Zaman: 29 Mar 2024 01:14

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 228 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 30 Mar 2010 18:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Mar 2010 18:11
Mesajlar: 8
Selamlar herkese, buradan haberdar degildim.
öncelikle akerimoglu`na yardımlarından ötürü teşekkürler.

Aracı kendi kendimize şu şekilde rölantisini programlatabiliyormuşuz;

Aracı çalıştırın. Elektrik aksamına ait ne varsa çalıştırın. Kısa farlar, sisler, tavan lambası, teyp, klima... Bu şekilde 10 dk arabaya hiç dokunmadan (kesinlikle gaz pedalına dokunmayın) çalıştırın. 10 dk nihayetinde araç kendini programlayacaktır. Rölantiniz de muhtemelen 750-800 lerde sabitlenecektir.

Peki araç LPG li, bu işlemi benzindemi yapmak lazım lpg`ye geçip öylemi yapmak gerekli.
Ya da ne farkeder arkadaşım mı diyorsunuz ?
Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp.

_________________
2000 CARISMA 1.6 GLX


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Nis 2010 17:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Nis 2010 17:15
Mesajlar: 2
Selamlar, yeni site hayırlı olsun bütün mitsuculara. Bu rölanti programlama ile ilgili bir sorum var, acaba 1999 model araçlarda da bu iş geçerli mi malum bizde yol bilgisayarı, orjinal teyp, düğme filan yok.

Alper


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Nis 2010 23:17 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
LPG' li araçlarda programlama yapılırken aracın benzinde veya LPG' de olması birşey farkettirmez. Her ikisinde de ayar yapılabilir. ŞAhsen ben LPG' de iken programlama yapmıştım.

Programlama işlemini akü kutup başlarını söküp taktığınızda da yapmalısınız. Zira, programlama yapmazsanız camları kaldırırken elinizi sürekli düğmede tutmanız gerekir. Bu tarz birkaç işlem programlama yapılarak fonksiyonel hale getirilir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2010 18:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Nis 2010 21:07
Mesajlar: 29
TARIK yazdı:
Aracı çalıştırın. Elektrik aksamına ait ne varsa çalıştırın. Kısa farlar, sisler, tavan lambası, teyp, klima... Bu şekilde 10 dk arabaya hiç dokunmadan (kesinlikle gaz pedalına dokunmayın) çalıştırın. 10 dk nihayetinde araç kendini programlayacaktır. Rölantiniz de muhtemelen 750-800 lerde sabitlenecektir.


Bir yabanci forumda bu amacla soyle yapilmasi oneriliyor: 1) Aku kutup baslarini 20 dakika sureyle sokun. 2) Kutup baslarini bagladiktan sonra arabayi 20 dakika rolantide calistirin. 3) Bunun ardindan 20 dakika sureyle de tum elektrikli tesisati calistirarak araci rolantide birakin. 4) Kontagi kapatin. (http://www.mitsubishi-forums.com/t51537 ... oblems.htm) Ben henuz bunu denemedim...

Benzeri bir aciklama da burada var: http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_re ... arisma_1.8 Farki 20+20 yerine 15+5 demesi...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Şub 2011 21:19 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Arkadaşlar mevzuyu dallandırmaya hacet yok.
Burada anlatılan şekil(elektirik aksamının açılması hariç)servis manualinden alıntıdır.
Kaynak sağlamdır.
Lpg li araçlarda programlama benzinde iken yapılmalıdır.
Daha sonra lpg de kalibrasyon gerekebilir.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Şub 2011 20:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Şub 2011 18:04
Mesajlar: 4
İsim: emirhan
Araç: carizma2001
Meslek: memur
Kan grubu: arh+
Yaş: 3
bahattin hocam yine döktürmüşsünüz .ben emirakif nick değiştirmek zorunda kaldım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Mar 2011 17:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Şub 2011 18:28
Mesajlar: 5
İsim: Ercan
Araç: Mitsubishi Carisma 1999 GLX HB
Kan grubu: A+
Rölanti dalgalanması sorunu bende de olduğu için bugün akü kutup başlarından birini söküp 10 dk bekledim. Daha sonra aracı benzinde hiç bir elektrik aksamını açmadan 10 dakika boyunca çalıştırdım. Şimdi devasa boyuttaki dalgalanmalar yani 200-1500 arası gidip gelen dalgalanmalar büyük ölçüde gitti ancak yine de hafif 200 devir yukarı-aşağı olacak şekilde oynamalar oluyor.Şimdi:

1. Acaba programlamayı 10 dakikadan fazla mı yapmalıydım?
2. Sanırım Bahattin hocam belli bir kutup başından bahsediyordu ama ben rastgele bir tanesini söküp yaptım. Bundan kaynaklanmış olabilir mi?
3. Bütün elektrik aksamını açarak programlamayla, sadece rölantide çalıştırarak programlama arasında fark var mıdır?
3. Bir de yine Bahattin hocamın anlattığı gaz kelebeğinin arkasındaki rölanti vidasını ayarlama olayı var. Onu başaramadım. Gaz kelebeğinin arkasında 1-2 cm çapında delikli bir yer var oradan ayar yapılmasını önermişti Bahattin hocam ama tornavida ile denedim fakat bir etkisi olmadı, yani ben başaramadım.

Ama şu bir gerçek ki, bu yöntem gerçekten rölanti sorununa olumlu etki ediyor. Bu çözümü bize ulaştıran arkadaşlara çok teşekkür etmek istiyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Mar 2011 18:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Şub 2011 18:28
Mesajlar: 5
İsim: Ercan
Araç: Mitsubishi Carisma 1999 GLX HB
Kan grubu: A+
Biraz internet araştırmasından sonra yabancı sitelerde de bizimkine benzer sorunlar yaşayan arkadaşlar bakın ne gibi önerilerde bulunmuş:

1- My 1997 1.8 glxi had roughly the same problem. It also had a big hole in the exhaust. Decided to fix the exhaust first thinking it would be best to start with. Then the rev problems stopped.

97 1.8 glxi'mde de kabaca aynı sorun vardı. Egzozunda da büyük bir delik bulunuyordu. En iyi başlangıç yolunun bu olduğunu düşünerek, önce egzozu tamir etmeye karar verdim. Sonrasındaysa motor deviriyle ilgili sorunum kalmadı.

Diyor arkadaş.

2-Bir diğer arkadaş ise uyguladığı çözüm yolunu youtube'da paylaşmış. İşte o video:

http://www.youtube.com/watch?v=6EK1vtuNluA

Bu arkadaş da açtığı konuda çözüm yolunu şu şekilde anlatmış:

Benim durumumda (ki internette oğu kişinin yaşadığı gibi), sorun gaz kelebeğinin doğru çalışmamasından kaynaklanıyor. Genel olarak yenisiyle değiştirilmesi önerilir ancak neden kendiniz tamir etmeyesiniz ki? Yaklaşık olarak aynı süreyi alıyor ama size olan maliyesi sadece biraz yapıştırıcı!

Sorunun gaz kelebeğinin içindeki mili döndüren elektromıknatıs motorun içinde bulunan sabit bir mıknatısın gevşemesinden kaynaklandığını tespit ettim. Eğer elektromıknatıs motor, tamamen sökülmezse bunu görmek gerçekten zor. (açıkcası imkansız) Çünkü elektromıknatıs yapıştırıcısı gevşese bile mile yapışık vaziyettedir.

Bunu ilk tamir ettiğimde, 5 dakikalık epoxy reçinesi (sıcakta sertleşen yapay sakız) kullandım. Ne yazık ki, bu da uzun dönemli kullanımlardaki sıcaklıklarla baş edemiyor. Bu yüzden mıknatıs mıknatıs "SADECE" 10.000 km sonra tekrar gevşedi.
-----------------------------------------------------
In my case (and a most others I've found on the Internet) this is due to the throttle body not working correctly. The general advise is to replace it for a refurbished one. But why not fix it yourself? It takes about the same time and cost is but a dash of glue!

I've found that the problem is due to an permanent magnet coming loose from the internals of the electromagnet-motor, that drives the shaft inside the throttle body. This is really hard (or straight out impossible) to see if the electromagnet-motor is not taken apart, since the permanent magnet sticks to the shaft even if the glue has come loose.

The first time I fixed this I used 5 minute epoxy resin, alas that can't cope with the temperatures in the long run so the magnet came loose again after "only" 10.000 km (6.200 miles).
-----------------------------------------------------

Forumda bir arkadaş da mıknatıs çözümünden bahsediyordu. Şimdilik benden bu kadar. :D Umarım işimize yarar.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2011 20:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Şub 2010 21:40
Mesajlar: 271
İsim: bekir
Araç: 2002 1,6 avance hp
ercan60 yazdı:
Biraz internet araştırmasından sonra yabancı sitelerde de bizimkine benzer sorunlar yaşayan arkadaşlar bakın ne gibi önerilerde bulunmuş:

1- My 1997 1.8 glxi had roughly the same problem. It also had a big hole in the exhaust. Decided to fix the exhaust first thinking it would be best to start with. Then the rev problems stopped.

97 1.8 glxi'mde de kabaca aynı sorun vardı. Egzozunda da büyük bir delik bulunuyordu. En iyi başlangıç yolunun bu olduğunu düşünerek, önce egzozu tamir etmeye karar verdim. Sonrasındaysa motor deviriyle ilgili sorunum kalmadı.

Diyor arkadaş.

2-Bir diğer arkadaş ise uyguladığı çözüm yolunu youtube'da paylaşmış. İşte o video:

http://www.youtube.com/watch?v=6EK1vtuNluA

Bu arkadaş da açtığı konuda çözüm yolunu şu şekilde anlatmış:

Benim durumumda (ki internette oğu kişinin yaşadığı gibi), sorun gaz kelebeğinin doğru çalışmamasından kaynaklanıyor. Genel olarak yenisiyle değiştirilmesi önerilir ancak neden kendiniz tamir etmeyesiniz ki? Yaklaşık olarak aynı süreyi alıyor ama size olan maliyesi sadece biraz yapıştırıcı!

Sorunun gaz kelebeğinin içindeki mili döndüren elektromıknatıs motorun içinde bulunan sabit bir mıknatısın gevşemesinden kaynaklandığını tespit ettim. Eğer elektromıknatıs motor, tamamen sökülmezse bunu görmek gerçekten zor. (açıkcası imkansız) Çünkü elektromıknatıs yapıştırıcısı gevşese bile mile yapışık vaziyettedir.

Bunu ilk tamir ettiğimde, 5 dakikalık epoxy reçinesi (sıcakta sertleşen yapay sakız) kullandım. Ne yazık ki, bu da uzun dönemli kullanımlardaki sıcaklıklarla baş edemiyor. Bu yüzden mıknatıs mıknatıs "SADECE" 10.000 km sonra tekrar gevşedi.
-----------------------------------------------------
In my case (and a most others I've found on the Internet) this is due to the throttle body not working correctly. The general advise is to replace it for a refurbished one. But why not fix it yourself? It takes about the same time and cost is but a dash of glue!

I've found that the problem is due to an permanent magnet coming loose from the internals of the electromagnet-motor, that drives the shaft inside the throttle body. This is really hard (or straight out impossible) to see if the electromagnet-motor is not taken apart, since the permanent magnet sticks to the shaft even if the glue has come loose.

The first time I fixed this I used 5 minute epoxy resin, alas that can't cope with the temperatures in the long run so the magnet came loose again after "only" 10.000 km (6.200 miles).
-----------------------------------------------------

Forumda bir arkadaş da mıknatıs çözümünden bahsediyordu. Şimdilik benden bu kadar. :D Umarım işimize yarar.


çok güzel bir paylaşım emeğinize sağlık.

_________________
" AY-YILDIZ'A SÖZ VERDİK."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Nis 2011 09:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Mar 2011 10:30
Mesajlar: 70
İsim: İlyas
Araç: Carizma Avance
Meslek: smmm
Kan grubu: arh+
Yaş: 28
Bende sol kutup başını sökerek bu uygulamayı yaptım, fakat bende orjinal teyp yok. Rolanti gayet güzel. Bin devirde duruyor.
Fakat motor soğukken aracı çalıştırıyorsun çalışır vaziyette duruyor. Gaza dokununca devir devir hemen düşüyor ve stop ediyor.
Soğukken 200-300 devirde çalışıyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 May 2011 16:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 May 2011 16:21
Mesajlar: 12
İsim: Mehmet
Araç: 1999 GDİ
Meslek: serbest
Selam
Ben Adana'dan şanslı bir Carisma sahibiyim. :)
Aracım 1999 model carisma gdi sedan kasa
aracımdan gayet memnunun. yalnız bu kronik rölanti sorunu bende de vardı.
ben de forumda anlatıldığı şekilde programlama yapmaya çalıştım ve sanırım başarılı oldum.
şu anda rölantim gayet güzel bir şekilde sabitlendi.
ama sorun şu ki rölanti ilk çalıştırmamda 1300-1400 de sabit bir şekilde çalışıyor. benim bildiğim kadarıyla 700-800 olması lazım.
doğru olan hangisi. tabii şöyle bir şey de var. bazen rölanti 700-800 e kendiliğinden düşüyor.belli bir süre böyle kalıyor. sonra 15 - 20 dakiika sonra tekrar 1300-1400 e yükseliyor. dediğim gibi bu sorun durduğunuz yerde rölantinin yükselip düşme sorunu değil. yazdığım oranlarda sabit kalıyor. ama belli bir aradan sonra diğer bölüme geçiyor. bu arada gdi lerde standart rölanti kaçtır?
şimdiden yardımınız için teşekkür ederim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 May 2011 20:22 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Rolanti 700-800 arası normal.
Soguk calısmada 1400'e kadar cıkmasıda normal.
Motor ısındıkca asagıya duser.
Sıcak motorda oluyorsa bu anlattıgınız su sıcaklık sensorunuzde sıkıntı vardır.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 May 2011 12:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 May 2011 11:54
Mesajlar: 2
İsim: rasim
Araç: Mitsubishi Carisma
Meslek: muh
Yaş: 28
Arkadaşlar ben uyguladım kutup başını söktüm 10dk bekledim sonra aracı benzinde çalıştırdım( araç tüplü ) ve bütün elektirik aksamını da çalıştırdım (silecek,far,klima,sis,tavan lambası,teyp) 10 dk bu şekilde çalıştırdım şu anda rolanti düzeldi 700-800 aralıgında.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 May 2011 14:50 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
ercan60 yazdı:
Rölanti dalgalanması sorunu bende de olduğu için bugün akü kutup başlarından birini söküp 10 dk bekledim. Daha sonra aracı benzinde hiç bir elektrik aksamını açmadan 10 dakika boyunca çalıştırdım. Şimdi devasa boyuttaki dalgalanmalar yani 200-1500 arası gidip gelen dalgalanmalar büyük ölçüde gitti ancak yine de hafif 200 devir yukarı-aşağı olacak şekilde oynamalar oluyor.Şimdi:

1. Acaba programlamayı 10 dakikadan fazla mı yapmalıydım?
2. Sanırım Bahattin hocam belli bir kutup başından bahsediyordu ama ben rastgele bir tanesini söküp yaptım. Bundan kaynaklanmış olabilir mi?
3. Bütün elektrik aksamını açarak programlamayla, sadece rölantide çalıştırarak programlama arasında fark var mıdır?
3. Bir de yine Bahattin hocamın anlattığı gaz kelebeğinin arkasındaki rölanti vidasını ayarlama olayı var. Onu başaramadım. Gaz kelebeğinin arkasında 1-2 cm çapında delikli bir yer var oradan ayar yapılmasını önermişti Bahattin hocam ama tornavida ile denedim fakat bir etkisi olmadı, yani ben başaramadım.

Ama şu bir gerçek ki, bu yöntem gerçekten rölanti sorununa olumlu etki ediyor. Bu çözümü bize ulaştıran arkadaşlara çok teşekkür etmek istiyorum.


Kutup başı farketmez eksi kutbu çıkarmalıyız.
Nedenine gelince artı kutbu söküp takmak sakıncalı olabilir.
Kısa devre ıhtımalı,kutup basını baglarken anlık elektrık hareketlerı zarar verebilir.
Baska bir amacı yok. Sadece muhtemel hasarı onlemek için manualde eksi kutbu oneriliyor.

Manualde ayarın butun elektrık aksamı kapalıyken yazılacağı yazıyor.
ilk programlamadan sonra en az 100 km de benzinde yol yapılması gereklidir.
Bu da aracın performansını iyileştirecek ve yakıt oranlarının sağlıklı olmasını sağlayacaktır.
Çok zorunlu olmadıkça rolantiye manual mudahele etmemekte yarar var.
Cunku ayarını bozduktan sonra kımse ayar yapamıyor.

Bu yontem ne zaman ıse yarar?
Eger sızın sorununuz enjeksiyon ayar ve surelerıyle alakalı ıse ıse yarar.
bogaz kelebegınızde,rolanti motorunuzda sıkıntı varsa işe yaramaz.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Haz 2011 11:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ara 2010 18:17
Mesajlar: 47
İsim: Mehmet ARSLAN
Araç: Carisma1.6 Avance
Kan grubu: ARh+
akerimoglu yazdı:
LPG' li araçlarda programlama yapılırken aracın benzinde veya LPG' de olması birşey farkettirmez. Her ikisinde de ayar yapılabilir. ŞAhsen ben LPG' de iken programlama yapmıştım.

Programlama işlemini akü kutup başlarını söküp taktığınızda da yapmalısınız. Zira, programlama yapmazsanız camları kaldırırken elinizi sürekli düğmede tutmanız gerekir. Bu tarz birkaç işlem programlama yapılarak fonksiyonel hale getirilir.

iyi günler arkadaşlar

bu sıralar araç ilk çalıştığında 700 devirde çalışıyor daha sonra 200 hatta 100 lere düşüyordu.ufaktan bir titreme de mevcut.Aracı 1-2 dakika rolantide çalıştırdığımda düzeliyordu.Daha önceden böyle bir sıkıntısı yoktu.10000 bakımı yaptırdım belki ondandır diye,klima gazı,yağ,bujiler,hava filtresi,yağ filtresi,bir kaç ufak tefek şey daha hepsi dahil 190 lira verdim(özel servis).Bilgi olsun diye verdim bu bilgiyi de :)

Esas sorum ise rolantiyi otomatik programlamayı denedim bir saat önce,

Akü kutup başının eksi ucunu söktüm,15 dakika civarı bekledim.Sonra bağlantısını yaptım aracı benzinde 15 dakika civarı çalıştırdım.düzensizlik azaldı diyebilirim ama uzun süreli deneme fırsatım olmadı.100 km civarı benzinde kullanmayı düşünüyorum.(UMERA HOCAMIN DEDİĞİ GİBİ)Cam düğmelerinin programı bozuldu sanırım.Sürekli basmam gerekiyor camı kaldırmak veya indirmek için.tekrar mı programlama yapmam gerekiyor.Aracım 2003 model carisma avance otomatik.Bunu nasıl çözebilirim.Yardımcı olacak herkese şimdiden çok teşekkür ederim. :MCT:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Haz 2011 23:04 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Programlamadan sonra sorunsuz çalışması gerekirdi cam düğmelerinin.
Tekrar denemenızde fayda var.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Haz 2011 00:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ara 2010 18:17
Mesajlar: 47
İsim: Mehmet ARSLAN
Araç: Carisma1.6 Avance
Kan grubu: ARh+
programlamayı yaparken bittiğini nasıl anlayacağım?Tüm elektrik aksamını çalıştırıp yapmıştım.klima,farlar,radyo,buz çözücüler,sisler aklıma gelen ne varsa.Herhangi bir uyarı görecekmiyim prgramlanın sonunda.El kitabım yok ama internette bulduğum ingilizce çevirisinde konuyla alakalı pek birşey bulamadım.Yardımlarınız için tekrar teşekkür ederim.Yarın tekrar deneyeceğim.Onun haricinde rolanti sorunu düzeldi.Tek sorun camların programı :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Haz 2011 08:39 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Elektrikle çalışan her şeyi kapatarak yapacaksınız.
Her hangi bir uyarı malesef yok. Dakika burada ölçü.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Haz 2011 10:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ara 2010 18:17
Mesajlar: 47
İsim: Mehmet ARSLAN
Araç: Carisma1.6 Avance
Kan grubu: ARh+
teşekkürler umera ustam,bugün ne olduysa kendiliğinden düzeldi.sabah arabayı çalıştırdım hala çalışmıyordu,sabah 7 km civarı gittim.Dünden beri de benzinle 30 km yol gittim,programlama işine başlayacaktım ki,o anda birden çalıştığını farkettim.Başlamadan önce araç çalışırken,biraz camları kaldır indir yaptıydım.Programlamayı yaklaşık 24 saat önce yapmıştım.Araçta çekiş arttı,motor devri düzeldi.Tek tek anlatıyorum ki başına gelen olursa diye :) Yalnız sağ arka cam hala açıp kapatırken sürekli basmam gerekiyor.Olmazsa tekrar programlıycaz.Sağol MCT :MCT:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Haz 2011 11:01 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Düğme ile alakalıda olabilir.
Düğmenin altında iki adet lastik düğme var.
Camın otomatık ınıp kalkması için ikisininde sorunsuz çalışması gerekir.
Düğmenin bir tarafında aşınma olduğunda birisi tam basmıyor ve otomatık devre dışı kalıyor..

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 228 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 16 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye