Zaman: 29 Mar 2024 00:42

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 941 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 48  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 07 Ara 2017 14:26 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
tilkinin yeni cantlarına: arabanın ağır abi modunu biraz Delikanlı moduna çevirmiş. (iyi mi kötü kişiye göre değişir). Desen olarak kullanışlı bence: havalandırma iyi bu nedenle balata soğutmaya faydası olur sanırım: ince çubuk/kol olması ve dışa dönük. bombeli . böylece balata tozundan kirlenmeyi azaltır ve az gösterir. Renk olarak benim takacağım en koyu renk bu olur daha fazlası ve siyah cant bana itici geliyor.
Nokian: bu lastiğe hayranım. Avrupada premium markalardan (Conti ,goodyear, Vredestein) sayılıyor yani en kalitelilerden ama Türkiyede Mişlen yan ürünleri ile aynı fiyat. Sakin kullanıcılar için ve arasıra araziye çıkanlar için 4 mevsim ürünleri de iyidir sanırım. aracıma şimdiden yaz lastiği bakıyorum nokiandan başka denemek için başka lastiklere bakıyorum ama akıl hep Nokiana yönlendiriyor! neden: 1- kalite 2-fiyatı 3- Suv lastikte taş itici özellik 4- yumuşak ama yanak güçlendirici teknoloji (çukurlarda çok lastik yardırdım henüz nokian yardıramadım) Bu saydıklarım muhtemelen 4 mevsim modelinde de vardır.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ara 2017 14:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
av.ilhami yazdı:
tilkinin yeni cantlarına: arabanın ağır abi modunu biraz Delikanlı moduna çevirmiş. (iyi mi kötü kişiye göre değişir). Desen olarak kullanışlı bence: havalandırma iyi bu nedenle balata soğutmaya faydası olur sanırım: ince çubuk/kol olması ve dışa dönük. bombeli . böylece balata tozundan kirlenmeyi azaltır ve az gösterir. Renk olarak benim takacağım en koyu renk bu olur daha fazlası ve siyah cant bana itici geliyor.
Nokian: bu lastiğe hayranım. Avrupada premium markalardan (Conti ,goodyear, Vredestein) sayılıyor yani en kalitelilerden ama Türkiyede Mişlen yan ürünleri ile aynı fiyat. Sakin kullanıcılar için ve arasıra araziye çıkanlar için 4 mevsim ürünleri de iyidir sanırım. aracıma şimdiden yaz lastiği bakıyorum nokiandan başka denemek için başka lastiklere bakıyorum ama akıl hep Nokiana yönlendiriyor! neden: 1- kalite 2-fiyatı 3- Suv lastikte taş itici özellik 4- yumuşak ama yanak güçlendirici teknoloji (çukurlarda çok lastik yardırdım henüz nokian yardıramadım) Bu saydıklarım muhtemelen 4 mevsim modelinde de vardır.


Nokian kışlık ve yazlık lastiklerinde xl özelliği olması artı bir özellik ama lastiğe sertlik veriyormuş bu hoşuma gitmedi :D

Bende yazlık ve kışlık sanırım nokian kullanıcağım..

Jant için değerli görüşleriniz için teşekkür ederim.

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ara 2017 15:01 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
tilki yazdı:
av.ilhami yazdı:
tilkinin yeni cantlarına: arabanın ağır abi modunu biraz Delikanlı moduna çevirmiş. (iyi mi kötü kişiye göre değişir). Desen olarak kullanışlı bence: havalandırma iyi bu nedenle balata soğutmaya faydası olur sanırım: ince çubuk/kol olması ve dışa dönük. bombeli . böylece balata tozundan kirlenmeyi azaltır ve az gösterir. Renk olarak benim takacağım en koyu renk bu olur daha fazlası ve siyah cant bana itici geliyor.
Nokian: bu lastiğe hayranım. Avrupada premium markalardan (Conti ,goodyear, Vredestein) sayılıyor yani en kalitelilerden ama Türkiyede Mişlen yan ürünleri ile aynı fiyat. Sakin kullanıcılar için ve arasıra araziye çıkanlar için 4 mevsim ürünleri de iyidir sanırım. aracıma şimdiden yaz lastiği bakıyorum nokiandan başka denemek için başka lastiklere bakıyorum ama akıl hep Nokiana yönlendiriyor! neden: 1- kalite 2-fiyatı 3- Suv lastikte taş itici özellik 4- yumuşak ama yanak güçlendirici teknoloji (çukurlarda çok lastik yardırdım henüz nokian yardıramadım) Bu saydıklarım muhtemelen 4 mevsim modelinde de vardır.


Nokian kışlık ve yazlık lastiklerinde xl özelliği olması artı bir özellik ama lastiğe sertlik veriyormuş bu hoşuma gitmedi :D

Bende yazlık ve kışlık sanırım nokian kullanıcağım..

Jant için değerli görüşleriniz için teşekkür ederim.

bahsettiğim dayanıklılık, extra load (XL ) değil! bu:
Aramid Yanak Teknolojisi beklenmedik durumlara karşı mükemmel dayanıklılık ve güvenlik sağlar. Yanak yapısında kullanılan son derece güçlü aramid lifleri, lastik yanaklarına mükemmel bir dayanıklılık ve delinme direnci kazandırır. Bu malzeme havacılık, uzay ve savunma sanayi sektörlerinde de kullanılmaktadır. Yanak kauçuğunu pekiştirerek güçlendiren aramid lifleri, lastik yanağının dış darbelere ve jant damağının oluşturduğu baskıya daha iyi dayanmasını sağlar.
http://www.nokianlastik.com/lastikdetay ... =47#bilgi1
yani dayanıklı ama yumuşak :D
her yazılana inanmam ama bizzat 2-3 kere test ettiğim için biliyorum :)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ara 2017 15:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Ağu 2017 17:01
Mesajlar: 83
İsim: Umut rıza
Araç: Outlander 2.4
Meslek: İnşaat mühendisi
Kan grubu: Arh+
Yaş: 39
yaw şu ağır arazi olayı bizim araçlara eklenemezmi :)

bu arada karlı 4000 km den sonra yeni sorunlarım :)

1- araç rampa aşağı hararet göstergesi sıfıra yapışıyor ( sanırım termostat)

2- sürekli sıcak- soğuk buz kar yapa yapa sanırım disklerim yamuldu frene basınca direksiyonda periyodik vuruntu ve ses oluyor.

3- birde benzin pompam bozulmak üzere sanırım ilk çalıştırmalarda bazen araç geç çalışıyor, arıza lambası yakıyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ara 2017 16:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
Jantların ortasına Mitsubishi logolu jant göbeği kapak taktım

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2017 11:09 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Umutrıza yazdı:
yaw şu ağır arazi olayı bizim araçlara eklenemezmi :)

bu arada karlı 4000 km den sonra yeni sorunlarım :)

1- araç rampa aşağı hararet göstergesi sıfıra yapışıyor ( sanırım termostat)

2- sürekli sıcak- soğuk buz kar yapa yapa sanırım disklerim yamuldu frene basınca direksiyonda periyodik vuruntu ve ses oluyor.

3- birde benzin pompam bozulmak üzere sanırım ilk çalıştırmalarda bazen araç geç çalışıyor, arıza lambası yakıyor.


arazi vitesi eklemek: aldığın abdest kaçırdığın kurbağaya değmez: sat Pajero pinin vs. al. Ama unutmayın arazi 4 çeker ile bizim 4 çekerler tamamen farklıdır. mesela bizim 4 çeker hızlı virajda iyi iken arazi tipi 4 çeker virajda takla attırabilir.
1- termostad: normal kullanımda hareret göstergesi yerinde ise sorun yok: hem kış hem iniş mutlaka göstergeyi/harareti düşürür. sıcak üfleme de sıkıntı yoksa dokunmayın. ısıtmıyorsa termostat değiştirin
2- disk kayması olabilir: frenciye gidin
3- arıza tespit cihazına bağlayın. Pompa, akü, enjektör, lpg (enjektör, regülatör ) olabilir.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2017 12:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Ağu 2017 17:01
Mesajlar: 83
İsim: Umut rıza
Araç: Outlander 2.4
Meslek: İnşaat mühendisi
Kan grubu: Arh+
Yaş: 39
sizce eklenirmi ağır arazi seçeneği bunun için şanzımanmı değiştirmek lazım ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2017 13:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
Benim aklıma şu geliyor, History Channel'de dizel kardeşler diye bir program var, adamlar keserek biçerek her aracı arazi aracına çeviriyorlar, büyük dizel motorlar koyuyorlar hatta bu dizel motorlara ilginç yakıt ekonomi sistemleri yapıyorlar.
Bunun gibi muhakkak araç kupadan ayrılıp ağır arazi çekiş ve şanzımanı takılabilir... L200 lerinkini tak gitsin :D

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2017 14:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Ağu 2017 17:01
Mesajlar: 83
İsim: Umut rıza
Araç: Outlander 2.4
Meslek: İnşaat mühendisi
Kan grubu: Arh+
Yaş: 39
l200 değil pajero takmak lazım :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2017 14:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Mar 2017 18:29
Mesajlar: 49
Şehir: giresun
İsim: umut
Araç: l200
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 21
Umutrıza yazdı:
l200 değil pajero takmak lazım :)

Aynı şanzıman zaten :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2017 14:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Ağu 2017 17:01
Mesajlar: 83
İsim: Umut rıza
Araç: Outlander 2.4
Meslek: İnşaat mühendisi
Kan grubu: Arh+
Yaş: 39
:).


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2017 18:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Mar 2017 18:29
Mesajlar: 49
Şehir: giresun
İsim: umut
Araç: l200
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 21
tilki yazdı:
Benim aklıma şu geliyor, History Channel'de dizel kardeşler diye bir program var, adamlar keserek biçerek her aracı arazi aracına çeviriyorlar, büyük dizel motorlar koyuyorlar hatta bu dizel motorlara ilginç yakıt ekonomi sistemleri yapıyorlar.
Bunun gibi muhakkak araç kupadan ayrılıp ağır arazi çekiş ve şanzımanı takılabilir... L200 lerinkini tak gitsin :D

Bence 3.5 v6 24 valve pajero almak daha mantıklı tam bir arazi canavarı :kart:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2017 20:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Ağu 2017 17:01
Mesajlar: 83
İsim: Umut rıza
Araç: Outlander 2.4
Meslek: İnşaat mühendisi
Kan grubu: Arh+
Yaş: 39
Aynı zamanda aslaft performansıda lazım o yüzden outlanderi modifiye etmek daha mantıklı bence


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2017 21:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Mar 2017 18:29
Mesajlar: 49
Şehir: giresun
İsim: umut
Araç: l200
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 21
Umutrıza yazdı:
Aynı zamanda aslaft performansıda lazım o yüzden outlanderi modifiye etmek daha mantıklı bence

Evet haklısınız ama Outlander çekiş sistemini değiştirmek biraz sıkıntılı olabilir uygun şanzıman vs çok külfetli bir iş ama ağır devir eklemeden hafif yükseltme lastik dif lock eklemeleri olabilir bu hafif modifiyeler bile yeterli olur


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2017 23:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Ağu 2017 17:01
Mesajlar: 83
İsim: Umut rıza
Araç: Outlander 2.4
Meslek: İnşaat mühendisi
Kan grubu: Arh+
Yaş: 39
umut28 yazdı:
Umutrıza yazdı:
Aynı zamanda aslaft performansıda lazım o yüzden outlanderi modifiye etmek daha mantıklı bence

Evet haklısınız ama Outlander çekiş sistemini değiştirmek biraz sıkıntılı olabilir uygun şanzıman vs çok külfetli bir iş ama ağır devir eklemeden hafif yükseltme lastik dif lock eklemeleri olabilir bu hafif modifiyeler bile yeterli olur


Aslında doğru söylüyorsun şu haliyle bile kar buz hafif çamur başarılı iken yükseltme ve lastikle pajero l200 kadar olmasada baya fark edebilir


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2017 07:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 703
Şehir: Ankara
İsim: can
Araç: Outlander2003/2011 itfiş
Meslek: eskiborsacı
Yaş: 39
Umutrıza yazdı:
umut28 yazdı:
Umutrıza yazdı:
Aynı zamanda aslaft performansıda lazım o yüzden outlanderi modifiye etmek daha mantıklı bence

Evet haklısınız ama Outlander çekiş sistemini değiştirmek biraz sıkıntılı olabilir uygun şanzıman vs çok külfetli bir iş ama ağır devir eklemeden hafif yükseltme lastik dif lock eklemeleri olabilir bu hafif modifiyeler bile yeterli olur


Aslında doğru söylüyorsun şu haliyle bile kar buz hafif çamur başarılı iken yükseltme ve lastikle pajero l200 kadar olmasada baya fark edebilir




Aracın orjinal ayarlarını bence değiştirmemek lazım. Çünkü bizdeki araçların lastik ebatları orjinalinden farklı birinde düdük makarnası gibi lastikler var ama kasis ve bozuk yol konforu yok. Diğerinde ise kasis konforu olsa da lastik büyük geldiği için viraja girerken tedirgin ediyor yanlamada sallanma oluyor. Lastikleri biz almadık ama eskirse yada uygun fiyata bi lastik denggelirse orjinali ile değiştirmeyi düşünüyoruz. Araç üretilirken en ideal ölçüler yakalanmaya çalışıyor. Bence araç ihtiyaçları karşılamaz ise amacınıza uygun araç arayışında olun. Bir aracı modifiye ile istediğinize uydurmaya çalışmayın. İlla arazi diyecek olsaydım. En ucuz yollu çözümü gider şahsen lada niva alırdım. Arazi dışında pek bi işe yaramaz ama pajero ile girebileceğiniz yerlere bile girer.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2017 08:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
Benim şahsi yol izleyişim ise ; araç benim sınırları aşmadan her modifikasyonu yaparım arkadaş :)

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2017 10:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 703
Şehir: Ankara
İsim: can
Araç: Outlander2003/2011 itfiş
Meslek: eskiborsacı
Yaş: 39
tilki yazdı:
Benim şahsi yol izleyişim ise ; araç benim sınırları aşmadan her modifikasyonu yaparım arkadaş :)

Benim modifikasyon anlayışım koltuğa kılıf geçirmek veya çakmaklığa usbli bi şeyler takmakla sınırlı Tercih meselesidir. Saygı duyarım. :Bravo:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2017 11:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
canztr yazdı:
tilki yazdı:
Benim şahsi yol izleyişim ise ; araç benim sınırları aşmadan her modifikasyonu yaparım arkadaş :)

Benim modifikasyon anlayışım koltuğa kılıf geçirmek veya çakmaklığa usbli bi şeyler takmakla sınırlı Tercih meselesidir. Saygı duyarım. :Bravo:


Saygı bizden ağabey :)

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2017 14:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
Bugün arabayı mecbur tekrar yıkadık .. yiter :)
Resim

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 941 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 48  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 14 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye