Zaman: 13 Ara 2025 03:55

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 20 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 11 Oca 2011 02:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Tem 2010 00:43
Mesajlar: 207
İsim: emrah
Araç: carizma gdi avance
Kan grubu: abr+
Arkadaslar araçlarımızın km sini burada paylasırsak ve yasadıgımız sorunları yazarsak hem ileride karsılasabılecegımız sorunları tahmın eder hemde araçlarımızın dayanıklılıgını test etme imkanımızın olacagını düşünüyorum.(sanırım sitedeki en yüksek km benimdir :) )
Buna dayanarak ilk ben yazıyorum...

Aracım 2000 model gdi avance 328000 km de motorda yag yakma duman atma yok gibi.Periyodık bakımlar haricinde servıs kayıtlarında 105000 km ılk trıger 200000 kmde 2. trıger 322000 km de 3.kez triger degısımı olmus (bunu ben degıstırttım)328000 km ılk defa ön takımı yenilendi ve yine ilk kez fren diskleri taşlandı full servis bakımli 328000 de egr ve emme manifoldu temizlendi,on sağ ve sol amortisorler kule takozları bılyelerı ve helezonları degıstı arka amortısorler orjınal henuz problemı yok çok sükür ve şu an acil masrafı yok periyodik bakım masrafları haricinde ve km sine göre oldukça diri masaAllah.Yalnızca yüksek basınç pompasında bır sıkıntı var diye düsünüyorum ve katalızörün dolu oldugunu dusunuyorum...

_________________
Resim

Zor satılıp kolay alınan satmaya kıyılamayan bir dünya güzeli.Carisma gdi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Oca 2011 03:18 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Güzel başlık katkı bekliyoruz arkadaşlar.
Carismam olduğunda bende yazacağım söz:)

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Oca 2011 09:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Tem 2010 00:43
Mesajlar: 207
İsim: emrah
Araç: carizma gdi avance
Kan grubu: abr+
Abi sende yazıver nolcak:İstersenız baslığı degıstırelım olmamı ;)

_________________
Resim

Zor satılıp kolay alınan satmaya kıyılamayan bir dünya güzeli.Carisma gdi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Oca 2011 09:18 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
umera yazdı:
Güzel başlık katkı bekliyoruz arkadaşlar.
Carismam olduğunda bende yazacağım söz:)

Hocam ha Carisma ha Proton :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Oca 2011 09:33 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Olmaz arkadaşlar isim değişik,segment değişik.
Carismaya hakaret etmeyelim durduk yerde:)

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Oca 2011 14:24 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
umera yazdı:
Olmaz arkadaşlar isim değişik,segment değişik.
Carismaya hakaret etmeyelim durduk yerde:)

Bende Kadir varken protonun kokpitine bi kafamı sokmuştum.
Kadir' e bindiğimde arabadan nefret etmiştim.
1 gömlek üstün iç plastik aksamı var bence Proton' un.
Kullanıcısını da düşünürsek, en az iki gömlek üstündür ;)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Oca 2011 17:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
139 000 km. sadece oksijen sensörü arızası yaşandı. triger ve devirdaim değiştirdim servis kayıtlarında görünmediği için. baskı balata daha önce değiştimi bilmiyorum ben değiştirmedim. önceki sahibinde iken servis kayıtlarına göre oksijen sensörü ve vites kolu tamir görmüş.

bagaj kapağı tıkırtısı (malum HB kroniği) ve cam düğmesi mevcut sıkıntılar.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Oca 2011 20:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Tem 2010 00:43
Mesajlar: 207
İsim: emrah
Araç: carizma gdi avance
Kan grubu: abr+
akerimoglu yazdı:
umera yazdı:
Olmaz arkadaşlar isim değişik,segment değişik.
Carismaya hakaret etmeyelim durduk yerde:)

Bende Kadir varken protonun kokpitine bi kafamı sokmuştum.
Kadir' e bindiğimde arabadan nefret etmiştim.
1 gömlek üstün iç plastik aksamı var bence Proton' un.
Kullanıcısını da düşünürsek, en az iki gömlek üstündür ;)

+1 Alicim sadullahında bılgılerını beklıyoruz.Hoş o araba arıza yaparmı ? ben pek tahmın etmem ama..

_________________
Resim

Zor satılıp kolay alınan satmaya kıyılamayan bir dünya güzeli.Carisma gdi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Oca 2011 01:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2010 17:22
Mesajlar: 50
İsim: Adem Tugay
Araç: Mitsubishi Carisma 2000 Sedan
Meslek: Turizm/İK Yönetimi
Kan grubu: 0Rh+
carisma 116 bin de :) cok şükür bi sıkıntımız yok :))

_________________
Bizim sürdüğümüz hayatın geri vitesi yok... Arkamızda kalanları dikiz aynamızdan izliyoruz... : )

Mitsubishi Carisma 1.6 Avance S/D ... || 2000 - Siyah - M/T ||
Resim

Suzuki Burgman 400 ... || 2004 - Chrome Blue ||

Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Oca 2011 19:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 19:23
Mesajlar: 79
İsim: dündar
Araç: carisma 1.6 comfort
sıfırdan beri bende 195.000 km de 2003 model 1.6 HB

_________________
2003 model 1.6 comfort hb


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Oca 2011 19:14 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
tburon yazdı:
akerimoglu yazdı:
umera yazdı:
Olmaz arkadaşlar isim değişik,segment değişik.
Carismaya hakaret etmeyelim durduk yerde:)

Bende Kadir varken protonun kokpitine bi kafamı sokmuştum.
Kadir' e bindiğimde arabadan nefret etmiştim.
1 gömlek üstün iç plastik aksamı var bence Proton' un.
Kullanıcısını da düşünürsek, en az iki gömlek üstündür ;)

+1 Alicim sadullahında bılgılerını beklıyoruz.Hoş o araba arıza yaparmı ? ben pek tahmın etmem ama..

Bugün itibarıyla 94.500 KM.
Ben 91.500' de aldım.
Henüz bir sıkıntı yaşamadım.
Tabi rutin bakımlarını yaptırdım.
GDI olduğundan korkuyorduk ama, motoru öyle anlatıldığı kadar hassas değil bence. Kolay sorun çıkartacak araca benzemiyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Oca 2011 23:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Kas 2010 00:00
Mesajlar: 82
Şehir: Trabzon
İsim: Yaşar
Araç: Carısma 1.8 GDI
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0(+)
Yaş: 37
Bende 1.8 GDI var tam 5 yıldır bende. Yaptıklarım ise. Her 10.000KM'de yağ, yağ fitresi ve hava filtresi değişimi, dört adet sıfır lastik iki yıllık oldular. Bir kez devir daim kayışı değişti. Priz direk bilyası ses yapıyordu. Onunla birlikte baskı balata set halinde değişti. Birde arka anten çubuğu değişti. Şimdilik durum böyle


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2011 09:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Şub 2010 21:40
Mesajlar: 271
İsim: bekir
Araç: 2002 1,6 avance hp
2002 1,6 avance aracım var. 81.000 de 1,5 sene önce aldım. güvence olarak triger devirdaim, hava ,yağ, benzinfiltreleri değişti. bobin elektrik kaçırıyordu buji , buji kabloları ve bobinleri komple değiştirdim. şansıma radyatör patlamıştı geçen sene 165.00 TL ye onu da değiştirdim.ön amartisörleri de değiştirdim . bazan kendimi şanssız birirsi olarak da görüyorum:)

_________________
" AY-YILDIZ'A SÖZ VERDİK."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2011 13:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Kas 2010 01:48
Mesajlar: 6
Şehir: Ankara
İsim: gökhan
Araç: çiftci
Kan grubu: b+
2000 1,6 GLX Sedan 'ım var 2 ay önce Mersin'den çok yakın bir arkadaşımdan aldım..144.000 KM 'de şu ana kadra herhangi bir sıkıntım yok sadece yağ bakımını yaptırdım, LPG taktırdım..Ama aracın özellikle kapğı döşemelerinden müzdaribim biraz da tavanın sağında çökme var döşemede...yazı bekliyorum yaptırmak için..Ankara için tavsiyeniz var mı ekonomiğinden ?

_________________
https://t.me/pump_upp


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2011 20:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Tem 2010 00:43
Mesajlar: 207
İsim: emrah
Araç: carizma gdi avance
Kan grubu: abr+
gciftci yazdı:
2000 1,6 GLX Sedan 'ım var 2 ay önce Mersin'den çok yakın bir arkadaşımdan aldım..144.000 KM 'de şu ana kadra herhangi bir sıkıntım yok sadece yağ bakımını yaptırdım, LPG taktırdım..Ama aracın özellikle kapğı döşemelerinden müzdaribim biraz da tavanın sağında çökme var döşemede...yazı bekliyorum yaptırmak için..Ankara için tavsiyeniz var mı ekonomiğinden ?

Ankarada ergin usta var ozelden ulasırsanız zannedıyorum yardımcı olur tanıdıgı falan varsa...
@kupelıoglu
Abi umarım uzun bır sure daha herhangı bır bakım yapmassın.

_________________
Resim

Zor satılıp kolay alınan satmaya kıyılamayan bir dünya güzeli.Carisma gdi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Oca 2011 00:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Eyl 2010 16:05
Mesajlar: 156
Şehir: Ankara
Araç: 2001 Carisma GDI Avance
Ben bazı sorunlar yaşadım.

1) Gaz kesme: İki değişik zamanda başıma geldi. İlki arabayı ilk aldığımda, ikincisi de bundan bir kaç ay önce. Ustalar da servis de sorunu tespit edemedi. Boşa epey para harcadım. Sonra kendi kendine düzeldi. Hala sorununun sebebi neydi tam olarak bilmiyorum ama o süreçte boş yere benzin pompasını ve ateşleme bobinlerinin bağlı olduğu sensörü değiştirdiler. Bu aralar o sorunun yüksek basınç pompasıyla da alakası olabileceğini düşünüyorum ama emin değilim tabii.

2) Araba arada sırada (soğuk havada tın tın, çok yavaş gidersem) P0125 hatası veriyor. Bu termostat müşürü hatasıymış ama arabanın termostat, radyatör vs.sinde bir sorun yok. Belli ki birşey yanlış sinyal yolluyor bilgisayara.

3) Düşük rölanti. Epey azaldı ama hala var. Araba ışıkta beklerken rölantı 500'den 0'a vurup geri dönüyor. Forumda benzer sorundan şikayet eden arkadaşlar olduğunu görüyorum. Bu sorunun kurumdan kaynaklandığını düşünüyorum. Bununla alakalı olarak sübap ve sübap iticilerinden de şüpheleniyorum. İşin para boyutunu halledebilirsem ağır bakım zamanı kurum işine de el atacağım. Bakalım bu sorun çözülecek mi.

4) Cam düğmeleri. Bu hepimizin sorunu. Tekli düğmeler 20 TL. Şöför tarafı 150 TL. 2001 ve üstü carismaların düğmesini 500 TL'ye satanlara inanmayın. Eski kasa carisma şöför tarafı düğmeleri yeni kasalara da uyuyor. Daha yeni değiştirdim.

5) Ön lastiklerin fren hortumları: Daha evvel yazdım, iki hafta evvel ölecektik, Allah korudu. Sağ tekerin fren hidrolik horrtumu yarılmıştı. O gün mahalleden bulduğum bir usta o hortumu Mazda hortumu ile değiştirdi ama istememe rağmen diğerine el atmadı. Bugün arabayı kendi ustmama götürdüm. Sol tekerin hortumu da yırtık çıktı. Tüm arkadaşları uyarıyorum! Lütfen arabalarınızın ön fren hortumlarını iyice kontrol ettirin. Bezle temizleyip elle oynatınca yırtık olduğu anlaşıldı hortumun. Gözle bakınca anlaşılmıyor.

6)Sol ön teker rot başı. O da bugün değişti. Eskimiş, çıkmasını kırılmasını beklemeden değiştirttim. Rot başı değişince rot ayarı yaptırmak gerekti tabi. Ayar esnasında sağ tekerin olması gerektiği yerden 4 milim geride olduğu ortaya çıktı. Kaportacıya gidildi, o düzeltildi. Sonra rot ve balans ayarları yapıldı.

7) Anahtar. Benim yedek anahtarım yok. Geçen arabada unutmuştum anahtarı. Motor çalışırken kapılar kilitlenmişti. Çekiciyle arabayı servise çektirip orada açtırmıştım. Usta tel ile anında açmıştı kapıyı. Dün gene anahtarı arabada unuttum. Hem de evin önünde. Bu kez mahelleden bir çilingir buldum. Adama tel ile aç dedim ama önce maymuncuk ile açmaya kalktı, beceremedi. Kilite de zarar verdi. Bugün anahtarcıya gidip yedek anahtar çektirdim. İmmobilizerli yedek anahtar 60 Tl. Sonra başka bir anahtarcıda kiliti yaptırdım. 20 Tl.

8) Kumanda. Geçenlerde kumandanın pili bitti. Yeni pil takınca da düzelmedi. Bugün ilk anahtarcı kumandayı kontrol etti. Çalışıyor dedi ama kodu ayarlayamadı. Beni servise yolladı. Batıkent kavşağında bir satış-servis var (Azizoğlu??) oraya gittim. Çok ilgilendiler, bir saat uğraştılar, olmadı. Alıp arabayı bir yere gittiler. Bir saatte o sürdü ama gene olmadı. Devren yanık deyip işin içinden çıktılar. Adamların harcadıkları vakte acıdım, birşey demeden teşekkür ettim çıktım. Artık arabaya başka bir kumanda taktıracağım. Bu arada Allah rızası için birisi kumandasının resmini yollayabilir mi. İkinci anahtarcı benim kumandamın orijinal olmadığını iddia etti de...

9) Az daha unutuyordum. Bir keresinde de direksiyon kucağıma düştü. Direksiyonun göğüsle birleştiği yerde bir kaza halinde arabanın direksiyonu katlansın diye konmuş bir mekanizma var. İki küçük dikdörtgen alaminyum parca toplam sekiz plastik perçinle direksiyonu göğüse sabitliyor. O perçinler zaman içinde birer birer kopmuş. Bir gün kırmızı ışkta beklerken direksiyon kucağıma düşütü. O perçinlerin yerine uyacak kalınlıkta çiviler yerleştirip uçlarını eğdirdim. Üzerine de hafiften siyah silikon sıktırdım. Bir daha ömür billah kopmazlar ama bir kaza halinde çiviler kırılırlar ve direksiyon gene katlanması gerektiği şekilde katlanır.

İki yılda benim başıma gelenler bunlar. Tabii bu kadar şeyin üst üste gelmesinin sebebi pek muhtemelen önceki sahiplerinin arabaya hiç bakmamış olması. Ancak araba neredeyse evladiyelik hale geldi. Parayı denkleştirince iki şey yapacağım. Önce motorun ağır bakımı vakti kurum temizliği yaptıracapım. Sonra da uygun bir vakitte solmaya başlamış olan döşemeyi elden geçirttireceğim. Ondan sonra 3000 bine kadar mutad bakım yetecek... :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Oca 2011 01:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Kas 2010 00:00
Mesajlar: 82
Şehir: Trabzon
İsim: Yaşar
Araç: Carısma 1.8 GDI
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0(+)
Yaş: 37
Gdı kardeşim seni kendime benzetiyorum. Aracınla bir bütün olmuşsun. Artık her derdinden anlıyorsun. Benimde kumandam arızalandı. Servise götürdüm. Ezberden kumanda merkezi arızalandı dediler.Yeni bir başka kumanda takarız dediler. 150-TL istediler. Bende teşekkür edip ayrıldım. Bende kapıları anahtarlan kilitliyorum. Pillerini değişeceğim. Bakalım düzelecekmi. Bendede rolanti frene bastığımda 1500 seviyelerine çıkıyor. Bir süre durduktan sonra 500 seviyelerine düşüyor. Gaz boğaz kelebeğini temizlettim. Değişen bir şey olmadı. Resetleme yapıp deneyeceğim. Bakalım ne olur.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Haz 2011 13:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Mar 2011 10:30
Mesajlar: 70
İsim: İlyas
Araç: Carizma Avance
Meslek: smmm
Kan grubu: arh+
Yaş: 28
bende carisma alanlardan şansızlardanım.
Araba ufak kazalı dediler büyük kazalı çıktı, airbaglar çalışmıyor. sanruf bozuk, orjinal teyp yok. adam kapılardaki hoparlörleri bile sökmüş,
Yan marşpiyeller bile yoktu, bilmeden aldık, gafletteydik belki alırken ama Allahın laneti o kişinin üzerine olsun diyorum.
İnsanlık ölmüş, kandırmacalar o biçim, şimdi düzeltiyorum, ama bana 15bine gelecek bu gidişle. İnşallah rabbim utandırmaz beni.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Kas 2011 23:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ara 2010 18:17
Mesajlar: 47
İsim: Mehmet ARSLAN
Araç: Carisma1.6 Avance
Kan grubu: ARh+
iyi akşamlar arkadaşlar

Carismamda ben kendi adıma çok büyük sorun yaşamadım desemde zamanla birikenler canıma tak etmeye başladı.

17 aralık 2010 dan beri 2003 model 1.6 carisma avance hatcback sahibiyim.115000 de aldım.ilk günden beri yaptığım veya yaptırdığım sorunlara gelelim.Ankarada olmam itibariyle parça veya servis konusunda hiç sıkıntı çekmedim.

1-Kronik cam sorunu;150 tlye orjinal çıkmasını aldım.(yıldız sanayi-oto mitsubishi yada güven mi neydi tam hatırlamıyorum.hepsini gezdim)eski carismaların düğmelerinin kasasını sökerseniz eskisi de olur.65 lirayla 150 lira arasında değişir.
2-sağ ön cam cam krikosu çıkma orjinal işçilik dahil 200 tl.
3-triger değişimi 118000-aldığım adam 90000 de değişti ama ben sağlam olsun diye aldığımda değiştirdim.işçilik dahil 200 tl-(Uzman japon)
4-10000 lik bakım 3 kere,bujiler hava fitresi,yağ,yağ filtresi,klima gazı
5-en çok sorun yaşadığım şeyde ramses marka lpg kitidir.beyini bozuldu,100 tl enjektörü bozuldu 100 tl hortumu patladı 40 tl(tüm hortumların değişimi).rolantisi bozuldu.her seferinde ayar.(10 tl)daha sonra otomatik rolantiyle çözmeye başladım,akü eksi kutup başını sök,geri tak 15 ila 20 dakika benzinde rolantide çalıştır.Daha sonra 100-200 km civarı benzinde kullan.ilk başta cam düğmeleri otomatik çalışmıyor, 2 gün içinde filan düzeliyor.
6-hararet müşürü,arızalı sandık bir hafta hararet yükselir gibi oldu hararet hiç yapmadı ama.km saatindeki gösterge arızalı dediler.(İba OTOMOTİV)fan çalşması normaldi,sonunda kendim saati söktüm yerine geri taktım.sorun düzeldi.
7-anahtar değişimi;aldığımda anahtar harap bitap bir şekildeydi.2 tane anahtar yaptırdım.(130 tl),çipi ayarlamadılar.en sonunda dışkapıda kent oto da hallettik.Burhan usta mitsubishi ustasıdır.Kumandam orjinal yıllardır kullanılmadığından pili bitmiş markası TRW,beyinle senkronunu sağlayamadı anahtarcı, onuda kent otoda hallettik.
8-sağ ve sol arka kapı contalarında yırtıklar vardı,hoşuma gitmediğimden değiştirdim.Yıldız sanayi 2004 modelden çıkma orjinal,100 tl
9-akü-mutlu 60 amper 115 tl
10-En son sorunum ise bobinlerde çıktı,araba teklemeye rolantide dalgalanma filan başlayınca tam yanmayan yakıttan olacağını düşündüm.Tüpte de benzinde yapınca bu kanıya vardım.sadece tüpte teklese lpg ayarından diyecem ama benzinde de öyle.arefe günü olduğundan ustama ulaşamadım.Bobinin sağlam olduğunu söylediler.buji kablosunun elektrik kaçırdığını söylediler.(Kazım karabekir Seyfar Oto)Bu parçayı da tek satmıyorlar.Bugün bir kaç yere uğradım,100 ila 150 lira arasında bobin fiyatı çektiler.Bobinin altı kısmında buji kablosunun bağlantı noktasında bir conta var,bu yırtılmış,bundan kaçırdığını düşünüyorum.Şimdilik kendim söküp taktığım şekilde çalışıyor.Yarın bayram malum bulamayız,hafta sonuna doğru yıldız sanayiden pazarlıkla sadece buji kablosunu ve o silikon parçayı alacağım.Lpgde aşırı tekleme var,benzinde az tekleme,bu şekilde kullanacaz biraz,tek yaratacağı sorun yakıt tüketimini biraz arttırması olacaktır.

Özetle bu şekilde;bu sitedeki tavsiyelerle pek ağır bakımlara girmeden çoğu sorunu hallettim.carisma sorunlu bir arabamı derseniz bence değil.akılcı davranırsak pek çok sorunu ucuza halledebiliriz.Fırsatçılar araç,mitsubishi vede carisma olunca 3 liralık mala 10 lira istiyorlar.Başka araçlarla kyaslayınca yedek parçaları ucuz bile sayılabilir.Tek sorun her yerde satılmaması,onuda internetteki çoğu site satıyor.buradaki herkese teşekkür eder,verdikleri bilgilerden ötürü teşekkür ederim.benim verdğim bilgiler de umarım birilerine yardımcı olur. :kart:

herkese mitsubishisiyle mutluluklar dilerim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Kas 2011 00:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ağu 2011 20:44
Mesajlar: 569
İsim: cihan
Araç: carisma 1.6 avance
Meslek: eksper
Kan grubu: b+
Yaş: 30
bende carismamı alalı 2 ay kadar oldu.söylediğiniz son sözlere katılıyorum sorunları ucuza halledebiliriz mesela buji takımını nkg orj internetten 25 tl aldım 7 tl buji lokması alarak kendim değiştirdim.benim arabada uzaktan kumanda yoktu sahibinden.com dan sıfır alarm sistemi aldım 33 tl kendim montajını yaptım sanayide montajına 30 tl istediler.arabayı alıralmaz atiker taktırdım yaklaşık 2500 km oldu allaha şükür lpg kitinden hiç sorunum olmadı.koltuk döşemeleri lekeliydi oto kuaför 70 tl istedi bende 10 tl yine internetten amway marka halı şampuanı aldım 1/10 ölçekle sulandırıp köpüğünü döşemeye sürdüm çok güzel bir şekilde temizledi.sol kapı cam düğmesi çalışmıyordu söküp bir güzel temizledim şu an sorunsuz.sol kapıdaki düğmenin birisi çalışıyor fakat yaylanma yapmıyordu sitedeki videoyu izledikten sonra iki parça yay takıp bu sorunuda çözdüm.bir ara yıldız sanayi ye gitmiştim japon parça satan birisiyle konuştum bu carisma için hep ıvır zıvır malzeme soruyorlar dedi motor parçası soran nerdeyse hiç yokmuş yağını suyunu ihmal etme hiç birşey olmaz demişti.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 20 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye