Zaman: 21 Şub 2019 16:05

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 110 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 30 Oca 2011 01:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Eyl 2010 16:05
Mesajlar: 156
Şehir: Ankara
Araç: 2001 Carisma GDI Avance
Okaya yazdı:
Merhaba, ustam

Aracı bir iki gün kullanmadığım zaman , marşa basıyorum çalışmıyo, elektriğini kontrol ediyorum. buji kablosunu söküp marşa bastığım zaman herhangi bir ateşlemenin olmadığını görüyorum. motor dönüyo ama buji de kıvılcım yok. sonra bi ara yapıyorum çalışıyo. anlamadım gitti. neden olur bu sorun acaba.. veya nasıl çözeriz??


Akunuzu kontrol ettirdiniz mi?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Oca 2011 18:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eki 2010 18:58
Mesajlar: 47
İsim: oguz
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Kan grubu: orh+
Akü de sıkıntı yok. farlar , radyo, fan vs . hepsi çalışıyo..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Oca 2011 20:48 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Okaya yazdı:



Bu sorunu yaşadığınız zaman Krank devir sensörü ile ilgili paylaştığım videoda yaptığım ölçümleri yapmanızı,
Kank devir sensörüne elektrik gidip gitmediğine bakmanızı öneriyorum.
Bobin arızası olsa birisi arızalı olsa diğerının ateşleme yapması gerekir.
Krank devir sensörü sinyal göndermediğinde araçta ateşleme olmaz.
Yanılmıyorsam degıstırmemıştınız sensöru.
Aklıma baska olası neden gelmıyor.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Mar 2011 13:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eki 2010 18:58
Mesajlar: 47
İsim: oguz
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Kan grubu: orh+
Merhaba.. Nasılsınız..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Krank Devir Sensörü
MesajGönderilme zamanı: 08 Mar 2011 01:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Mar 2011 01:32
Mesajlar: 1
İsim: Halil
Araç: Mitsubishi Carizma avance
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 43
2001 carizma avance 1.6 aracımın krank sensörü arızalı olduğundan dolayı şu an aracım çalışmamaktadır. Servislere Sensör sorduğuğmğzda fiyatlar 380 TL den başlıyor Daha ucuz yan sanayi veya çıkma bulabileceğim adres konusunda yardımcı olursanız memnun olurum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Eyl 2011 00:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eyl 2011 23:26
Mesajlar: 12
İsim: Samed
Araç: Mitsubishi Carisma '99 1.6 GL
Meslek: İnşaat Mühendisi
Kan grubu: ARh+
Yaş: 24
Herkese merhabalar.!
Aracım sorunsuz çalışırken yakın zamanda kalkışlarda 1.vitesten 2. vitese geçerken anlık gaz kesmeler oluyor tekrarlamıyordu.50 km lik şehir dışı yolculuğuma başlarken 4.vites 2.5-3 devirde anlık gaz kesmelerin sıklaştığını hissettim.Biraz yola devam ettiğimde devir saati 3 ü geçtiğinde tekrar aynı sorunu yaşadım.(Durumun hissiyatı aracın stop edecek kadar devir düşmesi ve yaşattığı sarsıntı gibi düşünebilirsiniz).Zaten akabinde 4.vites 130km hızda stop etti.Asıl sıkıntı bu durumdan sonra arabamın tekrar çalışıp 2-3 sn sonra gaza ne kadar basarsam basayım motora benzin girişi olmamış gibi düzenli bir düşüşten sonra stop etmesi.Uygulananlar kelebek boğazın temizlenmesi hava filtresinin temizlenmesi krank devir sensörünün değişmesi.Bu işlemler de sonuç vermedi.Arızam devam ediyor.Hava akış sensörünün arızasından şüpheleniyor ve korkuyorum.Çünkü oldukça pahalı ve çabuk bozulan bir parça olduğunu biliyorum.sorun hava akış sensörü olabilir mi? öyleyse tamiri mümkün mü ?
temizlenmesi çare mi? Şimdiden teşekkür ediyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Tem 2014 23:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Oca 2013 20:28
Mesajlar: 111
Şehir: Bursa
İsim: Furkan
Araç: Mitsubishi Carisma 1.6 Comfort
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 19
umera yazdı:
Cihazın arıza vermemesi elektronik bir hatanın olmadığını,mekanık bir arızanın olabıleceğinin göstergesi olabilir mi?
Mesela boğaz kelebeğinin varsayılan konumu ile oynandı mı? Boğaz kelebeği montajı sentıl ıle çok hassas bir şekilde yapılır.
Bunun dışında manıfold uzerınden sılındır kapağına bir adet bir de hava borusundan bir adet hortum gelir.
O hortumlardan hava alıyor olabılır mı araç. Hava girişi olursa rolantide dalgalanma,motor durması ve tıtreşımlı çalışma olur.
Bunların dışında bu şekilde aracınızı etkileyecek unsur aklıma gelmıyor.

Ebay ile iletişime geçip paranı geri alabilirsin.
Satıcı toprated satıcı ise olumsuz yorumdan çekınır.
Meblağ fazla mı kaça almıştınız?


Umera bey benımde egsantrik sensörüyle bi sıkıntım var sanırım aracı çalıştırıyorum hemen stop ediyoru çalıştırıyorum stop ediyor bunu ıkı uc kez yaptıktan sonra çalışıyor sonra gıdecegım yere gıdıyorum stop ediyorum sonra çalıştırmaya kalkınca gıy gıy gıy çalışmıyor bır sure beklıyorum çalışıyor servise götürdüm egsantrik sensörü dedi 300 lira orj istedi ben de istanbuldan taiwan aldım ustaya gıtmek zor geldı kendım taktım ama duzelmedı acaba ben takamamış olabılır mıyım yoksa sorun başka bir yerdemi

_________________
Carismamla şimdilik az ukalayım , fazla yetenekli


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ağu 2015 18:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Kas 2014 09:40
Mesajlar: 13
İsim: ahmet
Araç: carisma 2001
Meslek: memur
Yaş: 29
Arkadaşlar ben de krank sensörünü bursa yetkili serviste bugün değiştirdim. 635 tl baydım. İnternette buldum parçayı 200 tl ye ama onu taktıracak iyi bir usta bilmediğim için bu işe girişmedim
Ayrıca aracı iki gün serviste bıraktım teslim aldıktan On km sonra bi baktım Sol arka lastik patlamış. Vida girmiş. Servisi arayıp söyledim bizde olmadı dediler. Aklınızda olsun araciniz her ne olursa olsun servisten teslim almadan önce içini dışını iyice kontrol ediniz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Oca 2019 18:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Eyl 2017 17:12
Mesajlar: 1
İsim: Mustafa
Araç: Outlander 2009
Meslek: Öğretmen
Yaş: 31
Benim aracim ilk marştan sonraki marşa basmalarda geç calisiyor ariza kodu p0340 kam mili pozisyon sensörü yaziyor degismesimi gerekir yoksa temizlenip tamir edilebilen birsey mi..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Şub 2019 14:16 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5328
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Bazı araçlarda temizlik işe yarıyor denemek lazım. işin özü sensörün mıknatıs özelliği. yani ya mıknatıs özelliği zamanla kayboluyor yada kirlendiği için tam görevini yapamıyor. Bi ara söküp kuvvetli mıknatısla yapıştırıp sensörün mıknatıs özelliğini tekrar arttırmayı düşünmüştüm :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 110 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye