Zaman: 25 Haz 2026 10:04

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 52 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 01 Nis 2011 10:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Ara 2010 16:42
Mesajlar: 1151
İsim: koray
Araç: colt amt 2009 yeni kasa
Meslek: turizmci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 35
aynen öle kardeşim...istanbuldayım bende iyi olurdu hakketten cz3 le gel 5 kapı ile geri dön:) colt la da ilk tecrübemi uzun yolda yapmış olurdum :) benim araç konusunda çok fazla takıntım yok sigara içilmiş içilmemiş çok takmıyorum kendim sigara kullanmıyorum gerçi ama annem araca bindiği zaman sigara içmeden yapamıyor:) renk konusunda da çok abzürt bi renk olmamak kaydı ile hepsi kabulüm :)

_________________
hiçbir uçak havada kalmaz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Nis 2011 11:32 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
ya bi de bu cz3lerin 4 cam otomatik değilmiş :gul:

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Nis 2011 11:36 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
o zaman Cihat arabasını terminden temin etmesin de koray'a versin.
ama yanlış hatırlamıyorsam koray'ın bütçesi cihat;'ın arabaya yetmeyecek seviyedeydi.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Nis 2011 11:38 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
sinir kupu yazdı:
o zaman Cihat arabasını terminden temin etmesin de koray'a versin.
ama yanlış hatırlamıyorsam koray'ın bütçesi cihat;'ın arabaya yetmeyecek seviyedeydi.


ben nooooliciiiiim :)

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Nis 2011 11:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Tem 2010 16:42
Mesajlar: 1393
Şehir: Atakent-Halkalı
İsim: yasin
Araç: İETT Otobüsleri :)
Meslek: Grafik Tasarımcı
Kan grubu: 0+
Yaş: 31
Hiç sigara içmedim arabanın içinde içirtmedimde Cihatım tertemiz piripak benim ufaklık. İçinde sigara içilmesine izin verilen aracın içinde içerim ama onu affetmem :)

_________________
"Uzun kış gecelerine katık ettiğim hayallerim, gençlik heyecanıma sıkılan kurşunlarla öldü."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Nis 2011 11:40 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
_opeth yazdı:
kelebek camını otomatikleştirmek baya zor olacaktır :D


ben bir hipotenüs çalışması yaparım, beceremezsem Herojuuum yardım eder bana :lol:

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Nis 2011 11:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Hipotenüsü de hallederiz de :D

Cihat abicim sen sat aracını da yenisini alırsın en kısa zamanda :)

Takas zor görünüyor senin için :D

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Nis 2011 11:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Tem 2010 16:42
Mesajlar: 1393
Şehir: Atakent-Halkalı
İsim: yasin
Araç: İETT Otobüsleri :)
Meslek: Grafik Tasarımcı
Kan grubu: 0+
Yaş: 31
Gençler bir karar verdiğinizde bana haber verin :)

_________________
"Uzun kış gecelerine katık ettiğim hayallerim, gençlik heyecanıma sıkılan kurşunlarla öldü."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Nis 2011 11:47 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
hero4262321 yazdı:
Hipotenüsü de hallederiz de :D

Cihat abicim sen sat aracını da yenisini alırsın en kısa zamanda :)

Takas zor görünüyor senin için :D


ya şimdi tabi ehem öhö...aracın 0 km fiyatı 31.500 TL...benimkisi 2009 model AMT ve beyaz , az bulunuyor bunlar :)... fiyat olarak n desem ki...paha biçemiyorum :) az yakar çok kaçar bunlar, Hollanda NEdCAR, Mercedes smart platform...getrag AMT...altın direksiyon ... 2007 yılı en sorunsuz
:gul:

yahu ben satarsam İP gibi kalırım ortada...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Nis 2011 11:55 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
_opeth yazdı:
cihat bundan sonra sana kazım demeyi uygun görüyorum :D


Collin Kazım mı :) :D

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Nis 2011 12:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Ara 2010 16:42
Mesajlar: 1151
İsim: koray
Araç: colt amt 2009 yeni kasa
Meslek: turizmci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 35
vallaha cihatcım insan kendi arabasına hiç bi zaman için fiyat biçemiyor:) piyasa çok oynak haberin ola mantıklı fiyat koyarsan hemen gidiyor örnek http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 3366/detay bu araba satıldı bugün mesela aradım ama geç kaldım :) bu fiyat civarı verirsen araba hemen satılır:)

_________________
hiçbir uçak havada kalmaz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Nis 2011 13:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
bacey yazdı:
Abiler,

Antalya"da tahammül edeceğim tek koyu renk mercan kırmızısı, yoksa diğerleri çekilmez...öte yandan Terminjiiiim sigara kullanıyor muydu ki?


Nasi olsa son sahibi olursun boyat gitsin :lol:

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Nis 2011 15:34 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
catalyst yazdı:
bacey yazdı:
Abiler,

Antalya"da tahammül edeceğim tek koyu renk mercan kırmızısı, yoksa diğerleri çekilmez...öte yandan Terminjiiiim sigara kullanıyor muydu ki?


Nasi olsa son sahibi olursun boyat gitsin :lol:


Beyaza boyarsak renk tutmaz , gri olur be yaw :)

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Nis 2011 17:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
bacey yazdı:
catalyst yazdı:
bacey yazdı:
Abiler,

Antalya"da tahammül edeceğim tek koyu renk mercan kırmızısı, yoksa diğerleri çekilmez...öte yandan Terminjiiiim sigara kullanıyor muydu ki?


Nasi olsa son sahibi olursun boyat gitsin :lol:


Beyaza boyarsak renk tutmaz , gri olur be yaw :)


Sen bosver bence pasa pasa kredini odemeye devam et. Arabanin gercekten sahibi oldugunda dusunursun takas makas islerini :)

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Nis 2011 14:34 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
kararsız kazımlıktan istifa ederek ve cz3 hayallerimi belki de tamamen gömerek, aracıma haftaya LPG KİTlemeye karar verdim...Terminjiiime pazar ola...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Nis 2011 22:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Ara 2010 16:42
Mesajlar: 1151
İsim: koray
Araç: colt amt 2009 yeni kasa
Meslek: turizmci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 35
bacey yazdı:
kararsız kazımlıktan istifa ederek ve cz3 hayallerimi belki de tamamen gömerek, aracıma haftaya LPG KİTlemeye karar verdim...Terminjiiime pazar ola...


hayırlısı olsun kardeşim bizimde olası antalya seyahati baska bahara kaldı :) bu arada hangi marka lpg taktırmaya karar verdin?

_________________
hiçbir uçak havada kalmaz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Nis 2011 00:31 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Landi Renzo, Koray Abicim...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Nis 2011 11:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Tem 2010 16:42
Mesajlar: 1393
Şehir: Atakent-Halkalı
İsim: yasin
Araç: İETT Otobüsleri :)
Meslek: Grafik Tasarımcı
Kan grubu: 0+
Yaş: 31
Pazar ola pazar ola hiçbirşey olduğu yok hacım. Gençliğimin ilk yıllarından beri varolan iki kapı araba sevdamın bedeli sanırım ağır oluyor :D kimse almıyor benim arabamı. :(

_________________
"Uzun kış gecelerine katık ettiğim hayallerim, gençlik heyecanıma sıkılan kurşunlarla öldü."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Nis 2011 11:06 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
termin yazdı:
Pazar ola pazar ola hiçbirşey olduğu yok hacım. Gençliğimin ilk yıllarından beri varolan iki kapı araba sevdamın bedeli sanırım ağır oluyor :D kimse almıyor benim arabamı. :(


Abi,

ev kampanyası gerçekten de fırsatsa, 3e 5e bakma ver gitsin aracı, kaz gelecek yeren esirgeme tavuğu...mesele ev olmasa zaten satmayacaktın, o sebeple gittin 0 km CZ3 aldın...ev mevzu olmasa satma niyetin bile olsa stres olmaz çünkü zaten arabana aşıksın...3 kapılı araç alım satımı zor, bir de Mitsu olunca daha da zor...dediğim gibi abi, sen meseleye aracı alış fiyatından bakma, alacağın evdeki kampanya açısından bak...yine de pazar ola...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Nis 2011 12:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Tem 2010 16:42
Mesajlar: 1393
Şehir: Atakent-Halkalı
İsim: yasin
Araç: İETT Otobüsleri :)
Meslek: Grafik Tasarımcı
Kan grubu: 0+
Yaş: 31
Evi aldık canım Aralık ayına kadar 16000 liraya ihtiyacım var onu toparlamak için satmak istiyorum zaten :) ama satılmadıkça da satılacak benden kopacak duygusu evladını yetiştirme yurduna vermek gibi :(

_________________
"Uzun kış gecelerine katık ettiğim hayallerim, gençlik heyecanıma sıkılan kurşunlarla öldü."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 52 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye