Zaman: 28 Mar 2024 12:46

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 20 Şub 2016 14:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Eyl 2015 21:57
Mesajlar: 26
Şehir: istanbul
İsim: burhan
Araç: carisma 1999
Meslek: çalışan
Yaş: 27
TheKingLeon yazdı:
2- Küllüğü sökmek için önce içindeki çakmaklığı yuvasından sökün sonra küllüğü kızağında öne doğru sürüp yan kanatlardan içlere doğru dikkatli bastırarak yatağından kurtarın.



Çakmaklığı yuvasından nasıl sökecem hocam ? :)[/quote]
Çakmaklık da sağlı sollu iki diş ile yatağında monteli, aynı şekilde hafif kasarak dişlerinden kurtarıver.[/quote]

Tamamdır hocam, yarın denicem. Çok sağol. EGR Valfi ile ilgili de bir fikrin var mı ? Veya herhangi bir site/video vs. ?[/quote]

egr valfi gaz kelebeğinin alt hizasında bir hortum ve ikide vida ile bağlı.dairesel şekli var :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 20 Şub 2016 21:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Şub 2016 19:23
Mesajlar: 30
İsim: Cengiz
Araç: Mitsubishi Carisma
Meslek: Bilgisayar
Yaş: 36
Çakmaklığı yuvasından nasıl sökecem hocam ? :)[/quote]
Çakmaklık da sağlı sollu iki diş ile yatağında monteli, aynı şekilde hafif kasarak dişlerinden kurtarıver.[/quote]

Tamamdır hocam, yarın denicem. Çok sağol. EGR Valfi ile ilgili de bir fikrin var mı ? Veya herhangi bir site/video vs. ?[/quote]

egr valfi gaz kelebeğinin alt hizasında bir hortum ve ikide vida ile bağlı.dairesel şekli var :)[/quote]

Teşekkürler üstad..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 30 May 2016 19:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
carisma severler kulübü herkese selam... arabam bir senedir garajda yatıyor.. bu hafta sonu eve gideceğim garajı açacağım arabam sizce çalışırmı ???deri koltukları küf tutmuş olabilirmi???beni bekleyen süprizler ne olabilir???? fikirlerinizi bekliyorum


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 30 May 2016 21:30 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Oca 2013 20:51
Mesajlar: 1092
İsim: ali
Araç: veli
Meslek: yok
Akü boşalmış olabilir. Hareketli aksamlar biraz pas tutmuş olabilir. Lastik havaları inmiş olabilir. O lastiklerden hayır gelmez büyük ihtimal. Başka birşey olmaz sanırım :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 30 May 2016 21:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
AnakinSkyWalker yazdı:
Akü boşalmış olabilir. Hareketli aksamlar biraz pas tutmuş olabilir. Lastik havaları inmiş olabilir. O lastiklerden hayır gelmez büyük ihtimal. Başka birşey olmaz sanırım :)

lastiklerden korkum yok mişlen yeni sayılır..aküyüde yeni almıştım varta 72 amper oda sağlamdır.. hiç çalıştırmadan motor yağını değişsemmi acaba..??


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 30 May 2016 22:07 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Oca 2013 20:51
Mesajlar: 1092
İsim: ali
Araç: veli
Meslek: yok
Motor yağı en son ne zaman değişti? Birde kaç km yapıldı? Normalde en az 1 yıl olmuş değiştirmek lazım. Fakat imkan varsa ilk çalıştırmadan önce değişse çok daha iyi olur tabi. Birde yağ filtresi belki...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 May 2016 09:44 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
turgay yazdı:
carisma severler kulübü herkese selam... arabam bir senedir garajda yatıyor.. bu hafta sonu eve gideceğim garajı açacağım arabam sizce çalışırmı ???deri koltukları küf tutmuş olabilirmi???beni bekleyen süprizler ne olabilir???? fikirlerinizi bekliyorum

ayna icat edilmeden önce adam ilk defa berbere gitmiş. saçım ne renk vs. diye sormaya başlamış. berber cevap vermiş: şimdi önüne düşecek görürsün :D
akü: uzun süre beklerse bitebilir. kutup başlarını sökmek uzun süre kullanılmayacak araçlarda yapılması gereken bir işlemdir.
lastik: hareket eden lastik tazelenir. muhtemelen ilk başta lastikleriniz de biraz sertlik olacaktır. daha sonra bakmak lazım eğer fazlaca çatlamalar oluşursa değiştirmek gerekir. Mişlen yumuşaktır iyidir ama narin lastiktir. çabuk çürüğe çıkar. aldığım volvo ve safran da üzerinde mişlen vardı diş izleri iyi olmalarına rağmen değiştirmek zorunda kaldım.
aracınız +10 yaşındaysa MUTLAKA tekerlerdeki fren yağ hortumlarını değiştirin. toyota ile aynı (başıma geldi)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 May 2016 20:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
av.ilhami yazdı:
turgay yazdı:
carisma severler kulübü herkese selam... arabam bir senedir garajda yatıyor.. bu hafta sonu eve gideceğim garajı açacağım arabam sizce çalışırmı ???deri koltukları küf tutmuş olabilirmi???beni bekleyen süprizler ne olabilir???? fikirlerinizi bekliyorum

ayna icat edilmeden önce adam ilk defa berbere gitmiş. saçım ne renk vs. diye sormaya başlamış. berber cevap vermiş: şimdi önüne düşecek görürsün :D
akü: uzun süre beklerse bitebilir. kutup başlarını sökmek uzun süre kullanılmayacak araçlarda yapılması gereken bir işlemdir.
lastik: hareket eden lastik tazelenir. muhtemelen ilk başta lastikleriniz de biraz sertlik olacaktır. daha sonra bakmak lazım eğer fazlaca çatlamalar oluşursa değiştirmek gerekir. Mişlen yumuşaktır iyidir ama narin lastiktir. çabuk çürüğe çıkar. aldığım volvo ve safran da üzerinde mişlen vardı diş izleri iyi olmalarına rağmen değiştirmek zorunda kaldım.
aracınız +10 yaşındaysa MUTLAKA tekerlerdeki fren yağ hortumlarını değiştirin. toyota ile aynı (başıma geldi)

espirin güzeldi ilhami abi aynen o hesap eve gidince göreceğiz ben deri koltuklardan korkuyorum nemden falan küf yaparsa diye ama yağmur güneş almıyor inşallah bişe olmaz..başka bi sorun çıkacağını zannetmiyorum..benim arabanın maşallahı
var yaa 2010 da almıştım neresi bozulmuştu diye düşünüyorum hiç bi arızası aklıma gelmiyor.. tek sorunu toprak mıcırlı yolda
falan giderken önden gelen lakırdı sesi nerden geliyor bunu çözemedim birde dreksiyonun dibinden mıcırlı yolda giderken titreşim olunca zırıltı sesi yapıyor konforu bozuyor bende teyipin sesini açıyorum kamufle etmek için.. bu iki olayı çözdükmü
sıkıntı yok Allahın izniyle...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 01 Haz 2016 09:02 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
bu espiriyi bize lise de coğrafya hocamız söylerdi: hocam nerelerden soracaksınız deyince hep bunu anlatırdı.
lakırtı genelde viraj denge çubuğu lastiği yada motor kulaklarından yapar bir ihtimal eksozu tutan keçeler de yapar ama onlar genelde sürekli ses yapar boğuk bir şekilde. yani aracı lifte kaldırınca muhtemelen çözülür.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 01 Haz 2016 16:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
ilhami abi aklıma gelmişken geçen sene bi mesajında sağlık sorunlarından bahsetmiştin inşallah şifa bulmuşsundur o ara geçmiş olsun diyememiştim eski mesajlara bakınca gördüm..eskilerden bi sen kalmışsın sitede ne oldu bu karizmacılara
umera diye biri vardı akerimoğlu vardı güzel bilgiler veren baya bi arkadaş vardı arasıra biz burdayız deseler hiç olmazsa..
ramazan yaklaşıyor bi iftar programı yakışır aslında..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 10 Haz 2016 11:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
Arkadaşlar şu mubarek günlerde derdimize derman olacak biri lütfen cevaplasın. Mahallede en yakın arkadaşımdada carisma gdi var. Arabasına yeni motor yapıldı motor soğukken marşla çalışıyor sıkıntı yok motor normal sıcaklığa ulaşınca stop ediyoruz motor sıcakken marş almıyor araba çalışmıyor.bir saat falan motorun soğumasını bekliyoruz soğuyunca marş alıyor. İzmitdeki servis çözemedi istanbula gittik benzin pompası dedi değiştirdik gene olmadı.bu dertten lütfen kurtarın bizi yardımlarınızı bekliyorum


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 10 Haz 2016 12:02 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Oca 2013 20:51
Mesajlar: 1092
İsim: ali
Araç: veli
Meslek: yok
Hararet müşürüyle ilgili olabilir mi? Sıcakken başka ne parametre olabilir araçta bilemedim. Aklıma o geldi...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 10 Haz 2016 14:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
AnakinSkyWalker yazdı:
Hararet müşürüyle ilgili olabilir mi? Sıcakken başka ne parametre olabilir araçta bilemedim. Aklıma o geldi...

Bilemiyorum ama öyle olsa okadar ustadan biri bunu tahmin etmesi lazımdı. Forumda eski konularda ateşleme modülü denen parçadan bahsediliyordu bu parça nerede ve ne işe yarar. Birde internette bulduğum ustanın biri cgi denen bi parçadan bahsetti dağıtımmı yapıyormuş bişe dedi pek anlamadım bu parçadan haberi olan varmı.cevaplar ve yardımlar için şimdiden teşekkürle


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 13 Haz 2016 16:40 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
sanırım bunu demek istediniz;
http://www.takicioto.com/admin/uplfiles/k_28266540.jpg
Kaputu açtığınızda motorun size göre sağ tarafında yanda olması lazım

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 14 Haz 2016 18:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
İlhami abi bu parca arizali oldugu zaman arac hic calismiyor.Bobinlere elektrik veren bir parca bu.

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 15 Haz 2016 09:08 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Ben Carisma ile 1-2 kere yolda kaldım. ilkinde soğuyunca araç çalıştı. 2.ci de ise hiç çalışmadı. linkini attığım parçayı takınca çalıştı. yani arızanın başında tam bozulmadan çalıştırıyor ama daha sonra hiç çalışmaz oluyor. sizin sorun da bu olabilir diye düşündüm.
Yukardaki eskiler hakkındaki soruyu yeni gördüm kusura bakma:
Kerimoğlu şimdi motorcu oldu. 2 teker takılıyor
Umera hoca da MSC elektronik diye lpg üzerine ticarete atıldı pek başını kaldıramıyor. lpg parçası lazım olunca nette bu isimden ulaşırsın. 2 si ile yılda yaklaşık 2 kere telefonlaşıyorum. ben de özlüyorum ama yapacak bişey yok. belli bir süreçten sonra konular sorular tekrara dönünce insandaki heyecan kayboluyor haliyle.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Haz 2016 00:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Mar 2015 02:04
Mesajlar: 209
İsim: M. Asım
Araç: Fiesta-2008
Meslek: Öğretmen
Yaş: 37
av.ilhami yazdı:
Ben Carisma ile 1-2 kere yolda kaldım. ilkinde soğuyunca araç çalıştı. 2.ci de ise hiç çalışmadı. linkini attığım parçayı takınca çalıştı. yani arızanın başında tam bozulmadan çalıştırıyor ama daha sonra hiç çalışmaz oluyor. sizin sorun da bu olabilir diye düşündüm.
Yukardaki eskiler hakkındaki soruyu yeni gördüm kusura bakma:
Kerimoğlu şimdi motorcu oldu. 2 teker takılıyor
Umera hoca da MSC elektronik diye lpg üzerine ticarete atıldı pek başını kaldıramıyor. lpg parçası lazım olunca nette bu isimden ulaşırsın. 2 si ile yılda yaklaşık 2 kere telefonlaşıyorum. ben de özlüyorum ama yapacak bişey yok. belli bir süreçten sonra konular sorular tekrara dönünce insandaki heyecan kayboluyor haliyle.


İlhami abi hürmetler, biliyorsun carisma sahibiyim, birçok problemi burada yapılan paylaşımlarla kolayca hallettim çok şükür.

Bu tekleme mevzusuyla ilgili bir sıkıntı zuhur etti son zamanlar.

Başa dönersek, lpg taktırdıktan sonra meşhur 2. vitese atınca beliren silkelemerle boğuştum, sonra arkadaşlardan öğrendiğim kadarıyla buji contalarının yağ kaçırması sonucu olduğunu tespit ettim ve kendim kapak ve buji contalarını değiştirdim, ateşleme kabloları, bujiler ve bobinler değişti sorunum kökten çözüldü araç pamuk gibi olmuştu. Her şey yolundayken lpg nin 10bin km bakımı geldi, atikerde yaptırdım yeni ayar falan derken araçta o bakımdan sonra sadece 2000 devirde ortaya çıkan bir tekleme hasıl oldu. diğer devirler gayet iyi sadece 2000 devirde... Tam silkeleme esnasında devri yükseltip kurtarabilirsem araç fırlıyor yok o devirde sabit kalırsam silkeleyip hata veriyor ve benzine geçiyor. Kontak yenilemeden de kesinlikle elle butondan gaza tekrar geçmiyor. Lpg servisine gittim, ayardan dediler kurcaladılar gönderdiler ama sıkıntı çözülmüyor.

Lpg den benzine geçince bir sıkntı olmuyor bu arada...

Acaba diyorum yeni bobinler de mi gitti? Ama devirlenmede bir problem yok. Sanki devir sayıcı bir sensör varda aracın 2000 devre geldiğini biliyor ve orada hata veriyor gibi. Şimdi aklıma bu bahsettiğiniz ateşleme modülü geldi, sanırım bobine motor devrine göre sinyal gönderip ateşleme emrini veren parça bu...

Ama yine de net bir kanaat oluşmadı. Bobinden mi, Modülden mi, lpg tesisatından mı, ayardan mı?

Bir fikrin var mı?

Sağlıcakla kal abi...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 21 Haz 2016 17:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
av.ilhami yazdı:
Ben Carisma ile 1-2 kere yolda kaldım. ilkinde soğuyunca araç çalıştı. 2.ci de ise hiç çalışmadı. linkini attığım parçayı takınca çalıştı. yani arızanın başında tam bozulmadan çalıştırıyor ama daha sonra hiç çalışmaz oluyor. sizin sorun da bu olabilir diye düşündüm.
Yukardaki eskiler hakkındaki soruyu yeni gördüm kusura bakma:
Kerimoğlu şimdi motorcu oldu. 2 teker takılıyor
Umera hoca da MSC elektronik diye lpg üzerine ticarete atıldı pek başını kaldıramıyor. lpg parçası lazım olunca nette bu isimden ulaşırsın. 2 si ile yılda yaklaşık 2 kere telefonlaşıyorum. ben de özlüyorum ama yapacak bişey yok. belli bir süreçten sonra konular sorular tekrara dönünce insandaki heyecan kayboluyor haliyle.

Sıkıntı hala çözülmüş değil arkadaşla birlikte adapazarına muşur almaya gittik.arkadaşın babası biraz fıtırık eski ford tanusçu muşurdandır diye tutturdu gittik aldık sonuç aynı. Şimdide devir daim çalışmıyordur diye tutturdu.mıtor su devirdaimle bu problemin ilişkisi olabilirmi??şöyle bişey denedi arabayla gezdik biraz motor iyice ısındı istop ettik çalıştırdık çalışmadı.sonra arkadaşın babası motordaki sıcak suyu boşalttı radyatöre soğuk su koyduk marşa bastık çalıştı. Şimdi burdan nasıl bi sonuç çıkarmamız lazım????


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 22 Haz 2016 02:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Mar 2015 02:04
Mesajlar: 209
İsim: M. Asım
Araç: Fiesta-2008
Meslek: Öğretmen
Yaş: 37
turgay yazdı:
av.ilhami yazdı:
Ben Carisma ile 1-2 kere yolda kaldım. ilkinde soğuyunca araç çalıştı. 2.ci de ise hiç çalışmadı. linkini attığım parçayı takınca çalıştı. yani arızanın başında tam bozulmadan çalıştırıyor ama daha sonra hiç çalışmaz oluyor. sizin sorun da bu olabilir diye düşündüm.
Yukardaki eskiler hakkındaki soruyu yeni gördüm kusura bakma:
Kerimoğlu şimdi motorcu oldu. 2 teker takılıyor
Umera hoca da MSC elektronik diye lpg üzerine ticarete atıldı pek başını kaldıramıyor. lpg parçası lazım olunca nette bu isimden ulaşırsın. 2 si ile yılda yaklaşık 2 kere telefonlaşıyorum. ben de özlüyorum ama yapacak bişey yok. belli bir süreçten sonra konular sorular tekrara dönünce insandaki heyecan kayboluyor haliyle.

Sıkıntı hala çözülmüş değil arkadaşla birlikte adapazarına muşur almaya gittik.arkadaşın babası biraz fıtırık eski ford tanusçu muşurdandır diye tutturdu gittik aldık sonuç aynı. Şimdide devir daim çalışmıyordur diye tutturdu.mıtor su devirdaimle bu problemin ilişkisi olabilirmi??şöyle bişey denedi arabayla gezdik biraz motor iyice ısındı istop ettik çalıştırdık çalışmadı.sonra arkadaşın babası motordaki sıcak suyu boşalttı radyatöre soğuk su koyduk marşa bastık çalıştı. Şimdi burdan nasıl bi sonuç çıkarmamız lazım????

Stop ettikten sonra ısrarla çalışmama probleminin altından kimi zaman krank konum sensörü de çıkabiliyor ama motor ısısıyla alakası olamaz herhalde.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 22 Haz 2016 08:54 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
aklıma bişey gelmiyor şimdi. arıza lambası yanıyormu? ona göre sensörleri kontrol etmek lazım.
bir ihtimal lpg beyni de yapabilir. 100 km.den fazla benzinde kullanıp lpg ayarı yaptırın.
araca sonradan eklenen lpg vs. elektrik bağlantısı olan cihazların elektrik aldığı yerlere bakın.
İba ile uzman oto ustalarımıza bi sorun önce.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 19 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye