Zaman: 27 Nis 2024 08:31

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 91 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 03 Tem 2013 11:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Ara 2011 13:13
Mesajlar: 131
İsim: ayberk
Araç: mitsubishi carizma
Meslek: diğer
Yaş: 30
MİTSUBİSHİ CARİSMA DÜŞÜK HIZLARDA PANİK FREN YAPILDIĞINDA ABS NİN ERKEN DEVREYE GİRMESİ SONUCU DURMUUUUUUUUUUUYOOOOOOOOOOOOOOR. :kır:

bilindiği gibi carismaların artık kronik bir sorunu olduğuna inandığım düşük hızlarda abs nin erken devreye girmesi sonucu durması imkansızlaşan ve önünüzdeki arabaya çarpmanızla sonuçlanan yaptığım 2. kaza sonucu ÇÖZÜM arayışlarım devam ediyor.
1. ilk olarak şehir içinde abs yi devre dışı bırakacağım
2. olarak performans disk ve fren balataları arayacağım.
3. mitsubishi temsayada mail attım (değer verip) çözüm üreteceklermi acaba ?
4.?


http://www.otosupermarket.com/MITSUBISH ... -2839.html

http://www.ebay.de/itm/Sport-Bremsschei ... 5d3dbec06c


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Tem 2013 11:53 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
ayberk350 yazdı:
MİTSUBİSHİ CARİSMA DÜŞÜK HIZLARDA PANİK FREN YAPILDIĞINDA ABS NİN ERKEN DEVREYE GİRMESİ SONUCU DURMUUUUUUUUUUUYOOOOOOOOOOOOOOR. :kır:

bilindiği gibi carismaların artık kronik bir sorunu olduğuna inandığım düşük hızlarda abs nin erken devreye girmesi sonucu durması imkansızlaşan ve önünüzdeki arabaya çarpmanızla sonuçlanan yaptığım 2. kaza sonucu ÇÖZÜM arayışlarım devam ediyor.
1. ilk olarak şehir içinde abs yi devre dışı bırakacağım
2. olarak performans disk ve fren balataları arayacağım.
3. mitsubishi temsayada mail attım (değer verip) çözüm üreteceklermi acaba ?
4.?


http://www.otosupermarket.com/MITSUBISH ... -2839.html

http://www.ebay.de/itm/Sport-Bremsschei ... 5d3dbec06c

Lastiklerinizi değiştirmeyi düşündünüz mü?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Tem 2013 13:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Ara 2011 13:13
Mesajlar: 131
İsim: ayberk
Araç: mitsubishi carizma
Meslek: diğer
Yaş: 30
lastikler yeni sayılır yokohama performans lastiği dişleri oldukca iyi ama tavsiye edeceğiniz bir lastik varsa belirtebilirsiniz. araç süratli iken durmasında sorun yaşamıyorum. sorun şehir içinde trafikte 20-30 km hız ile seyrederiken panik fren yaptığımda abs nin erken devreye girmesi neticesi fren mesafesi uzuyor ve öndeki arabaya çarpıyor. bugün fren balatalarını aldım trw marka orjinali imiş 80 ytl fren hidroliğinide değiştireceğiz elimiz değmişken. eskiside trw idi zaten
şunu biliyorumki birçok carisma sahibi günlük defalarca kaza atlatıyordur.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Tem 2013 13:34 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Siz daha durumu yeni tecrübe ettiniz, ben sizin bu durumu çok önceleri yaşadım. Forumda arama yaptırabilirseniz bu konu hakkında araştırmalarımı bulabilirsiniz.

Disk, balata, hidrolik, kampana vs... akla ne geldiyse değiştirdim, kimini iki defa değiştirdim. Sonuçta sadece biraz iyileşme sağlayabildim. Size kesin ve net çözüm önerim ABS' yi devre bışı bırakmak olur. Şehirlerarası yola çıkarken tekrar devreye alırsınız.

Lastik için Continental lastik mesafenizi çok kısaltır. AB etiketi frenaj mesafesi A olan herhangi başka bir lastik de olabilir, kumho fiyat / performans olarak tavsiye edebilirim.

Carismanın 1.8 GDI' si hariç düşük hızda durmaz. Aynı araca iki defa bile çarpabilirsiniz. Özellikle hiç durmayan seri yeni kasanın geçiş kasası (14' jant, arka frenler kampana).


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Tem 2013 13:36 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
DH' deki konu başlığıma da göz atabilirsiniz.
http://forum.donanimhaber.com/m_35304884/tm.htm


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Tem 2013 13:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 May 2012 15:22
Mesajlar: 651
Şehir: Kocaeli
İsim: Mustafa
Araç: 2011 Lancer 1.6 İnvite
Meslek: Bilgi İşlem
Yaş: 29
okuduklarıma göre sorun abs deki bilgisayarın doğru işlem yapamaması.belki güncelleme ile bile çözülebilir.ama nerde o servisler

_________________
Aracımdaki uygulamaları bu blog üzerinde topladım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Tem 2013 13:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Ara 2011 13:13
Mesajlar: 131
İsim: ayberk
Araç: mitsubishi carizma
Meslek: diğer
Yaş: 30
işin garip tarafı arabam 1.8 gdi 2000 model bence 1.8 gdi de olsa fark olduğunu sanmıyorum. geçiş kasası dedikleri sanırım 14 ' ve arka frenler kampana bu benim ikinci kazam. göz göre göre kaza yapıyoruz. temsa mitsubishi ye mail attım beni servise yönlendirmeyin dedim.ama yardımcı olacaklarını sanmıyorum. bir polen filtresinin yerini bulamayan servisin bu soruna çözüm üreteceğini sanmıyorum. . bunun kronik bir sorun olduğunu kabul etmeyeceklerdir.
abs yi bu kutudan iptal edebilirmiyiz acaba

http://www.otoparcabul.com/urun/837a102 ... 5364e5c54c


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Tem 2013 13:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Ara 2011 13:13
Mesajlar: 131
İsim: ayberk
Araç: mitsubishi carizma
Meslek: diğer
Yaş: 30
mustafa_a yazdı:
okuduklarıma göre sorun abs deki bilgisayarın doğru işlem yapamaması.belki güncelleme ile bile çözülebilir.ama nerde o servisler

öyle bir servis olursa haberimiz olsun uzakta olsa yolumuz düşer belki
yabancı forum sitelerini takip edeceğim özellikle rusların carisma forum sitesine bir ara bakayım. bu sorunu çözen oldumu acaba?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Tem 2013 15:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Ara 2011 13:13
Mesajlar: 131
İsim: ayberk
Araç: mitsubishi carizma
Meslek: diğer
Yaş: 30
bugün temsadan şikayetime binaen aradılar konu ile ilgili telefondaki beyefendi nazik bir şekilde ilgilendi ama yetkili birimlerimizce yapılan incelemede carisma arabaların böyle bir sorunla karşılaşılmamıştır. daha önceden böyle bir kronik sorun yaşanmamıştır diye. servisimize gitmek istemez isenizde bosh car veya diğer servislere gitmenizi öneririz dediler.
bende isterseniz bakın forum sitelerini incelerseniz bu arabanın 20-30 km hız ile gider iken panik frende abs nin gereğinden daha çabuk devreye girerek frenlerin tutmasını geciktirdiğini anlattım şikayetimi tekrar değerlendirip geri döneceklerini belirttiler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Tem 2013 17:06 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
ayberk350 yazdı:
işin garip tarafı arabam 1.8 gdi 2000 model bence 1.8 gdi de olsa fark olduğunu sanmıyorum. geçiş kasası dedikleri sanırım 14 ' ve arka frenler kampana bu benim ikinci kazam. göz göre göre kaza yapıyoruz. temsa mitsubishi ye mail attım beni servise yönlendirmeyin dedim.ama yardımcı olacaklarını sanmıyorum. bir polen filtresinin yerini bulamayan servisin bu soruna çözüm üreteceğini sanmıyorum. . bunun kronik bir sorun olduğunu kabul etmeyeceklerdir.
abs yi bu kutudan iptal edebilirmiyiz acaba

http://www.otoparcabul.com/urun/837a102 ... 5364e5c54c

Aracınız eski kasa GDI ise, sizin araçta problem var. Eğer yeni kasa ise, ona yorum yapamayacağım.

Eski kasa GDI' yi bir yıl kullandım. Frenlerin yeni kasa 1.6' lara hiç mi hiç benzemiyordu. Gayet sakin durabiliyordu.

Yeni kasa 1.6 Avance' yi de bir yıl kullandım, sorunu bu araçta yaşamıştım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Tem 2013 18:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
heleki tümsek felan denk gelirse yürüyor gidiyor araba ama uzun süre kullanınca alışıyorsunuz.Özellikle takip mesafesini biraz daha uzatın derim.Benim araçta trw disk trw balata var.Bir öneride ben sunayım çok sıkı yapmamak kaydı ile el freni ayarını biraz sıkın ama fazla yapmayın yoksa ilk arkalar fren yapıyor ve dengesizleşiyor.Benim el freni ayarını kendim ayarladım 10 numara oldu fren gözle görünür şekilde değiştiğini söyleyebilirim.Ankaradaysanız yardımcı olurum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Tem 2013 18:36 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
blackberry06 yazdı:
heleki tümsek felan denk gelirse yürüyor gidiyor araba ama uzun süre kullanınca alışıyorsunuz.Özellikle takip mesafesini biraz daha uzatın derim.Benim araçta trw disk trw balata var.Bir öneride ben sunayım çok sıkı yapmamak kaydı ile el freni ayarını biraz sıkın ama fazla yapmayın yoksa ilk arkalar fren yapıyor ve dengesizleşiyor.Benim el freni ayarını kendim ayarladım 10 numara oldu fren gözle görünür şekilde değiştiğini söyleyebilirim.Ankaradaysanız yardımcı olurum.

Carismanın diğer bir kronik problemi de bu aslında, kampanalar çok çabuk gevşiyor. Bunu el freni yüksekliğinden de anlayabilirsiniz. Sizin çözümü de vaktiyle sık sık uygulamıştım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Tem 2013 20:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:56
Mesajlar: 490
Şehir: Adapazarı - Karabük
İsim: Gökberk
Araç: Proton Wira - Mitsubishi ASX
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: AB+
Yaş: 24
Performans disk ve balata yüksek sıcaklıklarda çalışsın, şişmesin diye üretilir.
Delikli (Drilled) çatlama riski daha yüksek fakat daha çabuk soğur (Bu sizin işinize yaramaz)
Oyuklu (Slotted) oyukları sayesinde daha fazla sürtünme, tabiri caizse balataları doğrar.
Siz disk çapını, tutunan yüzeyi genişletmelisiniz.Kaliper değiştireceksiniz.Tabi bu iş de pahalıya patlar.
Bir musibet bin nasihattan iyidir deyip abs sigortasını çıkartın. Gezin. Umarım başınıza daha kötüsü gelmez.

http://www.uzmantv.com/abs-nedir


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2013 09:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Ara 2011 13:13
Mesajlar: 131
İsim: ayberk
Araç: mitsubishi carizma
Meslek: diğer
Yaş: 30
Fren borulari -
Bildigimiz standart fren borulari kaucukdan yapilmistir, vede fren esnasinda fren borularinin icindeki basinc kaucuktan yapilmis olan borularin esnemesine yol acar. Borulardaki bu esneme fren anindaki tepkiyi azaltir, vede fren hissini olumsuz yonde etkiler. Frenlerin sungerimsi gibi bir hissi olur. Bu yuzden fren tepkisini arttirmak, vede fren hissini iyilestirmek icin, paslanmaz celik orgulu fren borulari kullanilir. Bu borularin ozelligi ise, kaucuk maddenin etrafine paslanmaz celik orulmesidir. Buda borulardaki esnemeyi azaltir, vede esneme azaldigindan dolayida frenin tepkisi olumlu yonde iyilesir, vede frenleriniz daha hisli olur. Fren sisteminizde yapacaginiz bu degisiklik ucuz olmakla, bence frenlerinize yaptiginiz en onemli modifiyelerden biri olacaktir.

Fren Balatalari -
Fren balatalarinin duzgun secilmesi cok onemlidir. Bir cok degisik formul den vede madde den yapilan fren balatalari vardir. Dogru fren balatasini secmek yuksek performansli fren sistemleri icin cok onemlidir. Dogru fren balatasini secmek herkezin kendi kullandigi stile gore degisir. Fren balatasinin maddesine gore, karakteristikleri degisir. Sokakta kullanilcan fren balatalarinin sogukkende iyi tutmalari cok onemlidir. Dedigim gibi bir cok maddeden yapilan fren balatalari bulunmaktadir, vede dogru balatayi secmek surucuye kalmis bir ishtir. Fren maddesi secerken ilk fren esnasindaki surtunme (bite), averaj surtunme (average friction) verilerine dikkat etmek cok onemlidir.
- Kaliper -
Fren kaliperlerinin buyuklugu degil, kaliper pistonunun fren balatasi ile olan toplam temas alani onemlidir. Bu toplam temas alani kaliperin kuvvetini belirler. Normal standart fren kaliperleri tek pistonludur, buda fren balatalarinin sadece ortasindan fren diskine itilmesi demektir, bu yuzden fren balatasinin esit olarak asinmamasina yol acar. Budur, buda fren balatalarinin sadece ortasindan fren diskine itilmesi demektir, bu yuzden fren balatasinin esit olarak asinmamasina yol acar. Bunin disinda fren balatasinin sadece bir noktasindan baski uygulandigi icinde tam verim alinmaz. 2-4-6-8... pistonlu kaliperler bir cok firma tarafindan uretilmistir. Birden fazla pistonun olmasi, fren balatasinin birden fazla noktasindan basinc uygulanmasi demektir, birden fazla noktadan basinc uygulanamsida fren balatasinin esit asinmasi, daha fazla alanin temas etmesi, vede arabanin daha iyi bir sekilde durmasi demektir.

Cross-Drilled (delikli) frenlerin olumsuz yani, diski deldikleri icin diskin toplan alani azaldigi icin, diskin kendi bunyesinde tutabilcegi isi miktarida azalmaktadir, bunun disinda fren balatasinin disk ile temas ettigi yuzey azalmaktadir. Cross-Drilled diskler belli bir sure kullanildiktan sonra, catlama yaparlar, vede bu her turlu cross-drilled fren icin gecerlidir. Brabus un urettigi yuksek kaliteli cross-drilled disklerin bile catlama yaptigin gormus oldugumdan, hic kimseye tavsiye etmedigim bir disk cesididir.
slotted (oyuklu) frenler performans a yatkin en iyi frendir. Cross-drilled deki gibi delik acilmadigindan, fren diskinin alani daha fazladir, vede kanal gibi acilan oyuklar fren esnasinda balatanin cikarmis oldugu gazlari en verimli sekilde ortadan kaybolmasini saglar, vede bu sekilde fren mesafesini olumlu yonde etkiler. Slotted disklerin tek olumsuz yani ise, fren balatalarini bildigimiz klasik sekilde olan disklerden daha hizli asindirmasidir, ama cross-drilled diskler gibi catlama sorunu yoktur. Ortalama fren balatasinin omru 10% azalir, yani normalde 40,000km de bir balatanizi bitiriyorsaniz, 36,000km ye duser bu rakam.


http://www.arabasikayet.com/Fren-Diski-Ayna


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2013 10:40 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
teşekkürler. fren gibi önemli meselede %10 (4bin km) erken yıpranma hiç bişey değil. hele yaarım metre yüzünden 500TL masrafın açıldığını şekil A da gördükten sonra

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2013 14:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Ara 2011 13:13
Mesajlar: 131
İsim: ayberk
Araç: mitsubishi carizma
Meslek: diğer
Yaş: 30
http://www.otosupermarket.com/MITSUBISH ... -2839.html


bu fiyata değermi acaba faydası olurmu 227 tl


http://www.otoparcasepeti.com/?urun-974 ... -2004.html


havalı yazıyor ama değermi bilmiyorum.faydası olurmu acaba


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2013 15:23 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
akerimoglu yazdı:
ayberk350 yazdı:
işin garip tarafı arabam 1.8 gdi 2000 model bence 1.8 gdi de olsa fark olduğunu sanmıyorum. geçiş kasası dedikleri sanırım 14 ' ve arka frenler kampana bu benim ikinci kazam. göz göre göre kaza yapıyoruz. temsa mitsubishi ye mail attım beni servise yönlendirmeyin dedim.ama yardımcı olacaklarını sanmıyorum. bir polen filtresinin yerini bulamayan servisin bu soruna çözüm üreteceğini sanmıyorum. . bunun kronik bir sorun olduğunu kabul etmeyeceklerdir.
abs yi bu kutudan iptal edebilirmiyiz acaba

http://www.otoparcabul.com/urun/837a102 ... 5364e5c54c

Aracınız eski kasa GDI ise, sizin araçta problem var. Eğer yeni kasa ise, ona yorum yapamayacağım.

Eski kasa GDI' yi bir yıl kullandım. Frenlerin yeni kasa 1.6' lara hiç mi hiç benzemiyordu. Gayet sakin durabiliyordu.

Yeni kasa 1.6 Avance' yi de bir yıl kullandım, sorunu bu araçta yaşamıştım.

Bu mesajıma yorum yapmamışsınız?

Carisma Fren konusunda DH' deki başlığımın da linkini vermiştim. Bu bilgiler ışığında hareket ederseniz boşuna para harcamazsınız. Değilse zaman ve para kaybedeceksiniz. Carismanın freni genel manada sorunludur. Bu yalnızca benim tecrübem değil, oto test makalelerinde de vurgu yapılan bir konudur. Buyrun,

http://www.otohaber.com.tr/IkinciEl/200 ... hi_carisma

http://www.arabam.com/Test/Mitsubishi-C ... /Detay-167


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2013 16:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Ara 2011 13:13
Mesajlar: 131
İsim: ayberk
Araç: mitsubishi carizma
Meslek: diğer
Yaş: 30
mesajınızı gördüm teşekkür ederim. araba 2000 model hb eski kasa 1.8 gdi 14 'jant dediğiniz gibi sigorta kutusu içerisinde üst taraftan 3. sırada 50 amperlik jx19 diye kırmızı bir sigorta çıkarttım yeşil kutudaki şemaya bakarak abs sigortasını çıkarttım şimdi abs hiç devreye girmiyor. şehir içinde kesinlikle carismalar da abs devreden çıkartılması gerekli diye düşünüyorum. şimdi gösterge ışığında abs ışığı yanıyor ama alıştım ben o ışığa çok süratli değilsem kayma bile yapmıyor çok kısa mesafede aracı durdurabiliyorum. ama ilk disk değişiminde kesinlikle oluklu disklerden alacağım inşaallah yinede bu mitsubishi global'e mail atacağım. diğer ülkelerdede bu sorunla kesinlikle karşılaşıldığına inanıyorum muhtemelen kronik bir arıza diye belki tarihe geçti ve arabaları servise çağırmışlardır diye düşünüyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2013 17:36 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
ayberk350 yazdı:
mesajınızı gördüm teşekkür ederim. araba 2000 model hb eski kasa 1.8 gdi 14 'jant dediğiniz gibi sigorta kutusu içerisinde üst taraftan 3. sırada 50 amperlik jx19 diye kırmızı bir sigorta çıkarttım yeşil kutudaki şemaya bakarak abs sigortasını çıkarttım şimdi abs hiç devreye girmiyor. şehir içinde kesinlikle carismalar da abs devreden çıkartılması gerekli diye düşünüyorum. şimdi gösterge ışığında abs ışığı yanıyor ama alıştım ben o ışığa çok süratli değilsem kayma bile yapmıyor çok kısa mesafede aracı durdurabiliyorum. ama ilk disk değişiminde kesinlikle oluklu disklerden alacağım inşaallah yinede bu mitsubishi global'e mail atacağım. diğer ülkelerdede bu sorunla kesinlikle karşılaşıldığına inanıyorum muhtemelen kronik bir arıza diye belki tarihe geçti ve arabaları servise çağırmışlardır diye düşünüyorum.

Oluklu diske hiç para kaptırmayın. Halihazırda frenden memnun değilseniz lastiklerinizi Continental ile değiştirin, bu haliyle çok memnun kalacağınızdan ben eminim ;)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2013 17:37 
Çevrimdışı

Kayıt: 27 Nis 2011 17:07
Mesajlar: 35
İsim: Tolga
Araç: Carisma 1999
Meslek: mali müşavir
Yaş: 25
Bu carismayı satarsam tek sebebi frenleridir bende çok sıkıntı yaşıyorum. Ayberk bu arada göstergede yanan ABS lambası seni rahatsız ediyorsa söyleyeceğim basit bi yöntem ile yanmamasını sağlayabilirsin ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 91 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 87 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye