Zaman: 28 Mar 2024 17:05

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 60 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 29 Haz 2013 12:37 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Arkadaşlar Merhaba,

Bismillah deyip başlığı atalım...yavaş yavaş yazalım :)

Malum araç beygir 140 PS/ 6300 rpm ve torq 170Nm/4300rpm... 6 ileri Ishift şanzıman...

Fabrika verisi :

0-100 hızlanma 10,9 saniye

yakıt

şehiriçi 8,4 lt/100km
şehirdışı 5,2 lt/100km
birleşik 6,4 lt/100km

Öncelikle Ishift ile başlıyorum :

Mantığı pek bilinmediği için ustaların bile sorunlu dediği şanzıman...90lı modellerden bu yana Civiclerde kullanılan tam otomatiklerden sonra Civic kullanıcıları yarı otomatikle dehşet bir imtihana tabi tutuldu ve neredeyse hepsi bunu kaybetti :)

Benim araç 1.8 olduğu ve ülkeme 2010dan itibaren gelmediği için üzerinde 2010 yılı şanzıman güncellemesi var...1.4 versiyonlarında güncellemeler devam ediyor ve birçok kullanıcı geçiş süresinin ciddi oranda kısaldığını söylüyor yazıyor...1.4 yazılımı, farklı olduğu için 1.8lere uygulanmıyor yada uygulanamıyor...her neyse..gelelim 1.8 Ishifte...İLk zamanlarında (2006 yılı ) kullanıcılarına oooh Shit! ya da daha da kibarca Ishit dedirtiği değru olan şanzımanın 2010 yılı versiyonu ile en az Collttaki getrag ürünü ALLshift kadar iyi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim...hatta daha iyi olduğunu söylesem abartmış olmam...1 den 2ye geçerken ki sendrom Ishifte biraz daha iyi... Bu durumda birkez daha anladım ki sorun Ishiftten değil, Ishiftten tam otomatik, CVT ya da DSG performansı bekleyenlerde :) Üstelik I shift sayesinde tam otomatiklere nazaran şehiriçinde 100kmde yaklaşık 2 lt tasarruf, 0-100 km hızlanmada 2 saniye performans mümkün...Öte yandan Tiptronik modda ister direksiyondan istersen de vites kolu ile vites değişimi sağlanabilmesi de aracı daha keyifli kılıyor...Dolayısı ile benzinli araçtan dizel torqu bekleyen bir bakışla kimse Ishiftten tam otomatik ve/veya DSG CVT konforu beklemesin...Ama dediğim gibi bu asla konforsuzluk demek değildir bu da bilinsin...

Yalıtım: (yol sesi konusunda lastikleri değiştirince yeniden yazarım )

Honda Civic HB, elbette ki Colta göre daha sessiz ama alt devirlerde hem Civic Sedandan hem de Lancerdan sesli (Motor sesi)....Civic Sedan genel olarak sessiz sayılabilir bu iki seçeneğin (Civic HB ve Lancer Sportsedan (2009 Invite))...Colt alt sınıfta olduğu için mukayese etmiyorum...Civic Hb 1.8 olmasından olsa gerek yüksek hızlarda motor anlamında daha sessiz...100e kadar hızlarda en sessizi yine Civic Sedan iken en gürültülüsü her bakımdan Lancer (rüzgar+yol+motor)...Ancak klasik bir japon olarak hepsi de yüksek hızlarda rüzgara buyur çekiyor...Ve bence yine en sessizi Civic Sedan ama sessiz değil :)

Rölantide...

Coltta motor sesi titreşimlerini direksiyonda hissederdim, Civic HBte de durum aynı, hissediliyor Civic Sedanda ilginç bir şekilde direksiyon titreşimsiz, Lancerı bu açıdan incelemedim yani dikkat etmedim ancak kullanıcı arkadaşım hayır yok diyor, hatta kaç kez çalışan araçta marşa bastım diyor...

ses sistemi:

eğer orijinali buysa bu konuda Civic HB, Colttan bile kötü...Lancer ve Civic sedan diğer her ikisinden iyi ancak lancer ile civic sedan arasında bu bakımdan çok da bir fark yok sanıyorum...

KOnfor:

Colttan sonra elbette ki Civic HB konforlu ama Lancer ve Civic sedan bu konuda Civic HBten iyi...

iç malzeme:

Hepsi klasik Japon, sert plastik, potansiyel tıkırtı...ancak artık bu konuda Almanlar da sert plastik kullanıyorlar dolayısı ile Japonları bu konuda eleştirmek yersiz...Civiclerin her ikisindeki kapıdaki döşemeler elbette ki daha hoş ancak bej renk yerine siyah olan versiyonlarında bu kullanılan kumaşlar hiç dikkat çekmiyor dolaysı ile de kullanılan kumaşın o manada pek de bir cazibesi olmuyor (bizimkiler bej :))

Kokpit ve tasarım:

bu konu elbette ki göreceli olmakla beraber, Civic HB 22.yüzyıla ait kokpit tasarımı ile bence bariz önde...Bu konuda Mitsubishinin çok yol alması lazım, en azından mevcut modeller için konuşuyorum, çünkü konsept tasarımları harika Mitsunun...

Reel yakıt ve performans verileri + yol tutuş :

Şehiriçi 8,1 lt...Sabahları hanımı bırakıyor, akşam alıyorum, yani Antalyanın sabah trafiği ve akşam trafiğine yakalanıyorum...1.8 otomatik için iyi bir değer...Üzerinde çalışıyorum 8in altına düşürmeyi hedefliyorum...performans olarak çok da zorlamadım, hatta hiç zorlamadım desem yeridir, ara hızlanmaları iyi, viraj performansı övgüyü hakediyor...Lancer ile bu konuda kıyas yapacak tecrübem olmadı ama geniş taban lastik ve yere yakınlık bir o kadar da aracın ağırlığı (1209kg + ben = 1289 kg)

İç hacim bagaj:

İçi Colt kadar ferah değil, geniş de değil...Araç Colta göre yere yakın ama bir Civic Sedan kadar da yere yakın değil...Lancer, her iki Civicten iyi...Bagaj olarak Colttan sonra elbette ki süper :) Sedanlara nazaran daha kullanışlı...

Not: Civiclerin boyaları Mitsubishilere göre nazaran daha narin...Colt belki metalik değil ondandır diye düşünmüştüm ama LAncer siyah ve kırmızı metalik aracı olan arkadaşlarım var, onların araçlarındaki boya daha kaliteli...belki de 12 yıl paslanmazlık garantisi verebilmenin doğal bir sonucudur bu :)

Şİmdilik bu kadar arkadaşlar...

Gün be gün yazarım ben bu başlığa...değişen ya da yeni tespitlerim olursa sizleri bilgilendirirm...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Haz 2013 17:04 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
Güzel yazı olmuş. yannız o verilerle 10,9 saniye 0-100 km hızlanması bence iyi değil. 1.6 lancer'ın hızlanma verisi daha iyi. sonra efendim cvt'ye laf etmişsin ama 1.8 cvt lancer araçların da hızlanması seninkisi kadar.
bir de şu harika çalıştırma sisteminden bahsetseydin ya. :D

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Haz 2013 17:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2011 13:32
Mesajlar: 780
Şehir: Ankara
İsim: Gökhan
Araç: 2011 Colt AMT
Meslek: Akademisyen
Yaş: 34
"Colt alt sinifta oldugu icin mukayese etmiyorum" falan gibi otekilestirici bir dili kiniyorum :)

Motorola ile gönderildi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Haz 2013 17:58 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Abi, 0-100 hızlanmada çeşitli rivayetler var, bu aracın en kötü ihtimalle 0-100 hızlanması 10,9 saniye...Manuel 1.6 civicin 10,5 saniye olduğu dikkate alınırsa (lancer da 10,7 idi sanırım) o sanzimana rağmen fena sayılmaz...rivayetlere gelince; bu veriler 2006 yılı ilk şanziman yazılımına ait, 2010 yılındaki yazilim sonrasi bu sürenin 10 saniyenin altında olduğu yazılır çizilir hatta videosu bile bulunabilir...10,9 saniye iyi bir deger değil bence de...Cvtye laf atmadım ki ben :) orada bahsettigim tam otomatik Honda :) Cvt süper bir şanziman keske İntensedeki şanziman Civicte olaydı... Start non stop konusuna hiç girmeyelim :)

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Haz 2013 18:07 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
B sınıfı Gökhan Abi B :)

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Haz 2013 21:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Tem 2010 17:29
Mesajlar: 1182
Şehir: amisos
İsim: fuat KEHRİBAR
Araç: COLT 1.3 Invite
Meslek: tasarımcı
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 36
Vayyyy....
Arkadaş hemen hooooooondalamış....
çamur atmalar,aşağılamalar...yürüüüüü :D :lol: :MCT:

_________________
ELHAMDULİLLAH...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Tem 2013 10:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
Yav kasa çok hoş ama 1.8 vergisiz vereceksin, 1.8 tüketimine katlanacaksın ama 0-100 ortalama 1.6 larla aynı olacak.
Bu konu biraz düşündürüyor...

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Tem 2013 10:47 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
HAkan Abijim,

o zaman alacaksın 1.8 manueli vergisi dışında diğer konularda seni tatmin eder :)

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Tem 2013 11:24 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eyl 2011 17:15
Mesajlar: 2479
Şehir: İstanbul
İsim: Erhan
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Kalite Yöneticisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 35
Kardeşim hayırlı olsun tekrar. Güzel inceleme olmuş.
1.8 olsun farklı olsun dedik, ben karşılığıni dün yaptığım uzun yoldada fazlasıyla aldım. Seninde alacağından eminim. Bu araçlar boş araçlar değil.

HTC Incredible S cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

_________________
Arabalarım/Testlerim
Mitsubishi Lancer 1.8 CVT > Fiat Bravo > Alfa Romeo 159 > Opel Vectra 1.9 CDTI > Honda Type-R(EP3) > Ford Mondeo 2.0 TDCi/AT > Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line/AT > Mitsubishi Lancer 1.8 INTENSE CVT...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Tem 2013 11:37 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Erhan Abijim,

Bi"N"meyince bi"L"inmiyor :) yüksek hacim motorlu araç sürmek gerçekten çok keyifli...Bundan sonra ideal vergi diliminde yüksek hacimli motorlar ilgi alanımda :)

Bence Civic 1.8in ,ki Lancer da öyle, en güzel tarafı gücün yanında alt dilim yakıt ekonomisini vermesi... 0 -100 hızlanmadaki törpü tamamen şanzımandan kaynaklanıyor, manuel tercih edilirse 0-100 hızlanma 8,9 saniye...

Aracın 1.8 motoru gittiğini hissettiriyor...Colt gibi yani :) ... Civic sedan Otomatik böyle değil mesela...Gitmiyor ya da gidiyorsa da bana hissettirmiyor...Lancer da öyle (1,5 manuel) Coltttan sonra gitmiyormuş gibi bir his veriyor...O da gidiyor aslında, fena değil...

gaza daha az basarak ilerleyebilmek gerçekten güzel bir duyguymuş :) Geçen 2.0 TDI AUDI Multitronicle Kumluca Finike Demre yaptık...yolların yapısına karşı direnç gösteren turbolu yüksek hacimli motor içimi dışıma çıkarabilme potansiyelini oluşturdu bende...Demreye vardığımızda yamulmuştum... :)

Vw grubu sıkıştırılmış turboya devam etsin, yaşasın atmosferik yüksek hacimli motor :)

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Tem 2013 20:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2011 13:32
Mesajlar: 780
Şehir: Ankara
İsim: Gökhan
Araç: 2011 Colt AMT
Meslek: Akademisyen
Yaş: 34
Bu "colt gibi yani..." şeklindeki yorumu takdir ettim. Çok objektif :)

Motorola ile gönderildi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Tem 2013 11:35 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
ekhnaton yazdı:
Bu "colt gibi yani..." şeklindeki yorumu takdir ettim. Çok objektif :)

Motorola ile gönderildi.


doğruya doğru :D

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Tem 2013 15:29 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Arkadaşlar Merhaba,

bugünlerde yakıt ortalamam 7,4lt/100 km arkadaşlar...MaaşAllah... 1.8 CC bir araç için süper kanımca...yeni lastiklerin mi etkisi oldu yoksa ben mi aracı tanımaya başladım yoksa her ikisi mi bilemiyorum belki de sadece lastik hava değerleri değiştiğindendir :)...

Öte yandan bahçemde beslediğim onlarca kedi her nedense bizim arabaya tırmanma yarışı yapıyor, sırtları pek karınları tok olsa gerek araba fantazisi yapıyorlar :) dolayısı ile araba durduğu yerde çiziliyor :( en son bugün baktım sol arka farı da çizmişler...kaportadakiler belki geçer de bu fardaki çizikler için de bir uygulama var mı ?... kısacası birkez daha gördük ki HANDInın boyası narin..bir de siyah olunca...aman aman...yin mi yimen mi :)

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Tem 2013 16:40 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
_opeth yazdı:
valla araçlar kullanmış/yanında oturmuş birisi olarak zevk sıralaması verirsem:

2008 subaru Forester 2.0 otm>Aydının 2,5 wrx>Alfa Romeo giuletta 1.6jtdm>1.8 lancer>Aydının dizel foresterı>1.6 lancer>1.5 colt>civic 1.8 ishift>1.5 lancer otm>1.3 colt>98 fiat tipo 1,6>BMW 3,16i otm derim

Vay bee işk beşte iki arabam varmış. Bir tanesine de sahip olmuşluğum var. Eh fena değil demek ki sürüş zevkim.
Ama vedo ilk sıraya otomatik forester yerine benimki de gelirdi. Sen o aracı ara sokak kıvamında kullandın. Otoyolda deli arabaydı.

Bacey kardeş. Sen iyisi mi köpek al.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Tem 2013 18:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
Hehe köpek iyi fikir. :)

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Tem 2013 12:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Mar 2013 15:51
Mesajlar: 373
Şehir: Bursa
İsim: Ö.ÖLMEZ
Araç: Colt AMT
Meslek: Tekstil M
Kan grubu: A +
Yaş: 33
Artık kedilerle köpeklerde gayet iyi anlaşıyor,
iyisimi hocam sen onları bi maniküre gönder. :lol:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Tem 2013 14:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2011 13:32
Mesajlar: 780
Şehir: Ankara
İsim: Gökhan
Araç: 2011 Colt AMT
Meslek: Akademisyen
Yaş: 34
Honda ile bir nev'i kedi fare oyunu. Ama köpekbalığı olsaydı, öyle mi olurdu; yaklaşamazlardı bile :)

Motorola ile gönderildi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Tem 2013 14:45 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
ekhnaton yazdı:
Honda ile bir nev'i kedi fare oyunu. Ama köpekbalığı olsaydı, öyle mi olurdu; yaklaşamazlardı bile :)

Motorola ile gönderildi.


ne kadar da haklısın Abi, yavruköpekbalığı bile varken böyle miydi hiç ? :)

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Tem 2013 12:44 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eyl 2011 17:15
Mesajlar: 2479
Şehir: İstanbul
İsim: Erhan
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Kalite Yöneticisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 35
ekhnaton yazdı:
Honda ile bir nev'i kedi fare oyunu. Ama köpekbalığı olsaydı, öyle mi olurdu; yaklaşamazlardı bile :)

Motorola ile gönderildi.

Çok ince :D

Bizde de kedi yok ama sorumsuz komşular var,
geçen gün çocuk plastik sandalyesini düşürmüşler balkondan arabanın üstüne. Küçükte olsa 3 adet göçüğümüz var artık!

Geçen günde yakıt alıyorum,
pompacı arkadaş, abi biz bu arabayla Need For Speed'de oynuyorduk dedi, karşılıklı gülüştük :D

_________________
Arabalarım/Testlerim
Mitsubishi Lancer 1.8 CVT > Fiat Bravo > Alfa Romeo 159 > Opel Vectra 1.9 CDTI > Honda Type-R(EP3) > Ford Mondeo 2.0 TDCi/AT > Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line/AT > Mitsubishi Lancer 1.8 INTENSE CVT...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Tem 2013 13:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Eyl 2011 20:36
Mesajlar: 975
İsim: Ahmet Emin
Araç: 2014 Astra 1.6 Cdti Sport
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: Arh+
Yaş: 0
Cihat hocam sen bu arabanın fotoğraflarını paylaştın mı ben hiç görmedim :)

_________________
Kalbinizin Sahibine Emanet Olun...


Ye yağlıyı iç suyu, donarsa donsun
Ye tatlıyı içme suyu, yakarsa yaksın
Al arabayı doldur depoyu, yakarsa yaksın..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 60 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye