Zaman: 28 Mar 2024 21:15

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: ACİL YARDIM
MesajGönderilme zamanı: 23 Nis 2017 23:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Ağu 2012 01:40
Mesajlar: 20
Şehir: KONYA
İsim: ABDURRAHMAN UYAR
Araç: MİTSUBİSHİ CARİZMA 1.6 GLX
Meslek: İŞÇİ
Kan grubu: ARh+
Yaş: 34
Değerli arkadaşlar.hepinize merhaba . Aracım 1999 carisma. Geçtiğimiz yıl araç düz yolda giderken alttan ses geldi ve sanayide sağ iç aksin bilya dağıttığını öğrendik. bunu yedek parça bulamadığımız için tamir ettirdik. Geçtiğimiz günlerde araç sekme yapmaya başladı. gene aksten olduğunu düşündüm ama bu efa aksten değil defransiyelden gelen bi uğultu.ve araç bildiğin sekerek ilerliyor birden gaz kesince hırıltı artıyor.
Ben sizlerden bu tür bi arıza başına gelen varsa çözümü nedir. nasıl bi yol izlemem gerekir onu öğrenmek istiyorum. Bildiğiniz gibi bu araçların şanzuman kısmı renault ile aynı deniyor ama hangi model o bilinmiyor. herkese şimdiden teşekkür ediyorum. iyi geceler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: ACİL YARDIM
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2017 00:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Mar 2015 02:04
Mesajlar: 209
İsim: M. Asım
Araç: Fiesta-2008
Meslek: Öğretmen
Yaş: 37
Geçmiş olsun, ben zaten Mitsubishinin neden o dönemde renodan şanzıman aldığını hala anlamış değilim. Japon kalitesine yakıştıramıyorum açıkçası. Tek avantajı ülkede bol parçası olan bir marka olması hasebiyle bu tip arızalarda reno çıkma veya muadil seçeneklerle işi çözmek kolay...

Şanzıman ve aktarmada parçalar renodan karışık olarak seçilmiş o yüzden ustanın söküp gözüyle görmesi lazım. Mesela baskı ve balata R19, rulman Clio, aks kafaları R21 gibi...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: ACİL YARDIM
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2017 01:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Mar 2017 19:54
Mesajlar: 74
İsim: eyyüp
Araç: carisma
Meslek: öğrenci
Kan grubu: B-
Yaş: 21
körüklerde r19 diye biliyorum bende.aks bilyalarını nasıl tamir ettirdiniz acaba ilk defa dağılan bilyanın tamir edildiğini duyuyorum.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: ACİL YARDIM
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2017 09:38 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
musty yazdı:
Geçmiş olsun, ben zaten Mitsubishinin neden o dönemde renodan şanzıman aldığını hala anlamış değilim. Japon kalitesine yakıştıramıyorum açıkçası. Tek avantajı ülkede bol parçası olan bir marka olması hasebiyle bu tip arızalarda reno çıkma veya muadil seçeneklerle işi çözmek kolay...

Şanzıman ve aktarmada parçalar renodan karışık olarak seçilmiş o yüzden ustanın söküp gözüyle görmesi lazım. Mesela baskı ve balata R19, rulman Clio, aks kafaları R21 gibi...

Fransız grubunu sevmesemde
1- volvo da reno grubu aktarma organı kullanmışlığı vardır, bildiklerim ; 2004 s40, 1999 C70
2- F1 yarışlarında Renonun, daha güçlü motoru olan Ferrariyi geçtiğinde aradaki fark Renonun aktarma organlarının motor gücünü yola daha iyi aktarması idi
3- japon mühendisi onay verip kullanıyorsa kötü değildir. (bu madde önyargı içerir :) )

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 19 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye