Zaman: 20 Eki 2025 21:50

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 25 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 13 Haz 2015 23:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2014 16:39
Mesajlar: 1266
Şehir: Tekirdağ
İsim: caner
Araç: 2011 Lancer invite sr
Meslek: zabıt katibi
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 30
Hocam L demişken sağda solda okuduklarımı ve 3 aylık otomatik vites tecrübemi de yazayım :)
L (low) =1. vites oluyor, sonra 2 var 3 var seceneklerde sonra D (drive) ki her zaman kullanılan... Bayır aşağı inerken motor freni için kullanılıyor L-2-3. Benim bildiğim böyle, dediğim gibi 3 ay kullandım, hayatımda otomatik vites görmüşlüğüm yoktu :) yanlışım varsa hatamı düzeltir arkadaşlar... Dediğim gibi hiç tecrübem yoktu forumlardan okuya okuya denedik baktım bana uymuyor sattım... 8 vites falan olacakki ekonomi yapabileyim :)
Birde çok araştırmıştım yanlış yapmıyayım diye, N de kesinlikle bırakmamak lazımmış aracı yağlama yapmadığı için sıkıntı olabilirmiş. Kırmızıda bile dursan D de kalmalıymış, uzun süreli duraklama yapıyorsan zaten P'ye alıyorsun, N sadece araç çekiciye bağlanıp çekilirken kullanılırmış. Birde arabayı park ederken, önce vitesi N ye alıp el frenini çekip ayanızı fren pedalından çekin, araba yükü frenlere bindirsin, sabitlenince vitesi P'ye alın böylece yük şanzımana binmezmiş... Kalkışlarda L-2-3-D yapmanın da seri kalkış için bir artısı yokmuş... Kısaca P ve D dışında hiçbir vites konumunu kullanmadım ben... Düşük vites istediğimde hafif pedaldan çekip köklüyordum araç anında vites küçültüp sırtını koltuğa yapıştırıyor..... Başka da birşey aklıma gelmiyor :)

_________________
Emeksiz Zengin Olanın, Kitapsız Bilgin Olanın, Sermayesi Din Olanın, Rehberi Şeytan Olmuştur.
Beyaz Meleğim viewtopic.php?f=33&t=9717


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Haz 2015 23:48 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2015 01:05
Mesajlar: 728
İsim: Erdogan
Araç: 2011 Lancer 1.5 Invite A/T+Prins
Meslek: Technical Solutions Consultant
Kan grubu: A+
Yaş: 37
Resim

Dün prins vsı LPG takıldı. İstanbul E5 açık trafikte 70-80 km hızla LPG ortalamam. Gerçek değer 8x1.26 = 10.08 lt LPG tüketim.

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Haz 2015 11:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Şub 2015 10:01
Mesajlar: 11
İsim: ruhi
Araç: 2009 1.5 İnvite AT
Meslek: Dijital Reklam
Kan grubu: a+
Yaş: 32
Tamam belli oldu, aklın yolu bir, LPG'ye geçeceğiz :) gerçekten artık israf ettiğimi düşünmeye başlamıştım.

Değerli yorumlarınız ve katkılarını için çok teşekkür ederim. LPG meselesini sanırım bir başka başlıkta konuşmamız gerekecek. Admin uygun görürse buradan da devam etmek isterim tabi..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2015 11:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Şub 2015 10:01
Mesajlar: 11
İsim: ruhi
Araç: 2009 1.5 İnvite AT
Meslek: Dijital Reklam
Kan grubu: a+
Yaş: 32
Selamlar,
Ben de bugün Lovato OBD II taktırıyorum. Umarım sorunsuz çalışır.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2015 18:44 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2015 01:05
Mesajlar: 728
İsim: Erdogan
Araç: 2011 Lancer 1.5 Invite A/T+Prins
Meslek: Technical Solutions Consultant
Kan grubu: A+
Yaş: 37
Siz ne Kadar'a taktırıyorsunuz ve yağlama da takacaklar mı?

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 25 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye