Zaman: 28 Mar 2024 16:42

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 228 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 09 Şub 2012 16:49 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
valla hocam biz sorunu bulmaya çalıştıkça sen bizi üzüyon haa! :)
bursada herkesin tavsiye ettiği bir usta arızalı pompanın performansı düşürdüğünü söyleyip araçla bir tur atmıştı ve performansadn memnun kalmıştı.
lpg de iken araç stop ettiğinde az bir miktar lpgnin sistemde kalacağı ve uzun sürede bu artık lpgnin uçacağı ve sabahları problem olmayacağı. kısa süreli tekrar çalıştırmalarda da ateşleme sisteminde gecikme olacağı ihtimali olabilir mi sanırsam herhalde

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Şub 2012 23:40 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Üzebiliyorsam ne ala! dost acı söyler:)))
Şaka bir tarafa o meşhur ustanın sanırım pompa üzerindeki check valf'ten haberi yok.
Bu alet motor durduğunda benzin kütüğünde ki basıncın sabit kalmasını sağlıyor. Marşa bastığınızda direk enjektörden yeterli basınçla yakıt püskürtülüyor.
Eğer basınç korunmazsa saniyelik gecikmeler olabiliyor.
Pompa basıncındaki arıza uzun marşa neden olur ve ustanın dediği gibi performansı düşürür.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Mar 2012 18:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2012 23:58
Mesajlar: 137
Şehir: İstanbul/Cevizli
İsim: Ali Aytaç Bingöl
Araç: Mitsubishi Lancer 1.6 A/T
Meslek: Mercedes Benz TURK
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 28
Sevgili arkadaşlar,öncelikle bu 10 dk çalıştırma bilgisi veren herkezden Allah razı olsun.bugün aracımın kutup başını söktüm bir nedenden ötürü.arkasından araba yolda giderken boşta stop etmiş(az daha ölüyordum!)ondan sonra sürekli stop etmeye başladı ve aracı kullanamaz hale geldim.çünkü,araç otomatik ve giderken devir düşüncede stop etmeye başladı.sonra eve geldim kara kara düşünürken foruma girdim ve bu topiğe denk geldim.okudum,okudum ve aşağı inip arabayı çalıştırdım ve ne var ne yok açtım..11 dk bu şekilde lpg de çalıştırdıktan sonra herşeyi kapattım ve bir tur attım herşeyin düzelmiş olduğunu gördüm.inşallah motor soğuduktan sonra tekrar bozulmaz.hepinize minnetterım çok teşekkür ederim..

_________________
MITSUBISHI CLUB TURKEY
Resim
MITSUBISHI
LANCER


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2012 16:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Mar 2012 14:00
Mesajlar: 1
İsim: ozan
Araç: carısma 2000
Meslek: serbest
Kan grubu: o+
Yaş: 33
SLM LAR HERKESE ARANIZA YENİ KATILDIM ARACIM 2000 MODEL 1.8 GDİ BENİM ARACIMDADA RÖLANTİ SORUNU VAR RÖLANTİ SABİT DURMUYOR VE STOP EDİYOR VE ÇALIŞMASI İÇİN 20 DK BEKLEMEK ZORUNDA KALIYORUM RÖLANTİ PROGLAMLAMAYI UYGULADIM AMA SORUN ÇÖZÜLMEDİ YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Mar 2012 03:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Mar 2012 03:54
Mesajlar: 14
İsim: Eren
Araç: eclipse
Meslek: ogrencı
Kan grubu: arh+
Yaş: 22
resetleme tam olarak nasıl yapılıyor arkadaslar.butun elektrık aksamını acmak gerek fakat unuttugumuz olursada resetleme yapılırmı.ornegın cruıse contorl yanı el gazını unutursak mesela yada tam olarak neler gereklı eksıksız yazarsanız sevınırm..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2012 16:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Nis 2012 19:42
Mesajlar: 69
İsim: Mustafa
Araç: Carisma 1.8 GDI 1999
Meslek: Astsubay
Kan grubu: BRh+
Yaş: 32
akerimoglu yazdı:
LPG' li araçlarda programlama yapılırken aracın benzinde veya LPG' de olması birşey farkettirmez. Her ikisinde de ayar yapılabilir. ŞAhsen ben LPG' de iken programlama yapmıştım.

Programlama işlemini akü kutup başlarını söküp taktığınızda da yapmalısınız. Zira, programlama yapmazsanız camları kaldırırken elinizi sürekli düğmede tutmanız gerekir. Bu tarz birkaç işlem programlama yapılarak fonksiyonel hale getirilir.


Merhabalar. Bugün ben tıkır tıkır çalışan Carismanın aküsüne bakım yapayım dedim ve söktüm, tekrardan temizleyip taktım. Motorun çalışmasında sorun yok hatta kontağı çevirir çevirmez alıyor ve eskisinden daha iyi oldu. Gel gelelim camlar :( aküyü sökene kadar dört cam düğmelerine tek basışta açılıp kapanıyordu, aküyü söküp taktıktan sonra sadece ön yolcu camı sadece tek dokunuşta açılıp kapanıyor diğer camlara sürekli basılı tutmak gerekiyor. Ve rolantisi çok düştü özellikle kalkış için gaza basınca sıfıra düşüyor. iki defa burda anlatılan programlama işlemini denedim ama düzelmedi. Nerde hata yapıyor olabilirim. Bu konu ile ilgili yardımcı olursanız sevinirim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2012 16:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2011 11:47
Mesajlar: 423
Şehir: denizli
İsim: özenc
Araç: TOYOTA AURİS 2013
Meslek: büro
Yaş: 28
ManowaR yazdı:
akerimoglu yazdı:
LPG' li araçlarda programlama yapılırken aracın benzinde veya LPG' de olması birşey farkettirmez. Her ikisinde de ayar yapılabilir. ŞAhsen ben LPG' de iken programlama yapmıştım.

Programlama işlemini akü kutup başlarını söküp taktığınızda da yapmalısınız. Zira, programlama yapmazsanız camları kaldırırken elinizi sürekli düğmede tutmanız gerekir. Bu tarz birkaç işlem programlama yapılarak fonksiyonel hale getirilir.


Merhabalar. Bugün ben tıkır tıkır çalışan Carismanın aküsüne bakım yapayım dedim ve söktüm, tekrardan temizleyip taktım. Motorun çalışmasında sorun yok hatta kontağı çevirir çevirmez alıyor ve eskisinden daha iyi oldu. Gel gelelim camlar :( aküyü sökene kadar dört cam düğmelerine tek basışta açılıp kapanıyordu, aküyü söküp taktıktan sonra sadece ön yolcu camı sadece tek dokunuşta açılıp kapanıyor diğer camlara sürekli basılı tutmak gerekiyor. Ve rolantisi çok düştü özellikle kalkış için gaza basınca sıfıra düşüyor. iki defa burda anlatılan programlama işlemini denedim ama düzelmedi. Nerde hata yapıyor olabilirim. Bu konu ile ilgili yardımcı olursanız sevinirim.


kutup başlarını sök 10 dk benzinde çalışşın sonra 10 dk klima ve farlar tryp vs açık çalıştır sonra kontağı kapat işlem tamam

camlara gelince her cam için 1 kaç kez yukarı devamlı bas 1 kac kezde aşağı basılı tut sonra tek basmada inip çıkıyor


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2012 17:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Nis 2012 19:42
Mesajlar: 69
İsim: Mustafa
Araç: Carisma 1.8 GDI 1999
Meslek: Astsubay
Kan grubu: BRh+
Yaş: 32
Hemen Denemeye gidiyorum çok teşekkürler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2012 21:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Nis 2012 20:16
Mesajlar: 13
Şehir: istanbul
İsim: özgür
Araç: lancer2006
Meslek: modelist
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 32
mahmet arkadaş camlarla alakalı sunu denemeni tavsiye ederim aynı sorun bendede olmuşdu çözdüm ve karizması olan bir arkadaşdada olumlu sonuç aldık bu camlar beyinli oldugundan akü degişimi ve camlarda 3 seferden fazla sıkışma olursa düzeni bozulur
düzeltmek için aracın camını tamamen kapat ve sonra cam tamamen kapalıyken elini düğmede camı kapatır gibi 3saniyeden fazla tut maksimun 5saniye yeterli olacaktır zaten ufak bir ses duyacaksın ve camın inşallah düzelmiş olacak


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Nis 2012 22:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Nis 2012 19:42
Mesajlar: 69
İsim: Mustafa
Araç: Carisma 1.8 GDI 1999
Meslek: Astsubay
Kan grubu: BRh+
Yaş: 32
Her iki yöntemide denedim arka arkaya düzeldi camlarım. Camı tam kapatıp 2-3 saniye daha tutmaya devam edince tık diye bir ses geliyor ve düzeliyor. Gördüğüm kadarı ile devam eden bir sıkıntım daha var o da benzin göstergesi kontak açıkkende kapalıykende sabit kalıyor. Bunu düzelir mi?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Nis 2012 19:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Nis 2012 20:16
Mesajlar: 13
Şehir: istanbul
İsim: özgür
Araç: lancer2006
Meslek: modelist
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 32
camların düzelmesine sevindim ama benzin gstergesi ile ilgili bi bilgim yok acizane fikrim şamandıra takılmış olabilir


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Nis 2012 19:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Nis 2012 20:16
Mesajlar: 13
Şehir: istanbul
İsim: özgür
Araç: lancer2006
Meslek: modelist
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 32
camların düzelmesine sevindim ama benzin gstergesi ile ilgili bi bilgim yok acizane fikrim şamandıra takılmış olabilir


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Nis 2012 00:43 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Benzin göstergesi açık kapalı hep seviyeyi gösterir.
Japonların genelinde böyledir.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Nis 2012 11:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Nis 2012 19:42
Mesajlar: 69
İsim: Mustafa
Araç: Carisma 1.8 GDI 1999
Meslek: Astsubay
Kan grubu: BRh+
Yaş: 32
Teşekkür ederim yardımlarınız için. Şuan herşey güzel.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 May 2012 00:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 May 2012 10:25
Mesajlar: 11
İsim: Şafak
Araç: carisma 2000
Meslek: serbest
Yaş: 38
slm arkadaşlar ismim Şafak. bende 1 ay önce 2000 model 1.6 carizma aldım.Aracımdan çok memnunum.fakat dün aracımın freni ile ilgili bir sorunu olduğundan tamirciye götürdüm.Aracımın rolantisi 700-800 civarlarında klima açıkken bile bu oranı muhafaza ediyordu.tamirci rolanti düşük diye kelebek vidasını temizlemiş.Akşam arcımı aldıktan sonra rolantide iken klimayı çalıştırdım ve 0-100 aralığına düşüyor neredeyse araç stop edecek.klima kapanınca tekrar eski seviyesine geri geliyor(700-800).Yukarıda bahsettiğiniz 10 dk.programlama işlemini yapsam bende çözüm bulabilirmiyim benimki farklı bir arıza mı? yardım ederseniz çok sevineceğim selamlar.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 May 2012 01:44 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Denemenizde fayda var.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 May 2012 17:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 May 2012 10:25
Mesajlar: 11
İsim: Şafak
Araç: carisma 2000
Meslek: serbest
Yaş: 38
arkadaşlar programlama işini önce benzinde sonra lpg de yaptım.rolanti 700-800 civarında .öncedende o civarlardaydı ama bana çözüm olmadı.klimayı açınca 0'ın hemen üzerindeki çizgiye iniyor sanırım 100'e.klimayı açınca normalde yükselmesimi yoksa azalmasımı gerekir.tamirciden önce böyle bir sorunum yoktu.boğaz kelebeğini temizledi bununla bir alakası olabilirmi. başka ne önerebilirsiniz. yardımcı olabirseniz sevinirim. yazılanlar sayesinde güzel bilgiler öğreniyoruz.teşekkürler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 May 2012 11:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
öncelikle ustaya aracın kutup başını söküp sökmediğini sorun eğer söktüyse camları tek seferde indirip kaldıramazsınız zaten buradan da programlamayı doğru yaptığınızdan emin olmuş olursunuz.Yani camlarınız bastığınız zaman tek seferde açılıp tek seferde kalkıyorsa sıkıntı boğaz kelebeğinden olabilir.Bilginize...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2012 01:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 31 May 2012 17:25
Mesajlar: 105
İsim: fatih
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: muhasebe
Kan grubu: A+
Yaş: 32
Benim arac ta calistiginda 2000 devire cikip niyordu,sonrasinda 1400-800 arasi geziniyordu, dediginozi bugun uyguladim henuz 40km yol yaptim ama 1 kez istop etti dururken birkezde devirde 100 200 arasi inip cikti, yarinsa bor 30km kadar yapacagim umarim sabah duzelmis olur... ama rolanti progm. sonrasi kalan yakit yeni benzin doldurmama ragmen 540km gosterirkwn bir ansa 742km ye cikti...

_________________
benim bir CARİSMAM var...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2012 09:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 31 May 2012 17:25
Mesajlar: 105
İsim: fatih
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: muhasebe
Kan grubu: A+
Yaş: 32
dün iki kez bu sabah ise 4 kez araç istop etti, ikisi hareket halinde iken, ikisi bekleme esnasında...

daha önceinde dalgalanmalar olduğu için rolanti prog. yapmıştım ama şimdi yaptığıma da pişman oldu desem yeridir. daha kötü oldu...

_________________
benim bir CARİSMAM var...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 228 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 13 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye