Zaman: 16 Haz 2024 06:55

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 11 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Carisma GDI Deneyimlerim
MesajGönderilme zamanı: 31 Tem 2011 22:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 31 Tem 2011 20:30
Mesajlar: 3
İsim: engin
Araç: carisma GDI
Meslek: Akademisyen
Yaş: 36
Öncelikle herkese tekrardan merhaba. Aranıza yeni katıldım ve henüz 3 aylık mitsubishi deneyimim var.Aracı alırken herkes gibi tereddüt ettim,fakat sonrasında iyi bir tercih ettiğimi uzun yol deneyimlerinden sonra anladım.Aracı aldığımda 182000 km idi. Şu an ise 189000 km yi aşmış durumda.Aracı ilk aldığımda bujiler (iridyum olmayan bosh marka-1.1mm lik) yeni takılmıştı. 5-40 yağ koydurdum. 5 Temmuz da Batman dan tatil için yola çıktım.Elazığ-Malatya-Kayseri-Nevşehir-Kırşehir-Kırıkkale-Ankara yolunu kullandım.Yollar bazı bölgelerde çok kötüydü, özellikle yol yapım çalışması olan yerlerde 3 üncü vitesin üzerine çıkamadım.Daha sonra Ankara-Afyon-Manisa yolunu kullandım. Oradan da Denizli den Muğlaya geçtim. Özellikle Denizli ve Muğla bölgesinde dağlık yollarda aracı bolca kullandım. Daha sonra Muğla-Fethiye-Korkuteli-Isparta-Konya-Adana-......-Batmana vardım. Yaklaşık olarak 5300 km yol yapmışım. Harcadağım benzin masrafı ise 1420 TL. Ortalama Litre bazında 6.1 litreye tekabül ediyor. Tabi kullanımlarda klima da açık oldu, şehir içlerinde de kullandım. Bazen yüksek hızlarda da kullandım. Genelde ortalama 100-120 ile gittim. Aracımın Ankara'da bujileri (ng iridyum) Ergin usta tarafından değiştirildi. Bujilerin değişmesi sonucu aracın yakıt tüketiminin düştüğünü gözlemledim. Ayrıca Fethiye'de 0-30 yağ koydurdum. Yağ değişiminin aracın performansını etkilediğini söyleyebilirim. Araç sadece Ürgüpte harareti yükseldi. Anında farkettim, radyatörün suyu azalmaya başlamış. Nedenini ise radyatör kapağının termostatı bozulmuş. Bozuk olduğu için belli sıcaklıktan sonra suyu dışarı vermiş. Çok şükür erken farkettim, kapağı değişince normale döndü.
Araç için izlenimlerimi şu şekilde sıralayabilirim:
1- Öncelikle uzun yol için çok rahat bir araç. Bagaj hacminin geniş olması ayrı bir avantaj.
2- Uzun yolda araç fazla yormadı. Yol tutuşu mükemmel. Fazla sürat denemesi yapmadım (sonuçta aile var), fakat birkaç kez basma girişimimde normal yolda anında 180 i gördü.
3- Yokuşlarda fazla zorlanmadım. Fakat görüşüm 126 beygirlik aracın biraz daha güçlü olması yönünde. Tahminin aracın baskı balatası zayıf, çünkü debriyaj pedalı biraz sert. Eğer değişirse araç biraz daha seri olabilir ve aynı zamanda da yakıtı biraz daha düşebilir.
Sonuç olarak aracımdan memnunum. İlk deneyimlerim bu şekildeydi, umarım iler ki aylarda pişman olmam.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma GDI Deneyimlerim
MesajGönderilme zamanı: 31 Tem 2011 22:14 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Öncelikle aracınız hayırlı uğurlu olsun.
Ben de 1.8 GDI' yi 9 aydır kullanıyorum. Size verebileceğim ilk tavsiye EGR valfini temizletmenizdir. GDI motorlar kurumlanmaya diğer motorlardan daha müsait olduğundan dolayı EGR valfi biraz fazla kurum tutuyor. Ben temizlettikten sonra araç anormal şekilde atikleşti diyebilirim.

Diğer bir tavsiye ise eğer yağ değişiminden sonra fazla bir KM katetmediyseniz Bor power ilavesi yapmanızdır. 182.000 KM' deki motorda hissedilir derecede sessizlik ve ufak bir miktar performans artışı sağlayacaktır.

Debriyaj sertliği problemi ise bende de var. Aksi gibi zerre kadar kaçırma problemi yok. Müsait zamanda debriyaj hidroliği yağına baktıracağım. Özelliğini yitirmiş olabilir. Aynı şeyi size de tavsiye edebilirim.

Aracınız yol tutuş, salınma, hız ve fren mesafesi konusunda üst sınıf bir araç. Şahsen 4 aydır sıfır Lancer Sportback' e binen birisi olarak haftasonu gelse de GDI' ya binsem diye sabırsızlanıyorum. Sıfır KM Lancer zerre kadar GDI' nin yerini tutmuyor...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma GDI Deneyimlerim
MesajGönderilme zamanı: 01 Ağu 2011 11:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 10:32
Mesajlar: 918
İsim: Yasin
Araç: 1990 Lancer Special Edition :)
Meslek: Biomedikal
Yaş: 26
Memnuniyetiniz daim olsun

Ali abi senin Carisma yı alasım geldi valla :D

_________________
Yağmur altında arabasıyla uğraşarak deşarj olabilen adam...

Follow Me Home - Uğurlama & Karşılama Işığı Modülü İçin Lütfen Aşağıdaki Linke Tıklayın.
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=37&t=2405


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma GDI Deneyimlerim
MesajGönderilme zamanı: 01 Ağu 2011 14:33 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
efecelebi yazdı:
Memnuniyetiniz daim olsun

Ali abi senin Carisma yı alasım geldi valla :D

SAtılacak araç değil ama, mahalledeki canavarlardan kurtarmak ne mümkün :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma GDI Deneyimlerim
MesajGönderilme zamanı: 02 Ağu 2011 18:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ağu 2010 21:18
Mesajlar: 52
İsim: Burak
Araç: Carisma 1.8 GDI
akerimoglu yazdı:
efecelebi yazdı:
Memnuniyetiniz daim olsun

Ali abi senin Carisma yı alasım geldi valla :D

SAtılacak araç değil ama, mahalledeki canavarlardan kurtarmak ne mümkün :)


Hayirli olsun Ali kardes , gdi mi aldin gene bayadir okumuyordum forumu da :) GDI gercekten hastalik ya, ben 5-6 kere satmaya niyetlendim yaz basindan beri araba 270 bine dayandi hala satamadim... Satsam ne alicam karar veremiyorumki, bu arada yag secimin nedir acaba yag degistiricemde 0 30 tam sentetik koyuyordum ben simdi ne koysam onu dusunuyorum, bu egr valfi dedigin olay bogaz kelebeginden farkli birseymi , yag degisiminde bogaz kelebeginide temizleticem bende... bu arada ben yagi 20 binde bir degistiriyorum hep, surekli uzun yol ve 80 100 hizlarinda gittigim icin boyle yapiyorum cok zorladigimi dusunmuyorum motoru.. 0 40 mi koysam 0 30 mu ne dersin, isvec fazla sicak olmadigindan 0 40 a gerek yok diye dusunuyorum...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma GDI Deneyimlerim
MesajGönderilme zamanı: 02 Ağu 2011 23:27 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
akcagul yazdı:
akerimoglu yazdı:
efecelebi yazdı:
Memnuniyetiniz daim olsun

Ali abi senin Carisma yı alasım geldi valla :D

SAtılacak araç değil ama, mahalledeki canavarlardan kurtarmak ne mümkün :)


Hayirli olsun Ali kardes , gdi mi aldin gene bayadir okumuyordum forumu da :) GDI gercekten hastalik ya, ben 5-6 kere satmaya niyetlendim yaz basindan beri araba 270 bine dayandi hala satamadim... Satsam ne alicam karar veremiyorumki, bu arada yag secimin nedir acaba yag degistiricemde 0 30 tam sentetik koyuyordum ben simdi ne koysam onu dusunuyorum, bu egr valfi dedigin olay bogaz kelebeginden farkli birseymi , yag degisiminde bogaz kelebeginide temizleticem bende... bu arada ben yagi 20 binde bir degistiriyorum hep, surekli uzun yol ve 80 100 hizlarinda gittigim icin boyle yapiyorum cok zorladigimi dusunmuyorum motoru.. 0 40 mi koysam 0 30 mu ne dersin, isvec fazla sicak olmadigindan 0 40 a gerek yok diye dusunuyorum...

Burak Bey GDI' yi aldık da satma zamanımız bile geldi :)
EGR valfi boğaz kelebeğinden farklı, sökülmesi zor birşey değil. Egzozda oluşan sıcak havayı silindirlere gönderme işini görüyor. GDI' lar zaten yapısal olarak kurumlanmaya müsait olduğundan ve ülkemizdeki akaryakıtların belli bir standardı olmadığından asıl vazifesini görmek yerine kurumlanarak vazifesini icra edemez hale geliyor. Şahsen benim EGR' den bir kurum çıktı, şaşırıp kaldım. Siz de temizlettiğinizde muhakkak araçta bir farklılık olacaktır.

Sizin de söylediğiniz gibi İsveç çok sıcak bir yer olmadığından 30 yerine 40 kullanmanın size bir avandajı olmadığı gibi, dezavantajı da olacağını sanmam. Ben 5/40 kullandım, oldukça da memnun kaldım. Değişim periyodu ise, dediğiniz halde araç kullanıyorsanız (ki bildiğim kadarıyla şehiriçinde zaten 50 KM' yi geçemiyorsunuz :) 20bin km çok uzun sayılmaz. Tam sentetik yağlar yarı sentetiklere göre özelliğini daha uzun zamanda kaybediyorlar.

Aracınızın KM' si biraz yüksek olduğundan dolayı Bor Power eklemek size avantaj sağlayabilir. Yağ değişiminde bunu bir deneyin derim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma GDI Deneyimlerim
MesajGönderilme zamanı: 04 Ağu 2011 17:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ağu 2010 21:18
Mesajlar: 52
İsim: Burak
Araç: Carisma 1.8 GDI
Burak Bey GDI' yi aldık da satma zamanımız bile geldi :)
EGR valfi boğaz kelebeğinden farklı, sökülmesi zor birşey değil. Egzozda oluşan sıcak havayı silindirlere gönderme işini görüyor. GDI' lar zaten yapısal olarak kurumlanmaya müsait olduğundan ve ülkemizdeki akaryakıtların belli bir standardı olmadığından asıl vazifesini görmek yerine kurumlanarak vazifesini icra edemez hale geliyor. Şahsen benim EGR' den bir kurum çıktı, şaşırıp kaldım. Siz de temizlettiğinizde muhakkak araçta bir farklılık olacaktır.

Sizin de söylediğiniz gibi İsveç çok sıcak bir yer olmadığından 30 yerine 40 kullanmanın size bir avandajı olmadığı gibi, dezavantajı da olacağını sanmam. Ben 5/40 kullandım, oldukça da memnun kaldım. Değişim periyodu ise, dediğiniz halde araç kullanıyorsanız (ki bildiğim kadarıyla şehiriçinde zaten 50 KM' yi geçemiyorsunuz :) 20bin km çok uzun sayılmaz. Tam sentetik yağlar yarı sentetiklere göre özelliğini daha uzun zamanda kaybediyorlar.

Aracınızın KM' si biraz yüksek olduğundan dolayı Bor Power eklemek size avantaj sağlayabilir. Yağ değişiminde bunu bir deneyin derim.[/quote]

Bor poweri deneyecegim Ali bey, 2 hafta sonra dayim gelicek bi gun ben diger araba ile giderim isime onla bakima gonderirim ben sevmiyorum tamirci olaylarini o sever ugrasir :) egr valfini ve bogaz kelebeginide temizletelim bakalim orada birde dediginiz gibi bor power de koyalim.

Sehir icinde genelde 50 hiz limiti ben ise genelde yolu uzatsada otobandan 80 90 la giderim hep :) gunde ortalama 120 130 km yapiyorum bazi bunler bugun mesela 240 yapmisin, 20 bin km bence cok normal cunku yagi kontrol ediyoruz hala viskozitesini koruyor,

Satma zamani geldi he :) guzel bi hobi bence al bin sat. Turkiyede yasasam bende o sekilde davranirdim burda bi kiymeti yok bizim model arabalarin ... Anca 2010 bmw mercedesin falan olacak kiymeti olsun, bendede bi mantik var arada daglar kadar fark yoksa hayatta o arabalara o parayi vermem amac degil aractir diye dusunurum arabayi :)

Cift arabami var bu ara sizde, öyleyse o da iyimis cift mitsu ...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma GDI Deneyimlerim
MesajGönderilme zamanı: 04 Ağu 2011 21:48 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
akcagul yazdı:
Burak Bey GDI' yi aldık da satma zamanımız bile geldi :)
EGR valfi boğaz kelebeğinden farklı, sökülmesi zor birşey değil. Egzozda oluşan sıcak havayı silindirlere gönderme işini görüyor. GDI' lar zaten yapısal olarak kurumlanmaya müsait olduğundan ve ülkemizdeki akaryakıtların belli bir standardı olmadığından asıl vazifesini görmek yerine kurumlanarak vazifesini icra edemez hale geliyor. Şahsen benim EGR' den bir kurum çıktı, şaşırıp kaldım. Siz de temizlettiğinizde muhakkak araçta bir farklılık olacaktır.

Sizin de söylediğiniz gibi İsveç çok sıcak bir yer olmadığından 30 yerine 40 kullanmanın size bir avandajı olmadığı gibi, dezavantajı da olacağını sanmam. Ben 5/40 kullandım, oldukça da memnun kaldım. Değişim periyodu ise, dediğiniz halde araç kullanıyorsanız (ki bildiğim kadarıyla şehiriçinde zaten 50 KM' yi geçemiyorsunuz :) 20bin km çok uzun sayılmaz. Tam sentetik yağlar yarı sentetiklere göre özelliğini daha uzun zamanda kaybediyorlar.

Aracınızın KM' si biraz yüksek olduğundan dolayı Bor Power eklemek size avantaj sağlayabilir. Yağ değişiminde bunu bir deneyin derim.


Bor poweri deneyecegim Ali bey, 2 hafta sonra dayim gelicek bi gun ben diger araba ile giderim isime onla bakima gonderirim ben sevmiyorum tamirci olaylarini o sever ugrasir :) egr valfini ve bogaz kelebeginide temizletelim bakalim orada birde dediginiz gibi bor power de koyalim.

Sehir icinde genelde 50 hiz limiti ben ise genelde yolu uzatsada otobandan 80 90 la giderim hep :) gunde ortalama 120 130 km yapiyorum bazi bunler bugun mesela 240 yapmisin, 20 bin km bence cok normal cunku yagi kontrol ediyoruz hala viskozitesini koruyor,

Satma zamani geldi he :) guzel bi hobi bence al bin sat. Turkiyede yasasam bende o sekilde davranirdim burda bi kiymeti yok bizim model arabalarin ... Anca 2010 bmw mercedesin falan olacak kiymeti olsun, bendede bi mantik var arada daglar kadar fark yoksa hayatta o arabalara o parayi vermem amac degil aractir diye dusunurum arabayi :)

Cift arabami var bu ara sizde, öyleyse o da iyimis cift mitsu ...[/quote]
Evet şu an çift araba var. Ama inanın LAncer' dan gün geçtikçe soğuyorum.
Aracın Carisma' ya tek üstün tarafı ESP. Ha bir de sunroof. İkisi dışında hemen her yönüyle Carisma' yı tek tutuyorum.

Şu an için tek bir masrafı var. O da biraz zaman istiyor. Arka aksamında uzun ve kısa kolların uçlarındaki burçlar gıcırdıyor. Müsait bi zaman bulursam onları da yaptıracağım. Bi de debriyajım biraz sertleşti, onun yağına bakacağım.

Bor power yağ değişimi esnasında eklenecek, sakın unutmayın.

Al bin-sat güzel birşey. Ama sat kısmı 1.8' de biraz zor oluyor :) Al ve bin kısmı aksine çok hızlı :) Sat konusunda araç muhakkak 1.6 avance olmalı. Özellikle son dönemlerde çok likit bir araç.

Siz araba fiyatlarını zikrettiniz ya, İsviçre' de yaşayasım geldi :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma GDI Deneyimlerim
MesajGönderilme zamanı: 05 Ağu 2011 23:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ağu 2010 21:18
Mesajlar: 52
İsim: Burak
Araç: Carisma 1.8 GDI
Bende burada yeni kasa coltlardan kullandim hic begenmedim, gercekten bende carisma disinda arabaya bineceksem bu araba 2010 2011 falan bmw yada mercedes olabilir herhalde, cunku diger araclarla arasinda cok buyuk fark goremiyorum, bu arada benimde arka sol amortisorumden likirti geliyorde umursamiyorum pek :) 1,8 araba cok zor gercekten, benim babamda 2000 model felicia var 1,3 nisanda 7 hafta istanbuldaydim 7 haftada 1000 liraya yakin benzin parasi harcadim hemde istanbul disina cikmadan. Babama diyorum bu araba bu kadar yakamaz hesapliyorum 45 kurus falan cikiyor ki ben cok sakin araba kullanirim, ben dondukten sonra adam dediki benzin hortumunda motora giderken yani yakit pompasi calistigi vakit kacak oluyormus ordan benzin kaciyormus yahu dedim bosunami yaktik o benzini :D simdi 30 krs yakiyorum diyo sakin kullanimda sehir ici otoban karisik, ben burda su an 5,5 litre ortalama yakitla gezebiliyorum istanbulda olsam 7 yi bulur rahat, o da cok sakin kullanimda ... Valla Ali kardes bu bizim carismalar hangi modeli olursa olsun cok guzel bence ben brda bi tane 2004 kacirdim en son kasasi sanirim o 7500 tl gibi bi paraya geliyodu, turkiyedeyken anonslara bakarken gordum kadindi sahibi beklemedi ben gelene kadar satti normalde piyasasi en az 10 bin lira burda bile baya uygundu 110 bindeydi ve 2. sahibindendi... Bizim burda arabalarin kac el degistirdigini internetten plakasini yazip direk goruyoruz herseyini son muayenedeki kmsini falan normalde 2000 model araclar 15 20 el degistirmis oluyo ucuz oldugu icin surekli alip satiyorlar... benim arabamda mesela 4. sahibiyim simdi satiliga cikarsam 2 gune satilir az kullanicili araba bulmak cok zor :) ise giren adam hemen ilk maasi ile araba alabildigi icin cok el degistiriyo 2000 civari arabalar... o da tabi ise girebilirse cok zor birsey bi ise girmek burda :)

Amma yazmisim ya , gene gorusmek uzere bu arada haftaya danimarkaya gidip ustam var turk ona gostericem bakimini yapicakta bujilerinide bi degistiririz belki ne onerirsin bana illaki iridyummu almak gerek?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma GDI Deneyimlerim
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2011 08:32 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
akcagul yazdı:
Bende burada yeni kasa coltlardan kullandim hic begenmedim, gercekten bende carisma disinda arabaya bineceksem bu araba 2010 2011 falan bmw yada mercedes olabilir herhalde, cunku diger araclarla arasinda cok buyuk fark goremiyorum, bu arada benimde arka sol amortisorumden likirti geliyorde umursamiyorum pek :) 1,8 araba cok zor gercekten, benim babamda 2000 model felicia var 1,3 nisanda 7 hafta istanbuldaydim 7 haftada 1000 liraya yakin benzin parasi harcadim hemde istanbul disina cikmadan. Babama diyorum bu araba bu kadar yakamaz hesapliyorum 45 kurus falan cikiyor ki ben cok sakin araba kullanirim, ben dondukten sonra adam dediki benzin hortumunda motora giderken yani yakit pompasi calistigi vakit kacak oluyormus ordan benzin kaciyormus yahu dedim bosunami yaktik o benzini :D simdi 30 krs yakiyorum diyo sakin kullanimda sehir ici otoban karisik, ben burda su an 5,5 litre ortalama yakitla gezebiliyorum istanbulda olsam 7 yi bulur rahat, o da cok sakin kullanimda ... Valla Ali kardes bu bizim carismalar hangi modeli olursa olsun cok guzel bence ben brda bi tane 2004 kacirdim en son kasasi sanirim o 7500 tl gibi bi paraya geliyodu, turkiyedeyken anonslara bakarken gordum kadindi sahibi beklemedi ben gelene kadar satti normalde piyasasi en az 10 bin lira burda bile baya uygundu 110 bindeydi ve 2. sahibindendi... Bizim burda arabalarin kac el degistirdigini internetten plakasini yazip direk goruyoruz herseyini son muayenedeki kmsini falan normalde 2000 model araclar 15 20 el degistirmis oluyo ucuz oldugu icin surekli alip satiyorlar... benim arabamda mesela 4. sahibiyim simdi satiliga cikarsam 2 gune satilir az kullanicili araba bulmak cok zor :) ise giren adam hemen ilk maasi ile araba alabildigi icin cok el degistiriyo 2000 civari arabalar... o da tabi ise girebilirse cok zor birsey bi ise girmek burda :)

Amma yazmisim ya , gene gorusmek uzere bu arada haftaya danimarkaya gidip ustam var turk ona gostericem bakimini yapicakta bujilerinide bi degistiririz belki ne onerirsin bana illaki iridyummu almak gerek?

Bujileri kesinlikle iridyum alın. Fiyat olarak Bosch marka olan buji NGK' dan ucuzdur.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma GDI Deneyimlerim
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2011 22:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ağu 2010 21:18
Mesajlar: 52
İsim: Burak
Araç: Carisma 1.8 GDI
akerimoglu yazdı:
akcagul yazdı:
Bende burada yeni kasa coltlardan kullandim hic begenmedim, gercekten bende carisma disinda arabaya bineceksem bu araba 2010 2011 falan bmw yada mercedes olabilir herhalde, cunku diger araclarla arasinda cok buyuk fark goremiyorum, bu arada benimde arka sol amortisorumden likirti geliyorde umursamiyorum pek :) 1,8 araba cok zor gercekten, benim babamda 2000 model felicia var 1,3 nisanda 7 hafta istanbuldaydim 7 haftada 1000 liraya yakin benzin parasi harcadim hemde istanbul disina cikmadan. Babama diyorum bu araba bu kadar yakamaz hesapliyorum 45 kurus falan cikiyor ki ben cok sakin araba kullanirim, ben dondukten sonra adam dediki benzin hortumunda motora giderken yani yakit pompasi calistigi vakit kacak oluyormus ordan benzin kaciyormus yahu dedim bosunami yaktik o benzini :D simdi 30 krs yakiyorum diyo sakin kullanimda sehir ici otoban karisik, ben burda su an 5,5 litre ortalama yakitla gezebiliyorum istanbulda olsam 7 yi bulur rahat, o da cok sakin kullanimda ... Valla Ali kardes bu bizim carismalar hangi modeli olursa olsun cok guzel bence ben brda bi tane 2004 kacirdim en son kasasi sanirim o 7500 tl gibi bi paraya geliyodu, turkiyedeyken anonslara bakarken gordum kadindi sahibi beklemedi ben gelene kadar satti normalde piyasasi en az 10 bin lira burda bile baya uygundu 110 bindeydi ve 2. sahibindendi... Bizim burda arabalarin kac el degistirdigini internetten plakasini yazip direk goruyoruz herseyini son muayenedeki kmsini falan normalde 2000 model araclar 15 20 el degistirmis oluyo ucuz oldugu icin surekli alip satiyorlar... benim arabamda mesela 4. sahibiyim simdi satiliga cikarsam 2 gune satilir az kullanicili araba bulmak cok zor :) ise giren adam hemen ilk maasi ile araba alabildigi icin cok el degistiriyo 2000 civari arabalar... o da tabi ise girebilirse cok zor birsey bi ise girmek burda :)

Amma yazmisim ya , gene gorusmek uzere bu arada haftaya danimarkaya gidip ustam var turk ona gostericem bakimini yapicakta bujilerinide bi degistiririz belki ne onerirsin bana illaki iridyummu almak gerek?

Bujileri kesinlikle iridyum alın. Fiyat olarak Bosch marka olan buji NGK' dan ucuzdur.


Tamamdir oyle yapacagim, tesekkurler kazasiz belasiz surusler :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 11 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 12 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye