Zaman: 28 Mar 2024 15:09

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 228 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 12 Kas 2014 20:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Eki 2012 10:56
Mesajlar: 426
İsim: Rıfat
Araç: Mitsubishi Carisma Avance 2001
Meslek: öğretmen
Yaş: 32
Sunroofta nasil bir sorun var

Motorola cihazimdan gonderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Kas 2014 22:38 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Teşekkür ederim. Samimiyet ve muhabbet bedava :D
Sen sorununu tam sor çozmezse forum-usta utansın

ARAF TARAFTAN PARAFLA GÖNDERİLDİ

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Kas 2014 23:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Ağu 2013 22:55
Mesajlar: 53
Şehir: Isparta
İsim: Halil
Araç: 2001Carisma Avance
Meslek: Memur
Kan grubu: 0RH-
Yaş: 45
sanalalem-dar yazdı:
Sunroofta nasil bir sorun var

Motorola cihazimdan gonderildi

Merhabalar;
Sunroof problemimi aşagidaki linkte verilen konu basliginda belirtmistim. Sorun bu linkte anlattigim sekilde hala devam.iyi bir elektronikci bulabilsem cozulebilecegini dusunuyorum.442.49.940 numarali sunroof kontrol ünitesi var butun sorun burda.durmasi gereken yerde durmuyor.
viewtopic.php?f=9&t=8451
İste link bu bir goz atarsaniz sevinirim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Haz 2015 21:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Eki 2011 19:07
Mesajlar: 29
İsim: tevfik
Araç: carizma 1999
Meslek: memur
Kan grubu: arh+
Yaş: 37
daha önc ariza lambasını yanması ve tamıratıyla ilgili mesaj atmıştım ilk önce lambayı söndürselerde bi zaman sonra tekrar yandı bu yüzden ustalara çok para yedirdim. Hiç alakası olmayan bir lastikcinin tavsiyesiyle son bir ustaya gittim aslında öntakımı yaptiracakken sağolsun arıza lambasını sordu durumu izah ettim toplamda 6,5 dakikada sorunu
Çozdu :ROFL: arkadaşlar hava kelebek sensörunden çap ayarı yaptırın sensoru az oynatinca hava değerleri bozulduğundan arıza yanıyor ben boğazı cindenbile getirtmeyi dusundun amanha dikkat edin 10 aydır motor teklemedi şükür


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Ağu 2015 19:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Kas 2010 02:41
Mesajlar: 25
İsim: Metin
Araç: Carisma
Selamlar. 2001 model 1.6 carisma avence kullanmaktayim. Klimayi açınca Rolanti spitiyor dibe vuruyor hatta istop ediyordu araba. Forumda okuduğum kadarıyla bogaz kelebeğinin temizlenmesi ile geçiyordu. Temizlendi üstüne tarif edildiği gibi proglamlama yaptım fakat işler tam sarpa sardı. Eskiden sadece klima acikken düşüyordu rolanti fakat temizlikten sonra klima kapalı olduğu halde sabah çalıştırdıgimda isinana kadar istop edip duruyor. Forumdan anladigim kadariyla rolanti motoru arizali yada arizalandi. Özel servise bıraktım bugün fakat Mersinde rolanti motoru bulamadik. Usta benden habersiz kelebeğin üstünde ki vidayla oynamış rolantiyi yükseltmiş sanırım. Ben durumu anlayınca söyledim kendisine rolanti motoru bulamadığı için böyle yapmış. Eski haline getirdi kendi deyimiyle şimdi yine sadece klimayi acinca dibe vuruyor. Onun dışında direksiyonu oynatinca devirde herhangi bir dalgalanma yok. Tavsiyeleriniz nelerdir ne yapmam lazim? Rolanti motoru mersinde bulamazsam internetten hangisini almam gerekir ve sadece rolanti motorunu degistirmek çözüm olurmu? Kelebeğin üstündeki vida sözde eski haline geldi ama emin değilim. Fikir verirseniz memnun olurum saygılar.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Ağu 2015 19:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
2001 araca uygun rolanti motoru isinizi gorur baska parcada ariza yok.istanbulda yada ankarada cikma bulabilirsiniz.serviste sifiri 1.430 tl idi yanlis hatirlamiyorsam zam gelmis olabilir.motor takilinca tekrardan vidadan ayar yapilarak duzeltirsiniz.temizlik yaparken rolanti motorunu kesinlikle sokmeniz gerekiyordu.

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Ağu 2015 21:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Kas 2010 02:41
Mesajlar: 25
İsim: Metin
Araç: Carisma
http://www.otomobilyedekparcalari.com/E ... l&id=34096

Şu adreste gördüm bakabilirmisiniz bu ugun mudur. Söylediğiniz fiyatla bunun arasında dağlar kadar fark var. Birde vidadan ayar yapılarak demissiniz daha detayli anlatabilirmisiniz. Yine kisilmasi mi gerekli ne kadar kisilacak nasil anlarım bunu.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Ağu 2015 21:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
Bunun ucu farkli.olmaz butun modeller cesit cesit eski paylasimlarimda resmi vardi.rolanti motoru takildiktan sonra arac isinana kadar bekleyip bogazin uzerindeki ayar vidasindan tekrardan ayar yapilacak cunku usta orjinal ayari bozmuş bu yuzden

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Ağu 2015 21:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
Gerçi resim farklı olabilir.Arayıp teyit edin uyumlu derlerse alın fakat kesinlikle uymazsa iade edeceğinizi belirtin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Ağu 2015 21:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Kas 2010 02:41
Mesajlar: 25
İsim: Metin
Araç: Carisma
hocam bir de bu var. affınıza sığınıyorum rahatsız ettiysem kusuruma bakmayın.
http://www.japonkoreotoyedekparcalari.c ... %B0-MOTORU

eski paylaşımlarınıza baktım hep resim göremedim malesef linkler ölmüş yada kaldırılmış resimler.
tekrar ayar yapılacak dediniz ya ayarı nasıl yapılacağını anlamadım. yani orjinal haline geldiğini yada ayarın normal olduğunu nasıl anlarım. rölanti motoru değiştikten sonra kısılarak yapılacak sanırım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Ağu 2015 11:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
Bu resimdeki parçada değil.Ben resim bulup buraya atarim.Şimdi sizin rolanti motorunuz arizalandigi zaman ustaniz rolantinin 1000 devir civarlarinda durmasi icin bogaz kelebeginin uzerindeki ayar vidasindan rolantinizi yukselmis.Daha sonra tekrardan geri kismis fakat bu kisma islemini yaparken aracin rolanti motoru calismadigi icin saglikli yapamamistir.yeni rolanti motoru takildiktan sonra arac 1500 devirde calisip isindiktan sonra 800 devir derecelerine dusmesi gerekiyor.Ama ayar elle bozuldugu icin butun hersey takildiktan ve araba isindiktan sonra devir istenilen duzeyde olmayacagi icin tekrardan vidadan ayar gerekir.

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Ağu 2015 12:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
Takılı halini bulamadim fakat yaylı olan parca komple icinde olacak olmazsa ustaniza gidip parcayi sokturun 3 adet vida tutuyor.elinizde orjinal resmi olur.kesinlikle tamir edilmiyor.Ankarada gitmedigim bobinci tamirci vs kalmadi imkansiz dediler.Resim

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Ağu 2015 12:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Kas 2010 02:41
Mesajlar: 25
İsim: Metin
Araç: Carisma
blackberry06 ilgi ve alakanız için teşekkür ederim. mersinde aramadığım tamirci parçacı kalmadı hiç birinde yok bulamadım malesef en son biri getir sökelim ona göre araştıralım dedi bugün gidemem ama yarın sanırım götürecem arabayı. mersinde bu arabadan anlayan tamirci ustada bulamadım adamlara ne yapmaları gerekiğini ben söylüyorum oda forumdan okuduğum kadarıyla doğrumu yapıyorum yanlışmı eminde değilim sağlam bi usta bulsam aslında iyi olacak ama mersin kıt biraz carisma'dan anlayan adam hiç yok denk gelmedim. yarın gideyim dediğiniz gibi parçayı söküp bakmak en mantıklısı o şekilde araştırmak daha kolay olacaktır sanırım. bulamazsam sanırım ankara yolu görünecek bana da :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Ağu 2015 12:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
Ankarada ergin usta var.Simdi onu aradim elinde 2001 icin rolanti motoru varmiş.250 tl dedi.istersen tlf vereyim onunla konuş


Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Ağu 2015 12:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Kas 2010 02:41
Mesajlar: 25
İsim: Metin
Araç: Carisma
görüştüm kendisiyle forumda numarası vardı. teşekkür ederim ilginiz için


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Eki 2015 20:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Eyl 2015 21:57
Mesajlar: 26
Şehir: istanbul
İsim: burhan
Araç: carisma 1999
Meslek: çalışan
Yaş: 27
merhab herkeze.
carisma 1.6 rolanti sıfırlama yapıyorum normale donuyo fakat bi süre sonra tekar yukseliyo.arkacam ısıtıcısını açınca garipleşiyo çalışması .neden sürekli yükselir aceba . akü 60A 490mah .(orji.590) inci uygunmu acebaca sorun nedir birtürlü bılamadık.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Eki 2015 16:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Eyl 2015 21:57
Mesajlar: 26
Şehir: istanbul
İsim: burhan
Araç: carisma 1999
Meslek: çalışan
Yaş: 27
rolanti motorumu bozulmuş mu yani. cam duğmelerine bastığımda da düşme oluyo hafiften etkileniyo klimayı açıncada sartıntılı çalışıyo yine. neyapıcambilemedim. servise gittim bi ara baktılar rolantiyle oynandı elektrik uzmanı saat yanlış gösteriyo dedi. cihaza bağlatıcaktım o işi yapan kişi gecede dediler oyle halledemedim. aküde aski 3 yıllık ondan olma ihtimali varmı.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Mar 2016 19:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Mar 2016 13:53
Mesajlar: 3
İsim: ALKAN
Araç: carisma 01
Meslek: gözlükçü
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 23
Arkadaşlar 2001 1.6 avance aracımı alalı bir kaç gün oldu bende aynı dertten muzdaribim.Aracın rolantisi çok düşük geliyor ve gaza yüklenmemde 1.000 devirde titreme yaşıyorum.Bu durum çok can sıkıyor haliyle.Yorumları teker teker okudum,bir kaç sorum olacak değerli yorumlarınızı bekliyorum

1)Aracımda orjinal teyp yok akü kutup başını sökersem yol bilgisayarım gider mi?(Bazı yorumlarda kutup başını sökmeye gerek yok denmiş)

2)Aracım lpg li 50-100 km benzinde kullanılmalı denmiş fakat öğrencilik hali benzine kıyamıyorum lpg de kullansak olmaz mı :))

3)Bu sorum biraz farklı olacak konuyu bulandırmayayım.Aracımın sis farının teki yanmıyor ampülün kodu nedir birde değiştirilmesi için ön taraftan sökülmesi gerekir mi ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Mar 2016 00:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Mar 2015 02:04
Mesajlar: 209
İsim: M. Asım
Araç: Fiesta-2008
Meslek: Öğretmen
Yaş: 37
ramazannalkann yazdı:
Arkadaşlar 2001 1.6 avance aracımı alalı bir kaç gün oldu bende aynı dertten muzdaribim.Aracın rolantisi çok düşük geliyor ve gaza yüklenmemde 1.000 devirde titreme yaşıyorum.Bu durum çok can sıkıyor haliyle.Yorumları teker teker okudum,bir kaç sorum olacak değerli yorumlarınızı bekliyorum

1)Aracımda orjinal teyp yok akü kutup başını sökersem yol bilgisayarım gider mi?(Bazı yorumlarda kutup başını sökmeye gerek yok denmiş)

2)Aracım lpg li 50-100 km benzinde kullanılmalı denmiş fakat öğrencilik hali benzine kıyamıyorum lpg de kullansak olmaz mı :))

3)Bu sorum biraz farklı olacak konuyu bulandırmayayım.Aracımın sis farının teki yanmıyor ampülün kodu nedir birde değiştirilmesi için ön taraftan sökülmesi gerekir mi ?


Ben kutup başını sökmeden lpg de yaptım düzeldi. Kutup başını hiç sökmeyin bence.
Sis farının ampulü h3 tip... Önde sis farı çerçevesini tutan tek vidayı söküp kenarlarından tırnaklarını kurtarıp çıkarın. Sis far gövdesini alt ve üstten tutan iki vidayı söküp öne doğru farı çıkarabilirsiniz. Ama alttan ulaşabilirseniz tamponun altındaki plastik koruyucuyu söküp far gövdesini hiç yerinden sökmeden arka kapağını çıkarabilirsiniz. Yapabilirseniz ikinci yolu tavsiye ederim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Haz 2016 00:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
Rolantim 600 devirle 100 devir arasında düşüp çıkıyor.arabamın gidişinde çekişinde hiçbir problem yok. Dreksiyonu çevirince rolantiye tepki veriyor. Bu rolantiyi hiç olmazsa 600 devirde sabitleyebilsem hiç sorunum kalmicak. Lütfen iyi bir fikir bekliyorum. İhtimallerle parça değiştirmek istemiyorum


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 228 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 15 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye