Zaman: 04 Eki 2025 05:11

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 258  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 07 May 2010 17:07 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
ankara75 yazdı:
Kiymetli arkadaslar,

Benim arabanin (GDI) 160.000 bakimi (agir bakim?) yaklasiyor. Hos daha buna 8-9 ay var ama simdiden parasini ayirip bir kenara koymak istiyorum. 160.000'de hangi parcalarin degistigi ve bunlarin fiyatlari hakkinda bana fikir verebilir misiniz acaba?

Bir de daha evvel sormustum ama aradan kaynadi. Atesleme bobini fiyatlarini bileniniz var mi?

Tesekkur ederim.


Adım zaten parçacıya çıktı :) Opeth' in arkadaşı bana ısrarla sen bu parçayı temin et diyor, adama ben parçacı değilim diyorum o illa sen şu parçayı bul gerisini bana bırak diyor :D
Şimdi burada gık desek birileri tetikte bekler avazı çıktığı kadar bağırır, bu nedenle parça konularında forumdakilere desteğim sözkonusu değil, mazur görünüz.

Ses sistemleri ve Fikret Abi' nin yeri dışında parça konusunda yorum yapmama kararı aldım.
Muhtemelen ses sistemlerinde de birçok kişi muhalif çıkıp "o parçalar arabayı bozar" filan diyecektir. Onlar diyene kadar devam edeceğiz bakalım...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2010 09:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Nis 2010 09:22
Mesajlar: 121
ankara75 yazdı:
Kiymetli arkadaslar,

Benim arabanin (GDI) 160.000 bakimi (agir bakim?) yaklasiyor. Hos daha buna 8-9 ay var ama simdiden parasini ayirip bir kenara koymak istiyorum. 160.000'de hangi parcalarin degistigi ve bunlarin fiyatlari hakkinda bana fikir verebilir misiniz acaba?

Bir de daha evvel sormustum ama aradan kaynadi. Atesleme bobini fiyatlarini bileniniz var mi?

Tesekkur ederim.

merhaba dostum,

160 000 km bakımda değişen parçalar ve fiyatları;

motor yağı : 40 tl
şanzıman yağı: 30 tl
antifiriz : 21 tl
hidrolik : 15 tl
ateşleme bujisi : 60 tl
kayış (zamanlama) : 205 tl
gergi (eksantrik) : 222 tl
yağ filtresi: 20 tl
hava filtresi : 30 tl
işcilik : 50 tl

Bu fiyatlar standart 1.6 gdi carısma için verilen fiyattır vede henüz duruma bakılmadan yazılmayan bazı parçlarda vardır örneğin (v kayışı ve bilyaları) vs gibi.
Ateşleme bobinin fiyatı ise tanesi 100 tl dir.

_________________
mitsubishi yıldızlar group

ENGİN YILMAZ

0530 413 27 40


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2010 11:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2010 19:24
Mesajlar: 287
Şehir: Konya/Akşehir
1.6 gdi carisma var mı?Ben sahibindende filan yanlış yazmışlar sanıyordum.Gdi lar hep 1.8 değil mi ya?

_________________
Nadide şeyler değerlidir
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2010 12:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
bacey yazdı:
hadi hep birlikte 3 elmasın etrafında toplanın, opethçim sizi ortada buluştursun, sarılın birbirinize :)

aynen bu söze katılıyorum...efsane 3 elmas ..o bir japon efsanesi... :good: japonları seviyorum ...
sony aiwa canon toshiba mitsubishi kawasaki honda yamaha...madein JAPAN...
:good: :good: :good:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2010 12:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Şub 2010 12:34
Mesajlar: 69
Forumumuzun tansiyon grefiğinde oynamalar olmuş:)
Olayın merkezindekilerden biri olan Ali Kerimoğlu ile yüzyüze bir kaç defa görüşmüşlüğümüz var.Şahsen, her konuda (parça vs.) forumdakilere, bu kadar yardımcı olabilecek başka bir kimse olacağına ihtimal vermiyorum.
Parça konusunda yorum yapmama kararına saygı duymakla beraber çok üzüldüğümü de belirtmeliyim.
Forumda bir istatistik tutulsa @akerimoglunun her konuda forumun iskeleti olacağından şüphe yok.
Her şeye rağmen arkadaşların çok kırıcı olmadan nezaket kuralları içinde mutabakata varmış olmaları ne güzel!
Herkese sonsuz saygılar sunarım.

_________________
Carisma Avance 1.6 HB


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2010 14:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Nis 2010 21:07
Mesajlar: 29
Tesekkur ederim. Demek ki (hesaba v kayisini ve cikabilecek ekstalari da katarsak) bir 9-10 sonrasi icin simdiden 1000 lirayi kenara koymam gerek...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2010 15:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
arakadaşlar şimdi sanayide özel serviste aracımı yağını değiştirdim ve aldığım ngk ları taktırdım. şu an için değişen bir şey yok. fakat önceki bujilerden biri gevşediği için bujinin porselen kısmında sarı kahverengi iz vardı. en azından o şekilde yola devam etmemiş oldum.

castrol magnatec 10-40 yağ, yağ filtresi, haa filtresine hava tutma, şanzuman yağ kontrol, antrifriz ölçüm, hidrolik kontrol, buji değişimi, ploen filtresi için de uğraştı usa ama yapamadık. toplam 80 TL verdim.

filtrenin olduğu yer olduğu gibi kesilmesi mi lazım? oradan hava kaçar tekrar nasıl kapanacak çözemedim açıkçası

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2010 19:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Şub 2010 19:24
Mesajlar: 287
Şehir: Konya/Akşehir
_opeth yazdı:
nightmare115 yazdı:
arakadaşlar şimdi sanayide özel serviste aracımı yağını değiştirdim ve aldığım ngk ları taktırdım. şu an için değişen bir şey yok. fakat önceki bujilerden biri gevşediği için bujinin porselen kısmında sarı kahverengi iz vardı. en azından o şekilde yola devam etmemiş oldum.

castrol magnatec 10-40 yağ, yağ filtresi, haa filtresine hava tutma, şanzuman yağ kontrol, antrifriz ölçüm, hidrolik kontrol, buji değişimi, ploen filtresi için de uğraştı usa ama yapamadık. toplam 80 TL verdim.

filtrenin olduğu yer olduğu gibi kesilmesi mi lazım? oradan hava kaçar tekrar nasıl kapanacak çözemedim açıkçası

ne için kesiliyor orayı kaçırdım ben?

Carismalarda orjinalde polen filtresi olmadığı için takmaya çalışmışlar.Olmamış galiba.

_________________
Nadide şeyler değerlidir
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2010 19:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Şub 2010 02:00
Mesajlar: 71
Şehir: İstanbul /Kartal
İsim: Mustafa
Araç: Carisma
Meslek: Elektrik Teknisyeni
Kan grubu: AB+
Polen filtresi bulunmayan araclarda, polen filtresini takabilmek için yer mevcut. sağda, torpido gözünün altında siyah renk plastik kısımlar mevcut. Torpido çekmecesini; tekerlek şeklindeki tırnaklarını esneterek en aşağıya yatırın. Bunu yapmadan önce içini tamamen boşaltın ki, siz aşağıya doğru tam yatırdığınızda içindeki herşey dökülecektir. Alt tarafında kalan siyah plastik zemine baktığınızda, dik olarak "I" şeklinde diyeyim ben size, takılıp çıkarılabilir bir filtre görebiliyorsanız aracınızda zaten polen filtresi var demektir.

Yok eğer elinizle iyice yokladığınız halde söküp çıkaracak bir plastik kenar(filtrenin bize bakan kenarı) bulamıyorsanız hiç şaşırmayın burada. Olay şöyle; polen filtresi iki parçadan oluşuyor. İkisini üst üste koyup dik şekilde, yani bu şekil aynı "I" harfi gibi görünüyor, takıyoruz. Polen filtresi takılmamış araçlar için söylüyorum. Bunun takılacağı yuvanın kenar çizgilerini hafifçe belirlemişler ki o çizgi üzerinden maket bıçağı gibi bir bıçakla o kısmı kesip çıkarıyoruz.

Benim bunlardan haberim yoktu. Yetkili servis keserken gördüm. Altından ise, filtreyi takacağı boşluktan bir tomar pislik çıktı. Öyle pislik çıktı ki, ağzım açık kaldı. Sonra kendi kendinize çok rahat filtreyi yenileyebilirsiniz artık. He o yuvayı kendinizde açabilirsiniz ama size resim lazım ki tam yerini görüp anlayabilesiniz. Bence uğraşmaya gerek yok. Polen filtresini yetkili servisten alırsanız eğer ücretsiz açarlar o yuvayı. Zaten o filtrenin fiyatı dışarıyla - servis arasında en fazla 10 lira oynar. Filtrenizi değiştirmek istediğinizde aracınıza bakın, eğer önceden takılı bir filtre yoksa orada, bir kereliğine filtreyi servisten alın, o da sizin yuvanızı açmış olsun. En mantıklısı bu bence.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2010 20:28 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Ali bey
Teybi nasıl sökebilirim. Nerden başlayacağım, nerelerde vida var?
Bizahmet, kısaca söyleyebilir misiniz?
(Ses kontrol düğmesi işlevini yerine getirmiyor,azaltıyorum çoğalıyor ses. Çoğaltıyorum ses azalıyor)
Ses kontrol düğmesine bakacağım.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2010 20:30 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Bu arada bir arkadaşıma 2001 avance aldık.
Tavan hariç boyalı,değişen yok, sıralı tüp var.Gümüş gri,Hb.
Hız sabitleyici bu modelde yok. Hangi yıldan sonra var avance'da?
11300 lira
Fiyatım nasıl?

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2010 21:05 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
umera yazdı:
Bu arada bir arkadaşıma 2001 avance aldık.
Tavan hariç boyalı,değişen yok, sıralı tüp var.Gümüş gri,Hb.
Hız sabitleyici bu modelde yok. Hangi yıldan sonra var avance'da?
11300 lira
Fiyatım nasıl?

Hocam fiyat bana çok iyi gibi geldi. Ama arabayı görmek lazım. Carisma var, Carisma var...

Teybi yerinden sökmek kolay, fakat size bir aparat gerekecektir. Aparat yoksa da sorun yok, tarif edeyim, elinizin yatkın olduğunu biliyorum. Teybe karşıdan baktığınızda dört köşesine yakın noktalarda ufak delikler göreceksiniz. O delikten içeri girecek şekilde birkaç tane demir yün şişine ihtiyaç var (hani şu bayanların kazak filan ördükleri şiş). Bir elinizi kaset yuvasından sokup sağlam bir yerden tutarak teybi yerinden oynatmaya hazırlıklı olun, diğer elinizle de şişleri bir taraftan sokup bu deliğin içerisinde bulunan mandalları devre dışı bırakın. Şişleri ileri geri ve yuvarlaklar çizecek şekilde oynatın ki tırnaklar birbirinden ayrılsın, bu halde teybi kaset yuvasından kavradığınız elinizle kurtardığınız tarafı biraz öne almaya çalışın. Her iki tarafta bu işlemi yapıp teybi sabitlendiği noktadan oynatıp biraz öne aldıktan sonra, güzelce yerinden çekip dışarı alın. Arkasında 4 tane fiş göreceksiniz. Tabi bu işin başka bir kolay çözümü daha var, biraz cesaret ister. Konsolun çerçevesini yerinden çıkarıp komple konsolu sökmek. Konsol söküldükten sonra teybin kızağının tırnaklarını yerinden çıkarıp teybi olduğu yerden almanız 10sn sürmez. Buyrun, Halit Hoca' mın arabasındaki teybi değiştirirken çektiğimiz resimler...
viewtopic.php?f=9&t=375&start=220


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2010 21:19 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Ali bey araçta çürük,çarık hiçbir şey yok
Şase ok gibi,kapıların simetrisi son derece güzel.
Eksikler: kapı gergi kolları güçlerini yitirmiş,
Bir pencere anahtarı bozuk
ön koldukların döşemesinde 4 adet deformasyon var.
Kenarlarda ki hava kanallarının ızgaraları kırık.
Bunun dışında demiştim kaportada ufak tefek bir kaç noktada ezik var(bu şekilde de kullanılabilir)
Motor saat gibi
dün 700 km yol yaptım. Araç yolda devleşiyor:)

Çerçeveyi sökmek için ne yapmam gerekiyor Ali bey?
resme bakınca çerçeveyi sökmek daha makul geldi bana.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2010 22:00 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Çerçeveyi sökmek kolay.
Malum çerçeve resimlerde dikkat ederseniz, tırnaklı bir şekilde torpidoya geçiyor. Yani üzerinde herhangi bir vida yok.
Kapaklı torpido gözünün kapağını açtıktan sonra, çerçevenin köşesinden tutup kendinize doğru çekin. Tabi bunu yaparken biraz dikkatli yapın ki çerçeveyi kırmayın, nihayetinde plastik. Bir tarafı yerinden kurtardıktan sonra, o tarafı takip ederek yavaş ve dikkatli bir şekilde çerçevenin diğer ucuna doğru aça aça gidin. Burada dikkat edilmesi gereken nokta, resimde gördüğünüz havalandırma ızgarasının vida tutma yerlerini kırmamak. Zaten daha önce o çerçeve bir kez söküldüyse %99 mazgalın vida tutma yeri kırılmıştır. Ben bugüne kadar 4-5 tane çerçeve söktüm hepsi kırık, ya bir vida tutuyor ya iki... Çerçeveyi komple sçktükten sonra, alttan elinizi sokup 4lü flaşörlerin soketini çıkartın. Daha sonra teybin arkasındaki soketleri çıkartın ve çerçeveyi konsolla birlikte olduğu yerden alın. Sonrası zaten teybin tırnaklarını kurtarıp olduğu yerden çıkarmak...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2010 22:04 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
umera yazdı:
Ali bey araçta çürük,çarık hiçbir şey yok
Şase ok gibi,kapıların simetrisi son derece güzel.
Eksikler: kapı gergi kolları güçlerini yitirmiş,
Bir pencere anahtarı bozuk
ön koldukların döşemesinde 4 adet deformasyon var.
Kenarlarda ki hava kanallarının ızgaraları kırık.
Bunun dışında demiştim kaportada ufak tefek bir kaç noktada ezik var(bu şekilde de kullanılabilir)
Motor saat gibi
dün 700 km yol yaptım. Araç yolda devleşiyor:)

Çerçeveyi sökmek için ne yapmam gerekiyor Ali bey?
resme bakınca çerçeveyi sökmek daha makul geldi bana.

Siz araba iyi diyorsanız, iyidir. Yazılarınızı takip ettiğim kadarıyla, bu işleri bayağı araştırıp bilgi edinen birisiniz.

Hayırlı uğurlu olsun...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2010 22:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Nis 2010 09:22
Mesajlar: 121
Yeni aracınız hayırlı olsun güle güle kullanın,kazasız günler diliyorum.

_________________
mitsubishi yıldızlar group

ENGİN YILMAZ

0530 413 27 40


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 May 2010 00:01 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Ali bey cevabınız ve iyi temenniniz için çok tşk. ediyorum.
her araca sizin gibi bir kullanıcı lazım.Diğer kullanıcılara rehber olması açısından:)



akerimoglu yazdı:
Çerçeveyi sökmek kolay.
Malum çerçeve resimlerde dikkat ederseniz, tırnaklı bir şekilde torpidoya geçiyor. Yani üzerinde herhangi bir vida yok.
Kapaklı torpido gözünün kapağını açtıktan sonra, çerçevenin köşesinden tutup kendinize doğru çekin. Tabi bunu yaparken biraz dikkatli yapın ki çerçeveyi kırmayın, nihayetinde plastik. Bir tarafı yerinden kurtardıktan sonra, o tarafı takip ederek yavaş ve dikkatli bir şekilde çerçevenin diğer ucuna doğru aça aça gidin. Burada dikkat edilmesi gereken nokta, resimde gördüğünüz havalandırma ızgarasının vida tutma yerlerini kırmamak. Zaten daha önce o çerçeve bir kez söküldüyse %99 mazgalın vida tutma yeri kırılmıştır. Ben bugüne kadar 4-5 tane çerçeve söktüm hepsi kırık, ya bir vida tutuyor ya iki... Çerçeveyi komple sçktükten sonra, alttan elinizi sokup 4lü flaşörlerin soketini çıkartın. Daha sonra teybin arkasındaki soketleri çıkartın ve çerçeveyi konsolla birlikte olduğu yerden alın. Sonrası zaten teybin tırnaklarını kurtarıp olduğu yerden çıkarmak...

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 May 2010 00:03 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Engin bey tşk. ediyorum.
Allah hepimizi görünen,görünmeyen bütün kazalardan muhafaza etsin.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 May 2010 01:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
Ben Karabük'te bulunan yetkili servise gitmem. arıza okumaya cihazı olmayan yetkili servisi kim ne yapsın. adı yetkili sadece.

Bu nedenle filtrenin olduğu yeri açabilecek donanıma sahip olduklarına ihtimal vermiyorum. başkasının elinde kalacağına ben kırayım da içime oturmasın.

filtrenin yerleştiği yeri gayet iyi anladım. yerini gündüz keşfettik de aklıma oraya kesilen parça tekrar koyulacağu için hava sızdıracağı meselesi takıldı. düzgün kesilmezse olmaz diye niyetlenmedim.

unutmadan polen filtresinin bulunması gereken "I" şeklindeki kısmı tam orta kısmın biraz alt kısmından dikine kesen metal parça var.araya filtrenin oraya yerleşmesine engel olur. sabah foto çekip koyarım.

olur veya olmaz yarın keseceğim o kısmı, artık takabilirsem ne ala.

unutmadan halaoğluna alınık mitsubishi aranıyor

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 May 2010 08:41 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
umera yazdı:
Ali bey cevabınız ve iyi temenniniz için çok tşk. ediyorum.
her araca sizin gibi bir kullanıcı lazım.Diğer kullanıcılara rehber olması açısından:)

Rica ederim hocam, bildiklerini, öğrendiklerini paylaşmadıktan sonra ne işe yarar...

akerimoglu yazdı:
Çerçeveyi sökmek kolay.
Malum çerçeve resimlerde dikkat ederseniz, tırnaklı bir şekilde torpidoya geçiyor. Yani üzerinde herhangi bir vida yok.
Kapaklı torpido gözünün kapağını açtıktan sonra, çerçevenin köşesinden tutup kendinize doğru çekin. Tabi bunu yaparken biraz dikkatli yapın ki çerçeveyi kırmayın, nihayetinde plastik. Bir tarafı yerinden kurtardıktan sonra, o tarafı takip ederek yavaş ve dikkatli bir şekilde çerçevenin diğer ucuna doğru aça aça gidin. Burada dikkat edilmesi gereken nokta, resimde gördüğünüz havalandırma ızgarasının vida tutma yerlerini kırmamak. Zaten daha önce o çerçeve bir kez söküldüyse %99 mazgalın vida tutma yeri kırılmıştır. Ben bugüne kadar 4-5 tane çerçeve söktüm hepsi kırık, ya bir vida tutuyor ya iki... Çerçeveyi komple sçktükten sonra, alttan elinizi sokup 4lü flaşörlerin soketini çıkartın. Daha sonra teybin arkasındaki soketleri çıkartın ve çerçeveyi konsolla birlikte olduğu yerden alın. Sonrası zaten teybin tırnaklarını kurtarıp olduğu yerden çıkarmak...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 258  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye