Zaman: 04 Eki 2025 00:51

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 258  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2013 09:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2013 09:25
Mesajlar: 22
Şehir: İstanbul
İsim: Erol
Araç: 2002
Meslek: muhasebe
Kan grubu: +orh
Yaş: 45
ergin necip yazdı:
bobin bozmaz bobinin altındaki pipolar var onu degiştir sorun yüzde yüz cözülür

Selamlar Abicim İstanbul Boğazında Selamlar
sorunum şu geçen gün ara sokaklarda aşağı inerken otomatik vitesi N ' ye aldım aşağı kadar indim yaklaşık 2 km
sonra bir baktım stop etmiş geçen gün benim çocuktada olmuş Rampaya park etmiş çalıştırmış tam geri geri çıkacakken
birden kaymış ve stop ettiğini anlamış ALLAH'tan bir yere çarpmamış... acaba bende demi bobin sorunu var
Saygılarımla

_________________
Fenerbahçe ve Carisma 2002 İmanın olmadığı yürekte şeytan ihtilal yapar ...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2013 10:35 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5654
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
otomatik viteste boşta (N) mı gittin !!!!!!???????? :shock:

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2013 15:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2013 09:25
Mesajlar: 22
Şehir: İstanbul
İsim: Erol
Araç: 2002
Meslek: muhasebe
Kan grubu: +orh
Yaş: 45
av.ilhami yazdı:
otomatik viteste boşta (N) mı gittin !!!!!!???????? :shock:

evet abicim 3 km tatlı iniş rampası vardı bende N de indim
sorun olurmu ki ?? otomatik ilk arabam

_________________
Fenerbahçe ve Carisma 2002 İmanın olmadığı yürekte şeytan ihtilal yapar ...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2013 17:35 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5654
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
otomatik kullanma kurallarında N de araç kullanmayın denir muhtemelen uzun vadede sorun çıkartabilir.
ayrıca tartışanlar olsa da inişte N, D konumundan daha fazla yakar. ve D daha güvenlidir. inişte N den D ye almakta vitesi bozabilir.
inişte neden N kullanmayı tercih ettiniz??
ilk aracım otomatikti 4 aracımın 2 si otomatikti. otomatik ön yargım yok yani ama otomatikten nefret ederim diyebilirim. çok kıldır. kız gibir hemen bozulur bol masraf açabilir. mutlaka otomatik kullanma kurallarını hatmedin. burdan diyeceğim şey sakın araç tam durmadan ileri geri almayın. uzun sürecek kırmızı ışıklarda N konumunda bekleyin yoksa D konumunda fren de bekleyin. aracınızın aküsü biterse vurdurmayın ya da mecbursanız 60 amperden yüksek olmasın otomatiğin sigortasını yakarsınız. şanzuman yağını değiştirmeyi ihmal etmeyin. yağ da ucuza kaçmayın. şanzımanda katkı kullanmayın (katkı sever biri olarak söylüyorum) yağınız mobil1 in en pahalı yağı olsun diğerleri 50 ise bu 100 TL dir ama otomatik kız gibidir sözümü unutma. protonda 2 kere şanzuman tamiri yaptırdım. araç 100bin km civarıydı. carismam 300binde maşallahı vardı (acı tecrübeden sonra tabiii)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2013 15:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2013 09:25
Mesajlar: 22
Şehir: İstanbul
İsim: Erol
Araç: 2002
Meslek: muhasebe
Kan grubu: +orh
Yaş: 45
av.ilhami yazdı:
otomatik kullanma kurallarında N de araç kullanmayın denir muhtemelen uzun vadede sorun çıkartabilir.
ayrıca tartışanlar olsa da inişte N, D konumundan daha fazla yakar. ve D daha güvenlidir. inişte N den D ye almakta vitesi bozabilir.
inişte neden N kullanmayı tercih ettiniz??
ilk aracım otomatikti 4 aracımın 2 si otomatikti. otomatik ön yargım yok yani ama otomatikten nefret ederim diyebilirim. çok kıldır. kız gibir hemen bozulur bol masraf açabilir. mutlaka otomatik kullanma kurallarını hatmedin. burdan diyeceğim şey sakın araç tam durmadan ileri geri almayın. uzun sürecek kırmızı ışıklarda N konumunda bekleyin yoksa D konumunda fren de bekleyin. aracınızın aküsü biterse vurdurmayın ya da mecbursanız 60 amperden yüksek olmasın otomatiğin sigortasını yakarsınız. şanzuman yağını değiştirmeyi ihmal etmeyin. yağ da ucuza kaçmayın. şanzımanda katkı kullanmayın (katkı sever biri olarak söylüyorum) yağınız mobil1 in en pahalı yağı olsun diğerleri 50 ise bu 100 TL dir ama otomatik kız gibidir sözümü unutma. protonda 2 kere şanzuman tamiri yaptırdım. araç 100bin km civarıydı. carismam 300binde maşallahı vardı (acı tecrübeden sonra tabiii)


Abicim Nasıl Teşekkür Etsem Bilemedim çok Teşekkür Ederim
ben yakıta bakmam aslında 1.8 gdı 2002 carisma kullanıyorum inanın çok mükemmel bir araç muayeneden tek seferde geçti
ben çok temiz bakarım nazik kullanırım ama N de nerden aklıma geldiyse öyle bir durum da kullandım ... yoksa alır almaz 4 lastik değiştirdim hemen
gül al a gittim zaten oranın arabasıymış mükemmel sempatik iyi fedakar bir servis ustasıyla tanıştım yakıt pompamda arıza gösteriyordu servisteki usta dediki bunu bana bırak ben sakin kafayla bir bakayım dedi akşama gitti yıkanmış miss gibi öylece duruyordu sordum borcum ne kadar dedim
valla ver birşey dediler kayıtta açtılar... o kadar memnun kaldımki anlatamam o günden beridir zaten servis yüzü görmedim ALLAH'A şükür
dedimya sadece bir iki sefer kalkarken stop eder gibi yaptı ama devamında etmeden kalktım... çok teşekkür ederim ....

_________________
Fenerbahçe ve Carisma 2002 İmanın olmadığı yürekte şeytan ihtilal yapar ...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2013 16:00 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5654
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
nasıl teşekkür edeceğini bilemedim demişin ama doğru teşekkür etmişsin: Türkçe "çok teşekkür ederim" demişin :) otomatikler çok nadiren stop edebilir, yılda 1-2 ancak. bugün benimde başıma ilginç bişey geldi: MANUEL aracımı geri vitese takamadım. işyerinden arkadaşa anlattım normal dedi. hatta kendisi farklı markalarda geri vitese takamamış. hafif kaza bile yapmış. o kadar rahat "normal" dediki inanamadım.
bizim forumda böyle geri vitese takamama yaşayan oldu mu acep (manuel de!)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2013 18:05 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
av.ilhami yazdı:
nasıl teşekkür edeceğini bilemedim demişin ama doğru teşekkür etmişsin: Türkçe "çok teşekkür ederim" demişin :) otomatikler çok nadiren stop edebilir, yılda 1-2 ancak. bugün benimde başıma ilginç bişey geldi: MANUEL aracımı geri vitese takamadım. işyerinden arkadaşa anlattım normal dedi. hatta kendisi farklı markalarda geri vitese takamamış. hafif kaza bile yapmış. o kadar rahat "normal" dediki inanamadım.
bizim forumda böyle geri vitese takamama yaşayan oldu mu acep (manuel de!)

Birçok arabamda oldu. Uğraşmadan boşa bırakıp debriyaja bir iki defa sonuna kadar basıp çektikten sonra tekrar dene girer abi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 06 Tem 2013 22:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Haz 2011 09:19
Mesajlar: 68
Şehir: malatya
İsim: yasin
Araç: carisma 1.6 avance hb.
Meslek: elektronik teknikeri
Yaş: 41
bende geri vitese geçmeme oldu hem de yaklaşık 25 metrelik bir uçuruma 1 metre kala arabayla manevra yapıcam geri vitese geçmiyor vitese geçti diye bırakıyorum araba öne gidiyor sonra vites kolunu dipten tutup yukarı çektim vitesi geriye takabildim
sonra vites kolunu söktüm orada tırnakların kırılmış olduğunu gördüm parçaları tek tek yerine takıp japon yapıştırcısı ile yapıştırdım 1 yıldır öyle çalışıyor


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 Tem 2013 10:02 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5654
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
ben de az daha öndeki araca toslayacaktım: eğimli aşağı doğru parketmiştim. ben hep direksiyonu kaldırıma doğru çevirip par ederim- lastiğe taş olsun diye- öyle yapmasam komşunun araca vurmuştum. benim araba da geri vitse takınca dııt diye ikaz ediyor. geri viteste park edince araç çalışınca da dıııt diyo tabi 1-2 saniye gecikmeli. bundan sonra dıııt sesi duymadan harekete geçmem.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 17 Tem 2013 18:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
herkeze hayırlı ramazanlar.. aman doktor canım doktor derdime bir çare.. sony xr c5100 model oto teypimin dijital yazı kısmı çalışmıyor...herşeyi çalışıyor ama yazıları yok..bu teyip kafalarından bulabilirmiyiz..
birde akü kutup başlarını söktüm teypi sökerken rolanti ayarı kaçtı...yoldayken tehlikeli oluyor motor istop edecek neredeyse...bu programlama işi tam olarak nasıldı..aküyü söküp 20 dakka bekliyorum ?
sonra takıp önce aracımı çalıştırıyorum yoksa bütün elektirik aksamlarınımı açıp sonra aracı çalıştırıyorum..15 dakka yeterlimi??programı kapatırken önce elektirik aksamlarınımı kapatıp arabayı istop ediyorum yoksa direk kontağı çevirerek hepsini beraber kapatıyorum ...bu mübarek günde yardımcı olursanız sevinirim...hayırlı iftarlar...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2013 08:53 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5654
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
opeth abi artık sonunda olacağı buydu: hangi konu nereye yazılırın sevk ve idarisini yapmaya başladın. buna adliyede TEVZİ BÜROSU derler!!! bundan böyle adın TEVZİ olsun :)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2013 10:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Tem 2013 09:43
Mesajlar: 3
Şehir: Diyarbakır
İsim: cihat
Araç: 2001 Carisma Avance HB
Meslek: kamu personeli
Kan grubu: a+
Yaş: 36
iyi günler;

aranıza yeni katıldım arkadaşlar. arabayı ilk kullandığında "bu araba harika bir şey dostum" diyenlerin hazırladığı bu forum için çok teşekkürler. araç problemli bir araç ancak yaşattığı haz her şeyi unutturduğundan olsa gerek, derdi çekiliyor.

benim bir kaç sorunum var yardımcı olursanız sevinirim;

2001 model avance hb aldım. aldığım günden beridir km sayacındaki (a) ve (b) arabayı park edip döndüğümde sıfırlanıyor. geçen gün motorunu yıkattım, bu seferde km sayacı durdu. sabah çalıştırdığımda km sayacı düzelmişti. sitenizde yaptığım araştırmada kaptör denen parçanın zamanla aşındığı su değdiği an işlevini yerine getirmediği yazıyordu. demek kuruyunca düzeldi ancak (a-b) mevzusu halen daha düzelmedi. bunu nasıl düzeltebilirim?

bir de yol bilgisayarı gece görünmüyor. normali bu mudur yoksa sigortası falan attığından gece arka ışığı mı çalışmıyordur?

direksiyonu tam çevirdiğimde kayış sesine benzer bir ses geldi bu sabah. şimdiye kadar yoktu bu neden kaynaklanmış olabilir?

cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2013 11:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
bu araç programlama işi galiba arabanın o günki ruh haline göre değişiyor...arabanın kafası yerindeyse programlıyor...kafası yerinde değilse program falan kabul etmiyor...çünki bi ara sadece 10 dakka falan rolantide çalıştırmıştım hiç bir elektirik aksamınıda açmamıştım hatta 10 dakka sonunda arabayı istop etmeden gazda vermiştim tesadüfen bi baktım rolanti düzelmiş cam düğmeleri çif kademeli çalışıyor... araba günündeydi heralde..birde bana öyle geliyorki motor sıcakken kesinlikle programlamıyor...motor soğukken soğuktan sıcağa doğru rolantiyi biryerde sabitlemeye çalışıyor..deneye deneye huyunu suyunu çözecez artık...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2013 11:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2013 09:25
Mesajlar: 22
Şehir: İstanbul
İsim: Erol
Araç: 2002
Meslek: muhasebe
Kan grubu: +orh
Yaş: 45
Artık korkusuzca biniyorum artık aldığım zaman tanımıyordum aracı ama zamanla öğrendim... ilk önce arıza lambasıyla tanıştım bağlattık bir yerde yakıt pompası dediler... dünyam başıma yıkıldı o lamba yandıkça binmekten korkuyordum...sonra burada bakındım sordum araştırdım servise gittim adamlar orjinali 3.5 milyar yada 4 milyara çıkar dediler ama sonra oradaki nazik abi sen bana bir bırak ben bir bakayım sakin kafayla dedi gittim baktım temizlemiş içini sökmeden tabiiki aldım baktım sıkıntı yok sonra 3 4 gün sonra lamba yeniden yandı bende benzin alırken temizleyici madde koydum depo için birde enjeksiyon için sonuç lamba bir sabah kendiliğinden söndü 2 ay kadardırda bir daha yanmadı ... ama sadece çok yüklendiğimde (Gerek Yok 1 kere denedim zaten) devir saati 4000-6000 arasında aşırı süratleneceği zaman bir kasma yapıyor tekleme gibi sonra uçuyor tabbiki ben sorunu benden önceki arkadaşın sanırım motoru iyi açamamasına bağlıyorum... sakın unutmayın bu arabanın benzini SHELL 95 kurşunsuzdur arada bir kere
enjeksiyon temizleyici mutlaka ama mutlaka koyun ... şimdi tek sıkıntım park ettiğim anda yerde ki bir damla yağ nerden kaçırdığını henüz bulamadım ...
bu yazı sadece dertleşmek içindi ... araç süper kim ne derse desin

_________________
Fenerbahçe ve Carisma 2002 İmanın olmadığı yürekte şeytan ihtilal yapar ...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2013 16:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2011 14:41
Mesajlar: 330
Şehir: Ankara
İsim: Burçinhan Doğan
Araç: Carisma Comfort
Meslek: Jeofizik Mühendisi
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 40
shi_bumi yazdı:


2. Bobin arızası olan arkadaşlar var herhalde. Ben yukarıda belirttiğim arıza nedeniyle 2 bobini de değiştirmiştim. Bence Türkiye'den almak yerine yurtdışından veya E-bay'den almaya çalışın. Yalnız muhtemelen Carisma bobini olarak aratırsanız bulamazsınız. Ben aynı yıl Mitsubishi Galant bobini olarak arayıp bulmuştum. Bizim arabaya uyuyor. Sorunsuz olarak kullanıyorum. Bu arada bobinleri değiştirmeden önce bobinin altındaki pipoları değiştirmeyi deneyin. Ben daha sonra anladım ki bobinlerim sağlam ama bu pipolar bitik.



Hayati cümle :vauv:

Sadece pipoların parça kodu : MN158977


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2013 11:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2013 09:25
Mesajlar: 22
Şehir: İstanbul
İsim: Erol
Araç: 2002
Meslek: muhasebe
Kan grubu: +orh
Yaş: 45
burcinhan yazdı:
shi_bumi yazdı:
bu bobin arızasının olduğunu nasıl anlıyorsunuz mesela benim son zamanlarda kalkış esnasında stop edecek gibi oluyor devir düşüyor onunla alakası olabilirmi acaba

2. Bobin arızası olan arkadaşlar var herhalde. Ben yukarıda belirttiğim arıza nedeniyle 2 bobini de değiştirmiştim. Bence Türkiye'den almak yerine yurtdışından veya E-bay'den almaya çalışın. Yalnız muhtemelen Carisma bobini olarak aratırsanız bulamazsınız. Ben aynı yıl Mitsubishi Galant bobini olarak arayıp bulmuştum. Bizim arabaya uyuyor. Sorunsuz olarak kullanıyorum. Bu arada bobinleri değiştirmeden önce bobinin altındaki pipoları değiştirmeyi deneyin. Ben daha sonra anladım ki bobinlerim sağlam ama bu pipolar bitik.



Hayati cümle :vauv:

Sadece pipoların parça kodu : MN158977

_________________
Fenerbahçe ve Carisma 2002 İmanın olmadığı yürekte şeytan ihtilal yapar ...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2013 16:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Tem 2013 09:43
Mesajlar: 3
Şehir: Diyarbakır
İsim: cihat
Araç: 2001 Carisma Avance HB
Meslek: kamu personeli
Kan grubu: a+
Yaş: 36
arkadaşlar acil bir şey soracağım;

az önce fren disk ve balatalarını değiştim. değişim sonrası alıştırma için tur atarken ön sağ fren hortumu patladı. parçasını bulamadığımız için şimdilik dandik bişey taktılar idareten uyuyor diye. internetten baktım buldum ancak volvo s40'la aynı fren hortumunu kullanıyor sanırım. carisma'dansa s40'ı bulmak daha kolay olduğundan soruyorum; s40 fren hortumu uyuyor mu bizimkilere?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2013 17:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2011 14:41
Mesajlar: 330
Şehir: Ankara
İsim: Burçinhan Doğan
Araç: Carisma Comfort
Meslek: Jeofizik Mühendisi
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 40
Volvo S40'ın birinci kasası ile aynı 99-03 yılları arası, TRW parça kodu PHD346


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 21 Tem 2013 15:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Haz 2013 11:03
Mesajlar: 326
İsim: berkan
Araç: carisma 2003 h.back comfort 103hp 76kw
Meslek: mühendis
Kan grubu: -+
Yaş: 30
2003 model carisma ön fren hortumu, son model lancerler ile aynı uyumlu. Lancer parçasında sadece hortum ucunda metal çıkıntı var onu kestirmen gerek. Parça 25tl, hemde kaliteli..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 22 Tem 2013 03:51 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5654
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
benim 2001 carismadaki fren hortumu toyota ile aynıydı. patladığı için değiştirmiştik ama hangi toyota modeli hatırlamıyorum ama mudanyadaki parçacıda vardı. sanırım çoğu modelde ortaktır.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 258  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye