Zaman: 03 Eki 2025 17:09

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 258  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2010 09:51 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
kadioglu yazdı:
mustafa982 yazdı:
Herkese merhabalar. Çok seyrek yazıyorum bende ama yazılanların hepsini okudum tabi ki. Bu aralar iş temposu çok yoğun geçiyor. Sürekli fazla mesai yaptığım için eve gelince birşeye bakamadan ilgilenemeden yatıyorum.

Ali, çok geçmiş olsun arkadaşım. Okuyunca üzüldüm bende. Belki daha güzel bir teyp keşfetmene vesile olacak bu arıza. Keşke olmasaydı diyorum, senin canın sağolsun.

Şu buji değiştirme işini bende yapayım diyorum. Peki şunu sorsam;
Atiker lpg ile 3 depo bitirdim ve 1000 km ayarına gideceğim. Acaba diyorum bujileri değiştirdikten sonra mı gitsem ayara? Birşey fark edermi ki?
Cümleten hayırlı sürüşler.

Evet farkeder.Aracının ateşlemesi ne kadar randımanlı olursa lpg ayarıda o kadar düzgün olacaktır.

+1 :good:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2010 19:28 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Arkadaşlar az önce Yıldızlar' daydım. Maddeler halinde yazıyorum.
- Cam düğmeleri ile ilgili sıkıntısı olan, değiştirmek isteyenler beni cepten arayıversin (0532 561 22 55)
- Arabamın hava filtresini değiştirdim. Daha önce 900' de duran rölanti artık 700-750 arasında duruyor. Araba daha da güzel gaz yemeye başladı. Bu da demektir ki yakıt sarfiyatı biraz daha düşecek. 8)
- Klima kumandalarından iki tanesinin ışığı yandan şamar vurunca yanıyordu, ışıkları değiştirttim. Artık kırmızı yanıyorlar, yeşil çoraplarını bulamadım. Eskileri de eriyip yapışmış. Olsun, böyle daha seksi duruyorlar. :Yahoo!:
- Konumuzla ilgisi yok ama, servise giderken aşağıdaki fotoğrafları çektim :D
Resim
Resim
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2010 19:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2010 19:24
Mesajlar: 287
Şehir: Konya/Akşehir
1-Akerimoğlu kardeşim.İstanbul da değilsek te sana yine telefon açacakmıyız?
2-Daha önce bir kaç forumda ciddi tartışmıştık ama söylemeden geçemeyeceğim.Mpi motorlu araçlarda hava filtresi kirliyken daha az yakar.Hava filtresi kirliyken çok yakan araçlar karbüratörlüdür.Yinede hava filtresini değiştirmek binim keyfi için güzel bir şeydir.
3-Bisikletli adam kamyonamı asılmış?

_________________
Nadide şeyler değerlidir
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2010 19:39 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
1- Nerede olursan ol, yine gel...
2- Güzelce bi araştırmak lazım. Sıfır bilgiye sahibim. Sizin yorumunuz cepte tutularak bi tartışmak lazım.
3- Yok yahu, sürüyor. Kendini garantiye almak için girmiş tırın dibine gidiyordu. Hiç de kastırmıyordu. Bi ara tır sağ yol ayrımına girecek gibi oldu, arkasına baktı gazladı tıra sol çekti :D Sonra tır kendi şeridine geçerken bizimki de fren yapıp arkaya geçip eski pozisyonunu aldı :D


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2010 20:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2010 19:24
Mesajlar: 287
Şehir: Konya/Akşehir
1-Mevlana torunu olan benim diyeceğim ama biz Nasreddin Hoca torunuyuz :)
2-Sebebini geniş bir zamanda açıklarım
3-Vay maaşallah :)

_________________
Nadide şeyler değerlidir
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2010 20:36 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Arkadaşlar teyp işi çözüldü. Mevzu uzun, ama özetleyeyim.
Atateknolojicenter Mustafa dedi ki ben arayıp durumun vehametini anlatayım. Aramış demiş ki, abi adam denetçi, bi ton arkadaşı denetmen filan. Forumdan okudum, sizden olumlu birşey gelmezse ses çıkarmadan başınıza çorabı örecek. Sonra ben de hakikaten vergi dairesinde işim varken orada denetmen bir arkadaşla karşılaştım. Durumu anlattım, dedi ben büroya geçiyorum. Birlikte gidelim şikayeti bizzat ben alıp incelemeye ben gideyim.

Ben de vicdan taşıdığım için son bi arayayım dedim. Beni güzelce yağlayıp balladılar. Abi ister paranı, ister sıfır cihazı hemen kargolayalım :)

Neyse, biz bir kere yola koyulmuş olduk. Hazır yola koyulmuşken de Atiker Bayii' sini şikayet edelim dedik :) Gazamız mübarek ola. Vatandaşa cart curt yok :D


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2010 20:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2010 19:24
Mesajlar: 287
Şehir: Konya/Akşehir
Hadi mübarek olsun :)
İyide atikerle olan sorun ne?

_________________
Nadide şeyler değerlidir
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2010 20:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
kadioglu yazdı:
1-Akerimoğlu kardeşim.İstanbul da değilsek te sana yine telefon açacakmıyız?
2-Daha önce bir kaç forumda ciddi tartışmıştık ama söylemeden geçemeyeceğim.Mpi motorlu araçlarda hava filtresi kirliyken daha az yakar.Hava filtresi kirliyken çok yakan araçlar karbüratörlüdür.Yinede hava filtresini değiştirmek binim keyfi için güzel bir şeydir.
3-Bisikletli adam kamyonamı asılmış?


2- bence tartışma yanlış sonuçlanmış?? sonuçta kirli filtreden hava zor geçer,emiş düşer, yakma performansı düşer,araba kuvvet alabilmek için daha çok yakıt basar? yoksa yanlış mantık mı kuruyorum??

not: bir arkadaşım açık filtre takmıştı,tüm uyarılarıma rağmen temizlemedi(daha iyi süzer deyip kafa yaptı hatta) en sonunda vakum etkisiyle filtre içe çöküp kullanılamaz hale geldi (filtre uyduruk değildi,k&n idi ve benim filtremdi :( ) araçta 1.3 accent


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2010 21:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 19:23
Mesajlar: 79
İsim: dündar
Araç: carisma 1.6 comfort
Akerimoğlu merhabalar ucuza ön sürücü düğmelerini mi buldun yoksa bizim için:) benim arabam bu aralar nazlanıyor ufak tefek şeyleri çıkmaya başladı artık nede olsa 7 yaşında ön sağ lastikten 20 -30 km de ses geliyor ama frene basınca kesiliyor balatalarda yeni bu arada yorumu olan varmıdır?

_________________
2003 model 1.6 comfort hb


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2010 23:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Şub 2010 02:00
Mesajlar: 71
Şehir: İstanbul /Kartal
İsim: Mustafa
Araç: Carisma
Meslek: Elektrik Teknisyeni
Kan grubu: AB+
@kadıoglu, yeni hava filtresini kapaksız kullanıma benzetmiş gibi. yani aşırı hava aldığından bol oksijen bol yakıt mantığı. araç belki daha seri gider ama çok da yakar gibi. Mantıklı geldi bana.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 13 Mar 2010 00:06 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Arkadaşlar cam düğmesi OK diyorum. Allah Allah. Yarım yamalak mı okuyorsunuz anlamadım ki.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 13 Mar 2010 00:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
mustafa982 yazdı:
@kadıoglu, yeni hava filtresini kapaksız kullanıma benzetmiş gibi. yani aşırı hava aldığından bol oksijen bol yakıt mantığı. araç belki daha seri gider ama çok da yakar gibi. Mantıklı geldi bana.


motor enjektörden atılan benzinin tamamını yakamazki asla,mutlaka yanmadan atılan miktar mevcuttur,yani fazla hava var die benzini arttırmanın mantığı yok, zaten yanmayan kısımda yanmaya başlıyacak? ha audinin kullandığı sonic enjektörlerde belki dediğin doğru olabilir,adamların teknolojisi püskürtülen benzinin tamamını yakıyor neredeyse :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 13 Mar 2010 01:26 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Ula mühendisler nerdesiniz? Forum mühendis dolu, olaya bi teorik açıdan analayacağımız dilde yorum getiren yok. La Vedat, ula Aydın, nerdesin gençler?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 13 Mar 2010 01:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Şub 2010 02:00
Mesajlar: 71
Şehir: İstanbul /Kartal
İsim: Mustafa
Araç: Carisma
Meslek: Elektrik Teknisyeni
Kan grubu: AB+
Cam düğmesi sorununa çözüm bulabildiysen Allah razı olsun Ali. Gerçi benden soğudunu hissediyorum ama anlayamadım sebebini.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 13 Mar 2010 04:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2010 19:24
Mesajlar: 287
Şehir: Konya/Akşehir
Şimdi tek tek yanıtlayayım sizleri.Ayrıyetten ben tartışmayı çok severim.Güzel güzel tartışalım :)

hilmi yazdı:
kadioglu yazdı:
1-Akerimoğlu kardeşim.İstanbul da değilsek te sana yine telefon açacakmıyız?
2-Daha önce bir kaç forumda ciddi tartışmıştık ama söylemeden geçemeyeceğim.Mpi motorlu araçlarda hava filtresi kirliyken daha az yakar.Hava filtresi kirliyken çok yakan araçlar karbüratörlüdür.Yinede hava filtresini değiştirmek binim keyfi için güzel bir şeydir.
3-Bisikletli adam kamyonamı asılmış?


2- bence tartışma yanlış sonuçlanmış?? sonuçta kirli filtreden hava zor geçer,emiş düşer, yakma performansı düşer,araba kuvvet alabilmek için daha çok yakıt basar? yoksa yanlış mantık mı kuruyorum??

not: bir arkadaşım açık filtre takmıştı,tüm uyarılarıma rağmen temizlemedi(daha iyi süzer deyip kafa yaptı hatta) en sonunda vakum etkisiyle filtre içe çöküp kullanılamaz hale geldi (filtre uyduruk değildi,k&n idi ve benim filtremdi :( ) araçta 1.3 accent

Şimdi çok noktalı enjeksiyonlu araçların çalışma prensiplerini bir gözden geçirelim : Hava filtresindeki sensör giren havayı ölçer.Bilgiyi ecu ya gönderir.Ecu gelen bilgiye göre bir miktar yakıt gönderir.Sonra egsozdaki oksijen sensörüde ecu ya bilgi gönderir.Buna göre ecu fazla yakıt göndermişse yakıtı kısar az göndermişse açar.Bu sayede mpi araçlar karbüratörlülere göre hem çok daha ekonomiktir hem de motor ömürleri çok daha uzundur.Yani daha az hava gelirse daha fazla yakıt göndermez aksine daha az gönderir.Bu durumun yakıtı nasıl etkilediğini geçiyorum şimdilik motor ömrünü nasıl etkiler ona gelelim.Karbüratörlü araçlarda hava filtresi kirliyse ya da devirsiz kullanılırsa karışım zengine geçer ve iyi yanmaz.Hatta egsozdan çiğ benzin atar.Bu da silindir iç cidarında kurumlanmaya sebep olur ve pistonlar daha erken aşınır.Hiç bu şekilde ve açılmış bir motor gördünüzmü bilmem ama o kurum beton gibi olur.Peki siz hiç egsozundan çiğ benzin atan mpi motorlu bir araç gördünüz mü?

mustafa982 yazdı:
@kadıoglu, yeni hava filtresini kapaksız kullanıma benzetmiş gibi. yani aşırı hava aldığından bol oksijen bol yakıt mantığı. araç belki daha seri gider ama çok da yakar gibi. Mantıklı geldi bana.

Yaklaşık olarak öyle diyorum.Eğer daha iyi aldığında daha az yaksaydı performans filtreleriylede daha az yakması gerekirdi ki performans filtreleriyle daha çok yakıyor araçlar.Mesela karbüratörlü bir araçtada performans filtresi takarsanız karbüratör memelerini büyütmelisiniz ki o havaya benzin yetiştirebilsin karbüratör.Yoksa performans kazancı değil performans kaybı olur.Yine turbosuz çok noktalı enjeksiyonlu bir araca turbo eklerseniz enjektörleri değiştirmeden ancak 8 psi a kadar basabilirsiniz.Üzerindekine yetiştiremez.Böyle şeyler işte.Hava yakıt dengesi bazen sanılanın aksine çalışır.

hilmi yazdı:
mustafa982 yazdı:
@kadıoglu, yeni hava filtresini kapaksız kullanıma benzetmiş gibi. yani aşırı hava aldığından bol oksijen bol yakıt mantığı. araç belki daha seri gider ama çok da yakar gibi. Mantıklı geldi bana.


motor enjektörden atılan benzinin tamamını yakamazki asla,mutlaka yanmadan atılan miktar mevcuttur,yani fazla hava var die benzini arttırmanın mantığı yok, zaten yanmayan kısımda yanmaya başlıyacak? ha audinin kullandığı sonic enjektörlerde belki dediğin doğru olabilir,adamların teknolojisi püskürtülen benzinin tamamını yakıyor neredeyse :)

Eğer ateşlemede bir sorun yoksa yakar.Tabi benzin yakabileceğinden fazla değilse.Onuda ecu dengeliyor zaten.Yani yakabileceğinden fazla göndermez.Zaten hava/yakıt oranında bir terslik varsa ya da diğer bir deyimle yakabileceğinden fazla benzin gönderirse aracın arıza lambası yanar.Arıza lambasını uyaranda egsozdaki oksijen sensörüdür.Egsozdaki gazları ölçer.Oksijen fazlaysa ya yakıt gelişinde bir sorun vardır(azdır) ya ateşlemede ya da egsoz deliktir.Yok karbonmonoksit fazlaysa o zaman ya hava az geliyordur ya yakıt fazla.Yakıtın fazla gelmesinide sadece enjektör arızaları sağlar.Damlatır falan filan.

_opeth yazdı:
akerimoglu yazdı:
Ula mühendisler nerdesiniz? Forum mühendis dolu, olaya bi teorik açıdan analayacağımız dilde yorum getiren yok. La Vedat, ula Aydın, nerdesin gençler?

geldim gayri.
ne kadar fazla hava o kadar fazla verim, o kadar fazla benzin. kışın havaların soğumasıyla motorun kendini zor ısıtmasından başka havanın ağırlaşması sonucu oluşan güç artışı da yakıt sarfiyatını arttırmaktadır. ama bu durumda "uleyn ne kadar güzel gidiyo bastıkça basasım geliyo" dememize sebebiyet vermekte ve benim nnt nanofuel'daki gibi daha fazla yakmama sebebiyet vermektedir.

filtrenin tıkalı olması ise daha fazla zengin karışım ve verimsiz yanmaya sebep vermektedir ki bu da yakıt tüketimini arttırır.

yani filtr tıkalı ise yakıt artar, filtre temiz ise düşer fakat nefsinize hakim olursanız :)


Opeth.İlk söylediğinle ikinci söylediğin çelişiyor.İlk söylediğine iki ekleme yapacağım müsadenle.
Kış la yazın farkı motorun sıcaklığından değil havanın hacminden kaynaklanır.Mesela 1.6 motorlu bir araç bir devirde 1600 cc. hava alır.Bu da bir piston 400 cc. çeker demektir.Ama kışın bu 400 cc. hava atıyorum 50 gr. geliyorsa yazın 40 gr. gelir.Bununda %21 i oksijen varsayarsak(atmosferdeki oksijen oranı) kışın bir piston 10 gr. oksijen çekiyorsa yazın 8 gr. çekiyor demektir.Bu oksijen sensörünün ölçümü sayesinde eşit şartlarda (motor normal hararetine varmış, aynı yol ve aynı hız) ecu kışın enjektörlere yazdan daha fazla benzin göndermelerini söyler.Hatta kışı yazı geçtim yazın sıcak bir yere soğuk bir yerden gidiyorsanız(örneğin benim gibi içanadoludan akdenize geçiyorsanız) 25 dereceden 40 dereceye geçişinizde müthiş bir performans kaybı hissedersiniz.Ve yol bilgisayarına bakarsanız yakıtın düşüşünede şaşarsınız.Hatta adanada gündüz 40 derecede acaba arabaya bir şeymi oldu çekmiyor gitmiyor diye düşünürken gece 30 derecede oh be arabam kendine geldi dersiniz.İşte bunu sağlayan oksijen sensörü ve ecu dur.Yoksa hava filtresi ecu ya sıcaktada soğuktada aynı miktar hava girişi olduğunu bildirir.Ve karbüratörlüde bu ısı değişimlerine aynı tepkiyi göremezsiniz.
Sonuçta filtre tıkalıysa oksijen sensörünün ölçümlerinde az karbonmonoksit fazla çıkar ve ecu yakıtı kısar.Aracınızın son süratinde bir düşme görürsünüz ama 90 sabit gibi kullanımlarda yakıtınız gözle görülür bir şekilde düşer :)
Ben deneyin görün derim.Ama esas uzun yolda deneyin ki kullanım koşulları değişmesin :)

_________________
Nadide şeyler değerlidir
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 13 Mar 2010 10:19 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
mustafa982 yazdı:
Cam düğmesi sorununa çözüm bulabildiysen Allah razı olsun Ali. Gerçi benden soğudunu hissediyorum ama anlayamadım sebebini.

Yani çözüm buldum derken, piyasada 350 TL olanı daha uygun fiyata bi şekilde hallettirecem. Zaten piyasadaki avancelere göre değil. En uçta merkezi kilit düğmesi yok bildiğim kadarıyla. Parçacılar da 2. el tamirli olanlara 300-350 istiyorlar.
Foruma girdiğin mi var da ısınalım Mıstık :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 13 Mar 2010 13:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2010 19:24
Mesajlar: 287
Şehir: Konya/Akşehir
akerimoglu yazdı:
mustafa982 yazdı:
Cam düğmesi sorununa çözüm bulabildiysen Allah razı olsun Ali. Gerçi benden soğudunu hissediyorum ama anlayamadım sebebini.

Yani çözüm buldum derken, piyasada 350 TL olanı daha uygun fiyata bi şekilde hallettirecem. Zaten piyasadaki avancelere göre değil. En uçta merkezi kilit düğmesi yok bildiğim kadarıyla. Parçacılar da 2. el tamirli olanlara 300-350 istiyorlar.
Foruma girdiğin mi var da ısınalım Mıstık :)

Daha uygun derken?Bir de comfort unkilerin fiyatları ne ara sorabilirmisin acaba?

_________________
Nadide şeyler değerlidir
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 13 Mar 2010 13:22 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
kadioglu yazdı:
akerimoglu yazdı:
mustafa982 yazdı:
Cam düğmesi sorununa çözüm bulabildiysen Allah razı olsun Ali. Gerçi benden soğudunu hissediyorum ama anlayamadım sebebini.

Yani çözüm buldum derken, piyasada 350 TL olanı daha uygun fiyata bi şekilde hallettirecem. Zaten piyasadaki avancelere göre değil. En uçta merkezi kilit düğmesi yok bildiğim kadarıyla. Parçacılar da 2. el tamirli olanlara 300-350 istiyorlar.
Foruma girdiğin mi var da ısınalım Mıstık :)

Daha uygun derken?Bir de comfort unkilerin fiyatları ne ara sorabilirmisin acaba?

Nerden bulayım Comfort' un kini. Zar zor iki-üç tane avance bulabildik. O da binbir zahmet, binbir rica. Fiyatı ve yöntemi buraya yazmamak için telden ulaşın dedim. Yine de sorarım Comfort var mı? Ama bildiğim kadarıyla Comfort ve Avance aynı.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 13 Mar 2010 13:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2010 19:24
Mesajlar: 287
Şehir: Konya/Akşehir
akerimoglu yazdı:
kadioglu yazdı:
akerimoglu yazdı:
Yani çözüm buldum derken, piyasada 350 TL olanı daha uygun fiyata bi şekilde hallettirecem. Zaten piyasadaki avancelere göre değil. En uçta merkezi kilit düğmesi yok bildiğim kadarıyla. Parçacılar da 2. el tamirli olanlara 300-350 istiyorlar.
Foruma girdiğin mi var da ısınalım Mıstık :)

Daha uygun derken?Bir de comfort unkilerin fiyatları ne ara sorabilirmisin acaba?

Nerden bulayım Comfort' un kini. Zar zor iki-üç tane avance bulabildik. O da binbir zahmet, binbir rica. Fiyatı ve yöntemi buraya yazmamak için telden ulaşın dedim. Yine de sorarım Comfort var mı? Ama bildiğim kadarıyla Comfort ve Avance aynı.

Ya kardeş benimkisi acil bir şey değil.Hatta komple gerekmiyor.Hatta benim carismam bile yok :)
Carismayı sttığım arkadaşım çok sevdiğim bir arkadaşım da ona gerekebilir diye soruyorum sadece.Yani benim için üzme sen kendini.Bizimkinin sadece iç düğmeleri değişse yeter.O da iki tanesi değişse yine yeter.Zamanında adanadan tanesini 12 liraya almıştım yine sorarım oralara olmazsa :)

_________________
Nadide şeyler değerlidir
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 13 Mar 2010 21:05 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Öyle bir çözüm varsa, boşu boşuna 200-300 harcamaya değer mi hiç. Düğmeleri tek tek bulup değişin o zaman. Şahsen ben kendimi gayrı tutuyorum. Benimkiler sağlam çünkü :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 258  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye