Zaman: 28 Mar 2024 17:38

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 228 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 05 Kas 2012 12:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Oca 2010 12:45
Mesajlar: 12
Şehir: İzmir
İsim: Kemal
Araç: Honda
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: + B
Yaş: 61
carisma çok güzel arabaydı neden artık üretilmiyor sanki


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Şub 2013 01:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Oca 2013 20:28
Mesajlar: 111
Şehir: Bursa
İsim: Furkan
Araç: Mitsubishi Carisma 1.6 Comfort
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 19
Arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım 2001 model carisma 1.6 comfort var ve aracım ilk çalıştığında rölantim 2500-3000 arası 10 dakika çalıştıktan sonra düşüyor acaba sorun neden olabilir programlama yapsam düzelir mi

_________________
Carismamla şimdilik az ukalayım , fazla yetenekli


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Şub 2013 09:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ağu 2011 20:44
Mesajlar: 569
İsim: cihan
Araç: carisma 1.6 avance
Meslek: eksper
Kan grubu: b+
Yaş: 30
eatsleepjdm yazdı:
Arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım 2001 model carisma 1.6 comfort var ve aracım ilk çalıştığında rölantim 2500-3000 arası 10 dakika çalıştıktan sonra düşüyor acaba sorun neden olabilir programlama yapsam düzelir mi

bu bir sorun değildir.eğer böyle olmasaydı sorun olurdu


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Şub 2013 17:56 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Şub 2012 18:45
Mesajlar: 342
İsim: ufuk
Araç: 1,3multijet
Meslek: Photoshop
Kan grubu: arh+
Yaş: 30
cihan841 yazdı:
eatsleepjdm yazdı:
Arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım 2001 model carisma 1.6 comfort var ve aracım ilk çalıştığında rölantim 2500-3000 arası 10 dakika çalıştıktan sonra düşüyor acaba sorun neden olabilir programlama yapsam düzelir mi

bu bir sorun değildir.eğer böyle olmasaydı sorun olurdu


ilk çalıştırmada en soğuk havada bile 1600 geçmemeli.programlama yapmayı deneyebilirsin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Şub 2013 18:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
Carsima kullandığım zamanlar 2000 d/d üzerine çıktığını hatırlıyorum. Hele ki motor ısınmadan aracı hareket ettiriseniz daha da yukarı çıkabilir. Bence de normal bir durum. Yükselmese sorun olduğunun işareti olur.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Şub 2013 18:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ağu 2011 20:44
Mesajlar: 569
İsim: cihan
Araç: carisma 1.6 avance
Meslek: eksper
Kan grubu: b+
Yaş: 30
çok soğuklarda 2500 ü görüyorum


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Şub 2013 19:04 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Şub 2012 18:45
Mesajlar: 342
İsim: ufuk
Araç: 1,3multijet
Meslek: Photoshop
Kan grubu: arh+
Yaş: 30
1600 devrin üzerine çıktığını hiç görmedim.daha üstü soğuk motora zarar verir. Hepimizin rolanti ayar vidaları aynı konumda olmayabilir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Şub 2013 18:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
2500'ün üzerine çıkıyorsa sıkıntı var demektir.Ayar yapılması gerekir.Zaten soğuk motor o kadar gaz verirse otomatik olarak hem motor aşınır hemde çok yakar.En ideali 1600 dvr geçmemesidir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Şub 2013 22:35 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Benim elimden 2 tane Carisma gecti. 1.6 olan Emin' in dedigi gibi soguk havalarda 2000 -2500 devirleri goruyordu. 1.8 GDI ise hatirladigim kadariyla 1200 civari oluyordu. Acilistaki yuksek devir arac isindiktan sonra 750' de sabirliyorsa araciniza dokunmayin saat gibi isliyor demektir. Yuksek devirli acilis problem demek degil.

GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Şub 2013 22:36 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Bu arada sicak motorda 750 devirde sabitlemesi gereken 1.6' dir. 1.8' lerin devri 500 olmasi gerekiyor.

GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Şub 2013 14:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
Ankarada -20 li derecelerde bile hiçbir zaman 1700 dvr geçmemiştir aracım anlaşılan her aracın ufuk'un da dediği gibi rolanti ayarları farklı galiba.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Şub 2013 12:38 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Şub 2012 18:45
Mesajlar: 342
İsim: ufuk
Araç: 1,3multijet
Meslek: Photoshop
Kan grubu: arh+
Yaş: 30
blackberry06 yazdı:
Ankarada -20 li derecelerde bile hiçbir zaman 1700 dvr geçmemiştir aracım anlaşılan her aracın ufuk'un da dediği gibi rolanti ayarları farklı galiba.

boğazın üzerindeki vida bu işe yarıyor.rolanti motoru bozulan araçların ilk olarak boğazın üzerindeki ayar vidasıyla oynanıyor.piyasadaki çoğu tamirci dokunmaması gerektiğini bilmiyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Şub 2013 11:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2011 14:41
Mesajlar: 330
Şehir: Ankara
İsim: Burçinhan Doğan
Araç: Carisma Comfort
Meslek: Jeofizik Mühendisi
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 40
Benim ayar vidasını üzerine silikon dökmüşler, kurcalanmasın diye muhtemelen.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 May 2013 08:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Nis 2013 09:40
Mesajlar: 37
Şehir: İstanbul
İsim: emrah
Araç: 2001 Carisma Avance
Meslek: Tekniker
Yaş: 27
arkadaşlar geçen c.tesi günü egr valfi ve boğaz kelebeği temizliği yaptırdım.üzerine bir de rölanti programlamasını yaptık.fakat ertesi günü motor özellikle soğuk iken stop etmeye başladı.5-6 saniye bile rölantide çalışamıyor.ısındıktan sonra çok nadir olsa da ışıklarda beklerken stop ediyor.rölantiyi tekrar mı programlamam gerek yoksa temizlik yapılırken bişi mi oldu? Bir de e-bay den 2001 carisma 1.6 için ateşleme bobini bulamadım.yardımcı olursanız minnettar kalırım.iyi günler herkese.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 May 2013 08:37 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
emrah86 yazdı:
arkadaşlar geçen c.tesi günü egr valfi ve boğaz kelebeği temizliği yaptırdım.üzerine bir de rölanti programlamasını yaptık.fakat ertesi günü motor özellikle soğuk iken stop etmeye başladı.5-6 saniye bile rölantide çalışamıyor.ısındıktan sonra çok nadir olsa da ışıklarda beklerken stop ediyor.rölantiyi tekrar mı programlamam gerek yoksa temizlik yapılırken bişi mi oldu? Bir de e-bay den 2001 carisma 1.6 için ateşleme bobini bulamadım.yardımcı olursanız minnettar kalırım.iyi günler herkese.

Temizlik yaparken ustalar genellikle balata spreyi kullanıyor. Rölanti motoru boğaz kelebeği üzerinde olduğu için, boğaz kelebeğine sıkılan balata spreyi rölanti motoruna zarar verebiliyor benim başıma gelmişti. Muhtemelen aynı durumla karşı karşıyasınız.

İlk çalıştırmada otomatik jikle devreye girmiyorsa, rölanti motorunuza baktırın. Zaten bakanlar da bu tamir olmaz, değişmesi lazım diyeceklerdir. Forumda rölanti motorunu tamir eden arkadaşlarımız var. Arama motorundan ilgili konuları bulabilirsiniz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 May 2013 11:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Nis 2013 09:40
Mesajlar: 37
Şehir: İstanbul
İsim: emrah
Araç: 2001 Carisma Avance
Meslek: Tekniker
Yaş: 27
haklısınız, dokundurmamak gerekiyormuş.bilgisizlik kötü bişi.iyi yapıyorum sanırken başınıza dert alabiliyorsunuz.teşekkür ederim ilginiz için.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Haz 2013 09:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Eki 2011 19:07
Mesajlar: 29
İsim: tevfik
Araç: carizma 1999
Meslek: memur
Kan grubu: arh+
Yaş: 37
ARACIMA MOTOR KATKI MADDESİNDEN KOYDUM NE KADAR ETKİLİ OLDUĞUNU BİLMİYORUM ( BOR POWER ) REKALMINDA MOTOR SESİ AZALTIR FALAN DİYORDU AMA ETKİSİ OLMADI SES KONUSUNDA BİLGİSİ OLAN VARMI ? :(


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Tem 2013 13:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Nis 2013 09:40
Mesajlar: 37
Şehir: İstanbul
İsim: emrah
Araç: 2001 Carisma Avance
Meslek: Tekniker
Yaş: 27
geçen c.tesi günü rölanti motoruna baktırmak için tekrar sanayiye gittim.arabayı bırakıp geri döndüm ki aradan 1 saat geçmeden usta aradı, arabanda ve rölanti motorunda hiçbişi yok abi gel al arabanı dedi.nasıl ya olduktan sonra gittim arabayı aldım.hakikaten rölanti motoru çalışmaya başlamış idi.direksiyonu çevirdiğimde rölanti artıyor artık.ama klimayı açtığımda düşüyor.carismalarda böyle dedi usta.doğru mudur acaba?
bir de rölanti motorunu sürekli denemek için ışıklarda durduğumda direksiyonu sağa sola çeviriyorum.bazen rölanti artmıyor, düşüyor.sorun tam olarak nedir acaba, başına böyle bir iş gelmiş olan var mı? ilk çalıştırmalarda filan kesinlikle sorunum yok artık.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Tem 2013 13:42 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
emrah86 yazdı:
geçen c.tesi günü rölanti motoruna baktırmak için tekrar sanayiye gittim.arabayı bırakıp geri döndüm ki aradan 1 saat geçmeden usta aradı, arabanda ve rölanti motorunda hiçbişi yok abi gel al arabanı dedi.nasıl ya olduktan sonra gittim arabayı aldım.hakikaten rölanti motoru çalışmaya başlamış idi.direksiyonu çevirdiğimde rölanti artıyor artık.ama klimayı açtığımda düşüyor.carismalarda böyle dedi usta.doğru mudur acaba?
bir de rölanti motorunu sürekli denemek için ışıklarda durduğumda direksiyonu sağa sola çeviriyorum.bazen rölanti artmıyor, düşüyor.sorun tam olarak nedir acaba, başına böyle bir iş gelmiş olan var mı? ilk çalıştırmalarda filan kesinlikle sorunum yok artık.

Rölantiye motorunun görevi, rolantiyi sabit tutmak. Klima açtığınızda rölantiye düşer ama rölanti motoru saglamsa hemen ardından tane tane yükselir ve önceki devrinde sabitler.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Tem 2013 13:52 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Merhaba,
aracınızda lpg varsa benzinde deneyin. Aynı değilse iyi bir ayar gerekir.
Carisma kadar sorunsuz araç mı var. Tipik usta yalanı.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 228 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye