Zaman: 01 Eki 2025 05:59

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 31 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2016 00:22 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5654
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
sıfır arabanın tadı başkadır ama pek düşünmüyorum sıfır parasına daha üst segment 2. el araç almayı tercih ederim. tabi bide sanayiye gitmeden vakit mi geçer :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2016 12:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 May 2012 09:45
Mesajlar: 366
İsim: ömer
Araç: 2006 1.3 Invite AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 29
Arıza kodu ve arızayı size söylediklerinde keşke buraya danışsaydınız. Muhtemelen bu paraları harcamayacaktınız. Yine de çözüldüğüne sevindim.

_________________
Mitsubishi COLT 2006 1.3 AMT
___________________________________________________________________________________


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2016 12:27 
Çevrimdışı

Kayıt: 11 Kas 2011 15:00
Mesajlar: 131
Şehir: İstanbul
İsim: ERDEM
Araç: 2008 Colt amt
Meslek: Matematik Öğretmeni
Kan grubu: 0+
Yaş: 32
Öncelikle çok geçmiş olsun, aracınızla sorunsuz uzun yıllarınız olsun inşallah...
Servisteki arıza tespit ücreti tutarını bilmem ama bulaşık makinesi için bile eve gelen servis yaptırmadığımız taktirde arıza tespit ücreti olarak servis ücretini alıyor ne yazık ki, burada kesinlikle bir savunma yok yanlış anlamayın lütfen...
Aracın orada kaldığı periyotta bobin arızası verdi mi acaba ya da beyin değişimi sonrasında yeni bir arıza olarak mı ortaya çıktı yani bir arıza kodu diğerini tetikleyebilir mi ya da bloke edebilir mi?
Yaşanan süreç gerçekten üzüntü verici ve yıpratıcı, insanın işini gücünü, günlük hayatını etkiliyor devam eden arıza, çok şükür sorun çözülmüş ve kafanız rahat şimdi...
Ben şu an hanımında ve kendinde toplam 2 Colt'u olan bir Askale müşterisi olarak hep mutlu ve sorunsuz ayrıldım servisten, 2000 km kadar sonra yine bakım için orada olacağım inşallah ve bu durumu soracağım, Allah bir daha tekrarını yaşatmasın ve araçlarınızla ilgili son sorununuz bu olsun inşallah, tekrar geçmiş olsun.

_________________
İnsanoğlunun değeri bir kesirle ifade edilecek olursa; payı gerçek kişiliğini gösterir, paydası da kendisini ne zannettigini, payda büyüdükçe kesrin değeri küçülür...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2016 12:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Eyl 2014 16:32
Mesajlar: 41
İsim: Engin
Araç: 2008 Colt Cz3 Amt
Meslek: İnşaat Mühendisi
Yaş: 39
Askale ciddi sorunları çözememe konusunda inanın bir numaradır.Benim colt viteslere gecmiyor, anahtar işareti yanıp duruyor,yol bilgisayarı gelip gidiyordu (aracımın konusunda var yazdım)..Bi sürü yer dolastıktan sonra Askaleye gittim..Kabloları vs tüm elektrik tesisatını elden gecirdik,çözdük dediler..2 gün sonra yine aynısı..En sonunda beyinden dediler..İnanmadım tabi..Baska elektronikcilere gittik..Beyin dediler..
Taki ben şantiyede ki elektrikçime yol bilgisarını söktürüne kadar.Ekran gelip gitmeler sırasında kısa devreye sebep oluyormus iyi mi...:)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2016 15:01 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5654
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Bu olayda zaten birinci derecede önemli olan sorunu çözememek değil. olabilir insanlık hali. herkes herşeyi bilemez. adınız yetkili servis olunca herşey size ilham olmuyor. asıl mesele hakketmedikleri bir parayı "yetkili servis" adı altında yüksek fiyattan alıp. hata sonucunda parayı iade etmemeleri. bilgisayara bağlayıp hata tesbiti 20 bilemedin 50 TL. volvo yetkili servislerinde 150 TL. olan var para ALMAYAN da var.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2016 15:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Şub 2016 19:16
Mesajlar: 10
İsim: mustafa
Araç: mıtsubıshı colt
Meslek: s.planlama ve organize
Kan grubu: ARH+
Yaş: 29
öncelikle herkeze iyi dileklerinden dolayı teşekkür ederim.
ilhami abi nekadar doğru söylediniz,aynen benim bütüm sitemim sizin bahsettiğiniz gibi.burada arızamın bulunamaması söz konusu değil hem yanlış bir tespit var hemde teşhis ettiklerinin arkasındada değiller olay bu.zaten emin olamadıkları için 3,500 tl olan beyine 6,045 tl dediler bunu yıldızlarla birebir görüştük muhtemelen beyin tutmassa sonradan yapılacak masrafların parasıda alınacaktı.
şunu belirtmek istiyorum bizim burada hiçbirkimseyle kişisel sorunumuz yok burada bi haksızlık var, ve ben, ne as kaleyi tanırım nede yıldızlar alpay ustayı kimse akrabam değil ama 2 firmada aynı hizmeti veriyor biri yapacak birşey yok ben o an beyin arızasını görmüştüm diyor,diğer yıldızlarda evet beyin arızası veriyor ama ateşleme yüzünden diyor.aradaki fark bu.peki ben aradığımda arızam beyin değilmiş abi yine yolda kaldım dediğimde as kaleden hiçbirkimse aracını tekrar getir kardeşim bidaha bi kontrol edelim demedi ? neden ? adamlar temsanın kitabından arıza kodlarına bakıyorlar daha ben nediyim sizlere anlayamıyorumki. hatta beyini dışarıda yaptırdığım için hemen onun üzerine atılar neyapıldı kimbilir e getirdiler oysaki ben eski beyini tekrar takıp yıldızlara gittim ve as kalede verdiği arızanın aynısını verdi..arızam zaten hep aynıydı hiç değişmediki..

bu arada erdem bey,sizede iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.umarım as kale ile olan sorunsuz ilişkiniz devam eder.benim sadece tavsiyem servisin iyi olduğunu aracıniz bakımlarını yaptırdıkdan sonra değilde(servislerin en sevdiği ve değer verdiği müşteri grubu bakım için gelenler) benim arızam gibi arızalar meydana geldiğinde ve nasıl çözdüklerinde karar vermelisiniz.yoksa as kale gerçekden yağ - yağ filtresi değişiminde,aracı yıkamada,araç içi temizlemesinde gerçekden sorunsuz.he bide bekleme salonunda çay ikram ediyorlar haklarını yiyemem.

ben sizlere gerçekden arızasız, kazasız , belasız günler dilerim.inanın bulunamayan bir arıza evdeki huzurunuza bile sebep olabiliyor 1 ay boyunca stresimi koşturmamı size anlatamam, tekrar allah bizleri hem iyi insanlarla hemde iyi ustalarla karşılaştırsın insallah.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2016 15:48 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5654
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
bulunmayan arızanın ne demek olduğunu iddia ediyorum benden başkası bilemez: hem Carismada hem volvo c70 de başıma geldi ve sırf bu yüzden araçları sattım 2 araca harcadığım para abartisiz bir araba aldırırdı.
hele c70 deki arızanın sebebi gülermisin ağlarmısın: 2 vidanın gevşemesi imiş. alan arkadaş 2 ay uğraştıktan sonra buldu. ben 1 sene uğraşmıştım. artık araba programlarını bile izlemek istemiyordum. Tv. de görünce hemen zaplıyordum. :(

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2016 16:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Eki 2015 14:15
Mesajlar: 22
Şehir: İstanbul
İsim: Esra
Araç: Colt 1.3 2006 Invite Manuel
Meslek: Grafiker
Yaş: 30
İstanbulda mı Yıldızlar Alpay usta. adres tel nereden bulabilirim köşeye not edim ihtiyaç olursa ona giderim.

_________________
2006 colt 1.3 invite manuel - Km 98000
Nokian 195/50 R15 82V Line


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2016 16:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Şub 2016 19:16
Mesajlar: 10
İsim: mustafa
Araç: mıtsubıshı colt
Meslek: s.planlama ve organize
Kan grubu: ARH+
Yaş: 29
evet istanbul

05336843838


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Nis 2016 16:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Mar 2013 18:47
Mesajlar: 212
İsim: hikmet
Araç: colt
Meslek: idareci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
Azizogluna periyodik bakim icin fiyat aldim hatirlayamadigim ucuk bir rakam vermislerdi.bende uzman japon ergin ustaya gittim cok uygun fiyata harika iscilik yapti.uzman japon ank.tek bence

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Nis 2016 15:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Eki 2015 10:09
Mesajlar: 29
İsim: zaza
Araç: Colt CZ3 AMT
Meslek: Özel Sektör
Yaş: 30
bende haftasonu yıldızlara uğradım gerçekten Alpay Usta adam gibi adam başka da bir şey demiyorum (.) (nokta)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 31 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye