Mitsubishi Club Turkey
http://mitsubishiclubturkey.com/

ACİL YARDIM
http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=9&t=12452
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yazar:  uyar420 [ 23 Nis 2017 23:24 ]
Mesaj Başlığı:  ACİL YARDIM

Değerli arkadaşlar.hepinize merhaba . Aracım 1999 carisma. Geçtiğimiz yıl araç düz yolda giderken alttan ses geldi ve sanayide sağ iç aksin bilya dağıttığını öğrendik. bunu yedek parça bulamadığımız için tamir ettirdik. Geçtiğimiz günlerde araç sekme yapmaya başladı. gene aksten olduğunu düşündüm ama bu efa aksten değil defransiyelden gelen bi uğultu.ve araç bildiğin sekerek ilerliyor birden gaz kesince hırıltı artıyor.
Ben sizlerden bu tür bi arıza başına gelen varsa çözümü nedir. nasıl bi yol izlemem gerekir onu öğrenmek istiyorum. Bildiğiniz gibi bu araçların şanzuman kısmı renault ile aynı deniyor ama hangi model o bilinmiyor. herkese şimdiden teşekkür ediyorum. iyi geceler.

Yazar:  musty [ 24 Nis 2017 00:06 ]
Mesaj Başlığı:  Re: ACİL YARDIM

Geçmiş olsun, ben zaten Mitsubishinin neden o dönemde renodan şanzıman aldığını hala anlamış değilim. Japon kalitesine yakıştıramıyorum açıkçası. Tek avantajı ülkede bol parçası olan bir marka olması hasebiyle bu tip arızalarda reno çıkma veya muadil seçeneklerle işi çözmek kolay...

Şanzıman ve aktarmada parçalar renodan karışık olarak seçilmiş o yüzden ustanın söküp gözüyle görmesi lazım. Mesela baskı ve balata R19, rulman Clio, aks kafaları R21 gibi...

Yazar:  eyups20 [ 24 Nis 2017 01:03 ]
Mesaj Başlığı:  Re: ACİL YARDIM

körüklerde r19 diye biliyorum bende.aks bilyalarını nasıl tamir ettirdiniz acaba ilk defa dağılan bilyanın tamir edildiğini duyuyorum.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Yazar:  av.ilhami [ 24 Nis 2017 09:38 ]
Mesaj Başlığı:  Re: ACİL YARDIM

musty yazdı:
Geçmiş olsun, ben zaten Mitsubishinin neden o dönemde renodan şanzıman aldığını hala anlamış değilim. Japon kalitesine yakıştıramıyorum açıkçası. Tek avantajı ülkede bol parçası olan bir marka olması hasebiyle bu tip arızalarda reno çıkma veya muadil seçeneklerle işi çözmek kolay...

Şanzıman ve aktarmada parçalar renodan karışık olarak seçilmiş o yüzden ustanın söküp gözüyle görmesi lazım. Mesela baskı ve balata R19, rulman Clio, aks kafaları R21 gibi...

Fransız grubunu sevmesemde
1- volvo da reno grubu aktarma organı kullanmışlığı vardır, bildiklerim ; 2004 s40, 1999 C70
2- F1 yarışlarında Renonun, daha güçlü motoru olan Ferrariyi geçtiğinde aradaki fark Renonun aktarma organlarının motor gücünü yola daha iyi aktarması idi
3- japon mühendisi onay verip kullanıyorsa kötü değildir. (bu madde önyargı içerir :) )

1. sayfa (Toplam 1 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/