Zaman: 29 Mar 2024 08:56

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 58 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2015 20:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Haz 2013 11:03
Mesajlar: 326
İsim: berkan
Araç: carisma 2003 h.back comfort 103hp 76kw
Meslek: mühendis
Kan grubu: -+
Yaş: 30
Evet arkadaşlar bugün alpay ustalar yoğundu o yüzden hafta içi telefon edip gitcem. Sensörüm o zaman değişecek. Şuanda hem benzinde hem lpgde boşta 5000 devirde gaz kesilme devam ediyor, bayırda araba ölüyor. Araç şuan sadece 2 hata kodu veriyor, p0170 ve p0135
135 olan okisjen sensörü diğeri bir çok parça ile bağlantılı bir yerde hata olduğunu söylüyor ama neresi.

Aşağıdaki OPEL de p0170 arızası oluşmuş bendeki sorunlarıyla aynı, ondada 4500 devirde gaz kesiyormuş. Her şeyi denemiş en son belirsiz çözülmüş mü ne olmuş yazmıyor..
http://www.techturkey.com/forum/genel-t ... kinda.html


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2015 20:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Haz 2013 11:03
Mesajlar: 326
İsim: berkan
Araç: carisma 2003 h.back comfort 103hp 76kw
Meslek: mühendis
Kan grubu: -+
Yaş: 30
Bu da başka opel araç bunda P0170 hatası en son oksijen ve hava akış metre(MAF) değişince sorun düzelmiş..

http://www.opelx.com/sohbet-alani/15484 ... lerim.html


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2015 20:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Haz 2013 11:03
Mesajlar: 326
İsim: berkan
Araç: carisma 2003 h.back comfort 103hp 76kw
Meslek: mühendis
Kan grubu: -+
Yaş: 30
P0170 arıza hata kodu için lpgden kaynaklı olabilirmiş, fakir karışım hatası (yani yakıt az hava girişi fazla) olduğundan diyenlerde var, LPG ayarı yapınca gidermişler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Eyl 2015 20:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Haz 2013 11:03
Mesajlar: 326
İsim: berkan
Araç: carisma 2003 h.back comfort 103hp 76kw
Meslek: mühendis
Kan grubu: -+
Yaş: 30
En son Küçükçekmece yetkili serviste DENSO oksijen sensörü değişti o kadar sorun LPG deyip gönderdiler.

LPGcide sorun göremiyor. Zaten araç benzinde de aynı aracın kendisindeki sorunu göremiyorlar..

Araç şuan sadece bir müddet sonra p0170 hatası veriyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Eyl 2015 22:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Haz 2011 09:19
Mesajlar: 68
Şehir: malatya
İsim: yasin
Araç: carisma 1.6 avance hb.
Meslek: elektronik teknikeri
Yaş: 41
yani şimdi Araç 3000 devirden sonra çekmiyor sorunu halloldu mu yoksa aynı devam ediyor mu :(


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Eyl 2015 02:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Haz 2013 11:03
Mesajlar: 326
İsim: berkan
Araç: carisma 2003 h.back comfort 103hp 76kw
Meslek: mühendis
Kan grubu: -+
Yaş: 30
esa yazdı:
yani şimdi Araç 3000 devirden sonra çekmiyor sorunu halloldu mu yoksa aynı devam ediyor mu :(


Problem aynı devam ediyor, araç 3000devirden sonra ve de özellikle hafif ir bayırda çekmiyor, aracım 200km/h hıza çok kısa sürede ulaşıyordu şuanda 120 deyince tamam çok uzun sürede zorlarsan 140-150 anca yapıyo. 5000devri geçmiyor..


Sürekli LPG LPG diyen ustalar var, LPG sistemi eski zaten, BAYRAMDAN SONRA LPGyi komple söktürcem götürcem yetkili servise, al LPGyi söktüm şimdi bak dicem, utanmasalar hala LPG etkisi var dicekler.


Sinir oldum ya, ustalık gereken arıza budur emin olun basit birşey bu, sadece sorunu bulamıyorlar.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Eyl 2015 15:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Haz 2015 16:00
Mesajlar: 34
İsim: bayram
Araç: carisma di-d 2004
Meslek: kimya teknisyeni
Kan grubu: 0rh
Yaş: 27
Lpg nin sigortayı sökün benzinde kullanın sorun hala devam ediyorsa başka bir yerde arayın elektronik sorun yok gibi gözüküyor hata kodlarına bakılırsa mekanikte arayın sorunu anlamış değilim zaten servis dahil yapamıyorsa bu arabayı kapatsınlar dükkanlarını bıraksınlar bu işi bu nedir ya

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Eyl 2015 22:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Haz 2013 11:03
Mesajlar: 326
İsim: berkan
Araç: carisma 2003 h.back comfort 103hp 76kw
Meslek: mühendis
Kan grubu: -+
Yaş: 30
Kesin olarak lpg ile ilgisi yok, sistem benzinde iken sorunlar devam ediyor. LPG nin hortumlarını sökerek bile denemişlerdi, boş yere deniyorlar, sonuçta benzinde sorun var, araçtaki bir hata var bulamadılar gitti.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Eyl 2015 23:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Haz 2015 16:00
Mesajlar: 34
İsim: bayram
Araç: carisma di-d 2004
Meslek: kimya teknisyeni
Kan grubu: 0rh
Yaş: 27
Hayret yani çok şaşkınım bıraksınlar bu mesleği o zaman çok tuhaf

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Eki 2015 14:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Haz 2013 11:03
Mesajlar: 326
İsim: berkan
Araç: carisma 2003 h.back comfort 103hp 76kw
Meslek: mühendis
Kan grubu: -+
Yaş: 30
Antalya yetkili servis aramıştı, bakalım dediler, götürdüm onlarda sorunu bulamadılar. Hiç arıza ışığıda yanmıyor.

Usta kontrolleri yaptı, daha önceki denemeleri söyledim, hem benzin hem lpgde olduğu için ortak olarak BOĞAZ KELEBEĞİNDE mekanik sorun vardır, arızada vermez, değişirse düzelecektir diye yorum yaptı. Tabi parçayı almadan deneme yapamıyorlar, peki düzelmezse ne olacak diyom, bişi diyemiyor, olan bana olur boş yere boğaz kelebeği değişmiş olur. İnşallah bu parçadır sorun. İstanbula yetkili servise git boğaz kelebeğinide diğer carismadan söküp denesinler dedi, eğer sorun bundan ise orjina alabilirim aslında. şuanda %25te indirim var. Bu sorun dışında araç çok iyi işte bu sorun çok canımı sıktı, her usta yorum yapamıyor tek tek sipariş verip parçaları denicez demeleri beni deli ediyor..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eki 2015 17:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Ara 2012 22:51
Mesajlar: 21
İsim: trayan
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Yaş: 30
senin sorunlar klasik hava akışmetre sorunu.ölçüm normal diyorsun aldanma deneme şansın varsa akışmetreyi değiştirip dene.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eki 2015 21:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Tem 2010 00:48
Mesajlar: 160
Şehir: Kocaeli
İsim: Gökhan
Araç: 2011 Colt Amt
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: A+
Basta hava akis debimetresini temizletin munkunse yenisini alin olmassa maf sensoru o da olmassa bogaz kelebegi.Benim Coltta benzer sorun vardi.Debimetreyi temizledim,duzeldi.Yalniz sorun duzeldikten sonra tekrar lpg ayari yaptirmaniz lazim

Asus Zenfone 2 cihazimdan gonderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Kas 2015 20:59 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Şub 2012 18:45
Mesajlar: 342
İsim: ufuk
Araç: 1,3multijet
Meslek: Photoshop
Kan grubu: arh+
Yaş: 30
motorun arkasında enjektörlerin dördüne bağlanan kablo var tek gelip dörde ayrılır. komple parçalayıp yeniden yaptır.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Kas 2015 03:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Eki 2011 00:58
Mesajlar: 2
İsim: Ender
Araç: carisma 2001
Meslek: büro görevlisi
Yaş: 27
arkadaşım aynı sorun başka bir arkadaşımda vardı radyatör mü karbüratör mü işte tıkanıyormuş su akışı düştüğü için ısı yükseliyor ve motor korumaya geçiyor ve aracın yakıtını sınırlıyor bu neden ile gitmyor servise yada ustana götürdüğünde temizlettir aradaki farkı görürsün bende 1.6 classic carisma vardı sattım şimde tekrar arıyorum o arabalardan satan olursa 2005 nissan almera 76000 km de takas ederiz. ada.ender@gmail.com


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Kas 2015 11:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eyl 2014 22:37
Mesajlar: 122
İsim: selim
Araç: lancer glx
Meslek: bilişim
Yaş: 34
Baştan sona üzülerek okudum, usta bulmak büyük dert, çoğu hazırcı, hele ki yetkili servis ustalarına hiç güvenim yok, tek bildikleri parça değiştirmek.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Kas 2015 14:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Kas 2015 12:58
Mesajlar: 5
İsim: metin
Araç: carizma 2001
Meslek: sağlık
Yaş: 27
bende de aynı sorun var özellikle 4ve 5. viteste araba 2500den sonra gitmiyor hiç bir cihazdan bir sonuç alamadık en son tek tek kontrolde egzoz katalizörün dolu dediler onu temizleteceğim sonuç alırsam yazarım yine ama basınç müşürün bozuktur diyen 3-4 usta oldu ama sağlam müşür bulup deneme imkanım olmadı maalesef. :unknown: :unknown:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Ara 2015 22:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Haz 2013 11:03
Mesajlar: 326
İsim: berkan
Araç: carisma 2003 h.back comfort 103hp 76kw
Meslek: mühendis
Kan grubu: -+
Yaş: 30
işten dolayı zaman bulamadım aracım bu aralar çok lazımdı birkaç günlük boşluğum yoktu, böyle bozuk bozuk yavaş yavaş kullanıyorum. Dediklerinizi okudum tahmini 1,5ay içinde servise götürcem.. Bende çok merak ediyorum, nesi bozuksa söyleseler bende bilsem.. İçime dert oldu ya..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 May 2016 18:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Haz 2013 11:03
Mesajlar: 326
İsim: berkan
Araç: carisma 2003 h.back comfort 103hp 76kw
Meslek: mühendis
Kan grubu: -+
Yaş: 30
2003 1,6benzinli carisma comfort

PROBLEM ÇÖZÜLDÜ, triger kayışı bir şekilde sente atlamış, zamanlama problemi varmış. Triger değişim zamanını bekledim, ustaya konudan bahsedildi, triger seti değiştirilince sorun çözüldü. Araç 3aydır uçuyor resmen. Usta akü bittiyse vurdurma yapmıcan böyle olaiblir dedi, ya da önceki triger kayışında sorun vardı, bir diş atladı. Zaten birkaç diş atlayınca ZAMANLAMADAN dolayı pistonlar birbirine vurursa motor gidiyor. Bundan dolayı senteden değildir diyordum, forumda bir arkadaş sente diye uyarmıştı, onun dediği gibi çıktı, bende trigerin değişme zamanının bekledim sırf, 1 diş atlarsa pistonlar birbirine vurmuyor ama çekiş düşüyor vs sorunlar oluyormuş. Güzel bir bilgi, arabanın sökülmedik bakılmadık yeri kalmamıştı. Neyse araç şuan süper. İstanbulda cirit atıyoz. :)

Sorunu bulamayınca LPGye suç atanlar vardı, LPG ile ilgisi yokmuş, zaten benzinde de aynı problem olduğu halde suçu LPG sistemine atıyorlardı. KIZDIĞIM NOKTA o kadar USTA bunu hemen farketmesi gerekirdi, belirtiler belli. Hemen sente atlamış demesi gerekiyordu. USTALAR daha dikkatli olmalı. Yok LPG bozuk yok ateşleme kafaları bozuk, yok boğaz kelebeği bozuk gibi bişiler diyorlar ve %100 kesin diyorlar üstelik ama öyle çıkmıyor. Sorun senteymiş 1 vs diş atlamış.

Birde BEYİN HATA göremiyordu, ilk başta bir kaç hata vardı o da motorun önündeki oksijen sensörü imiş onu DENSO marka ile değiştirince bir daha sistem beyin bir daha hiç HATA VERMEDİ.. Yani sistem hiç hata vermiyorsa, çekiş problemide varsa büyük ihtimal, sente ayarı yanlış yapılmış ya da bir şekilde kayış iş atlamış demek, öğrenin bunu, bilin, YOKSA USTALAR ARACIN HERYERİNE GEREKSİZ YERE BAKIYORLAR, şunu bunu değiştirelim diye salak salak öneride bulunuyorlar ki yanlış bunlar, gerek yok.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 58 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 22 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye