Zaman: 28 Mar 2024 16:52

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 6 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2018 12:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 May 2012 22:04
Mesajlar: 61
İsim: null29
Araç: 2001 Carisma 1.6
Meslek: boş
Yaş: 34
Selam arkadaşlar, aracımda kapıya bindiğinizde kapıyı tutup çektiğiniz kapı kolu ile şoför tarafındaki havalandırma ızgarası kırılmıştı. Çıkmacıdan bakayım dedim. Sözü uzatmayayım sahibnden üzerinde ÜNALLAR OTO ÇIKMA YEDEK PARÇA diye bir parçacıda buldum. 150 tl havalandırma ızgarası, 150 tl kapı kolu denildi. Resimlerini istedim ertesi gün whatsaptan attı, tahmin edeceğiniz gibi ızgarada üstten ikinci pervazında kırın vardı, ama çok belli olmuyor. Kapı kolu sağlam ancak ızgarada kırık var dedim. Özür dileriz sağlam sanıyorduk dikkatimizden kaçmış dediler. Başka yerde bakim bulamazsam indirim yaparsanız yine benimkinden iyi bunu alırım dedim. Tabi bulamadım onlarda 100 tl ye indirdiler tamam dedim aldım.

Netice 100 tl havalandırma ızgarasına, 150 tl de kapı koluna verdim ki bu kapı kolunu çok daha uyguna satan yerler var. Ama bulmuşken iki yerler uğraşmayayım. Ayrı ayrı kargosu vs. Buradan alayım dedim.

Ürünler naylona sarılmış kutuya filan konmadan bana geldi (18 tl kargo parası ödedim). Hemen açtım, Havalandırma ızgarası çerçevesi vs. kırılmış şaftı kaymış vaziyette. Fotoğrafını whatsaptan attım. Geri iade edin dediler.

İade kargo ücretini siz ödersiniz dediler. Hem kırık ürün yolluyorsunuz hem de biz mi ödeyeceğiz, benim burada bir suçum yok sağlam olsa direk takıp kullanacağım, kırık yollayan sizsiniz şeklinde çıkışınca. Şirketimizin kuralları böyle şeklinde cevap geldi. Madem öyle kapı kolunu da yollamak istiyorum. Böyle bir şirkete param gitmesin dedim. Ben iki ürünü de iade ediyorum ve kargo ücretini ben ödüyorum siz ürünler elinize geçince 250 tl paramı iade edin deyince. Kapı kolunda sorun yoksa bu da şirketimizin kuralı sorunsuz ürünü keyfi iade alamayız şeklinde cevap geldi.

Ya sabır, neyse bastırınca bu kez tamam siz karşı ödemeli sadece havalandırma ızgarasını yollayın dediler. Yolladık 20 tl kargo ücreti çıktı. Bunu karşı ödemeli yolladım. Geriye 100 tl iade beklerken 56 tl iade edilmiş.

Defalarca aradım. Muhatap bulamadım. Zor şer biri çıktı abi bende çalışanım yapabileceğim bir şey yok dedi. Patronuna söyle 44 tl beni fakir etmez onu zengin etsin. Ama hakkımı helal etmiyorum dedim.

Abi altın satsalar ama bedava satsalar bunlardan almayın. Bunlar gibilere paranız gitmesin. Adam gibi esnaf çok rasladığınızsa yazın onlardan alışveriş yapalım. Bunlar gibisinide böyle afişe edin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ağu 2018 10:31 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
çıkmacı maceraları çoktur bu memlekette....
Sonuç: kargo ile almayın, gidin görün yerinde alın. insan ilk başta parasal düşünüyor ama olay patlayınca 3'e 5'e bakmıyor.
bazan bile bile yanlış gönderiyorlar: müşteriye bile bile sırf zaman kazanmak için yanlış parça gönderip ellerinde olmayan parçayı bu süre içinde bulup göndermeye çalışıyorlar.
ben 3 ay önce biriyle sattığım safrane parçası yüzünden sorun yaşadım. adam zır cahil olduğundan hem suçlu hem güçlü olmaya çalıştı ancak sanırım 200 TL. yüzünden bin pişman olmuştur: safrane gruptan gereken bilinçli müşteri tepkisini koydum. şu anda oradan iş alamıyor. olayı bilmeyenler bile adamın yazdıklarından seviyesinden notunu verdi. ayrıca ben sorunu yazınca sorun yaşayan bazıları da yaşadıkları sorunları yazınca mesele hal oldu: sorun yaşayıp da niye paylaşım yapmadılar anlamadım. o grup yardımlaşma grubu . gerekirse bu başlık da olduğu gibi yaşadığın sorunu dile getireceksin. karşı tarafta kendine göre duruma cevap verir diğer üyeler de kendine göre bir sonuca ulaşır.
Sonuç: çıkmacılar avukatlardan betermiş :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ağu 2018 11:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
Bende bu işlerle ek olarak meşgulum dediğiniz gibi kargolu ürünler sıkıntı hem müşteri hem satıcı... Bende satıcı olarak başıma geldi, İzmir'e w124 pms beyni yolladım 1.000 TL tutarlı ürünü adam aldı, 2 gün sonra aradı bu ürün rolanti devrimi düzeltmedi diye peki iade yap dedim, gelen pms beynimi tamir edilmiş ve lehimli buldum. Adamın ustası düzgün takamış akabinde birde tamire kalkışmış olmayınca iade etmek akıllarına gelmiş... Karşılıklı telefonlar tartışmalar vs sonucu arabaya atlayıp gidip tahsil ettim paramı zorla....

O yüzden şimdi sistemim şu: Ürün isteyen olursa götürüp elden ya teslim, ya araca kendim takabilirsem takıyom yada bi servisde buluşup taktırıp parasını alıyom. Müşteriye bir miktar pahalıya gelsede onun içinde ben içinde sorunsuz oluyor

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ağu 2018 11:48 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
aklın yolu bir :good:

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ağu 2018 00:02 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2015 01:05
Mesajlar: 728
İsim: Erdogan
Araç: 2011 Lancer 1.5 Invite A/T+Prins
Meslek: Technical Solutions Consultant
Kan grubu: A+
Yaş: 37
Herkese geçmiş olsun.
Ben olsam işin peşini bırakmam.
elinizde kanıtlarınız varsa gerekli yasal yollara başvurun.

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Ağu 2018 15:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 May 2012 22:04
Mesajlar: 61
İsim: null29
Araç: 2001 Carisma 1.6
Meslek: boş
Yaş: 34
Hocam düşünün detaylı olup biteni yazdım. Adamlarla en son kargo karşı ödemeli olacak şekilde ızgarayı iade etmeye mutabık kaldık. Bunun üzerine yolluyorum. Izgaranın faturadaki değeri 100 tl. Bana iade edilen 56 tl. Desem ki şerefsizlik yaptı, kargoyu kesti. Kargo ücreti yollarken sordum 20 tl çıkıyordu. O zaman 80 tl yatırması lazım. Ama bahsettiğim gibi yatırdıkları 56 tl. Verdikleri cevap bizde böyle. Yakın yer basar giderim. Ama bu mesafeden yapacak bir şey yok. Yapabileceğim tek şey bunları böyle afiş etmek. Millet ne mal olduklarını görsün.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 6 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 13 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye