Zaman: 27 Nis 2024 12:33

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 46 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2010 12:10 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
carismamm yazdı:
arkadaşlar gerçekten parçaları çok pahalı 2003 model 1,6 comfort aldık bi iki gün önce şöför tarafı dörtlü cam otomatiği 200 lira tabi şahin dil bu olcak okadar ama bide her yerde istenilen parça bulunmuyo aksarayı kapı kapı dolaşmak gerek

Kendimizi tanıtalım başlığında kendinizi tanıtınız.
İlave olarak, 200 liraya bulduysanız, kaçırmayın derim. Makyajlı kasaların cam düğmesi bulunmuyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Eyl 2010 00:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
bırakında cam düğmeleride bozulsun kırılsın artık...cam düğmelerinide kırılmicak şekilde yapsalar arabada bozulup değişicek parça kalmicak...el insaf yani...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Eyl 2010 10:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Eyl 2010 08:39
Mesajlar: 4
Kan grubu: ab+
arkadaslar bende aranıza yeni katıldım.99 madel 1.6 glx ile aynı olaylar benim aractada vardı parcacıdan 4 lu cam kaldırma anahtarnı degiştirdim 100 tl idi ondan cıkan parcaları da diger arızalı olan tekli olanları degiştirdik elektrikci ile birde rolenti sorunu oldu servise goturdum kelbek temizlenecek dediler tamam dedim actılar acarken de kelebegin ordaki kagıt contayı yırttılar daha sonra klingrikten conta kestiler ve aracı topladılar daha sonra aracı calıstırıp gaza bastıgımda arac bir gitmeye bir durmaya calısıyor ustaları o gun bulamadık ertesi gun tekrar servise gittim servisin patronu olan usta ile arcı denedik ada olayı gordu aracı aracı bilgisayara bagladı iki üç tane hatayı rastladı resetledi hataları ve tekrar denedik olay devam ediyordu.tekrar dun yapılan işi actırdı ve konan contayı cıkartıp attı ve sıvı conta surup kapattı .ondan sonra hersey duzeldı.oksijen sensorunun buyuk ihtimal conta duzgun oyuntuları kesilmedigi icin bır yakıtı okuyup bir okuyamadıgı icin arac hem gucten hemde kesintili zıplayarak girmeye başlamıştı.hava mazgalları benim ve bircok aracta kırık tamir ettik ama birde lpg taktırdım en son olarak lovato sıralı ama arac lpg de 190 200 kurus yakıyor daha oncede karburatorlu nissan sunny kullandım bastırmaca 8-9 litre yakıyordu bu rac enjeksiyonlu olmasına ragmen dah fazla yakıyor onu anlmadım hava yag filtelerini yeni degiştirdim yag degişiminde ama plastik aksamı daha onceki 98 honda civic arcım gibi kaliteli degil bu gercek ama yoltutuşu falan gayet iyi azda performanslı kullanırım lpg ile 195 gordum belki daha da giderdi kısa mesafede ama yinede bu paraya alınabilecek en iyi arac bence


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Eyl 2010 01:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Ağu 2010 23:58
Mesajlar: 10
İsim: erdem
Araç: lancer1.6 plus2005
Meslek: öğretmen
Kan grubu: arh+
arkadaşlar 2001 model 1.6 confort carisma aldım almadan bu siteden bir çok şey okumuş korkmuştum..
Lakin bilende bilmeyende atıyor.
trabzonda mitsubishi servisi bir çok servisten daha iyi .
Bu benim kaçıncı arabam bilmiyorum lakin sağlam ve güzel araçmış carisma.
160000 bakımı yaptırdım diğer avrupa arabalardan farklı fiyat çıkmadı.. hatta ucuz bile...
sonuçta 7-13 yaşındaki araçlardan bahsediyoruz. ne bekliyorsunuz anlamadım.
14000tl gibi paraya aldığım bu arabayı bir çok arabaya değişmem.
alım satım da yapan biri olarak söylüyorum. 2001 modelde bir çok arabadan daha kaliteli ve parçasıda ucuz.
hava akış metre olan her arabada problem yaşanır yaşadımda
mesela 3 önceki arabamın bujilerinin teki 70tl idi (başka bir japon )oysa carismada 4 tanesi 23.5tl
neyse araştırmadan binmeden kullanmadan atan arkadaşlara lafım : gidin yerli araba alın.
Lütfen diğer arabaları kötülemeyin


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Eyl 2010 01:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 May 2010 14:01
Mesajlar: 760
Şehir: Tekirdağ
İsim: Seyhan
Araç: Colt 1.5 instyle AMT
Meslek: Elektronik Teknikeri
Kan grubu: 0rh-
Yaş: 33
erdemhoca61 yazdı:
arkadaşlar 2001 model 1.6 confort carisma aldım almadan bu siteden bir çok şey okumuş korkmuştum..
Lakin bilende bilmeyende atıyor.
trabzonda mitsubishi servisi bir çok servisten daha iyi .
Bu benim kaçıncı arabam bilmiyorum lakin sağlam ve güzel araçmış carisma.
160000 bakımı yaptırdım diğer avrupa arabalardan farklı fiyat çıkmadı.. hatta ucuz bile...
sonuçta 7-13 yaşındaki araçlardan bahsediyoruz. ne bekliyorsunuz anlamadım.
14000tl gibi paraya aldığım bu arabayı bir çok arabaya değişmem.
alım satım da yapan biri olarak söylüyorum. 2001 modelde bir çok arabadan daha kaliteli ve parçasıda ucuz.
hava akış metre olan her arabada problem yaşanır yaşadımda
mesela 3 önceki arabamın bujilerinin teki 70tl idi (başka bir japon )oysa carismada 4 tanesi 23.5tl
neyse araştırmadan binmeden kullanmadan atan arkadaşlara lafım : gidin yerli araba alın.
Lütfen diğer arabaları kötülemeyin

:good:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Eyl 2010 23:19 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Kuşku ile yaklaşan arkadaşlara örnek olması açısından yazıyorum.
Carisma nın "C" sini bilmeyen bir arkadaşıma 200000 km de 2001 model 1.6 Avance aldım.(11300Lira)
Her şeyine kefilim dedim. Aracın değişeni yok sağ taraf boyalı. Döşemelerini ve kapı kollarını söylememe gerek yok.

Şu anda araç 224000 km de. Arkadaşım hem biniyor hemde dua ediyor. Söylediği söz ise şu: borcum bitince 2004-05 model temiz bir tane alıp bineceğim.

Masraflarımızı carisma sahipleri buraya... başlığında paylaşmıştım bir daha yazayım.
Aldıktan sonra :
Krank ve axantirik keçelerini değiştirdik. 60 lira
Geçen gün kışlık bakımını yapmak için malzemeleri aldık.
4 adet buji: 15 lira
hava filtresi:10
yağ filtresi : 5
yağ(castrol 10/40) : 50

Külbüratör kapak contası (orj) 62 lira

Bunun dışında bir kuruş masraf etmeden biniyor arkadaşım.
Temizini aldıktan sonra asla sorun çıkarmayacak bir araç.
Arabaya binen bu araç 200000'i devirmiş olamaz diyor. O kadar atak,canlı bir araç.

Araçları ustaların bilmediği iddiası doğru hemde çok doğru. Arkadaşın değindiği sensörleri test etme imkanı varken bilmediklerinden çerez gibi parça satmaya çalışıyorlar. Bari ucuz olsa.
Usta konusunda kimseye minnetim olmadığından bende ilerde binmeyi düşünüyorum.

Temsa her haliyle Mitsubishi almayın, gelin Toyota alın bundan daha çok kar ediyorum diyordu.

Mitsubishi'lerde subab ayarı meselesine gelince: Edit: Gdi ler de subab ayarı yok doğru. Fakat Gdi olmayan ve eski araçların tamamında subab ayarı manuel yapılıyor gözden kaçırmayalım bu noktayı.Yeni araçları bilmiyorum.
Saygılarımla

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


En son umera tarafından 28 Eyl 2010 14:33 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Eyl 2010 21:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Eyl 2010 21:44
Mesajlar: 14
İsim: Ömer
brkyildiz yazdı:
birde isterseniz artılarını yazalım forumdaki arkadaşlar 200000 olupta motora anahtar vurulmayan carisma gördüklerini yazıyolar yüksek süratteki sürüş güvenliği yol tutuşu kasanın ağırlığına ve motor gücüne karşın yakıttaki cimriliği şu an bazı sıfır araçlarda bile olmayan konforu ve özellikleri yüksek sürati

aslında yanlış bir takıntımız var: günümüzde üretilen hangi markanın motoru (1-2 marka hariç) 200 bini göremez.rizede 200 binde ticari taksi dacia var, trabzonda 250 binde tdi oktavia taksi gördüm.200 bin çok az bir km bana göre. hele de japonsa. biz motor sağlamlığını takıntı yapıyoruz oysa servisler ve parçacılar motordan değil diğer çok bozulan parçalardan para kazanıyorlar. araba alırken bence marka/modelin kronik sıkıntılarını araştırmak lazım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Eyl 2010 23:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Eyl 2010 16:05
Mesajlar: 156
Şehir: Ankara
Araç: 2001 Carisma GDI Avance
Benim bildiğim Carizmalardaki tek kronik sorun cam düğmelerinin kırılmasıdır. Düğmeler kırıkken de çalışmaya devam ederler ama değiştirmek isterseniz şöför tarafını 150-200 TL'ye yolcu düğmelerinin tanesini 25-30 TL'ye değiştirebilirsiniz .


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Eyl 2010 13:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
kronik: düğmeler ve oksijen sensörü.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eyl 2010 23:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Eyl 2010 21:44
Mesajlar: 14
İsim: Ömer
batumda ucuza hatta çok ucuza bulunabiliyor. orada avrupadan gümrüksüz araç girişi ve satışı olduğundan batum tam bir hurdalık ve çıkma parça cennetine dönüşmüş durumda.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Eki 2010 21:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ağu 2010 21:18
Mesajlar: 52
İsim: Burak
Araç: Carisma 1.8 GDI
umera yazdı:
Kuşku ile yaklaşan arkadaşlara örnek olması açısından yazıyorum.
Carisma nın "C" sini bilmeyen bir arkadaşıma 200000 km de 2001 model 1.6 Avance aldım.(11300Lira)
Her şeyine kefilim dedim. Aracın değişeni yok sağ taraf boyalı. Döşemelerini ve kapı kollarını söylememe gerek yok.

Şu anda araç 224000 km de. Arkadaşım hem biniyor hemde dua ediyor. Söylediği söz ise şu: borcum bitince 2004-05 model temiz bir tane alıp bineceğim.

Masraflarımızı carisma sahipleri buraya... başlığında paylaşmıştım bir daha yazayım.
Aldıktan sonra :
Krank ve axantirik keçelerini değiştirdik. 60 lira
Geçen gün kışlık bakımını yapmak için malzemeleri aldık.
4 adet buji: 15 lira
hava filtresi:10
yağ filtresi : 5
yağ(castrol 10/40) : 50

Külbüratör kapak contası (orj) 62 lira

Bunun dışında bir kuruş masraf etmeden biniyor arkadaşım.
Temizini aldıktan sonra asla sorun çıkarmayacak bir araç.
Arabaya binen bu araç 200000'i devirmiş olamaz diyor. O kadar atak,canlı bir araç.

Araçları ustaların bilmediği iddiası doğru hemde çok doğru. Arkadaşın değindiği sensörleri test etme imkanı varken bilmediklerinden çerez gibi parça satmaya çalışıyorlar. Bari ucuz olsa.
Usta konusunda kimseye minnetim olmadığından bende ilerde binmeyi düşünüyorum.

Temsa her haliyle Mitsubishi almayın, gelin Toyota alın bundan daha çok kar ediyorum diyordu.

Mitsubishi'lerde subab ayarı meselesine gelince: Edit: Gdi ler de subab ayarı yok doğru. Fakat Gdi olmayan ve eski araçların tamamında subab ayarı manuel yapılıyor gözden kaçırmayalım bu noktayı.Yeni araçları bilmiyorum.
Saygılarımla


Aynen katiliyorum benimde arabam su an 258 binde aldigimda 254 bindeydi 3 ayda 4 bin km yaptim ve sunu kesin olarak soyleyebilirimki aracin motorunun kmsini gormese birisi kullansa imkansiz 258 binde olduguna inanmaz o kadar diri ve saat gibi bir arac. Japonlarin hepsi ayni bence biz eskiden corolla cok degistirdik 95 99 yillari arasinda onlarda cok sorunsuzdu. Ben 99 1.8 gdi mi otobanda da denedim ve cok rahat 220 gordum kesinlikle devirecegine eminim kadranini. Bunu merak ettigimden sirf bu hizi yapabilmek icin Danimarka´da kontrol olmayan bir otoban var üsenmeden bi gece oraya gittik denedik geldik :) Yani diyecegim odur ki bence japon arabalari herzaman alinir, ve ben Isvecte yasiyorum burda mitsubishi asiri fazla gdi ve galant olarak genelde yollarda cok fazla goruyorum. Mesela burada toyota nedense cok az ama Danimarkada toyota cok gorunuyor mitsu az demekki ulkelerdeki reklam falan stratejileri ile cok alakali veya ben boyle denk geliyorum bilmiyorum :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2010 18:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Eyl 2010 21:44
Mesajlar: 14
İsim: Ömer
japon arabaları konusunda arkadaşa katılıyorum.
bir hocamda 2000 model toyota var 105 bin km de. 10 senedir hiç bir ama hiç bir masraf yapmadı (lastik-akü vs tabii). geçenlerde de TÜV den sorunsuz geçti.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2010 19:24 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
akcagul yazdı:
umera yazdı:
Mitsubishi'lerde subab ayarı meselesine gelince: Edit: Gdi ler de subab ayarı yok doğru. Fakat Gdi olmayan ve eski araçların tamamında subab ayarı manuel yapılıyor gözden kaçırmayalım bu noktayı.Yeni araçları bilmiyorum.
Saygılarımla


Aynen katiliyorum benimde arabam su an 258 binde aldigimda 254 bindeydi 3 ayda 4 bin km yaptim ve sunu kesin olarak soyleyebilirimki aracin motorunun kmsini gormese birisi kullansa imkansiz 258 binde olduguna inanmaz o kadar diri ve saat gibi bir arac. Japonlarin hepsi ayni bence biz eskiden corolla cok degistirdik 95 99 yillari arasinda onlarda cok sorunsuzdu. Ben 99 1.8 gdi mi otobanda da denedim ve cok rahat 220 gordum kesinlikle devirecegine eminim kadranini. Bunu merak ettigimden sirf bu hizi yapabilmek icin Danimarka´da kontrol olmayan bir otoban var üsenmeden bi gece oraya gittik denedik geldik :) Yani diyecegim odur ki bence japon arabalari herzaman alinir, ve ben Isvecte yasiyorum burda mitsubishi asiri fazla gdi ve galant olarak genelde yollarda cok fazla goruyorum. Mesela burada toyota nedense cok az ama Danimarkada toyota cok gorunuyor mitsu az demekki ulkelerdeki reklam falan stratejileri ile cok alakali veya ben boyle denk geliyorum bilmiyorum :)



Arkadaşlar subab ayarı meselesinde bir hata yapmışım..
1.6 larda da subab iticileri hidrolik. Subab ayarı gerektirmiyor.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Nis 2014 23:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Tem 2013 22:28
Mesajlar: 66
İsim: mustafa
Araç: mitsubishi carisma 2000 glx
Meslek: bilgisayar
Kan grubu: a+
Yaş: 26
arkadaşlar yetkili servislere bağımlı kalmayın gidin muadil ürün satan parçacılardan alın parçaları yetkili servislere hortumlatmayın kendinizi..
ben arka stopların 2 adetini 330 tl ye aldım. (2000 model hatchack kasanın arka dış stop lambaları)
aynı parçaları yetkili servise sorum tam 992 tl!!!!
misal benzin filtresi dışarda 35 tl en fazla yetkili serviste 100 tl!
orjinal parça olsun istediği kadar aradaki kalite farkı, o kadar fiyat farkına denk gelmez asla!
ve ben 14 nisan 2014 te benzinde depoyu fuleme yöntemi ile yakıt sarfiyatını denedim: 100 km de 6.3 lt yakıt!
bu araçlar bir harika dostum!!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Nis 2014 11:07 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Arslan parçası:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-ilk-sahibinden...servis-bakimli...2001-carisma-1.8-gdi-elegance-160900440/detay

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Nis 2014 17:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
Çıkma parçaları yurt dışından almak daha mantıklı bana söyleseydin arka stopları 100 liraya çözerdik.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Nis 2014 18:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
yahu en son 25 Ekim 2010 da ileti yazılmış konuyu nasıl bulup hortlattınız tebrik ediyorum :D

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Nis 2014 09:00 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
arabalar hortlak, tekrarlayan mesajlara da gelen yasak, başka ne yapsak :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Eki 2015 12:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eki 2015 10:14
Mesajlar: 11
İsim: ERT DEM
Araç: Carisma 1.6 GLX 1999
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0RH-
Yaş: 26
Dayanamadım yazacağım...
Her gün niye bunu aldın diyenlerden bıktım.(Carisma 1.6 GLX 1999 Model)
Gidip 20 25 lira reno fiat serisine veren arkadaşlar gibi olup da at arabasına binmek isteyen binsin derim. Sanayide parça ucuz diye teneke yığınına binmek akıl karı mıdır acaba????

Geçenlerde arkadaşım hayırlı olsun yanlış yapmışsın dedi, kendisinde clio var.
Ben de niye dedim . Bak bende clio var 23 24 TL dedi.
Valla sen parayı düşünürsün ben canımı dedim kesip attım. Bir şey de diyemedi...

Zihniyet farklı arkadaşlar, millet Reno 12 ile kartalla vs alışmış tenekeye binmeye. 20 lirayı gidip fiata, renoya vs bayılıp da japon arabalarına işe yaramaz gözüyle bakanlara anlam vermekte güçlük çekiyorum. Tamam arabada arıza yaptığında belki canını yakacak bir bakım ister ama 1 kere ister arkadaş. Hergün araba mezarlığına gitmezsin.. Ama bunu kimse göremiyor. Boş verelim bilen binsin bilmeyen uçan tenekelere gitsin......


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2015 14:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Eki 2015 17:24
Mesajlar: 12
İsim: yakup
Araç: Lancer 2011
Meslek: Bankacı
Kan grubu: Arh+
Yaş: 32
2009 yılında aldığım carizma 2013 yılında pert olduğu için elimden çıktı aracı babam kullanıyordu ve emniyet kemeri takılı değildi. Babam o araçtan burnu bile kanamadan Allahın izniyle kurtuldu. Sadece airbag ler açıldı ve önden darbe aldı. Yani carizma sırf bunun için bile alınır. O kadar sağlam bi araç ve o zaman 14.000 TL aldığım araca karşı tarafın sigortası 16.000 TL nakit verdi.
Sonra bu parayla model yükseltip 2006 model lancer aldım 19.500 TL Fiyata. Eski karizmanın hurda fiyatına yani 3.500 TL bana kalsın dedim sigorta şirketi kabul etti. Hurdasını arkadaş aldı ve eskisi gibi yaptı. Son halinin videolarını yüklicem. Ayrıca 98-2013 model arabaları yetkili servise götürüp sonra bu arabanın parçası pahalı demek biraz garip o yaşlardaki arabaların yeri yan sanayi ve sanayi ustası ile sorunları çözülmesi mantıklı. Böyle yaparsanız diğer markalarla farkı olmadığını görürsünüz. Pahalı diyen doğru ustayı bulamamıştır. Ayrıca alacaksanız en güzeli ve sorunsuzu 1.6 AVANCE sanruflu hatcback modeli


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 46 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 77 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye