 May 2018 13:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 May 2012 22:04
Mesajlar: 50
İsim: null29
Araç: 2001 Carisma 1.6
Meslek: boş
Yaş: 34
Selamlar aracım 2001 1.6 lpg li

Araçtan yaşına göre çok şey mi bekliyorum diye artık düşünmeye başladım. Aracı alalı yaklaşık 2 yıl oldu. Şimdiden 4000 tl üzerinde masraf yaptım. Hala sorun görünce sinirim bozuluyor.

Araç ilk çalışırken marş vuruyor. Bir tık geç alıyor, sanki bir öksürüp peşine çalışıyor. İlk saniye stop edecem derken, ikinci saniye çalışıyor. Acaba marşı kısa mı? tutuyorum dedim. Kontağı daha uzun çevirmeye başladım bir iki normal alır gibi oldu sonrasında daha değişik bir sorun oldu. Bu kezde marşı ne kadar uzun tutsan da marş alıyor ama araç çalışmıyor şeklinde bir durum oldu.

Camları kapatırken sona geldiğinde rolanti düşmesi oluyor. Hatta geçen çarşı içinde trafik yoğundu durarak ilerliyoruz. Araç durduğu yerde hararet motoru devreye girdi (normal olarak). Fakat normal olmayan rölanti motoru devreye girince, araçın rolantisi düştü, araç hafif silkelendi.


Akü yeni, 6 ay önce tekleme vardı bobinin birini yakın değiştirdim sorun düzeldi, direksiyonu sağa sola çevirince rölanti yükseliyor demek ki rölanti motorunda sorun yok diyorum, araçta h4 niken 4000 xeon var, ekstra bir ses sistemi yok, yani ekstra elektrik çeken bir tesisat yok, otomatik rolanti programlaması yaptım (ancak klimayı açmayı unuttum, gerçi klimayı şuan hali hazırda kullanmıyorum.).

Sebebi ne olabilir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 May 2018 14:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 501
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
Wurth kelebek boğazı temizleyici alarak sadece oraya giden hortumu sökerek araç çalışır halde içine bolca sıkın ve 2-3k devirde çalıştırarak temizlik yapın. Hava hortumları vs. onları da kontrol edin. çatlak olan hortumların uçlarını keserek yerine yeniden takın. Temizlik sorunu çözmezse yeniden paylaşırmısınız.

Ayrıca yolda giderken dip gaz yapınca tekleme oluyor mu ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 May 2018 23:16 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 4726
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
canztr yazdı:
Wurth kelebek boğazı temizleyici alarak sadece oraya giden hortumu sökerek araç çalışır halde içine bolca sıkın ve 2-3k devirde çalıştırarak temizlik yapın. Hava hortumları vs. onları da kontrol edin. çatlak olan hortumların uçlarını keserek yerine yeniden takın. Temizlik sorunu çözmezse yeniden paylaşırmısınız.

Ayrıca yolda giderken dip gaz yapınca tekleme oluyor mu ?

aynen
Çare olmzsa
1- sarj dinamosunu elektrikçiye gösterin: akü yeni de olsa anlık sarj önemli.
2- ateşleme sistemi kontrol
3- lpg regülatör vs. kontrolü
4- yakıt pompası

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 May 2018 11:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 May 2012 22:04
Mesajlar: 50
İsim: null29
Araç: 2001 Carisma 1.6
Meslek: boş
Yaş: 34
Öncelikle cevaplar için ayrı ayrı teşekkür ederim.

Sorun kendiliğinden düzeldi ya da azaldı gibi. Tekrarlaması durumunda ilk bunları yapacağım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Google Adsense [Bot] ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye