Zaman: 29 Mar 2024 02:32

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 228 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 14 Haz 2011 11:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ara 2010 18:17
Mesajlar: 47
İsim: Mehmet ARSLAN
Araç: Carisma1.6 Avance
Kan grubu: ARh+
düğmeyi de kontrol ederim.teşekkürler yardımların için.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2011 10:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ara 2010 18:17
Mesajlar: 47
İsim: Mehmet ARSLAN
Araç: Carisma1.6 Avance
Kan grubu: ARh+
araç biraz güneş yiyince sağ arka camda düzeldi.Sağol umera hocam.Sanırım düğmedendi.benzinde hiçbir sorun yok şimdi ama lpgde kullanmaya başladım dünden beri,ilk çalıştırmada hala sorun yaratıyor.Benzinde iken sorun yoktu.ilk çalıştımada benizinde çalışıyor zaten ama rolanti birden düşüyor.ben lpg filtresinden şüphelenmeye başladım.7000 km oldu değiştirmeyeli aldığım istasyonlarada pek dikkat etmedim.Kirli gaz basmış olabilirler.Arabayı çekişten düşürüyor.Onuda kendim alıp değiştirecem.Daha önce servis değiştirdi 20 lira almıştı.Baktım kağıttan dandik bir şey biraz araştırdım.Beynin içindeki filtre 2 veya 3 lira civarı birşeymiş.Hepsi burada com bile satıyor.yada sanayiye yolum düşerse oradan parçacılardan filan almayı düşünüyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2011 10:30 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Sorun filtreden olsa rolantide sıkıntı olmaz,araç giderken tekleme yapar.
Ayarlarıyla ılgılı bir sıkıntı mevcut sanırım.İyi bir kalibrasyon yaptırmanızda yarar var.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2011 10:32 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Ya da aklıma geldi ateşleme ile ilgili bir durumda olabilir.
Benzinde yanma daha kolay olduğundan hissedilmez,lpg ye geçince hissettirmeye başlayabilir.
Bu ihtimalleri göz önünde bulundurun.
Rica ederim.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2011 10:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ara 2010 18:17
Mesajlar: 47
İsim: Mehmet ARSLAN
Araç: Carisma1.6 Avance
Kan grubu: ARh+
10000 bakımını da yeni yaptırdım ama Ergin ustaya gitmek şart oldu anlaşılan.Onada söyledim ama motor ısınınca pek sorun olmuyor,bu yüzden üstünde pek durmadım.Benim sorunum ilk çalıştırmada ve sürüş esnasında lpgde iken çekişte düşme var,araba boğuluyor gibi.Videosunuda çekmeyi düşünüyorum şimdi.Benzinde hiç sorun yoktu.Otomatik rolanti ayarını da benzinde yaptım.lpg den o yüzden şüpheleniyorum.Lpg de de aynı işlemleri yapmam gerekir mi yoksa sadece rolantide 15-20 dakika çalıştırsam bir fark görebilirmiyim sizce?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2011 11:08 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Lpg ayarını bilgisara bağlayarak yenilemeniz gerekir.
Ergin ustanın ıkı dukkan otesinde lpg'ci var.
Oraya uğrayabilirsin.
Devam ederse o zaman ustaya gösterırsın.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2011 11:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ara 2010 18:17
Mesajlar: 47
İsim: Mehmet ARSLAN
Araç: Carisma1.6 Avance
Kan grubu: ARh+
Hocam sagol,ege otogaz sanirim dediginiz yer,oradan agzim yandi,Kimseye de tavsiye etmem.Benim lpg ramses diye pek bilinmedik bir marka.Simsek otogaza goturuyorum ayar icin,zaten baska yapabilen de yok.ilk isim bir ayar yaptirmak olsun.Ama lpg filtresini kendim degistirecem 20 lira aldilar gecen sefer.Tesekkurler yardimlarin icin Gorusmek uzere,


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2011 11:46 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Ben bir iki defa enjektör memesi aldım fena değillerdi.
Fiyatlarıda uygun geldi.
O yuzden söylemiştim yoksa ayar falan yaptırmadım.
Bu arada benim lpg filtresi 20000 gecti hala tık yok.
Hemen tıkanacak bir sey değil.10000 de bakıma cagırdılar gıtmedım.
50 lıra alıyorlarmış.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2011 11:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ara 2010 18:17
Mesajlar: 47
İsim: Mehmet ARSLAN
Araç: Carisma1.6 Avance
Kan grubu: ARh+
http://www.hepsiburada.com/liste/otogaz ... d=20030865

lpg filtreleri en pahalısı 10 lira,piyasada daha da uygundur.bu ara bir ayara gitmek şart oldu.Sağol yardımların için.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2011 00:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ara 2010 18:17
Mesajlar: 47
İsim: Mehmet ARSLAN
Araç: Carisma1.6 Avance
Kan grubu: ARh+



iyi geceler arkadaşlar.Bu rölanti sorunu genel bir sorun mu?Carisma kullanan başka bir arkadaşım bende de aynı sorun var dedi.Sizlerde var mı ?Benim aracımda son 20 gündür böyle çalışıyor.

ilk videoda aracı öğlen ilk çalıştırma anını çektim.Yaklaşık 8 saat hiç çalışmadan bekledi.ilk çalışmada (benzinde) rolanti 500 lerde sonra yavaş yavaş düşüyor,hatta stop edecek gibi sarsıyor.ilk bip sesi benim araçta tüpe geçeceğini bildiren ses,ikinci bip sesi tüpe geçtiğini bildiriyor.Tüpe geçince rolanti 1300 lere çıkıyor.Sorun bu ilk çalıştımada.İkinci video ise 9 km gittikten sonra sıcak motorda rolanti devrini gösteriyor.oda 700-800 lerde sabit kaliyor.yolda tekleme,vuruntu yapmıyor.Bu sorun neden olabilir ?Yardımcı olabilirmisiniz.

Herkese Teşekkürler Mehmet


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2011 18:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Şub 2010 21:40
Mesajlar: 271
İsim: bekir
Araç: 2002 1,6 avance hp
ilk olarak boğaz kelebeğini güzel bir temizleme yoluna gidin bende de rolanti dengesizliği vardı temizleme yapınca düzeldi.

_________________
" AY-YILDIZ'A SÖZ VERDİK."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Haz 2011 01:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Haz 2011 01:24
Mesajlar: 5
İsim: serkn
Araç: mıtsubıshı
Meslek: uzman teknısyen
Yaş: 31
selamlr tamam ama bu sadece etv lıolan ynı 1.8 gdı motorlarda uyumludur tum elektırık aksamına gerek yok kapılar kapalı tum lambalar sonuk 1o dakıka calıstırın daha sonra sadece klıımayı acın ve ondakıka calıstırın daha sonra stop edın eve aksesuar rolesının kapatmasını bekleyın dah sonra calıstırın rolentınız tanınmıs ve duzelmıs olacaktır


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Haz 2011 18:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ara 2010 18:17
Mesajlar: 47
İsim: Mehmet ARSLAN
Araç: Carisma1.6 Avance
Kan grubu: ARh+
merhaba arkadaşlar

Sorun halen devam ediyor,Boğaz kelebeğinden olduğunu düşünmüyorum.Benzinde kullanırken hiçbir sorunum yok,rolantide dalgalanma bile yok,tek sorun ilk çalıştırmada yani soğuk motorda.Bu sürede yaptıklarıma gelince lpg filtresini 2 liraya alarak değiştirdim (Servis 20 lira alıyor)ve lpg ayarı yaptırdım.Usta ayarların normal olduğunu söyledi.Boğaz kelebeğini temizletmeyi düşündüğüm şu sıralarda ise biraz araştırma yaptım.Şöyle bir yazı buldum.Bunu deneyerek sonuca masrafsız ulaşmayı planlıyorum.Sonucu bildiririm.Herkese teşekkürler.

officer33 Nickli Üyeden Alıntı

LPG li araçlarda motor soguk iken ilk marşta çalışmama, hatta bazen 3 marşta zor çalışma, rölantide dengesizlik, bazen stop etme sorunu yaşayanlar.Arkadaşlar bu konu hakkında çok ugraştım bir sürü parça değiştirdim serviste,hiç bir işe yaramadı.Zaten arızada şurdan demiyorlar o parçayı değiştir olmadı bunu değiştir, arıza arıyorlar.Bir sürü yerde mail attım.Gelen cevaplara göre şunu anladım.Kısaca durum ,zamanla LPG de kullanıldıgında Benzin LFT ve SFT degerlerinin standarttan sapması ve ilk çalışmadada araç benzin kullandıgı için fakir yada zengin karışım oluşturmakda bu durumda sorunları dogurmaktadır.
ÇÖZÜM : Aracınızın LPG dügmesini kapatın ve bir hafta sadece benzinde kullanın yaklaşık 250 km.( Bu sürede Beyin kendi standart LFT ve SFT degerlerine ulaşacaktır.)Bu degerlerin normale döndügünü anlamanız çok basit aracınız soguk iken bile tek marşta çalışmaya başlayacaktır.sorunlarınız bittiğinde gaza hiç geçmeden LPG servisine gidin ve yeniden LPG programı yükletin.Program yüklenirken özellikle ustayı uyarın ve Benzin Enjeksiyon degerleri ile LPG enjeksiyon degerlerini mümkün oldugunca eşitlesin ve yol ince ayarı yapsın.Size LPG enjeksiyon süresi Benzin Enjeksiyon süresinden daha fazla olmalı derse itiraz edin montaj esnasında daha iyi çeksin daha iyi gitsin araç diye bu yanlışı yapıp LPG yi Benzinden daha fazla ayar yapıyorlar buda sorunu ortaya çıkartıyor.siz ısrarla eşit olmasını isteyin.Zaten Benzin LFT ve SFT degerlerini zamanla bozan faktör LPG enjeksiyon süresinin Benzin Enjeksiyon süresinden fazla olmasıdır.Benzin enjeksiyon süresine göre LPG enjeksiyon süresinide ayarlatıp programı yüklettiğinizde sorununuz bir daha olmayacaktır.ben bu sorundan çok çektim ve bu şekilde çözdüm şimdi hiç sorunum kalmadı Allaha şükür hem aracın performansı arttı hemde yakıtım düştü ilk marştada çalışıyor artık.ALINTI:
Yakıt yönetimi aracın ECU’ su tarafından SFT –Short Fuel trim ve LFT-Long Fuel trim stratejilerine göre yönetilir.
Anlık yakıt yönetimi diyebileceğimiz SFT, kapalı devre yakıt kontrolü (Closed Loop) esnasında devrededir ve O2 sensöründen gelen bilgilere göre püskürtülen yakıt miktarını ayarlarken kullanılır. Bu program araç ilk çalıştırılırken, motor soğukken, ani hızlanmalarda, cutt-off’ ta ve gaz kelebeği ful açıkken devrede değildir. (Open Loop Fuel Control System)
Anlık yakıt düzeltme değerleri aracın belleğine kaydedilmez ve kontak kapatılınca silinir.
Yukarıdaki durumlarda yakıt kontrolü LFT denilen (Ortalama Yakıt Tüketimi) ve aracın belleğine kayıtlı ana yakıt stratejisine göre yapılır. Ana yakıt yönetimi de diyebileceğimiz LFT, anlık yakıt tüketimi olan SFT değerlerine göre devamlı modifiye edilir. Ancak bu LFT değerleri aniden ve hızlı olarak değişmez ve aracın kontağı kapatıldığında silinmez. Araç her defasında aracın belleğine kaydedilmiş bu ortalama yakıt tüketimi değerlerine göre aracı çalıştırmaya programlanmıştır.

İşte ince ayarı iyi yapılmamış LPG’ li araçlarda sıkıntı burada başlamaktadır.

Anlık yakıt düzeltme motor sıcakken gayet iyi algılanıp araç LPG’ de çok rahat ve sıkıntısız çalışmaktadır. Ancak fakir karışım nedeniyle anlık yakıt tüketimi devamlı ortalamayı düşürmekte ve LFT eksiye doğru gitmekte ve bu değerler ECU’ nun belleğine kayıt edilmektedir.

Motor soğukken ECU aracı belleğinde kayıtlı LFT- ortalama yakıt parametrelerine göre motoru çalıştırmak istemekte fakat motor fakir karışım nedeniyle zor çalışmaktadır. Yaptığımız denemelerde ilk çalıştırmada zorlanan aracın emme manifoltuna bir miktar benzin enjekte ettiğimizde aracın hemen düzgün bir şekilde çalıştığını gördük.

Sebebi LPG ile ince ayarların hassas bir şekilde yapılmamasından kaynaklanmaktadır.

Benzin haritasını ilk haline getirmeden LPG programını yeniden yapmak çözüm olmamaktadır.

2 türlü çözüm vardır.

A- Araç Ortalama yakıt parametreleri düzelinceye kadar benzinle çalıştırılacaktır. Araçtaki benzin ECU’ su yazılımına bağlı olarak bu süre 1 veya 2 gündür. Aracın soğukken ilk çalıştırması düzelince LPG servisine gidilecek ve LPG sıfırdan programlanıp aracın rölanti ve yol ince ayarları dikkatlice yapılacaktır.

B- Aracın servisine gidilerek benzin ECU’ sundaki yakıt parametreleri silinip ECU güncellenecek ve soğuk motorda ilk çalıştırmanın düzeldiği görülünce LPG servisine gidilip LPG programı sıfırdan yapılacaktır.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Tem 2011 01:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ara 2010 18:17
Mesajlar: 47
İsim: Mehmet ARSLAN
Araç: Carisma1.6 Avance
Kan grubu: ARh+
iyi geceler arkadaşlar :MCT:

Umera ustamın ve bulduğum şu yazıdaki arkadaşın tavsiyesiyle motorun hiçbir yerini elletmeden sorunu çözdüm.Yaklaşık 250 km aracı benzinde kullandım.bundan sonra aracı gaza almadan lpg ayarına götürdüm.o kadar resetlmeişim ki ecuyu araba tüpe dahi geçmedi :) Soğuk motorda oluyor diyince arabayı bırak sabah bakalım dediler.Yok dedim biraz bekleyelim soğuyunca ayar yap, dedim.yaklaşık 1,5 saat bekledim kontagı çevirdim malum sorun tekrarladı araç çok soğumadığından sabah çalıştırma kadar sarsmadı ama tüpe geçtiği anda rolantinin düştüğünü gördüm.Usta çok ayarları değiştirmeden ince bir ayar yaptı.Tüple benzin rolantisini eşitledi.3 gün oldu rolanti dengesizliğinden eser kalmadı.Yardımı dokunan herkese teşekkürler,aynı sorunu yaşayan kişilere ışık olur umarım. :kart:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Tem 2011 08:14 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
cetinlermitsubishi yazdı:
selamlr tamam ama bu sadece etv lıolan ynı 1.8 gdı motorlarda uyumludur


Söylenenler 1.6'lar içinde geçerlidir.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Tem 2011 23:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Şub 2011 22:22
Mesajlar: 42
Şehir: ordu
İsim: yunus
Araç: karizma glx
Meslek: serbest
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 29
artık arabaların yaşı kemale erdi.ufak tefek arızalar vermeye başlayacak.bizde halletmek için ugrasacagız


En son tunalar52 tarafından 21 Eyl 2011 10:21 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Tem 2011 17:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ara 2010 18:17
Mesajlar: 47
İsim: Mehmet ARSLAN
Araç: Carisma1.6 Avance
Kan grubu: ARh+
tunalar52 yazdı:
slm.bendede sanki rölanti sorunu var.normalde fazla fark etmiyorum ama bu yaz aylarında klimayı acınca ışıklarda durdugum zaman stop ediyor.bende bir programlamayı denesem diye düşünüyorum cesaret edemiyorum.sanki başka bir sorun çıkaracagım gibi düşünüyorum.ama yarın deneyecegim. ne olursa olsun.yapacagım iş - kutup başını söküp 10 dk bekleyip tekrar takıp bütün elektrik aksamını çalıştıracagım. yanlışım varsa düzeltin lütfen.

Hicbir sorun olmaz arkadasim,bende ilk defa yapmistim.Sadece cam dugmeleriyle sorun yasadim oda kendiliginden duzeldi.yol bilgisayarindaki sicaklik olcerde ilk calistirmada sifiri gosteriyor.Sonradan oda normali gosteriyor.Kolay gelsin,Araci bir sure 200 km civari benzinde kullan bence daha sonradan hem rolanti programlama hemde lpg ayari yap.Basarilar. :MCT:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Tem 2011 22:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Eyl 2010 18:19
Mesajlar: 166
İsim: hilmi
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Kan grubu: BRh+
Yaş: 41
tunalar52 aracı benzinde çalıştırdığınızda aynı sorun yoksa ki bende aynı şekilde benzinde normal ,lpg de anormal çalışıyordu lpg servisinde program yüklendi sorun çözüldü.sizde de önce benzinde çalıştırıp deneyip lpg ye aldığınızda klima devreye girdiğinde stop etmeler başlıyorsa lpg servisi sorununuza çözüm olabilir..kendi aracıma defalarca rölanti ayarı yaptım işe yaramadı. lpg program yüklemesiyle sorun çözüldü..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Tem 2011 12:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Şub 2011 22:22
Mesajlar: 42
Şehir: ordu
İsim: yunus
Araç: karizma glx
Meslek: serbest
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 29
enjektörleri ve bogaz kelebegini temizletince sorun halloldu


En son tunalar52 tarafından 21 Eyl 2011 10:30 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Ağu 2011 23:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Ağu 2011 23:04
Mesajlar: 2
İsim: ali
Araç: mitsubishi carisma 1,6 avance
Meslek: serbest
Yaş: 30
tunalar52 yazdı:
alaybeyi yazdı:
tunalar52 aracı benzinde çalıştırdığınızda aynı sorun yoksa ki bende aynı şekilde benzinde normal ,lpg de anormal çalışıyordu lpg servisinde program yüklendi sorun çözüldü.sizde de önce benzinde çalıştırıp deneyip lpg ye aldığınızda klima devreye girdiğinde stop etmeler başlıyorsa lpg servisi sorununuza çözüm olabilir..kendi aracıma defalarca rölanti ayarı yaptım işe yaramadı. lpg program yüklemesiyle sorun çözüldü..

slm.program yaptım ama sonuç aynı.rölanti düzelmedi.benzinde çalışırken ilk etapata düzgün ama sonradan düşüyor.birde bogaz kelebegini temizletecegim..olmadı böyle devam artık[/quote

ben aracımı geçen hafta aldım. ilk aldığımda fark etmemiştim ama daha sonra araba stop etmeye başladı. araba benzinde sorun yok fakat lpg'ye geçtiğinde klimayı açınca kırmızı ışıkda durduğum zamanlarda stop ediyordu. lpgye geçince rolantisi çok düşüyordu. motor ustasına götürdüm , boğaz kelebeğini temizledi ama gerçekten çok kirliydi . resmen çamurlaşmış haldeydi. yakıt kullanımının da çok fazla olduğunu söyledim bujileri değiştirdi ve motor ayarı yaptı. motor arıza ışığıda yaptığı ayardan sonra söndü. iki gün oldu hiç stop ettiğini görmedim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 228 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 15 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye