Zaman: 20 Ara 2025 02:01

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 28 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: carismam 4000 deviri geçmiyor
MesajGönderilme zamanı: 03 Eyl 2011 15:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Eyl 2011 14:59
Mesajlar: 152
Şehir: istanbul
İsim: Levent
Araç: mitsubishi colt
Meslek: memur
Kan grubu: brh+
Yaş: 30
merhaba 2001 model mistsubishi carismam ne boşta nede viteste 4000 deviri geçmiyor serviste bilgisayara bağlattım herhangi bir soruna rastlanmadı yardımlarınızı bekliyorum


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Eyl 2011 21:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Eki 2010 01:33
Mesajlar: 14
İsim: ayhan
Araç: carisma
Kan grubu: ab +
merhaba bu sorun genelde opellerde oluyor onlarda egr tıkalı oluyor genelde sebeb o diye belirtiliyor forumlarda bizim araçlarda ismi isc gazkelbeğinin altında iki vida tutuyor emme manifoltuna bağlı bir ince hortum girer tıkalı olabilir ya iscdendir yada gaz kelebeğinden zannedersem egr sorunu diye bir ara netten


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Eyl 2011 00:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Eki 2010 01:33
Mesajlar: 14
İsim: ayhan
Araç: carisma
Kan grubu: ab +
arkadaşım birde krank devir sensöründen olabilir


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Eyl 2011 16:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Eyl 2011 14:59
Mesajlar: 152
Şehir: istanbul
İsim: Levent
Araç: mitsubishi colt
Meslek: memur
Kan grubu: brh+
Yaş: 30
kocaağa yazdı:
arkadaşım birde krank devir sensöründen olabilir

arabam 4000 devire kadar çalışması normal forumlardanda araştırmama göre krank devirinden olması zor gözüküyo büyük çoğunlukla gaz kelebeği yada hava akışmetresi gibi
benim bölgede(lüleburgaz) mitsubishiden anlayan usta bulmak çok zor çorludaki serviste fazla bişey anlamıyor yakın zamanda istanbula ikitelliye gitmeyi düşünüyorum orda gaz kelebeği filan bozuksa çıkma bulabilirmiyim birde mitsubishiden iyi anlayan bi usta(ikitellide)tavsiye edebilirmisiniz gaz kelebeğinin çıkmasının fiyatı ortalama nedir?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Eyl 2011 20:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Eyl 2011 14:59
Mesajlar: 152
Şehir: istanbul
İsim: Levent
Araç: mitsubishi colt
Meslek: memur
Kan grubu: brh+
Yaş: 30
bugün aracın gaz kelebeğini açtım kontağı açıp gaza tam basmama rağmen gaz kelebeği tam olarak 90 derece açılmıyor 60 derece civarı açılıyor kontağı kapattığım zaman 90 derece açılıp tamamen kapanıyor acaba arabamdaki sorunun nedeni bumudur?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Eyl 2011 23:27 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Aracınızın motoru nedir?
1.6,Gdi?
4000 devire kadar eğer sıkıntı çıkarmadan çıkıyorsa aracınız bahsettiğiniz mekanik bir problem olabilir.
Fakat 4000 deviri geçmesi için araç gazı köklemek gerekmez.
boşta ve yükte aynımı devir sınırı?

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Eyl 2011 16:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Eyl 2011 14:59
Mesajlar: 152
Şehir: istanbul
İsim: Levent
Araç: mitsubishi colt
Meslek: memur
Kan grubu: brh+
Yaş: 30
umera yazdı:
Aracınızın motoru nedir?
1.6,Gdi?
4000 devire kadar eğer sıkıntı çıkarmadan çıkıyorsa aracınız bahsettiğiniz mekanik bir problem olabilir.
Fakat 4000 deviri geçmesi için araç gazı köklemek gerekmez.
boşta ve yükte aynımı devir sınırı?

aracım 1,8 gdi 4000 devire kadar sıkıntı yok normal çalışıyo boştada yüktede devir sınırı aynı 3500 devirde yavaş yavaş teklemeye başlıyo 4000 üzerinde hiçbir türlü çıkmıyo


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Eyl 2011 16:30 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Yakıt beslemesi ile alakalı bir durum olabilir.
Yüksek basınc pompasını ve depo içi pompasını kontrol ettirmenizde yarar var.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Eyl 2011 16:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Eyl 2011 14:59
Mesajlar: 152
Şehir: istanbul
İsim: Levent
Araç: mitsubishi colt
Meslek: memur
Kan grubu: brh+
Yaş: 30
umera yazdı:
Yakıt beslemesi ile alakalı bir durum olabilir.
Yüksek basınc pompasını ve depo içi pompasını kontrol ettirmenizde yarar var.

çorluda sanayide bir usta bunları kontrol etti benzin basıncında bir sorun yok dedi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Eyl 2011 17:36 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Tps boğaz kelebeği konum sensörünün soketini çıkarıp gaza basarak aradaki farka bir göz atın.
Eğer fark olmazsa tps arızalı demektir.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Eyl 2011 19:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Eyl 2011 14:59
Mesajlar: 152
Şehir: istanbul
İsim: Levent
Araç: mitsubishi colt
Meslek: memur
Kan grubu: brh+
Yaş: 30
umera yazdı:
Tps boğaz kelebeği konum sensörünün soketini çıkarıp gaza basarak aradaki farka bir göz atın.
Eğer fark olmazsa tps arızalı demektir.

sensörü çıkardık arabayı çalıştırdığımda 3000 deviri geçmedi sensörü tekrar taktığımda araba 4000 deviri geçti yola çıktım denedim araba çok güzel gidiyo geçiyo rahatlıkla 4000 deviri nasıl olduysa düzeldi araba herkese çok çok teşekkür ederim beni çok büyük masraftan kurtardınız.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2011 20:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Eyl 2011 14:59
Mesajlar: 152
Şehir: istanbul
İsim: Levent
Araç: mitsubishi colt
Meslek: memur
Kan grubu: brh+
Yaş: 30
arkadaşlar arabam 50 km normaal gittikten sonra yine aynı sorunu bana yaşattı galiba tps sensörü arızalı acaba sadece tps sensörünü bulabilirmiyim yardımlarınızı bekliyorum


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2011 21:46 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Kablolarında temassızlıkta olabilir.
Kabloları teryüz yapacak şekilde eğip elektirik bandı ile bantlayarak deneyin.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Eyl 2011 20:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Eyl 2011 14:59
Mesajlar: 152
Şehir: istanbul
İsim: Levent
Araç: mitsubishi colt
Meslek: memur
Kan grubu: brh+
Yaş: 30
sayın umera sensörü bugün çıkardık tekrar taktık yine düzeldi ama sanki boşta gazlarken seri bir şekilde gazı yemiyor sanki takıla takıla devir yükseliyor acaba tps sensör ayarım bozuk olabilirmi birde ben arabayı aldığımda yol bilgisayarı yakıtı sabit 13 gösteriyodu teyi çıkarıp takmışlar ondan sonra böyle oldu dedi kalan km doğru gösteriyodu sonra aküyü çıkarıp programlama yaptım bu sefer kalan km yi fazla gösteriyo yakıt 9 lt ye kadar düşüyo ama 9 km çok yüksek bu tps ile ilgili olabiilirmi ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Eyl 2011 20:26 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Sorun tps ile alakalı gibi. Bilgisayarın yanlış ya da çok göstermeside bununla alakalı olabilir.
Sonuçta gaza basma oranınıza göre(enjeksiyon süresi) hesaplama yapıyor.
Tps resmini koyabilirseniz ayarla alakalı olup olmadığı konusunda fikir yürütebiliriz.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Eyl 2011 16:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Eyl 2011 14:59
Mesajlar: 152
Şehir: istanbul
İsim: Levent
Araç: mitsubishi colt
Meslek: memur
Kan grubu: brh+
Yaş: 30
Resim

Uploaded with ImageShack.us
Resim

Uploaded with ImageShack.us
ilk resimde araç kapalıyken ikinci fotoğrafta ise kontak açık arabaya son gaz bastığımdaki hali


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Eyl 2011 22:24 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Açılma normal.
Hemen ust tarafta soketi görünen tps'yi sabitleyen vidaların resmini istemiştim.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Eyl 2011 16:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Eyl 2011 14:59
Mesajlar: 152
Şehir: istanbul
İsim: Levent
Araç: mitsubishi colt
Meslek: memur
Kan grubu: brh+
Yaş: 30
Resim
Resim

Uploaded with ImageShack.us
Resim

Uploaded with ImageShack.us


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Eyl 2011 17:57 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Ayar imkanı yok.
Kablolar esnetilerek temassızlık olup olmadığına bakılmalı elektrik banrı ile ters yonde bantlanmalı diye düşünüyorum.

Eğer tps ile oynadığınızda düzeliyorsa ya kablolardan ya da soket uçlarındaki temassızlıktan kaynaklanıyordur.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Eyl 2011 18:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Eyl 2011 14:59
Mesajlar: 152
Şehir: istanbul
İsim: Levent
Araç: mitsubishi colt
Meslek: memur
Kan grubu: brh+
Yaş: 30
az önce yine arabayla yola çıktım 4000 devirde gene takıldı biranda geçti soketler çok temiz ama dediğin gibi iletimsizlik olabilir artık bir süre böyle kullanıp deneyeceğim ha birde akü lambasının yanındaki arıza ışığı yanmaya başladı o ne arızası olduğunu gösteriyor


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 28 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye