Zaman: 29 Mar 2024 01:05

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 21 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 11 Tem 2018 13:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Tem 2016 12:58
Mesajlar: 17
İsim: Hüseyin
Araç: Mitsubishi Lancer 2006 Plus MT
Meslek: Memur
Yaş: 27
Kütahyada ikamet ediyorum. Aracımı yaptırmak istiyorum. Bana yakın bölgede iyi bir ustayı tanıyan varsa iletişime geçmek isterim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Tem 2018 14:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2016 22:09
Mesajlar: 246
Şehir: tekirdağ
İsim: cafer
Araç: lancer
Meslek: işçi
Yaş: 35
Araç kaç km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Tem 2018 16:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 703
Şehir: Ankara
İsim: can
Araç: Outlander2003/2011 itfiş
Meslek: eskiborsacı
Yaş: 39
Ankaraya getirebilirsen tavsiyemiz olur. O tarafta kimseyi bilmiyorum. :(

Ama öncelikle NNT bor katkısını bi denemenizi öneririm. Eğer o da çare olmazsa o zaman bunu düşünün.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2018 10:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Tem 2016 12:58
Mesajlar: 17
İsim: Hüseyin
Araç: Mitsubishi Lancer 2006 Plus MT
Meslek: Memur
Yaş: 27
canztr yazdı:
Ankaraya getirebilirsen tavsiyemiz olur. O tarafta kimseyi bilmiyorum. :(

Ama öncelikle NNT bor katkısını bi denemenizi öneririm. Eğer o da çare olmazsa o zaman bunu düşünün.

bor kullanmaya başladım duman atma sorunu kalmadı ama buji keçelerinde kaçak varmış eksiltmeye devam ediyor ama çok çok az. uzun yola gitmesem belki farkedilmeyecek. Ankaraya getirebilirim ama izin durumlarını ayarlamak gerek. Ortalama kaç günde yapılıyor motorlar ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2018 10:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Tem 2016 12:58
Mesajlar: 17
İsim: Hüseyin
Araç: Mitsubishi Lancer 2006 Plus MT
Meslek: Memur
Yaş: 27
cafer_haki yazdı:
Araç kaç km

225.000


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2018 11:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2016 22:09
Mesajlar: 246
Şehir: tekirdağ
İsim: cafer
Araç: lancer
Meslek: işçi
Yaş: 35
225 bin km çok az mitsu için bu km motor bitmez.ya km geri çekilmiş yada aracın LPG ayarı çok fakir karışımda kalmış.birde problemi tam çözmek lazım. Pistonun icine 2 yerden yağ girer.1 segmanlar ve piston 2 subap lastikleri.arac sıcak iken yağ çubuğunu çekip gaz verin oradan bir duman atma söz konusumu.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2018 11:11 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
bizim uzman lpgciler aracı az yaksın diye fakir ayarlamayı pek severler!
oysa tam tersi:ikisi de iyi değil ama zengin karşım fakir karışıma göre daha tercih edilir bir durumdur.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2018 14:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2016 22:09
Mesajlar: 246
Şehir: tekirdağ
İsim: cafer
Araç: lancer
Meslek: işçi
Yaş: 35
av.ilhami yazdı:
bizim uzman lpgciler aracı az yaksın diye fakir ayarlamayı pek severler!
oysa tam tersi:ikisi de iyi değil ama zengin karşım fakir karışıma göre daha tercih edilir bir durumdur.

Aslında fakir için ugrasmiyor adamlar yanmis nozul ve yanlış montajda dolayı kalibrasyon da çarpanlar düşük çıkıp araç fakirde kalıyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Tem 2018 15:34 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
şu anki benim pratik mantığım: otomatik kalibrasyon + 20 ekle :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Tem 2018 16:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2016 22:09
Mesajlar: 246
Şehir: tekirdağ
İsim: cafer
Araç: lancer
Meslek: işçi
Yaş: 35
av.ilhami yazdı:
şu anki benim pratik mantığım: otomatik kalibrasyon + 20 ekle :D

Uygulama yanlış.otomatik kalibrasyon ve lft sft ayarina göre her devirde farklı ayar olmalı.su obd cihazı ile neden afr karışımına bakmıyor sunuz


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Tem 2018 17:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 703
Şehir: Ankara
İsim: can
Araç: Outlander2003/2011 itfiş
Meslek: eskiborsacı
Yaş: 39
tavzih yazdı:
canztr yazdı:
Ankaraya getirebilirsen tavsiyemiz olur. O tarafta kimseyi bilmiyorum. :(

Ama öncelikle NNT bor katkısını bi denemenizi öneririm. Eğer o da çare olmazsa o zaman bunu düşünün.

bor kullanmaya başladım duman atma sorunu kalmadı ama buji keçelerinde kaçak varmış eksiltmeye devam ediyor ama çok çok az. uzun yola gitmesem belki farkedilmeyecek. Ankaraya getirebilirim ama izin durumlarını ayarlamak gerek. Ortalama kaç günde yapılıyor motorlar ?



Bor katkısının önemli derecede sorunu çözmesi iyiye işaret. İşe yaramasına sevindim.
Üstat sorunu nasıl çözmek istersiniz bilmiyorum ama yakıt durumu uygun ve fabrika düzeyine yakınsa motoru yaptırmanızı pek önermem. O son çare gibi görünüyor. Ankarada önereceğim tamirci Talip Ustadır. Forumda aratırsanız yerini de tam olarak tespit edersiniz. Tavsiyeler ve detayları ustama sormanız faydalı olacaktır. Referans olarak da mitsclubdan Can dersiniz yardımcı olur. 3 tane mitsu aracımız var . Hepsini ona götürüyoruz. Cebi: 0 535 782 60 29.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Tem 2018 11:34 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
cafer_haki yazdı:
av.ilhami yazdı:
şu anki benim pratik mantığım: otomatik kalibrasyon + 20 ekle :D

Uygulama yanlış.otomatik kalibrasyon ve lft sft ayarina göre her devirde farklı ayar olmalı.su obd cihazı ile neden afr karışımına bakmıyor sunuz

uygulamam ideal değil zaten: otomatik ayar yapılmasından sonra ek ayarlardan kendi aracım için çıkardığım sonuç.
araçta bir keyifsizlik var şu anda ona odaklandım. bi de tembellik sanırım :D
bu arada obd cihazı bir arkadaşa lazım olduğu için ona verdim: kendime full sistem (şanzıman ABS, SRS) taramalı mümkünse Türkçe ve el ile tutuluna (el terminalli) bişey arıyorum: tabii ucuzluk :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Tem 2018 18:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Tem 2016 12:58
Mesajlar: 17
İsim: Hüseyin
Araç: Mitsubishi Lancer 2006 Plus MT
Meslek: Memur
Yaş: 27
cafer_haki yazdı:
225 bin km çok az mitsu için bu km motor bitmez.ya km geri çekilmiş yada aracın LPG ayarı çok fakir karışımda kalmış.birde problemi tam çözmek lazım. Pistonun icine 2 yerden yağ girer.1 segmanlar ve piston 2 subap lastikleri.arac sıcak iken yağ çubuğunu çekip gaz verin oradan bir duman atma söz konusumu.

Hocam lpg de problem olduğunu ben de düşünüyorum. Zaten Aracın benden önceki sahibi otogazcıymış.dediğiniz gibi lpg ayarı fakir karşımda kalmış olabilir. Yağ çubuğununa bakıp tekrar yazarım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Tem 2018 18:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Tem 2016 12:58
Mesajlar: 17
İsim: Hüseyin
Araç: Mitsubishi Lancer 2006 Plus MT
Meslek: Memur
Yaş: 27
canztr yazdı:
tavzih yazdı:
canztr yazdı:
Ankaraya getirebilirsen tavsiyemiz olur. O tarafta kimseyi bilmiyorum. :(

Ama öncelikle NNT bor katkısını bi denemenizi öneririm. Eğer o da çare olmazsa o zaman bunu düşünün.

bor kullanmaya başladım duman atma sorunu kalmadı ama buji keçelerinde kaçak varmış eksiltmeye devam ediyor ama çok çok az. uzun yola gitmesem belki farkedilmeyecek. Ankaraya getirebilirim ama izin durumlarını ayarlamak gerek. Ortalama kaç günde yapılıyor motorlar ?



Bor katkısının önemli derecede sorunu çözmesi iyiye işaret. İşe yaramasına sevindim.
Üstat sorunu nasıl çözmek istersiniz bilmiyorum ama yakıt durumu uygun ve fabrika düzeyine yakınsa motoru yaptırmanızı pek önermem. O son çare gibi görünüyor. Ankarada önereceğim tamirci Talip Ustadır. Forumda aratırsanız yerini de tam olarak tespit edersiniz. Tavsiyeler ve detayları ustama sormanız faydalı olacaktır. Referans olarak da mitsclubdan Can dersiniz yardımcı olur. 3 tane mitsu aracımız var . Hepsini ona götürüyoruz. Cebi: 0 535 782 60 29.


Hocam yakıt durumunda hiç problem yok. Şehiriçinde 50 tl ile 200 km yapıyorum. Benzinde de yakıt tüketiminde sorun yok. Dediğiniz ustaları not ettim. Yazılanlara göre ilk önce lpg ayarları için sanayiye gitmem gerek. Çok teşekkür ediyorum


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Tem 2018 19:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2016 22:09
Mesajlar: 246
Şehir: tekirdağ
İsim: cafer
Araç: lancer
Meslek: işçi
Yaş: 35
Motor sicakken yağ çubuğunu çekip gaz verin video ya alın buraya yuklerseniz daha net bilgi sahibi oluruz


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Mar 2019 09:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Tem 2016 12:58
Mesajlar: 17
İsim: Hüseyin
Araç: Mitsubishi Lancer 2006 Plus MT
Meslek: Memur
Yaş: 27
Üstatlar merhaba. Burada konuştuklarımdan sonra araca fazla binme şansım olmadı. Kullanıldı ama ben binemedim. Aracı yaptırıp satma düşüncem var.
Araçta farklı sorunlar türemiş. Hepsini toptan halletmek istiyorum. Konya' da ikamet ediyorum artık. Konya' da tavsiyeleriniz var mı? Yoksa Ankara' ya mı gitmeliyim ?
Sorunları yazayım.
1.Araçta güç düşüklüğü var. Benzindeyken daha az oluyor ama.
2.Belli bir hızda von von ses geliyor.
3.Arıza ışığı yanıyor.
4.Yağ eksiltiyor.
5.Burda konuştuktan sonra yukarıda yazılanları yaptım sanayiye gitmiştim buji keçelerinde kaçak olduğu söylendi.
6.Egzozdan mavi duman atıyordu. nnt bor katkısı dumanı kesti.
7. Bir de rolantide lpg de iken dalgalanma oluyor. Bunu benzinde yapmıyor.
Çok teşekkür ediyorum cevaplarınız için.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Mar 2019 10:10 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
öncelikle arıza ışığı yanıyorsa hata kodu okumadan konuşmak doğru olmaz. arıza ışığı yanıyorsa hata kotlarını da öğrenip yazmanız gerekir.
1. madde ve 7. maddeye bakınca ateşleme sorunu var gibi: buji, kablosu,bobin olabilir. zaten 5. madde sorunu da ateşleme sistemini bozar; sisteme kaçan yağ ateşlemeyi zorlaştırır.
Yine 5. madde yağın ateşlemeye kaçarak yağ eksiltmesine de sebep olur.
Sonuç: öncelikle buji keçeleri değişecek bu sırada da bobin ve bujideki kaçak yağlar temizlenecek. aracın doğru dürüst ateşleme yapması sağlanacak. temizlikten sonra sorun devam ederse buji, kablosu, bobin değişecek. hangilerinin değişeceğini usta söyler. genelde bujiden başlanır, daha sonra buji kablosu ve en sonunda da bobinler değişir. usta işi biliyorsa bu parçaların dirençlerini ölçerek süreci kısaltabilir.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Mar 2019 17:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Tem 2016 12:58
Mesajlar: 17
İsim: Hüseyin
Araç: Mitsubishi Lancer 2006 Plus MT
Meslek: Memur
Yaş: 27
Üstat teşekkür ediyorum öncelikle. Konya' da bir usta tavsiye ettiler. Ankara' da çok iyi ustalar varmış. Ankara' ya gidip bu işlerin hepsinin çözüleceğini bilsem oraya da gider yaptırırım. Sizce ne yapmalıyım Ankara mı Konya mı?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Mar 2019 17:23 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
önce konya derim: eğer sorun yazdıklarımla alakalı ise az-çok iyi bir usta ki size tavsiye edilen muhtemelen iyidir, işinizi görecektir. yeterki Konyada gittiğiniz usta arıza tesbit cihazı ile arızayı da okusun. sorun çözülmezse o zaman Ankaraya masraf yaparsınız.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Mar 2019 19:37 
Çevrimdışı

Kayıt: 02 Tem 2013 19:48
Mesajlar: 299
Şehir: BURSA
İsim: Ahmet
Araç: 2004 Lancer AT
Meslek: Teknisyen
Kan grubu: ARh+
Yaş: 36
Daha önce 2006 model lancer için benzer problemler yaşamıştım ve Bursada Raif usta tümünü çözmüştü.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 21 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye