Mitsubishi Club Turkey
http://mitsubishiclubturkey.com/

Carisma Sahipleri Buraya...
http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=9&t=375
253. sayfa (Toplam 258 sayfa)

Yazar:  av.ilhami [ 24 Haz 2015 09:00 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

rolanti ayarı yapılacaksa;
aracın tüm elektrikli çalışan aksamıını açın teyp, far, sinyal lambaları vs. 20 dk. rolantide çalıştırın otomatik olarak kendini ayarlaması lazım.

Yazar:  esa [ 25 Haz 2015 21:43 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

rölanti programlamayı belki 10-15 kez yaptım ve anlatıldığı gibi ama sonuç değişmedi lpg ayarına defalarca gittim manuel olarak gazı açtılar yine aynı dahası lpg işini boşverin
aracı benzine aldım 50 km kadar gittim lpg yi vanadan kapattım boğaz kelebeğini söküp 3 kez temizledim hava filtresini yeni değiştim ve benzinde kullanırken de klima far vs.. açtığımda rölanti düşüyor hep :sorry:

Yazar:  av.ilhami [ 26 Haz 2015 10:22 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

ateşleme sisteminde sıkıntı olabilirmi acaba? yeterli ateşleme ve güç üretimi olmayınca belki devir düşüyordur. bujiler vs. nasıl? aracın gidişince çekişinde sıkıntı vuruntu var mı; az dahi olsa. yakıt tüketiminiz nasıl, artış var mı? akünüz yeni mi

Yazar:  nightmare115 [ 26 Haz 2015 17:09 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

klima açınca yada direksiyonu çevirince motor deviriniz yükselmiyorsa rolanti motorunuz bozuk...

Yazar:  esa [ 29 Haz 2015 01:30 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

kusura bakmayın internete girecek zamanım olmadı cevap yazamadım
ateşleme sisteminde sıkıntı olabilirmi acaba? yeterli ateşleme ve güç üretimi olmayınca belki devir düşüyordur. bujiler vs. nasıl? aracın gidişince çekişinde sıkıntı vuruntu var mı; az dahi olsa. yakıt tüketiminiz nasıl, artış var mı? akünüz yeni mi
bujiler yeni usta kontrolünde iyi demişti akü yeni ölçümlerimde hep normal,şarjı iyi alternatör tamir edilmişti.
ilk çalıştırmada vuruntulu çalışıyor yakıt bu aralar lpg de 30 kuruş oldu
araç lpg ve benzinde de rampada 3000-4000 devri geçmiyor çekiş problemi var kışın radyatörden su eksiltiyordu aracı biraz sıkıştığımda eksozdan su atıyordu şimdi normal

klima açınca düşüyor ama direksiyonu tam çevirince 100 kadar devir yükseliyor

Yazar:  av.ilhami [ 30 Haz 2015 11:27 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

yetkili serviste cihaza bağlatmanız gerek; rolantiye baktırma/ayarlatma ve eğer sensör arızası varsa tespit için. bazı arıza başlangıç aşamasında arıza lambasını yakmaya biliyor. 3-4bin deviri geçmiyorsa bazı araçlarda kam(ekzantrik) sensörü arızasından kaynaklanıyor.

Yazar:  murath [ 21 Tem 2015 00:54 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

Merhabalar,

Sormak istediğim bir konu var, öncesinde belirtmeliyim ki elbette araçtan araca fark olacaktır; kullanım geçmişi sorumun cevabını etkileyecektir.
O nedenle, genel olarak soruyorum.

2000 model Otomatik vites bir Carisma 'nın, km'sine bağlı olarak (100 bin-200 bin-300 bin vs) otomatik vitesinin verimliğinden yada ömründen bahsedebilir miyiz?

(Bazı ilanlara baktım da genelde 200 bin üstünde araçlar mevcut, kimisinin motorları yenilenmiş, düşündüm bir an, böyle bir araç alsam otomatik vitesi başımı ne zaman ağrıtır, yoksa almadan önce mutlaka ekspertizini yaptırmam mı gerekir - ki bu en sağlıklısı ya)

Teşekkürler.

Yazar:  ertan [ 22 Tem 2015 15:32 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

DOSTLAR:6 YILDIR SEVEREK KULLANDIGIM ARACIMI SATIYORUM.2004 MODEL HATASIZDIR,SADECE DEBREJ VAKTİ GELİYOR 4 TEKER SIFIR DIR.İLGİLENEN DOSTLARI ANKARA SAHİBİNDEN KISMINDA GÖREBİLİRLER,YARDIM VE İLGİNİZDEN DOLAYI HEPİNİZE TEŞEKÜR EDERİM....

Yazar:  Erhanev [ 13 Ağu 2015 11:45 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

Merhaba arkadaşlar,

99 GLX carismam ile ilgili 2 tane sorunum var;

1) herhangi bir kapı açık olduğunda tavan lambası yanmıyor. ben el ile en öne itince yanıyor, ampul sağlam ama ortada yanmıyor. sizce sorun nerdedir? benim bildiğim bu iş için ayrıca bir sigorta yok.

2) benim arabada far açık uyarı sesi var bildiğim kadarıyla, bu özellik çalışmıyor, neden olabilir? (sol kapı açılınca göstergede kapı açık uyarı açığı yanmıyor, far uyarı sesi ile bir ilgisi olabilir mi?)

Yazar:  burhann [ 05 Eki 2015 16:11 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

merhaba ben istanbuldan burhan 1 ay önce carisma 1999 aldım arabanın tek sorunu var rölanti hep yükdek resetlemeyi yaptım usta rolenti ayarıyla oynadı rolanti 1in altına indi amaa sonra tekrar yükseldi. arca arıza tespit cihazı bağlanıyomu bağlanıyosa nerede girişi.yardımcı olursanız sevinirim çözemedi usta temsa servisinde.

Yazar:  trayan [ 13 Eki 2015 00:39 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

burhann yazdı:
merhaba ben istanbuldan burhan 1 ay önce carisma 1999 aldım arabanın tek sorunu var rölanti hep yükdek resetlemeyi yaptım usta rolenti ayarıyla oynadı rolanti 1in altına indi amaa sonra tekrar yükseldi. arca arıza tespit cihazı bağlanıyomu bağlanıyosa nerede girişi.yardımcı olursanız sevinirim çözemedi usta temsa servisinde.

gaz pedalının yanında olması lazım tam emin değilim ama

Yazar:  burhann [ 20 Oca 2016 20:50 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

esa yazdı:
kusura bakmayın internete girecek zamanım olmadı cevap yazamadım
ateşleme sisteminde sıkıntı olabilirmi acaba? yeterli ateşleme ve güç üretimi olmayınca belki devir düşüyordur. bujiler vs. nasıl? aracın gidişince çekişinde sıkıntı vuruntu var mı; az dahi olsa. yakıt tüketiminiz nasıl, artış var mı? akünüz yeni mi
bujiler yeni usta kontrolünde iyi demişti akü yeni ölçümlerimde hep normal,şarjı iyi alternatör tamir edilmişti.
ilk çalıştırmada vuruntulu çalışıyor yakıt bu aralar lpg de 30 kuruş oldu
araç lpg ve benzinde de rampada 3000-4000 devri geçmiyor çekiş problemi var kışın radyatörden su eksiltiyordu aracı biraz sıkıştığımda eksozdan su atıyordu şimdi normal

klima açınca düşüyor ama direksiyonu tam çevirince 100 kadar devir yükseliyor


sorunu çözebildiniz mi.
sorun egr valfi nin çalışamamasından olabilir temizledinizmi.

aynı soruna benzer benim arabada da vardı.servis çözemedi alternetör ve rölanti düşük dediler. ben baktığımda bujilere yağ kaçmıştı ve egr nin yağ tabakasından çalışamadığını gördüm hallettim. sorun bitti. bir normal olmayan durum var neyapsam rolanti hep 1.5 de sıfırlama yapıyorum 100km civarı uzun yol yapıyorum normale düşüyo ertesi gün yine çıkıyo 1.5 e rolantide sabit.neden bulamadım.

Yazar:  av.ilhami [ 26 Oca 2016 16:05 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

geçen farkettim ki en çok bağlandığım arabam carisma imiş. diğer arabalarım: 98 proton, 2004 s40, 2001Carisma, 99 volvo c70, 2000vectra (şimdiki).

Yazar:  Sezdemir [ 27 Oca 2016 00:46 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

Roverimi asla unutamam.

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yazar:  TheKingLeon [ 18 Şub 2016 17:06 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

Selam arkadaşlar, birkaç sorum olacak..

1- EGR Valfi temizleme işini kendim yapabilirmiyim? Nerededir, nasıl çıkar ? Tamirciye yaptırsam çok tutar mı?
2- Arabanın küllüğünü(komple) bir türlü çıkaramadım, bu konuda ipucu verebilecek arkadaşlar var mı?

Saygılar..

Yazar:  musty [ 18 Şub 2016 18:29 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

TheKingLeon yazdı:
Selam arkadaşlar, birkaç sorum olacak..

1- EGR Valfi temizleme işini kendim yapabilirmiyim? Nerededir, nasıl çıkar ? Tamirciye yaptırsam çok tutar mı?
2- Arabanın küllüğünü(komple) bir türlü çıkaramadım, bu konuda ipucu verebilecek arkadaşlar var mı?

Saygılar..


2- Küllüğü sökmek için önce içindeki çakmaklığı yuvasından sökün sonra küllüğü kızağında öne doğru sürüp yan kanatlardan içlere doğru dikkatli bastırarak yatağından kurtarın.

Yazar:  TheKingLeon [ 18 Şub 2016 19:00 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

musty yazdı:
TheKingLeon yazdı:
Selam arkadaşlar, birkaç sorum olacak..

1- EGR Valfi temizleme işini kendim yapabilirmiyim? Nerededir, nasıl çıkar ? Tamirciye yaptırsam çok tutar mı?
2- Arabanın küllüğünü(komple) bir türlü çıkaramadım, bu konuda ipucu verebilecek arkadaşlar var mı?

Saygılar..


2- Küllüğü sökmek için önce içindeki çakmaklığı yuvasından sökün sonra küllüğü kızağında öne doğru sürüp yan kanatlardan içlere doğru dikkatli bastırarak yatağından kurtarın.



Çakmaklığı yuvasından nasıl sökecem hocam ? :)

Yazar:  musty [ 18 Şub 2016 19:05 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

TheKingLeon yazdı:
musty yazdı:
TheKingLeon yazdı:
Selam arkadaşlar, birkaç sorum olacak..

1- EGR Valfi temizleme işini kendim yapabilirmiyim? Nerededir, nasıl çıkar ? Tamirciye yaptırsam çok tutar mı?
2- Arabanın küllüğünü(komple) bir türlü çıkaramadım, bu konuda ipucu verebilecek arkadaşlar var mı?

Saygılar..


2- Küllüğü sökmek için önce içindeki çakmaklığı yuvasından sökün sonra küllüğü kızağında öne doğru sürüp yan kanatlardan içlere doğru dikkatli bastırarak yatağından kurtarın.



Çakmaklığı yuvasından nasıl sökecem hocam ? :)

Çakmaklık da sağlı sollu iki diş ile yatağında monteli, aynı şekilde hafif kasarak dişlerinden kurtarıver.

Yazar:  TheKingLeon [ 18 Şub 2016 19:33 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

2- Küllüğü sökmek için önce içindeki çakmaklığı yuvasından sökün sonra küllüğü kızağında öne doğru sürüp yan kanatlardan içlere doğru dikkatli bastırarak yatağından kurtarın.[/quote]


Çakmaklığı yuvasından nasıl sökecem hocam ? :)[/quote]
Çakmaklık da sağlı sollu iki diş ile yatağında monteli, aynı şekilde hafif kasarak dişlerinden kurtarıver.[/quote]

Tamamdır hocam, yarın denicem. Çok sağol. EGR Valfi ile ilgili de bir fikrin var mı ? Veya herhangi bir site/video vs. ?

Yazar:  TheKingLeon [ 20 Şub 2016 12:08 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Carisma Sahipleri Buraya...

Arkadaşlar, bir sorunum daha var. Belli bir yol gittikten, araba ısındıktan sonra gazı almıyor sanki zor hızlanıyor. Normalde sorun yok gayet atik ama belli bir yerden sonra zorlanıyor gibi.. Böyle birşeyle karşılaşan var mı aranız da acaba ?

253. sayfa (Toplam 258 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/