Zaman: 17 Tem 2018 20:36

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 228 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 08 Eyl 2016 10:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Tem 2010 12:20
Mesajlar: 73
İsim: emir
Araç: carisma
Kan grubu: 0+
bu işlem için orjinal teyp şart mı, araçta teyp yokta.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Eyl 2016 22:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Mar 2015 02:04
Mesajlar: 209
İsim: M. Asım
Araç: Fiesta-2008
Meslek: Öğretmen
Yaş: 37
Programlama yapmak için teybin önemi yok, teyp yol bilgisayarını yönetmek için lazım sadece.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Eyl 2016 23:49 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 4871
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
önemli olan tüm elektrikli cihazların çalışması orginal veya değil

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Eyl 2016 17:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Eki 2015 10:35
Mesajlar: 3
İsim: Hakan
Araç: Durmuş
Meslek: Tekniker
Yaş: 27
turgay yazdı:
Rolantim 600 devirle 100 devir arasında düşüp çıkıyor.arabamın gidişinde çekişinde hiçbir problem yok. Dreksiyonu çevirince rolantiye tepki veriyor. Bu rolantiyi hiç olmazsa 600 devirde sabitleyebilsem hiç sorunum kalmicak. Lütfen iyi bir fikir bekliyorum. İhtimallerle parça değiştirmek istemiyorum


Ne yaptın sorununu çözebildinmi?

çözemediyseniz benimde başıma geldi 1.9 carismama rölanti dalgalanması hemde sanki belli aralıklarla gibiydi... gittim herhangi bir servise mesela bir renault servisine yanaştım sorunumu anlattım böyle böyle uzun yoldan geldim evin önüne koydum hoplayarak çalışır gibiydi motor :) sarsıntılı yani sonra kapattım ertesi gün sabah hop aynı zıplıyor ... tabi 1-2 gün bindim yok kar etmedi ... Bunları dedim mazottandır filtreler depolar enjektörler sensörler falan temizlencek depo temizlencek demez mi eee ? money money?
1000-3000 arasından masraf çıkarır dedi açınca belli olur motoru dedi Birde yetmedi korku politikası görsen sanki para cebine gircek deyyusun en kısa zamanda yaptır yoksa daha büyük dertlerin olur.... saygılar hürmetler dedim vıın...
gittim işyerine müsait oldukça intercooler borusunu temizledim onun üzerinde maf sensörü var onuda temizledimkelebeği söktüm onuda temizledim. hava sensörünü söktüm onuda temizledim ... dedim ya herro ya merro öylede 3000 böylede 0 bin :D...
bastım çalıştırdım. gittim mazotuda shelden altım ..2 gün sonra koca oğlan aslan parçası mahşallaah en az 4 aydır sıkıntı bile çıkarmadı :D...
Böyle servis oyunlarına gelmeyin daha önce o intercooleri temizlemeye 100 tl para aldılar bu saatten sonra zırnık vermem. sökerde yaparım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Eki 2016 09:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Mar 2016 12:08
Mesajlar: 62
Şehir: Konya
İsim: Atakan
Araç: Mitsubishi Carisma 1.6 GLX A/T 2000
Meslek: Bilgisayar Mühendisi
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 26
Arkadaslar konuyu okudum ama goremedim otomatik vitesi nasıl programliyorum misal benım arac n konumunda iken 1300 devirde d konumuna aldımı 800 devirde calisiyor yuke binince devirde dusme normal ama bosta iken yuksek bosta programlasam bu seferde d konumda devir yine dusecek nasıl bir programlama mantıgı izlemem gerekiyor


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Eki 2016 13:45 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 4871
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
manuel ile aynı olması gerekiyor. bi deneyin bakalım.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Eki 2016 09:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Mar 2016 12:08
Mesajlar: 62
Şehir: Konya
İsim: Atakan
Araç: Mitsubishi Carisma 1.6 GLX A/T 2000
Meslek: Bilgisayar Mühendisi
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 26
Fazla verimli olmadı İlhami abi bosta iken 1000 devirde D veya R ye gitrdimi 800 falan dusuyor herhalde bu tutumuda normal arabanın


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Tem 2017 21:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Haz 2017 02:21
Mesajlar: 10
İsim: uluhan
Araç: Carisma
Meslek: Ticaret
Kan grubu: arh+
Yaş: 31
Selamlar rolanti sorununu buraya yazayım dedim , gerçi benim pek rolanti sorunu değil , direksiyon çevirmelerine cam açma kapama far silecek herşeye tepki veriyor rolanti, ilk çalıştırdığımda 1500 sonra 800e sabitleniyor.

Bi de benzin pompasından böyle bi uğultu geliyor fan sesi gibi motor sesinden daha çok duyuluyor arka koltukların altından geldiği için usta gidiyorsa ses sorun değil demişti.

Geçen marş motorunu değiştirdim usta akünün kutup başlarını söküp taktıktan sonra klima kapalıyken sabit bişey yok klimayı açınca acayip bi zorlanma boğulma var arabada , araba gitmiyor gaz yemiyor böyle 3 viteste düz yolda sanki 5. vites bayır çıkıyormuş gibi bi hali var , yani 3 4 gün önce bukadar değildi bugün 10 10 20 km yol yaptım giderken yine iyiydi dönüşte iyice boğuk gitmeye başladı el frenimi kalktık diye kaç kere baktım hatta.

Akşamüzeri denedim yine yok klima açıkken de kapalıyken de araç hiç gaz yemiyor boğuk 4.vites 100den 120ye çıkması 10 saniye falan 2. viteste bile sanki 4. viteste gibi , yani gaza bassam da basmasam da aynı gidiyor . Sadece marş motoru değişti ve vites kolu burcunu değiştirdim yani yapılan işlemlerde akü başı sökülüp takıldı bi de manifolt hortumu çıkıp takıldı , etkileyecek başka bişey yapılmadı. Bi de şu rolanti programlama şeyini yaptım akü başı sökmeden denedim illa sökmek mi gerekir bilmiyorum . 15 dk normal hiçbişey açmadan hiç bi ışık yanmadan el frenini bile indirdim onun bile ışığı yanmıyordu , sonra 20 dk herşeyi açarak çalıştırdım herhangi bi değişiklik olmadı . Klima açıkken bi 10 saniye normal çalışıyor sonra bi fan sesi gibi bi sesle birlikle boğuk çalışmaya zorlanmaya başlıyor yine arada normal çalışıyor .

İlk hafif düşük devirde ufak çok hafif sarsma ile başladı klima açıkken zorlanma ve performans kaybı bugün başladı , gaza çeyrek de bassam tam da bassam hemen hemen hiç bi fark yok çekişinde, acaba bu pompadan gelen fans sesi şeklindeki uğultuyla alakalı olabilir mi ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 228 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Google [Bot] ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye