Zaman: 20 Ara 2025 08:53

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 15 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 25 Ara 2009 01:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
bildiğim kadarıyla tırnak sayısı fazla, normalden uzun ömürlü ve motor çekişini arttırıyor diye duydum ( kendim denemedim)

bi ara act de toplaşılıp boschun platin bujisinden almışlardı.gayet memnunlardı ondan.hatta takılmış bir 1.3 ü deneme fırsatım olmuştu çekişi beni hayrete düşürmüştü.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: iridyum buji
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2011 13:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Mar 2010 19:11
Mesajlar: 258
Şehir: bahçelievler,ist
İsim: alpay evren
Araç: colt 1.3amt,L300panelvan,L300camlıvan :D
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 24
iridyum buji hakkında bilgisi olan nerden temin edilir, sorun çıkarırımı, maaliyeti nedir, perf. katkısı nekadardır..???

_________________
viewtopic.php?f=33&t=2344
viewtopic.php?f=33&t=2553
ralli///art all day & all night


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2011 13:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Mar 2010 19:11
Mesajlar: 258
Şehir: bahçelievler,ist
İsim: alpay evren
Araç: colt 1.3amt,L300panelvan,L300camlıvan :D
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 24
_opeth yazdı:
konu birleştirildi

allah razı olsun bulamamıştım yaf :gul:

_________________
viewtopic.php?f=33&t=2344
viewtopic.php?f=33&t=2553
ralli///art all day & all night


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2011 17:37 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
0532 677 01 15

Mustafa Bey...

iridyum buji ve buji türleri hakkında her türlü bilgi için arayabilirsiniz...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2011 19:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Mar 2010 19:11
Mesajlar: 258
Şehir: bahçelievler,ist
İsim: alpay evren
Araç: colt 1.3amt,L300panelvan,L300camlıvan :D
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 24
bugün havanın güzel olmasını bahane edip çıktım önce aracı güzel bi yıkattım 20tllikte benzn aldım tabe bi işe yaramadı haala işaret yanıp sönüyo :D sonra buji için araştırma yaptım serwise sordum 3,4 tunningçi gezdim ve bu bujilerin tutulmadığını we sorun çıkardığını kurum yapıyor motorda wuruntu oluyormuş ve pek tutulmadığını söylediler bunun yerine bosch'un 4 tırnaklı gümüş bujisini önerdiler hem perf arttırıyor hemde sorun çıkarmıyormuş.

_________________
viewtopic.php?f=33&t=2344
viewtopic.php?f=33&t=2553
ralli///art all day & all night


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2011 01:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Haz 2010 12:57
Mesajlar: 394
Şehir: 34-26
İsim: evren
Araç: colt czt
Meslek: öğretmen
Yaş: 27
walla yıllardan beri bi ngk adı geçer bujide...eğer alacakşanız ngk alın...boşch filan uğraşmayın derim ben

_________________
Zorlaştırmayınız kolaylaştırınız, nefret ettirmeyiniz, sevdiriniz...(Hadis)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2011 14:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Haz 2010 13:21
Mesajlar: 523
İsim: ismail
Araç: 09 Lancer İnv.
Kan grubu: bRh+
Serviste sormuştum senin aracında zaten fabrika çıkışı bosch iridyum buji var dediler, başka soran lancer cı varmı?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2011 17:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
Lancerda orijinal buji iridyum ama bosch degil ngk marka.

Konu zaten colt ile alakali. Zamaninda coltuma almistim gayet de memnundum 50 bin km kadar kullandim hicbir problem yasamadim. Ozellikle LPGden sonra bence iridyum sart.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2011 17:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
Buji meselesine tekrar baktim. Zamaninda DH'de yazmistim ama bulmasi imkansiz hale gelmis. Buraya da yazayim:

BU YAZDIKLARIM COLT ICIN:

Orijinal bujiler
Bosch FR7SE (siparis no 0 242 235 747)

Platin bujiler:
Bosch FR7NPP33 (siparis no 0 242 235 756)

Bunlara bosch e catalog sitesinden buldum. Colt kullanma klavuzunda sayfa 9-14 te de yaziyor parca nolar.

Bu arada yeni buji de cikmis LPG/CNG icin. Ben aldigimda yoktu:
Buji, Platin-Ir CNG/LPG gazı(FR 6 NI 332 S) 0 242 240 655

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Mar 2011 00:30 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Catal"im, iridyum bujilerin n hayrını gördün anlatıva bakeyn? :)

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Mar 2011 00:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 14:10
Mesajlar: 468
Şehir: Üsküdar/İstanbul
İsim: Murat
Araç: 1.3 Colt AMT
Meslek: Avukat
Kan grubu: BRh+
Yaş: 32
30 bin bakımda zaten değişiyor galiba bu meret, ne vakittir benim de aklımdaydı.
bi deneyelim bakalım THY ile yarışırız gari :kart: :gul:

_________________
2005 Mitsubishi Colt Invite 1.3 AMT

2011 Honda PCX 125


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Mar 2011 14:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
bacey yazdı:
Catal"im, iridyum bujilerin n hayrını gördün anlatıva bakeyn? :)


Omru daha uzun oluyormus 90 bin gibi degisiyormus. Ayrica atesleme daha rahat oluyormus bu yuzden LPG icin ozellikle tavsiye ediliyor.

Ne hayrini gordun dersen LPG'ye ragmen bir sikintiyla karsilasmadim desem bence yeterli bir hayir derim.

Onun disinda aracin performansi +3 hp artti deeerrmisim tabiki oyle birsey yok varsa bile hissedilmesi imkansiz. Kaputu folyo kaplatip +5 hp yazan apacilerden degiliz yane.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Mar 2013 15:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Nis 2012 00:07
Mesajlar: 11
Şehir: izmir
İsim: ömer
Araç: mitsubishi lancer 1.5 inviite
Meslek: memur
Kan grubu: a -
Yaş: 24
bende 4 tane sağlam fazla var ilgilenenlere ücreti mukabilinde göndere bilirim?yanlış operasyon sonucu elimde patladı.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Mar 2013 23:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2013 10:52
Mesajlar: 18
İsim: murat
Araç: yok
Meslek: öğretmen
Kan grubu: BRh+
Yaş: 32
selam, benim eski aracıma (daihatsu yrv turbo ) ngk iridyum almıştım. yakıt artıyor, aracım 140 hp olduğu için çekişte fark görmedim. daha sonra biraz araştırınca öğrendim ki iş buji değişimi ile bitmiyor, performans buji kabloları, yazılım, bobin vs, uğraşlardan sonra %3 falan hp artışı oluyormuş. bende geri söktürdüm. tek başına da zararı oluyormuş. onun yerine simota cold air intake takın%5 alırsınız.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 May 2013 09:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2012 21:35
Mesajlar: 42
İsim: Selçuk
Araç: 2009 Lancer İnvite
Meslek: Öğretmen
Yaş: 31
İridyum buji lancerlarda orjinal, 80binde bir değişiyor. Her 10bin bakımında usta açıp gözle kontrl ediyor o kadar. Aracın mühendisleri onca tes, bilgisayar verisi ve tecrübe ile hangi bujiyi koyduysa onunla devam etnek, fazla macera aramamak kanaatindeyim. Ben 80bin bakımında yine orjinali gibi bosch iridyum kullandım. 80binde çıkardığımız buji de bosch du. 70binde hayli iyi duruyordu ama 80binde baya bi yıprandığını gözlemledim. Arabaya binince hem yakıtının, hem teklemenin, hem performansının değiştiğini gözlemledim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 15 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye