Zaman: 02 Kas 2025 23:29

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 15 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Lancer aşkına yardım dostlar
MesajGönderilme zamanı: 28 May 2016 05:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 May 2016 03:53
Mesajlar: 9
İsim: berkan
Araç: araç yok şu an
Meslek: işçi
Kan grubu: brh+
Yaş: 32
Selam arkadaslar,bende mit.lancer almaya niyetlendim,15-20 gündür girilmedik forum, okumadik kullanıcı yorumu birakmadim, kullanıcı yorumlari çok olumlu, ben mitsubishinin araç olarak sadece asx biliyordum, tabi pikap kamyonet tarzı araçları zaten biliniyor.arkadaslar gelirim orta seviye.arac icin 10.000 tl de kredi cekmeyi düşünüyorum.b sınıfı dizel bi araca sırf marka diye bi dünya para bayilmak istemiyorum. Mitsubishi keske turkiyede hakettiği yerde olsa, iyi taninsa onyargilardan arinsa da millet sirf markaya bi dünya para odemeyip wolksvagenden, opelden, toyotadan, Ford ve reno dan asagi kalmayan hatta çoğu yinden cogundan üstün bi arac.amerika kitasinda nicedir en sorunsuz otomobil ödülü aliyormus arastirmalarima gore
1-Benim için en öncelikli kriter sorunsuz olması. Gercekten sıfır sorun yani kronik bi sorunu olmayan bi aracmi.yani bakımını ihmal etmediğimiz taktirde uzun yıllar bizi uzmeyecek bir araç mi ? Malum gelirim az sayılır bi parcasi benim maaşın yarısı edebilir rahat.servis kazığı ya da sanayi sanayi dolaşmak istemem yani bakımdan bakıma ugramak isterim.
2-Yakiti gerçekten kullanıcıların çoğunun dediği gibi dizel gibimi ya da sınıfındaki araçların en az yakan benzinli aracimi
3-aracin performansi nasıl? Ortalama bi kullanıcıyı memnun eder mi.oyle hiz meraklisi degilim ama gaza yuklenincede hakkını veriyormu
4-aracin lpgye uyumu nasıl ve hangi marka en uyumlu en iyisi
5-1.5 mi 1.6 mı terciih edilmeli...onceligim yakit tasarrufu
4-aracin lpp'ye uyumu nasıl ve hangi marka lpg tercih edilmeli
5-1.5 mi 1.6 mı tercih edilmeli? Önceliğim yakıt tasarrufu


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 May 2016 16:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Nis 2016 16:19
Mesajlar: 48
Şehir: Eskişehir
İsim: sedat
Araç: 2011 1.6 İnvite MT
Meslek: inşaat mühendisi
Kan grubu: A+
Yaş: 25
Hocam merhaba sorularınıza elımden geldıgınce acıklık getırmek ısterım cunku bundan 1 ay kadar belkı daha fazla bı sure once aynı kararsızlıklar ıle sızın gıbı baslıklar acıp arkadaslara sorular sordum.onlar da gayet samımı bı bıcımde cevaplar verp benım kafamdakı tüm kir pası sildiler sagolsunlar.sımdı ben de sana yardımcı olmak ısterım ki için biraz rahatlasın.(için rahatlasın dıyorum cunku lancer aklına düştü mü kaçışın yok dostum :) )
-Öncelikle düşüncen dogru.ben de bir cok arac arastırdım yaklasık 40 bın cıvarı bı butcem vardı.baktıgım modeller her ıkı kısıden bırınde var sankı (cıvıc,corolla,focus vb.) sonra baktım kı tutlan modeller oldugu ıcın elımdekı parayla bunların ancak 2008 olmadı 2009 modelını alıyorum (ben 50.000 km de tek camurluk boyalı aldım ona denk olarak soyluyorum.)
Benım aldıgım araç ise 2011 model 1.6 invite.
Şimdi bu fark mitsunun kalitesizliğinden mı yoksa turkıyede reklam,temsa desteği,türk insanının kimsede olmayınca bu araç Kötü yargısı mı ?
Hocam ben aldım daha önce saydıgım modellerın hepsındende fıkrım olacak kadar bı bılgım var.sana net olarak söylüyorum araba sürmek istiyorsan lancer den bir adım geride hepsi.o hissi direksiyona oturunca anlıyorsun.görüş açısı motor sesi insanların arabana hem dıştan bakışı hem de içteki o sade ama şık konsolu iç hacim genişliğini görunce ne güzelmiş deyişini yaşamak var.(C segmentı en genıs aracı dıye bılıyorum.yanlıs olabılır belkı ama arka dız mesafesı ve genıslıgı benı cok sasırtmıstı) bunlar herkeste olan araçlarda karsılasabılecegın tepkıler degıl.(arkadaslarının motor sesını duyunca bı aslan kukredıgını hıssedecegıne emınım) ki bu aslan sesı sadece sesle kalmıyor test sürüşü imkanın varsa (ben o kadar ıstıyordum kı test sürüşü bile yapmadan aldım ve hıc pısman degılım ) araçtakı mıvec motoru ılk hıssettıgın an zaten 3. sorunun cevabını alacaksın.
bır ıkı kere 4-5 bin devire vurdunmu mivec olayı anlıyor ve motoru resmen tam performansa cevırıyor sonra ben 7 bın devırı rahatlıkla gorebılıyosun kı bu bi köklemede 2.vıteste 130 a yakın bı degere ulasması demek.(hız yapmak degıl serilik nedır e cevap olsun dıye soyledım.) kısaca serilik aklına takılmasın mivec işini tam anlamıyla yapıyor.manuel aldıgın sürece sollamalarda kalkış seriliğinde bi problem yasayacagını zannetmıyorum.ben 1 aydır her seyını denedım arabanın yerden yere de vurdum efendı gıbı de kullandım.ne ıstıyorsan onu sana verıyor.
-İlk sorunun cevabı bana düşmez daha yeni kullanıcıyım ama kimseye sorma boşa ben sordum herkes abi yagını suyunu koy bas git dedi resmen.ki aldıgım ılk sahıbıde ben 5 yıl hıc bır sanayıye arıza yuzunden gıtmedım umarım sende de oyle olur demıstı.(almadan once 300.000 km yapmıs bı taksıcıye sordum abı ben kendıme de aldım bundan evde duruyo demıstı) yanı aklın takılmasın japon saglamdır mitsu daha bı saglamdır.ben hıc kaygı duymuyorum guvenıyorum suan altımdakı araca.
-ıkncı sorunun cevabı da sana baglı hocam aractan ne ıstıyorsan o ben uzun yol ankraya gıttım geldım gosterge de 6-6,5lt/100 km kullanım vardı (hız 120 ara ara 150-160) sınıfında denk motor ve beygır gucunde en az yakan otomobil bu dogru.sehır ıcı normal kullanımda 7-7.5lt cıvarı.aracı canavara donusturursen sureklı dur kalk kalkınca da en az 6 bın devır seklınde yerden yere vur ben 12 yı gectıgımı hatırlamıyorum.(arkadasımın otomatık astra sı normal kullanımda 10 lt/100 km yaktıgını gorunce bu hesabı bıraktım artık ;) )
-lpg de performans sıkıntısı ceken hıc duymadım.subap erıtme var yuksek devırde kullanırsan ancak o artık cogu aracta var magnezyum subap kullanıldıgı için.ılerıde sıkıntı cıktıgında celık subaplarla degıstırırsın yıne de kazanclı cıkarsın.marka da onemlı ancak usta daha onemlı.ben de taktıracagm yakın zamanda BRC düşünüyorum arastırmalarım sonucu sanırım en uyumlu o.ama prins atiker taktıranda var oyle aman aman bı sıkayet edenı gormedım.
-1.5 ile 1.6 arasındaki farka gelirsek de aralarında buyuk bı fark yok.beygır olarak 8 beygır fark var.yakıt olarak da 1.6 0,2 lt daha az yakıyor 1.5 e göre.ona çok takılma ama ben alırken 1.6 olsun istedım sonucta son cıkanlar onlar olunca 1.5 ler daha eskı gorunuyor.aklımda satmak yok asla ama dunya halı satılması gerekırse daha kolay olsun dıye bı kac bın tl den kacmadım bır ay da bekledım sonunda denk getırdım.oyle yapmanı tavsıye ederım.

Ha bu arada hıc mı olumsuz yanı yok elbette var.bırısı yol sesı alması dıgerı sert suspansıyon.sınıfının en ıyı yol tutusuna sahıp araclarından bırı oldugunu dusunursek (abartı degıl hakkaten cok ıyı.bı yarıs aracı gıbı yapısıyor adeta yola) suspansıyonu elemıs oluruz.zaten kasıslerde falan arac cok ıyı yaylanıyor.cukurları hıssettırme olayında sert suspansıyonun negatıf yonunu goruyoruz.ama yumusak lastıkle arac rahatlıyor sıkıntının yarısı gıdıyor.tek sıkıntın yol sesı o da dişli asfaltta veya hız olarak 130 dan sonra ruzgar sesı gelmesı var.her japon aracta var bu durum lancer da yok dersek tarafız olmamıs olurum.ama yazan her seye baktıgımda o ruzgar sesını dert edecek degılım kı zaten cok cok yuksek aldıgına pısman ettırecek bı ses degıl rahat ol.

-aractaki 9 hava yastıgı ve viraj kontrol sıstemını de unutma sınıfının en ıyısı ya da 2.sıydı arastırmıstım vıdeolarını ızlemıstım.

Kısaca fıyat/memnunıyet ıkılısıne bakarsak 1 numaradır hocam benım gozumde.kımılerının oncelıklerı zevklerı farklıdır ama benım kıstasım yaşının genclıgı sorunsuzluk performans ve en onemlısı guvenlık.(volvo nun eskı modelını alırdım tabı bu paraya ama o bı tek saglamlıgı karsıladıgı ıcın vazgectım)

Senın gbı aklında soru ısaretlerıyle arastırmalar yapmıs ve yardıma fıkırlere ıhtıyacı olan bırı olarak uzun uzun yazdım elımden geldıgınce cevaplamaya calıstım. aracı almıs ve cook memnun kalmıs bırı olarak dıyebıleceklerım bunlar umarım bı yararı dokunmustur.İlla bi tavsıye ıstersen de düşünme,al derim sana.
Umarım en kısa zamanda seni de bu aile de görürüz.Allah gönlüne versin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 May 2016 20:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Mitsubishi nasıl bişi asx sahibi olarak bayide lancer i inceleme fırsatım olmuştu lancer in sadece şoför koltuguna oturmakla nerdeyse asx den vazgeçip lancer alacaktım . Ancak balıkçılık çok büyük hastalık.
Pek Çok araca bindim ve sürdüm ancak lancer in sadece şoför koltuğuna oturmak la alınan hazzı daha hiçbir araçta tatmadim ki asx de buna dahil.
Param olsa sırf zevkine bir lancer alırdım hatta abartiyim Ferrarilerim porselerim v.s. olsa bile yinede bir lancer alırdım. Yani o kadar .
Diğer taraftan 2005 model honda civice 38-40 bin isteniyor.
Mitsubishi almadan önce bende çok araştırma yaptım ve öyle boş araştırma değil işin uzmanlarına sordum saglamsa Lassa demediler saglamsu mitsu dediler :)

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 May 2016 20:30 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eyl 2014 17:53
Mesajlar: 719
Şehir: Kütahya
İsim: Korhan
Araç: 2010 Peugeot 5008
Meslek: Kamu Personeli
Yaş: 42
Hayırlısı olsun, Allah gönlünüze göre versin. Mitsubishi ve Lancer doğru karar. Yakında aracınızla yeni konularda görüşürüz inşallah.

_________________
Mesuliyet yükü herşeyden, ölümden de ağırdır.
ASX'im


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 May 2016 23:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 May 2016 03:53
Mesajlar: 9
İsim: berkan
Araç: araç yok şu an
Meslek: işçi
Kan grubu: brh+
Yaş: 32
Değerli arkadaşım usenmeden uzunca yazarak beni aydinlattigin, bilgi ve tecrubelerini paylastigin icin ne kadar teşekkür etsem azdır, zahmet ettin eline emeğine sağlık, sorularima samimi net ve aklimda bi soru isareti kalmayacak sekilde tatmin edici cevapların için tekrar sağol.size mitsubishinizle kazasiz belasiz keyifli surusler, sevenleriniz ve sevdiklerinizle mutlu sağlıklı uzun bi ömür dilerim.[/quote]


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 May 2016 23:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 May 2016 03:53
Mesajlar: 9
İsim: berkan
Araç: araç yok şu an
Meslek: işçi
Kan grubu: brh+
Yaş: 32
Değerli arkadaşım usenmeden uzunca yazarak beni aydinlattigin, bilgi ve tecrubelerini paylastigin icin ne kadar teşekkür etsem azdır, zahmet ettin eline emeğine sağlık, sorularima samimi net ve aklimda bi soru isareti kalmayacak sekilde tatmin edici cevapların için tekrar sağol.size mitsubishinizle kazasiz belasiz keyifli surusler, sevenleriniz ve sevdiklerinizle mutlu sağlıklı uzun bi ömür dilerim.[/quote]


OCBR yazdı:
Hocam merhaba sorularınıza elımden geldıgınce acıklık getırmek ısterım cunku bundan 1 ay kadar belkı daha fazla bı sure once aynı kararsızlıklar ıle sızın gıbı baslıklar acıp arkadaslara sorular sordum.onlar da gayet samımı bı bıcımde cevaplar verp benım kafamdakı tüm kir pası sildiler sagolsunlar.sımdı ben de sana yardımcı olmak ısterım ki için biraz rahatlasın.(için rahatlasın dıyorum cunku lancer aklına düştü mü kaçışın yok dostum :) )
-Öncelikle düşüncen dogru.ben de bir cok arac arastırdım yaklasık 40 bın cıvarı bı butcem vardı.baktıgım modeller her ıkı kısıden bırınde var sankı (cıvıc,corolla,focus vb.) sonra baktım kı tutlan modeller oldugu ıcın elımdekı parayla bunların ancak 2008 olmadı 2009 modelını alıyorum (ben 50.000 km de tek camurluk boyalı aldım ona denk olarak soyluyorum.)
Benım aldıgım araç ise 2011 model 1.6 invite.
Şimdi bu fark mitsunun kalitesizliğinden mı yoksa turkıyede reklam,temsa desteği,türk insanının kimsede olmayınca bu araç Kötü yargısı mı ?
Hocam ben aldım daha önce saydıgım modellerın hepsındende fıkrım olacak kadar bı bılgım var.sana net olarak söylüyorum araba sürmek istiyorsan lancer den bir adım geride hepsi.o hissi direksiyona oturunca anlıyorsun.görüş açısı motor sesi insanların arabana hem dıştan bakışı hem de içteki o sade ama şık konsolu iç hacim genişliğini görunce ne güzelmiş deyişini yaşamak var.(C segmentı en genıs aracı dıye bılıyorum.yanlıs olabılır belkı ama arka dız mesafesı ve genıslıgı benı cok sasırtmıstı) bunlar herkeste olan araçlarda karsılasabılecegın tepkıler degıl.(arkadaslarının motor sesını duyunca bı aslan kukredıgını hıssedecegıne emınım) ki bu aslan sesı sadece sesle kalmıyor test sürüşü imkanın varsa (ben o kadar ıstıyordum kı test sürüşü bile yapmadan aldım ve hıc pısman degılım ) araçtakı mıvec motoru ılk hıssettıgın an zaten 3. sorunun cevabını alacaksın.
bır ıkı kere 4-5 bin devire vurdunmu mivec olayı anlıyor ve motoru resmen tam performansa cevırıyor sonra ben 7 bın devırı rahatlıkla gorebılıyosun kı bu bi köklemede 2.vıteste 130 a yakın bı degere ulasması demek.(hız yapmak degıl serilik nedır e cevap olsun dıye soyledım.) kısaca serilik aklına takılmasın mivec işini tam anlamıyla yapıyor.manuel aldıgın sürece sollamalarda kalkış seriliğinde bi problem yasayacagını zannetmıyorum.ben 1 aydır her seyını denedım arabanın yerden yere de vurdum efendı gıbı de kullandım.ne ıstıyorsan onu sana verıyor.
-İlk sorunun cevabı bana düşmez daha yeni kullanıcıyım ama kimseye sorma boşa ben sordum herkes abi yagını suyunu koy bas git dedi resmen.ki aldıgım ılk sahıbıde ben 5 yıl hıc bır sanayıye arıza yuzunden gıtmedım umarım sende de oyle olur demıstı.(almadan once 300.000 km yapmıs bı taksıcıye sordum abı ben kendıme de aldım bundan evde duruyo demıstı) yanı aklın takılmasın japon saglamdır mitsu daha bı saglamdır.ben hıc kaygı duymuyorum guvenıyorum suan altımdakı araca.
-ıkncı sorunun cevabı da sana baglı hocam aractan ne ıstıyorsan o ben uzun yol ankraya gıttım geldım gosterge de 6-6,5lt/100 km kullanım vardı (hız 120 ara ara 150-160) sınıfında denk motor ve beygır gucunde en az yakan otomobil bu dogru.sehır ıcı normal kullanımda 7-7.5lt cıvarı.aracı canavara donusturursen sureklı dur kalk kalkınca da en az 6 bın devır seklınde yerden yere vur ben 12 yı gectıgımı hatırlamıyorum.(arkadasımın otomatık astra sı normal kullanımda 10 lt/100 km yaktıgını gorunce bu hesabı bıraktım artık ;) )
-lpg de performans sıkıntısı ceken hıc duymadım.subap erıtme var yuksek devırde kullanırsan ancak o artık cogu aracta var magnezyum subap kullanıldıgı için.ılerıde sıkıntı cıktıgında celık subaplarla degıstırırsın yıne de kazanclı cıkarsın.marka da onemlı ancak usta daha onemlı.ben de taktıracagm yakın zamanda BRC düşünüyorum arastırmalarım sonucu sanırım en uyumlu o.ama prins atiker taktıranda var oyle aman aman bı sıkayet edenı gormedım.
-1.5 ile 1.6 arasındaki farka gelirsek de aralarında buyuk bı fark yok.beygır olarak 8 beygır fark var.yakıt olarak da 1.6 0,2 lt daha az yakıyor 1.5 e göre.ona çok takılma ama ben alırken 1.6 olsun istedım sonucta son cıkanlar onlar olunca 1.5 ler daha eskı gorunuyor.aklımda satmak yok asla ama dunya halı satılması gerekırse daha kolay olsun dıye bı kac bın tl den kacmadım bır ay da bekledım sonunda denk getırdım.oyle yapmanı tavsıye ederım.

Ha bu arada hıc mı olumsuz yanı yok elbette var.bırısı yol sesı alması dıgerı sert suspansıyon.sınıfının en ıyı yol tutusuna sahıp araclarından bırı oldugunu dusunursek (abartı degıl hakkaten cok ıyı.bı yarıs aracı gıbı yapısıyor adeta yola) suspansıyonu elemıs oluruz.zaten kasıslerde falan arac cok ıyı yaylanıyor.cukurları hıssettırme olayında sert suspansıyonun negatıf yonunu goruyoruz.ama yumusak lastıkle arac rahatlıyor sıkıntının yarısı gıdıyor.tek sıkıntın yol sesı o da dişli asfaltta veya hız olarak 130 dan sonra ruzgar sesı gelmesı var.her japon aracta var bu durum lancer da yok dersek tarafız olmamıs olurum.ama yazan her seye baktıgımda o ruzgar sesını dert edecek degılım kı zaten cok cok yuksek aldıgına pısman ettırecek bı ses degıl rahat ol.

-aractaki 9 hava yastıgı ve viraj kontrol sıstemını de unutma sınıfının en ıyısı ya da 2.sıydı arastırmıstım vıdeolarını ızlemıstım.

Kısaca fıyat/memnunıyet ıkılısıne bakarsak 1 numaradır hocam benım gozumde.kımılerının oncelıklerı zevklerı farklıdır ama benım kıstasım yaşının genclıgı sorunsuzluk performans ve en onemlısı guvenlık.(volvo nun eskı modelını alırdım tabı bu paraya ama o bı tek saglamlıgı karsıladıgı ıcın vazgectım)

Senın gbı aklında soru ısaretlerıyle arastırmalar yapmıs ve yardıma fıkırlere ıhtıyacı olan bırı olarak uzun uzun yazdım elımden geldıgınce cevaplamaya calıstım. aracı almıs ve cook memnun kalmıs bırı olarak dıyebıleceklerım bunlar umarım bı yararı dokunmustur.İlla bi tavsıye ıstersen de düşünme,al derim sana.
Umarım en kısa zamanda seni de bu aile de görürüz.Allah gönlüne versin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 May 2016 00:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 May 2016 03:53
Mesajlar: 9
İsim: berkan
Araç: araç yok şu an
Meslek: işçi
Kan grubu: brh+
Yaş: 32
Arastirmalarima göre Mitsubishi binek araç pazarında kuzey amerika ve arap ülkelerine ki zengin olan arap ülkelerine önem veriyo gibi geldi, bu kitaya ve araplara ürettiği binek arac sayısı modeli ve satış adedi fazla diğer ulke ve kitalara çok da onem vermiyo binek araç pazarinda ama onem verdiği kitada ve ulkelerde hep mazda ile birlikte en sorunsuz otomobil ödülü kazanmış ve satış rakamlarida cok fazla.burayada onem verse binek arac pazarinda butdada uçar ama distribuyordede iş yok bence onunda binek araç pazarlamaya pazar atastirmasi yapmaya niyeti yok, ticari sınıf pikap kamyonet yeterli geliyo demek ki...adam gibi bi distributorle hele hele dizelle gelse mitsubishi turkiyeye bi de rakiplerine oranla 4-5 bin daha ucuz olunca silip supurur turkiyede satış rekoru kiracagina eminim ama oyle bi niywti yok belliki.olsun herkezde olmasin zaten, mitsubishi sahipleei ayrıcalıklı olsun demi usta...15-20 günlük arastırmalarım sonunda sizinde beni çok rahatlatan yorumlarinizla lancer almayi ve artik baska ni arac dusuemeyi kafaya koydum.umarim bende yakinda lancer sahibi olarak araniza katılirim
OCBR yazdı:
Hocam merhaba sorularınıza elımden geldıgınce acıklık getırmek ısterım cunku bundan 1 ay kadar belkı daha fazla bı sure once aynı kararsızlıklar ıle sızın gıbı baslıklar acıp arkadaslara sorular sordum.onlar da gayet samımı bı bıcımde cevaplar verp benım kafamdakı tüm kir pası sildiler sagolsunlar.sımdı ben de sana yardımcı olmak ısterım ki için biraz rahatlasın.(için rahatlasın dıyorum cunku lancer aklına düştü mü kaçışın yok dostum :) )
-Öncelikle düşüncen dogru.ben de bir cok arac arastırdım yaklasık 40 bın cıvarı bı butcem vardı.baktıgım modeller her ıkı kısıden bırınde var sankı (cıvıc,corolla,focus vb.) sonra baktım kı tutlan modeller oldugu ıcın elımdekı parayla bunların ancak 2008 olmadı 2009 modelını alıyorum (ben 50.000 km de tek camurluk boyalı aldım ona denk olarak soyluyorum.)
Benım aldıgım araç ise 2011 model 1.6 invite.
Şimdi bu fark mitsunun kalitesizliğinden mı yoksa turkıyede reklam,temsa desteği,türk insanının kimsede olmayınca bu araç Kötü yargısı mı ?
Hocam ben aldım daha önce saydıgım modellerın hepsındende fıkrım olacak kadar bı bılgım var.sana net olarak söylüyorum araba sürmek istiyorsan lancer den bir adım geride hepsi.o hissi direksiyona oturunca anlıyorsun.görüş açısı motor sesi insanların arabana hem dıştan bakışı hem de içteki o sade ama şık konsolu iç hacim genişliğini görunce ne güzelmiş deyişini yaşamak var.(C segmentı en genıs aracı dıye bılıyorum.yanlıs olabılır belkı ama arka dız mesafesı ve genıslıgı benı cok sasırtmıstı) bunlar herkeste olan araçlarda karsılasabılecegın tepkıler degıl.(arkadaslarının motor sesını duyunca bı aslan kukredıgını hıssedecegıne emınım) ki bu aslan sesı sadece sesle kalmıyor test sürüşü imkanın varsa (ben o kadar ıstıyordum kı test sürüşü bile yapmadan aldım ve hıc pısman degılım ) araçtakı mıvec motoru ılk hıssettıgın an zaten 3. sorunun cevabını alacaksın.
bır ıkı kere 4-5 bin devire vurdunmu mivec olayı anlıyor ve motoru resmen tam performansa cevırıyor sonra ben 7 bın devırı rahatlıkla gorebılıyosun kı bu bi köklemede 2.vıteste 130 a yakın bı degere ulasması demek.(hız yapmak degıl serilik nedır e cevap olsun dıye soyledım.) kısaca serilik aklına takılmasın mivec işini tam anlamıyla yapıyor.manuel aldıgın sürece sollamalarda kalkış seriliğinde bi problem yasayacagını zannetmıyorum.ben 1 aydır her seyını denedım arabanın yerden yere de vurdum efendı gıbı de kullandım.ne ıstıyorsan onu sana verıyor.
-İlk sorunun cevabı bana düşmez daha yeni kullanıcıyım ama kimseye sorma boşa ben sordum herkes abi yagını suyunu koy bas git dedi resmen.ki aldıgım ılk sahıbıde ben 5 yıl hıc bır sanayıye arıza yuzunden gıtmedım umarım sende de oyle olur demıstı.(almadan once 300.000 km yapmıs bı taksıcıye sordum abı ben kendıme de aldım bundan evde duruyo demıstı) yanı aklın takılmasın japon saglamdır mitsu daha bı saglamdır.ben hıc kaygı duymuyorum guvenıyorum suan altımdakı araca.
-ıkncı sorunun cevabı da sana baglı hocam aractan ne ıstıyorsan o ben uzun yol ankraya gıttım geldım gosterge de 6-6,5lt/100 km kullanım vardı (hız 120 ara ara 150-160) sınıfında denk motor ve beygır gucunde en az yakan otomobil bu dogru.sehır ıcı normal kullanımda 7-7.5lt cıvarı.aracı canavara donusturursen sureklı dur kalk kalkınca da en az 6 bın devır seklınde yerden yere vur ben 12 yı gectıgımı hatırlamıyorum.(arkadasımın otomatık astra sı normal kullanımda 10 lt/100 km yaktıgını gorunce bu hesabı bıraktım artık ;) )
-lpg de performans sıkıntısı ceken hıc duymadım.subap erıtme var yuksek devırde kullanırsan ancak o artık cogu aracta var magnezyum subap kullanıldıgı için.ılerıde sıkıntı cıktıgında celık subaplarla degıstırırsın yıne de kazanclı cıkarsın.marka da onemlı ancak usta daha onemlı.ben de taktıracagm yakın zamanda BRC düşünüyorum arastırmalarım sonucu sanırım en uyumlu o.ama prins atiker taktıranda var oyle aman aman bı sıkayet edenı gormedım.
-1.5 ile 1.6 arasındaki farka gelirsek de aralarında buyuk bı fark yok.beygır olarak 8 beygır fark var.yakıt olarak da 1.6 0,2 lt daha az yakıyor 1.5 e göre.ona çok takılma ama ben alırken 1.6 olsun istedım sonucta son cıkanlar onlar olunca 1.5 ler daha eskı gorunuyor.aklımda satmak yok asla ama dunya halı satılması gerekırse daha kolay olsun dıye bı kac bın tl den kacmadım bır ay da bekledım sonunda denk getırdım.oyle yapmanı tavsıye ederım.

Ha bu arada hıc mı olumsuz yanı yok elbette var.bırısı yol sesı alması dıgerı sert suspansıyon.sınıfının en ıyı yol tutusuna sahıp araclarından bırı oldugunu dusunursek (abartı degıl hakkaten cok ıyı.bı yarıs aracı gıbı yapısıyor adeta yola) suspansıyonu elemıs oluruz.zaten kasıslerde falan arac cok ıyı yaylanıyor.cukurları hıssettırme olayında sert suspansıyonun negatıf yonunu goruyoruz.ama yumusak lastıkle arac rahatlıyor sıkıntının yarısı gıdıyor.tek sıkıntın yol sesı o da dişli asfaltta veya hız olarak 130 dan sonra ruzgar sesı gelmesı var.her japon aracta var bu durum lancer da yok dersek tarafız olmamıs olurum.ama yazan her seye baktıgımda o ruzgar sesını dert edecek degılım kı zaten cok cok yuksek aldıgına pısman ettırecek bı ses degıl rahat ol.

-aractaki 9 hava yastıgı ve viraj kontrol sıstemını de unutma sınıfının en ıyısı ya da 2.sıydı arastırmıstım vıdeolarını ızlemıstım.

Kısaca fıyat/memnunıyet ıkılısıne bakarsak 1 numaradır hocam benım gozumde.kımılerının oncelıklerı zevklerı farklıdır ama benım kıstasım yaşının genclıgı sorunsuzluk performans ve en onemlısı guvenlık.(volvo nun eskı modelını alırdım tabı bu paraya ama o bı tek saglamlıgı karsıladıgı ıcın vazgectım)

Senın gbı aklında soru ısaretlerıyle arastırmalar yapmıs ve yardıma fıkırlere ıhtıyacı olan bırı olarak uzun uzun yazdım elımden geldıgınce cevaplamaya calıstım. aracı almıs ve cook memnun kalmıs bırı olarak dıyebıleceklerım bunlar umarım bı yararı dokunmustur.İlla bi tavsıye ıstersen de düşünme,al derim sana.
Umarım en kısa zamanda seni de bu aile de görürüz.Allah gönlüne versin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 May 2016 13:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Nis 2016 16:19
Mesajlar: 48
Şehir: Eskişehir
İsim: sedat
Araç: 2011 1.6 İnvite MT
Meslek: inşaat mühendisi
Kan grubu: A+
Yaş: 25
akira_kurusogan yazdı:
Değerli arkadaşım usenmeden uzunca yazarak beni aydinlattigin, bilgi ve tecrubelerini paylastigin icin ne kadar teşekkür etsem azdır, zahmet ettin eline emeğine sağlık, sorularima samimi net ve aklimda bi soru isareti kalmayacak sekilde tatmin edici cevapların için tekrar sağol.size mitsubishinizle kazasiz belasiz keyifli surusler, sevenleriniz ve sevdiklerinizle mutlu sağlıklı uzun bi ömür dilerim.
[/quote]

hocam ne demek biraz olsun yardımım dokunduysa bu bana ıyı hıssettırır.guzel dıleklerın ıcın ben tesekkur ederım.dediğin gibi dizel ve adam gıbı bı temsa destegı ıle mıtsu pıyasayı duman eder ama fıyatlarda cıvıc corolla olayına donusur gıbı gelıyor bana.bazen etrafımdakılerın mıtsu nasıl araba sorusundan sıkılıyorum herkes hayran ama kımse cesaret edemıyor bılmedıgınden.ancak bıraz araca bındıkten sonra herkes olumluya donmeye baslıyor ;) kimse de olmamasının kasanın hıc eskımemesıne bı olumlu etkısı oluyor.su ana kadar sıfır mı sorusuyla cok kez karsılastım.cogu zamanda dedıgım kımse de olmasın bende olsun yeter :)
umarım senın de işlerın yolunda gıder aramıza katılırsın hocam.aklına takılan bı seyde burdan yada özelden ıstedıgın soruyu sorabılırsın memnunıyetle cevaplarım.hayırlı gunler dılerım ;)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 May 2016 10:27 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eyl 2011 17:15
Mesajlar: 2479
Şehir: İstanbul
İsim: Erhan
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Kalite Yöneticisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 35
Sedat eline sağlık :)
Çok güzel bilgilendirme yapmışsın dostum.

Berkan Hocam, imkan varsa 1.8 CVT bakmanızı öneririm...

_________________
Arabalarım/Testlerim
Mitsubishi Lancer 1.8 CVT > Fiat Bravo > Alfa Romeo 159 > Opel Vectra 1.9 CDTI > Honda Type-R(EP3) > Ford Mondeo 2.0 TDCi/AT > Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line/AT > Mitsubishi Lancer 1.8 INTENSE CVT...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 May 2016 11:45 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5654
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Erhan abi şöyle diyebilirmiyiz: 1.8 ler lancer'in üst sınıfı. yani Lancer C sınıfı iken 1.8 ler, D sınıfı(ses sistemi E bile olabilir mi?)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 May 2016 13:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Nis 2016 16:19
Mesajlar: 48
Şehir: Eskişehir
İsim: sedat
Araç: 2011 1.6 İnvite MT
Meslek: inşaat mühendisi
Kan grubu: A+
Yaş: 25
Evo34 yazdı:
Sedat eline sağlık :)
Çok güzel bilgilendirme yapmışsın dostum.

Berkan Hocam, imkan varsa 1.8 CVT bakmanızı öneririm...

Sagol abi. Aynı yoldan geçeli daha 1 ay olmusken yardımcı olmasam kendıme de bu foruma da ayıp olurdu :MCT:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 May 2016 10:20 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eyl 2011 17:15
Mesajlar: 2479
Şehir: İstanbul
İsim: Erhan
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Kalite Yöneticisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 35
av.ilhami yazdı:
Erhan abi şöyle diyebilirmiyiz: 1.8 ler lancer'in üst sınıfı. yani Lancer C sınıfı iken 1.8 ler, D sınıfı(ses sistemi E bile olabilir mi?)

İlhami Abi,
Açıkcası ben 1.8 CVT'yi C ve D sınıfı arasında konumlandırıyorum. Birçok D sınıfı aracımdan çok daha üstün özellik ve konfor elde ettim. Ses sistemi dediğin gibi Premium :) Ona laf eden çarpılır :evil:

_________________
Arabalarım/Testlerim
Mitsubishi Lancer 1.8 CVT > Fiat Bravo > Alfa Romeo 159 > Opel Vectra 1.9 CDTI > Honda Type-R(EP3) > Ford Mondeo 2.0 TDCi/AT > Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line/AT > Mitsubishi Lancer 1.8 INTENSE CVT...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 May 2016 10:21 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eyl 2011 17:15
Mesajlar: 2479
Şehir: İstanbul
İsim: Erhan
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Kalite Yöneticisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 35
av.ilhami yazdı:
Erhan abi şöyle diyebilirmiyiz: 1.8 ler lancer'in üst sınıfı. yani Lancer C sınıfı iken 1.8 ler, D sınıfı(ses sistemi E bile olabilir mi?)

İlhami Abi,
Açıkcası ben 1.8 CVT'yi C ve D sınıfı arasında konumlandırıyorum.
Birçok D sınıfı aracımdan çok daha üstün özellik ve konfor elde ettim. Ses sistemi dediğin gibi Premium :)
Ona laf eden çarpılır :evil:

OCBR yazdı:
Evo34 yazdı:
Sedat eline sağlık :)
Çok güzel bilgilendirme yapmışsın dostum.

Berkan Hocam, imkan varsa 1.8 CVT bakmanızı öneririm...

Sagol abi. Aynı yoldan geçeli daha 1 ay olmusken yardımcı olmasam kendıme de bu foruma da ayıp olurdu :MCT:

Tekrar eline sağlık kardeşim :good:
Forumun senin gibi bilgi paylaşımında mert üyelere ihtiyacı var ;)

_________________
Arabalarım/Testlerim
Mitsubishi Lancer 1.8 CVT > Fiat Bravo > Alfa Romeo 159 > Opel Vectra 1.9 CDTI > Honda Type-R(EP3) > Ford Mondeo 2.0 TDCi/AT > Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line/AT > Mitsubishi Lancer 1.8 INTENSE CVT...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 May 2016 15:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Nis 2016 16:19
Mesajlar: 48
Şehir: Eskişehir
İsim: sedat
Araç: 2011 1.6 İnvite MT
Meslek: inşaat mühendisi
Kan grubu: A+
Yaş: 25
Evo34 yazdı:
Tekrar eline sağlık kardeşim :good:
Forumun senin gibi bilgi paylaşımında mert üyelere ihtiyacı var ;)

ne demek abi.forum güzel olunca içten geliyor :thumb:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Haz 2016 08:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 May 2016 15:02
Mesajlar: 9
İsim: Onur
Araç: Mitsubishi lancer
Meslek: Öğretmen
Yaş: 35
13 maysı 2016 tarihinde sıfır 1.6 manuel lancer aldım.Yakıt konusunda oldukça iyi 1300 km de ortalamam 6.2 litre.Yol tutuş oldukça iyi.HIzlanma iyi.İçeri ses çok olmasada alıyor.Sıfırını 61 e aldım o fiyata 1.6 atmosferik focus ve astranın orta donanımlısı var.Flunce 68 civarı.Hepside lancerdan çok yakar.Lancerin tek eksiği bence hız sabitleyici.Aldığım araçtan çok memnunum tavsiyede ederim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 15 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye